Partyflock

Forumonderwerp · 735363

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wat lijkt je erger?

En: doof of blind?

Waarschuw beheerder
waarom zou je hier serieus over na gaan denken :S
Waarschuw beheerder
verdrinken & doof

"verdrinken schijnt de mooiste/beste/fijnste dood te zijn...'"

hoe weten we dit? heeft iemand dit na kunnen vertellen dan????? als dat het geval is kun je toch niet over de mooiste manier van dood gaan praten? Als je iets na kunt vertellen hoe mooi het was, ben je volgens mij nog niet dood ... toch?!

Waarschuw beheerder
triest jong...
pm met loser...

ga even lekker verdrinken en verbranden ofzo...

ciao

Waarschuw beheerder
Verdrinken schijnt beter te zijn (als je een keus zou hebbeb :/ )
Want dan raak je op een gegeven moment buiten bewustzijn ofzo en merk je niks meer....

Waarschuw beheerder
Oh, en liever doof dan maar...

Waarschuw beheerder
Verdrinken want daar merk je niet zoveel van volgens mij
Ennuh liever doof! zien is veel belangrijker vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk val je op een gegeven moment flauw als je verdrinkt,dus dan liever dat

en ik zou liever doof willen zijn dan blind, want het lijkt me vreselijk om de mooie dingen van het leven niet te kunnen zien
het schijnt ook dat je kan nog kan dansen in een discotheek als je doof bent...dat je dan het ritme aanvoelt
liever doof dus...

Waarschuw beheerder
Doe mij maar verdrinken dan, heb weleens gehoord dat net voordat je dood gaat door verdrinking al je adrealine vrij komt en dat moet wel een ongelooflijk relext gevoel geven

Dus verbranden lijkt mij erger

Toch maar eens uit gaan proberen :)

En liever doof dan blind, blind lijkt me echt ellende
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gsus wat een onderwerp :vaag:
Waarschuw beheerder
Toch wel grappig dat ik uiteindelijk niet de enige ben die zich verbaasde over deze topic die zachtgezegd best cru is...

Waarschuw beheerder
K Hoop trouwens dat er geen mensen uit Volendam op dit topic komen :/