Partyflock

Forumonderwerp · 735028
Pfff...hoor ik net dat een vriendin van me gisterenavond aangerand is door 4 jongens.......
Morgen gaat ze aangifte doen..
Ben nu wel zoooo mateloos over de zeik...ik snap dat niet he...dat ze gewoon van iemand afblijven!!!
idd inge dat ken ik ook.
heel wat vriendjes hebbe mij gedumpt omdat ik gewoon niks durfde toen dat eenmaal gebeurd was.
ze vonden dat ik me aanstelde, voor mij 10 anderen die dat natuurlijk wel deden...
zelfs een kusje kan je dan al heel veel moeite kosten.

diegene die het bij mij heeft geprobeerd heeft 7 weken niet kennen neuken en lag met een paar gebroken ribben in het ziekenhuis...
wat van mij is, is van mij en niet van een ander.
die gozer heeft van heel dicht bij mijn fiets bekeken.

veel sterkte ermee maar je komt er boven op duurt alleen ff en praat er zoveel mogelijk over helpt het best...
maar 1 is natuurlijk niet te verglijken met 4 (excuses)

ZE MOETEN GEWOON VAN JE AFBLIJVEN ALS JE DAT NIET WILT!! niemand lokt het zelf uit. niemand wil dit ooit!

Uitlokken??!! Dus iemand gaat de straat op en denkt: zo ik hoop dat ik aangerand wordt vandaag laat ik dat is uitlokken! Wat is dat nou voor iets doms??!! NIEMAND heeft aan je te zitten als je dat niet wilt!
wat een onnozele mensen bestaan er toch...dat tuig mag je van mij per direct castereren en de mensen die vinden dat uitlokken bestaat....

Hoop dat het JOU een keer overkomt bah

Uitlokken?! Ze moeten gewoon met hun poten van je af blijven. Als je iets uitdagends of zo aanhebt wil dat niet zeggen dat je graag aangerand wil worden of verkracht. Dat wil niemand en degenen die mensen verkrachten en anderen pijn willen doen zijn ziek!

2Blondy: Veel sterkte en veel sterkte voor je vriendin

ik kan mijn liefde voor iemand nou ook nie goed meer tonen...
Houd dan gewoon even braaf je mond dicht!

Een verkrachting lok je NOOIT uit!

Als ik in een minirokje s'avonds alleen over straat loop lok ik het zeker ook uit?!

Nou diaantje ben het niet met je eens hoor.

Kijk als je nou met een pak geld op straat loopt en je laat dat openlijk zien aan iedereen, dan ben je ook de boel aan het provoceren en loop je groot de kans berooft te worden.

Dus we spreken hier van preventie; Voorkomen is beter dan genezen. m.a.w. met gewone broek aan ben je veiliger.

Ik deel je mening wel dat wel, ik vind ook dat je met een rokje aan over straat moet kunnen. Maar het is nu eenmaal een fucked up wereld en soms zul je moeten aanpassen.

zorro je pakt de ezel precies bij zijn staart....
volgens mij maakt het niet veel uit wat je aan hebt.
Denk dat je helaas op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent.

Mensen blijven primitieve beesten!
Je kunt beter zorgen dat je als meisje dat je op bepaalde plaatsen niet alleen komt.
En anders keihard schreeuwen en die kloten schoppen en hard!

Heb een keer bij ons in de Stad gezien Hoe een Jongen haar Vriendin mishandelde en haar in het gezicht sloeg,meerdere malen.
Nou dan word ik primitief en heel agressief,ben er op af gevlogen als een gek.
Hij rende weg,helaas!