Partyflock

Forumonderwerp · 735117
1 volger · 887x bekeken
Waarschuw beheerder
Hier in dit topic kan Michel ook zijn ei kwijt :yes:

Tegenwoordig valt het mij op dat zowel de jongens als de meisjes zo ongelofelijk veeleisend zijn.
Een jongen moet aan zus voldoen en aan zo maar ze denken niet na dat aan al die eisen haast niemand voldoet.
Neem nou een neef van mij die heeft een vriendin en zij was stapelgek op hem en hij ook op haar.
Maar hij heeft haar een x wat geflikt daar zou je echt je ?'s achter kunnen zetten.
Voor een groep heeft ie haar broek naar beneden getrokken dus stond ze bijna in haar poeze-mientje.
Later was het uit maar nu is ze weer terug bij hem..
Nou als je nog een x zo voor schut wilt worden gezet dan vraag je om problemen maar dat moet zij weten.
Dan zou ze zeker niemand anders kunnen krijgen..

Maar om weer terug te komen op datgene wat het hoofd-onderwerp is blijkt dat er zulke rare types op deze aardkloot rondlopen die alles maar eisen.
Als je mij kent dan weet je echt dat ik een (y) gozer ben maar goed wie ben ik om dat zelf te zeggen.Moet je ervaren...

Jullie meningen over de meisjes/jongens van deze tijd die erg veeleisend zijn als ze iemand zoeken voor een relatie/verkering...
Waarschuw beheerder
Zwaar mee eens...

Allemaal veelste hoge pet op...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja.

Waarschuw beheerder
Voor een groep heeft ie haar broek naar beneden getrokken dus stond ze bijna in haar poeze-mientje.

Leuke neef heb jij.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Sja, ben redelijk veeleisend. Ik wil dan ook niet met zomaar de eerste de beste ronddolende jongen mn leven gaan delen.
Waarschuw beheerder
2 HighQualityGirl-Ja idd hele leuke neef :yes:
Als ik zoiets zo doen bij een meisje zou ze niet terug komen maar duh zo zit ik echt NIET in elkaar.

BTW: Veel mensen die mij kennen die weten dat ik altijd heel erg goed ben voor een meisje :yes: :yes: :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Poeze-mientje? :vaag:

Waarschuw beheerder
Mag best wel wat eisen, maar niemand is perfect...:no:

Waarschuw beheerder
donateur
de eisen liggen idd hoog...

en ik vind ook dat het tegenwoordig veel te makkelijk wordt uit gemaakt...wordt te snel op gegeven en neit gevochten:S

kijk maar om je heen...relaties vallen bij bosjes:S
en niet van paar maanden maar ook van jaren enz:S
Waarschuw beheerder
2 Insomnia-Poeze-mientje is een nieuw woord voor vagina.

:D :D :yes:

Staat nog niet in het nieuw Nederlands woordenboek

:) :) :)

Waarschuw beheerder
donateur
waarom niet veeleisend zijn?

iemand waar je een relatie mee hebt, heb je toch niet voor niets een relatie mee?

voor mij moet iemand 'perfect' aan mn eisen voldoen :)
Waarschuw beheerder
donateur
t hoef nie perfect.. maar heb wel bepaalde eisen jah.. heb al genoeg meegemaakt wa da betreft dus.. (en ik heb ook ooit iemand behoorlijk voor schut gezet, maar dat had hij verdient)
Waarschuw beheerder
2 Insomnia-Poeze-mientje is een nieuw woord voor vagina.

Ik zal wel achterlopen :vaag:
Waarschuw beheerder
je mag best veeleisend zijn vind ik.. ja oke je moet op iemand zn "innerlijk" vallen.. nou ik niet altijd..en denk niet dat ik de enige ben.. maar hier zijn ook al aantal topics over geloof ik.. ;)

en ja wat metalslet zegt.. mijn "perfecte" man moet aan MIJN eisen voldoen.. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat die vele en sterngere eisen komen door het steeds egoistischer en egocentrischer worden van de mens

Kijk eens naar hoeveel huwlijken vandaag de dag stranden en hoe dat voorheen was, mensen willen geen moeite meer voor elkaar doen

omdat het tegenwoordig vaak alleen maar om ikke ikke ikke gaat

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens naar hoeveel huwlijken vandaag de dag stranden en hoe dat voorheen was, mensen willen geen moeite meer voor elkaar doen

omdat het tegenwoordig vaak alleen maar om ikke ikke ikke gaat

dat bedoelde ik dus ook te zeggen ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben ook best veeleisend, nooit geweest trouwens, eerste relatie waar in ik veeleisend ben :S

Waarschuw beheerder
Ik eis niks :no:

Ik verwacht gewoon veel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dat bedoelde ik dus ook te zeggen

Overheen gelezen maar idd :)

Hoe individualistischer hoe egoistischer lijkt wel
Waarschuw beheerder
Is toch alleen maar goed als je weet wat je wil! En dat je niet met de eerste de beste neemt...

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe individualistischer hoe egoistischer lijkt wel

idd:S

hee...de relatie gaat niet helemaal meer hoe het in het begin ging,of het gevoel lijkt wel minder...

stoppen maar:yes:

hoezo proberen?

:S

Waarschuw beheerder
ik neem niks..geef mezelf alleen weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
hee...de relatie gaat niet helemaal meer hoe het in het begin ging,of het gevoel lijkt wel minder...

stoppen maar

hoezo proberen?

Idd

Relaties aangaan alsof het een spelletje monopoly is, en dan nog graag willen winnen ook :)

Maar ach....Die mensen komen zichzelf op den duur wel tegen, het is alleen jammer dat ze tijdens die weg anderen pijn doen

Waarschuw beheerder
donateur
Idd

Relaties aangaan alsof het een spelletje monopoly is, en dan nog graag willen winnen ook :)

ja idd...

zo...ff deze proberen..he,het loopt niet hoe ik het wil...kappen maar...next!!:S

Maar ach....Die mensen komen zichzelf op den duur wel tegen, het is alleen jammer dat ze tijdens die weg anderen pijn doen

dat die mensen zichzelf wel tegenkomen boeit me nogeneens:no:
Maar de pijn en verdriet die ze anderen aandoen...das het ergste:/
Waarschuw beheerder
donateur
Maar de pijn en verdriet die ze anderen aandoen...das het ergste

Idd en da's klote :/

Waarschuw beheerder
donateur
jupz...

zonde van de tijd dat je als een zombie leeft...nergens zin in hebt...geen lol kan hebben...

maar ja...tijd is voorbij:)

2005 :yes: nieuwe kansen...nieuwe prijzen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
precies :)

Makkelijker gezegd dan gedaan, maar met zo'n instelling kom je er wel :)

Raap jezelf bij elkaar, schouders recht, neus in de lucht en gááán ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou t bij dezelfde mag da ook? of ben ik egoistisch als ik em voor mezelf hou :P

Waarschuw beheerder
donateur
Makkelijker gezegd dan gedaan,

duurt ook ff...maar dan heb je ook wat:D

Raap jezelf bij elkaar, schouders recht, neus in de lucht en gááán ;)

idd:P

pijl en boog mee ;d

;p
Waarschuw beheerder
ja het is zo iedereen gaat maar zo snel naar een ander als er maar wat kleine dingetjes zijn die niet goed zitten de meeste mensen zijn nooit tevreden willen steeds beter en nog beter en beter.. maar je moet toch tevreden zijn een keer met wat je heb en er voor vechten voor het gene wat je wil!! dat maakt liefde toch mooi.. maar niet zo van he die ziet er leuker uit of he die heb beter werk... maar het komt gewoon ook door dat we denk leven in een wereld met chatboxxen smsen enz. tegenwoordig komt iedereen zijn meisje tegen via het internet en dat is niet erg ofzo natuurlijk maar vaak onpersoonlijk ik ben wel een beetje van de oude manier uitgaan en dan zien wat je tegenkomt dan wat afspreken om wat te eten of eerst ergens rustig wat te drinken en dan door veel praten erachter te komen hoe de andere is.. maar het is vaak zo je weet niet wat je heb tot dat je het kwijt bent!!dan pas zie je de waarde van dingen in.. ja ik heb het ook meegemaakt niet dat ik het uitgemaakt heb voor een ander meisje maar omdat ik dacht dat ik het niet voorelkaar had en mijn gevoelens niet kon plaatsen ik was niet tevreden dacht ik.. i was wrong.. maar ja leven gaat door.. en ja nu zou ik het anders doen maar zo leer je in het leven...hoe het inelkaar zit..

Waarschuw beheerder
he remco gebruik eens een enter ;p
Waarschuw beheerder
....en leestekens :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ha ha oke sorry hoor ben niet zo een computermannetje ha ha

Waarschuw beheerder
hahaha

wel een (Y) stukkie tekst
Waarschuw beheerder
ja ja sorry moest het effe kwijt!!

Waarschuw beheerder
achja veeleisend...misschien zijn ze gewoon te verwend!
En er zijn mensen die alles voor de eisende mensen doen en die staan dus weer niet sterk in hun schoenen....das ook minder...mensen moeten gewoon n x tevreden zijn denk ik..:S
Waarschuw beheerder
waar zitten die gele poppetjes dan ha ha!!

Waarschuw beheerder
het is vaak zo je weet niet wat je heb tot dat je het kwijt bent!!

ja idd

Wat meer eisen van jezelf om een relatie waarvoor je gaat/kiest te laten slagen..

Niemand heeft ons ooit de regels uitgelegd laat staan we weten hoe het spel gespeeld moet worden
Waarschuw beheerder
het komt gewoon door dat de wereld gewoon draait om sterker mooier beter meer en nog meer van zoiets!! tegenwoordig is het zo belangrijk wat andere mensen vinden en schijnt het ook zo te zijn dat je overal een mening over mot hebben!! nou ik doe er niet aan mee... ben gewoon mezelf met me goede en slechte kanten!!

Waarschuw beheerder
gele poppetjes?
Waarschuw beheerder
pfffffffff weer zo'n kut topic :S
Waarschuw beheerder
ha ha ja ik wil die gele poppetjes bij me tekst zetten dat vindt chris leuk als ik dat doe ha ha...wil me toch een beetje aanpassen hooor aan deze tijd...

Waarschuw beheerder
noujah kijk bij help
<------
Waarschuw beheerder
ach ja we zitten toch allemaal te kletsen verzin is een leuke topic dan haagse chica ik praat wel mee oke!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik eis veel ja....
als ik iemand echt leuk vind en ik wil er een relatie mee moet het ook goed zijn en niet een of andere achterlijke jan doedel met nog 3 neukertjes...

een relatie is geen speeltje zo van "leuk voor 2 maanden en dan gooi ik je bij het grof vuil"

een relatie is iets speciaals met een speciale partner en die zou voor langere tijd moeten zijn waar je alle 2 voor werkt en vecht...
en dan mag ik best wat eisen stellen aan mn vriendje. zoals hij ze ook aan mij kan en mag stellen :)

Waarschuw beheerder
ik wil dat je me rimnt. dat vind chris leuk
Waarschuw beheerder
ja dat mag ook veel eisen!!.. maar het moet niet te gek en teveel worden.. en dat is het juist nu in deze tijd... in deze tijd zijn er mannen die zeggen tegen hun vrouw laat je ff gauw je tieten groter maken of anders rot ik op.. kijk in zo een wereld leven we nu..

Waarschuw beheerder
wie rimt wie? :P

Waarschuw beheerder
he remco..houd je bek en steek je tong in me aars
Waarschuw beheerder
he debiorah goede tekst onder je foto....
Waarschuw beheerder
oooh chris lekkkkerrrrreee vent van me.. ha ha