Partyflock

Forumonderwerp · 734659
1 volger · 26563x bekeken
Betreft: evenement: Sonne Mond Sterne, vrijdag 12 augustus 2005 om 18:00
Waarschuw beheerder
De datum is eindelijk bekend gemaakt. Blijkt het tegelijk te zijn met Nature One. De keuze was al snel gemaakt. Sonne Mond & Sterne 2005 natuurlijk!!! :d
PuRa ViDa, MaE! en ik zouden vorig jaar al gaan. Maar door omstandigheden niet gelukt.
Maar ik heb er nu zoveel veel over gelezen, en hoe meer ik lees, hoe vetter ik t ga vinden. TNX partyreporters. Nu hebben jullie ervoor gezorgt dat het nog heel lang gaat duren voor het zomer is.:D

Maar is het handig om ergens anders in een huisje te gaan zitten of gewoon lkkr op de camping???

SMS 2004 verslag van Pascalle aka Envy me
[img]http://www.sonnemondsterne.de/galleries/43/pics/05.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op maandag 15 augustus 2005 om 21:58:
mensen met de juiste party spirit

daarom ook me Trsor shirt aan
met op de voorkant 'True Spirit'

nu weer tijd voor bed
damn, ben gaar, spierpijn
heerlijk

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
het was de hemel!
verder geen woorden voor!

Waarschuw beheerder
De vrijdag totally, totally, totally wasted rondgelopen

:P
wat heb ik om dust gelachen die dag de tering..loor en ik fuckin dronken en dustin maar doorgaan whahah kwam niet meer bij :respect:

ik zit hier nog steeds in euforie :lief:
Waarschuw beheerder
Net terug.
Was wel weer een erg vet feest!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op maandag 15 augustus 2005 om 18:39:
Qwa acts was The Prodigy het absolute hoogtepunt. Nog nooit zo iets meegemaakt... Samen met Koersje en Milos midden vooraan 1,5 uur lang barbaars staan freaken, pogoen, genieten en bier smijten... van voor naar achter werd de hele mainstage afgebroken, echt geweldig

En hier zijn de filmpjes die ik heb gemaakt tijdens de complete chaos bij The Prodigy:

Firestarter live :

http://s57.yousendit.com/d.php?id=5QZ4CKO1YX4438IRN7SE5FS4K

Barbaarsheid vooraan

http://s59.yousendit.com/d.php?id=1TCG64BS15Z48BGFK3ATW1K0K

Ik zat weer met kippevel tot op mijn zak achter de computer (Y)

*Kutzooi, doen het niet.. wordt aan gewerkt :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan het zijn dat ze het niet doen?:)

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAANUTFZXVUXiyOjbTHHe0M*HrSF1Lni9s8AyhM*GlVv6BpySaixJHtm2CvOum!!TdRvVxZrFcspZzSpa4Sbvcmy0gHkwnhmbGL2!gvME/DSC01810.JPG?dc=4675535124523959125[/img]
wat een verjaardagsfeestje :respect:
echt een scheur in mn buik van het lachen aan overgehouden:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
links doen het niet huiswerk
Waarschuw beheerder
Heb die van the Prodigy al gezien, en ik kan niets meer dan zeggen, gaat flink los :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 03:45:
als ik zou moeten kiezen tusen al mn feesten dit jaar bijelkaar of SMS...kies ik voor de laatste...

mn voeten zijn tot bloedens toe kapotgehoused.....mn tong en mond is helemaal kapotgerookt/gezopen of wat dan ook............kheb van de dronken eerste avond mn hele hand nog open liggen........en kheb vanaf donderdagochtend tot nu 4 tot max 8 uur geslapen bijelkaar....

maarrrrrrrrrr

het was het fuckin waard zeg

Dat klinkt ongeveer zoals ik terug denk aan nature 1 dit jaar :D

Mischien volgend jaar hier ook maar eens hier kijken...

Waarschuw beheerder
vergeet alleen niet dat je max een paar uurtjes hardtechno ergens verstopt vind, maar dat het vooral minimal en electro is wat de klok slaat op SMS:)

wat de sfeer ten goede doet denk ik.....heb namelijk 4 dagen lang geen ruzietje of wat gezien(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen!! Na 13 uur slaap ben ik ook weer wakker. Heb nog ff lopen chillen maar nu zet ik toch maar eens mijn verhaal neer.

Het was gvd helemaal geweldig! :D

Ff een samenvatting dan maar:
Donderdag aangekomen met de auto volgepaakt met zooi en Milos en Housewerk. Ff wennen, blowtje, biertje, tent opzetten zo ons plekje was gereserveerd.

Die avond nog de boel verkend, keihard gehoused op de camping, Statiegeld flesjes verzamelen en merken dat je het niet bij die bar kan inleveren en dan heb je een milos die het maar van de bar afslaat, milos die een sigaretten automaat kapot slaat en bloedend wegloopt :/ Tjah dat soort dingen maak je dan nog mee op zo'n eerste dag :)

Vrijdagochtend kwam de rest van onze bende aan. LOOR geholpen met zn zeer aparte tent. Nog nooit zo'n ding gezien. En de uitleg die erbij zat klopte gewoon voor geen meter. Was van een hele andere tent :S Maar gelukkig nog goedgekomen (Y)
Die middag vrij weinig uitgespookt volgens mij. Iedereen gaar van of de busreis of de campingnacht ervoor. Beetje gechilld, gelachen om onze gare gesprekken en dingen die mensen probeerder te ondernemen, zoals Risken of Diabolo-en.
Deze dag waren inmiddels de laatste 2 van onze groep aangekomen, namelijk Neal (de diarreeprater) en zn viendin Kirsten.

'S avonds was het tijd voor het festival! Niemand had een timetable boekje bij zich dus geen idee wie ik heb gezien. Beetje rondgelopen en blijven hangen waar het lekker klonk. Weet alleen dat ik Prodigy en Royksopp zkr heb meegemaakt. En dat was heerlijk (L) En die nacht was er een totally-totally-totally-wasted Just Dust aanwezig. Whaha wat een gast die avond. Hij bleef maar praten en dan telkens 3 zinnen herhalen ofzo. Heb een half uur met die gast moeten doorbrengen :vaag: En hij vond de Duitsers niet zo lief, dus hij schold ze allemaal ong uit :) Maar gelukkig vond ik de rest van een groep *zucht*

Rond 6.00 ofzo gaan slapen. Na wat uurtjes slaap begon de vetste dag van dit festival. Die dag weer aardig wat gare gesprekken gehad en dan vooral gelachen om onze diarreeprater Neal. Hij bleef maar lullen. En dan voornamelijk onzin ;) De tent hadden we nog netjes versierd met vlaggetjes voor onze jarige Milos. Feesttoeters en feestmutsjes uitgedeeld. Hij heeft nog prachtige kado's gekregen oa een ridderpak en een blow met een strikje :D
Gelukkig had ik wat spulletjes van thuis meegenomen voor een mooie verkleedpartij.

Die avond ook nog verder gegaan met onze verkleed partij. Ik als indiaan, Housewerk de ridder, Koers als cowboy, Dust als Afrikaan ofzo :P Die Duitsers vonden het zo gek. Net of ze zoeits nog nooit hebben gezien. Ik sta zkr op 100 foto's ofzo :vaag: en kreeg allerlei indianenkreten en namen naar me geschreeuwd :D

Pff nog losgegaan op Vath en zelfs op Tiesto :bloos: Tja ach...het losgaan ging nog door tot 10.00 voor mij. Echt een geweldig gevoel om in het daglicht met allemaal mafkezen om je heen los te gaan.

Nog wat slaap meegepakt om zondag rond 20.00 te vertrekken richting huis. Housewerk nog bedankt voor een heel stuk rijden zodat ik kon leren voor mn hertentamen van vandaag om 9.00 :S Ik ben uiteindelijk geeneens gegaan. Waren pas 4.30 ofzo thuis was ff gaan slapen maar kon echt niet opstaan. :(

Pff ik ben vast nog wat dingen vergeten te vertellen of in verkeerde volgorde of op verkeerd tijdstip, excuses, maar er is zoveel gebeurd dit weekend. :yes:

Milos, Lorenzo, LOOR, Roemers, Koers, Pauluz, Dust, Neal, Kirsten en de PF-ers tegenover ons...wat een mafkezen zijn jullie! Hehe bedankt voor dit topweekend en tot volgend jaar op SMS :respect:
Waarschuw beheerder
Housewerk als je me een bericht stuurt kunnen we even uitwerken hoe we die dingen alsnog beschikbaar kunnen maken aan het massa publiek, ok? :) Ik heb nog wel genoeg webspace (XS4ALL heerscht :P )
Waarschuw beheerder
Dat zou echt helemaal top zijn Helsie!

PB komt eraan (Y)

Uitspraak van DK079 op maandag 15 augustus 2005 om 23:45:
Nog wat slaap meegepakt om zondag rond 20.00 te vertrekken richting huis. Housewerk nog bedankt voor een heel stuk rijden zodat ik kon leren voor mn hertentamen van vandaag om 9.00 Ik ben uiteindelijk geeneens gegaan. Waren pas 4.30 ofzo thuis was ff gaan slapen maar kon echt niet opstaan.

1 woord: FAALHAAS ;) succes vrijdag..

Waarschuw beheerder
en dan heb je een milos die het maar van de bar afslaat, milos die een sigaretten automaat kapot slaat en bloedend wegloopt Tjah dat soort dingen maak je dan nog mee op zo'n eerste dag

hahaha ik was d eeerste nacht echt fuckin bezopuh ja:p
maar dat ruitje van die automaat inslaan was niet express O:),....was puur even een dronkemansactie....

hij is niet eens gegaan naar zn tentamen..whahahaha wat een gast!we hadden dus tot dinsdag kunnen blijven:@

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 23:57:
hij is niet eens gegaan naar zn tentamen..whahahaha wat een gast!we hadden dus tot dinsdag kunnen blijven

Nee moet deze week leren voor mijn allerlaatste kans om te mogen blijven op deze uni.

Vrijdag de laatste hertentamen. Jippie! :(
Waarschuw beheerder
En hij vond de Duitsers niet zo lief, dus hij schold ze allemaal ong uit

Was niet dat ik ze niet mocht, maar het blijven duitsers ;P Is gewoon hinderlijk dat ze weigeren engels te praten. Ze kunnen wel chill zijn als je ze kan verstaan :D

Waarschuw beheerder
nog maar 362 dagen en we mogen weer gek doen in Garmany!!!:woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Dust op dinsdag 16 augustus 2005 om 00:02:
Was niet dat ik ze niet mocht, maar het blijven duitsers Is gewoon hinderlijk dat ze weigeren engels te praten. Ze kunnen wel chill zijn als je ze kan verstaan

Whaha wil niet weten wat je in godsnaam al die tijd heb gedaan toen je daar alleen ronddwaasde tussen al die Duitsers :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 16 augustus 2005 om 00:04:
Whaha wil niet weten wat je in godsnaam al die tijd heb gedaan toen je daar alleen ronddwaasde tussen al die Duitsers

Ben het ook voor de grootste deelte kwijt, waarschijnlijk zo maf gedaan dat ik het uit mn geheugen heb geblokt :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 23:20:
vergeet alleen niet dat je max een paar uurtjes hardtechno ergens verstopt vind, maar dat het vooral minimal en electro is wat de klok slaat op SMS

Op n1 heb ik mischien net 2uur in de hardcore gestaan ;)
Hoeveel area's heb je op sms eigenlijk?
Waarschuw beheerder
1 grote buiten, 1 kleine buiten, 1 grote techno tent, 4 of 5 clubtenten. En een partyboat niet te vergeten :)

En gelukkig geen hardcore (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harder&Harder op dinsdag 16 augustus 2005 om 00:18:
Hoeveel area's heb je op sms eigenlijk?

8 als ik zo ff in het boekje kijk

Waarschuw beheerder
Ik word een beetje jaloers als ik dat allemaal lees. Ik had zo graag gegaan maar niemand wou mee :(

Next year ga ik gewoon in me eentje als niemand mee wilt :( :) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 00:30:
Next year ga ik gewoon in me eentje als niemand mee wilt

Zou ik zkr doen! Op SMS kom je toch wel wat bekenden tegen of je papt gewoon aan bij wat Nederlanders. Zijn erg gezellig groepen aanwezig, waaronder onze groep :P

Uitspraak van Helsie op maandag 15 augustus 2005 om 23:46:
Housewerk als je me een bericht stuurt kunnen we even uitwerken hoe we die dingen alsnog beschikbaar kunnen maken aan het massa publiek, ok? Ik heb nog wel genoeg webspace (XS4ALL heerscht )

Nog gelukt?
Waarschuw beheerder
Ik heb ze binnen, Housewerk is naar bed en ik ben ze aan het uploaden naar mijn webspace. Als ze erop staan, post ik hier de URL. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 16 augustus 2005 om 00:49:
Zou ik zkr doen! Op SMS kom je toch wel wat bekenden tegen of je papt gewoon aan bij wat Nederlanders. Zijn erg gezellig groepen aanwezig, waaronder onze groep

Dat is ook zo. Ben 2 keer alleen naar een feest gefeest en komt toch altijd weer bekenden tegen en je papt gewoon met veel mensen aan. Maaar om nou helemaal in me uppie naar duitsland tegaan...ach ja, music makes me happy so why not

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helsie op dinsdag 16 augustus 2005 om 00:53:
Ik heb ze binnen, Housewerk is naar bed en ik ben ze aan het uploaden naar mijn webspace. Als ze erop staan, post ik hier de URL

Ik wacht met smart.
Waarschuw beheerder
Ze staan erop:
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_001_Prodigy.wmv
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_002_Prodigy_Firestarter.wmv
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_003_Mainstage_Sunday_morning.wmv
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is ook zo. Ben 2 keer alleen naar een feest gefeest en komt toch altijd weer bekenden tegen en je papt gewoon met veel mensen aan. Maaar om nou helemaal in me uppie naar duitsland tegaan...ach ja, music makes me happy so why not

dr gingen bussen vol PFpeeps heen....dus niks om je zorgen te maken...waren dr ook die zonder tent of bed ofwat kwamen8)

filmpjes blijven tof....:D

Waarschuw beheerder
donateur
Zo. Net terug :/
Wat mij betreft gaan we morgen weer terug.
Ik mis mijn liebe liebe technoloeders nu al! :cry:

Het was weer geweldig :respect:
Totaal anders dan vorig jaar (vooral een stuk kouder en natter) maar wederom een onvergetelijk weekend!

62 uur achter elkaar non-stop lopen ouwehoeren, dansjes doen, en nog meer ouwehoeren. Lang leve Aranka (L), de ENIGE die net als ik van mening is dat slapen voor MIETJES is :9

Morgen zal ik m'n verslag vol SMS-avontuurtjes schrijven. Voel dat dat mijn plicht is na vorig jaar ;) Dus bereid je vast voor op o.a. voetjes die er ineens vandoor gaan, misvormde gezichtjes, kartoffelsalat en het 1 jarig ketajubileum.

Nu eerst maar eens douchen en dan met een gerust hart een dutje doen.. (ik weet nu tenminste zéker dat ik niets mis :D )

Uitspraak van xantrex op maandag 15 augustus 2005 om 21:51:
alleen hopen dat niet iedereen 't idee krijgt om daar heen te gaan

te vele NL is ook niet leuk

Nou.. ik vond het nu ook al een invasie van Nederlanders vergeleken met vorig jaar hoor! Niks mis mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd.. En ik vond het zondagochtend wel erg fijn bij de 2nd mainstage dat álle leuke Nederlanders er waren.. Tenminste geen lastige bietsende Duitsers, ik was ze ff goed zat!
Ik vind wel dat er volgend jaar geselecteerd moet worden op mietjesgehalte.. Mensen die willen slapen tussen vrijdagmiddag en zondagavond moeten 't maar lekker bij een dagje dancevalley houden ofzo 8)

Tjuuuuus meine kleine technokindern (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:01:
waren dr ook die zonder tent of bed ofwat kwamen

Zullen er meer van dat soort mensen zijn geweest als Dustin?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Helsie op dinsdag 16 augustus 2005 om 00:24:
4 of 5 clubtenten

zonder 'club-muziek' welteverstaan he :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 23:20:
heb namelijk 4 dagen lang geen ruzietje of wat gezien

whehe had je zaterdagavond even met Aranka en mij moeten meegaan 8)
Waarschuw beheerder
donateur
I've been in heaven (L)

De rest komt morgen wel, ga nu eerst douchen en slapen :Z

Waarschuw beheerder
donateur
Nog wat slaap meegepakt om zondag rond 20.00 te vertrekken richting huis. Housewerk nog bedankt voor een heel stuk rijden zodat ik kon leren voor mn hertentamen van vandaag om 9.00 Ik ben uiteindelijk geeneens gegaan. Waren pas 4.30 ofzo thuis was ff gaan slapen maar kon echt niet opstaan.

Pfffff :no: (N)

Zullen je freunden blij mee geweest zijn.. Jullie moesten en zouden persé weg omdat jij een tentamen had! Ik zou zeggen: billenkoek! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helsie op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:00:
Vooruit dan, de eerste is compleet:

:respect:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:01:
waren dr ook die zonder tent of bed ofwat kwamen

:respect:

En Uberloeder, slaaplekker en ik w8 op je verslag!

Waarschuw beheerder
Foto's online: www.party-crasher.de
Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij ff blij dat je niet meer hoeft te praten Pas :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:18:
Zullen je freunden blij mee geweest zijn.. Jullie moesten en zouden persé weg omdat jij een tentamen had! Ik zou zeggen: billenkoek!

hehe tja ach was echt van plan om te gaan. Ff 2 uurtjes slaap meepakken was toch niet zo'n goed plan.
Maar is helemaal goedgekomen met de controle ook. (ow ja hiervoor wil ik nog ff Peter en Vicky bedanken. Jullie zijn echt helden :respect: )En nu kan ik me helemaal concentreren op mn allerlaatste tentamen deze vrijdag en lekker thuis revalideren. ;)

Maar ze mogen me best billenkoek geven :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:21:
Ben jij ff blij dat je niet meer hoeft te praten Pas

Whehe nou ik (L) praten!(had je vast al gemerkt 8) )
Maar het doet zoooo'n zeer :(
Hopelijk is het snel over.. Gelukkig doet typen geen pijn!

3x raden wat ik net zat op te peuzelen..
Kartoffelsalat :D Van mutti (L)
Hebben we dáár de hele tijd naar lopen zoeken.. Het lag gewoon hier in de koelkast :o
Waarschuw beheerder
donateur
Zo daar ben ik weer.
Ik heb ook heimwee :/ En nu al zin in volgend jaar! :D

Het was zoooo méér dan geweldig! Ik heb nog nooit ZO VEEL lol gehad! :D ("Pascalle ik heb zooo'n lol" ;p)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:08:
62 uur achter elkaar non-stop lopen ouwehoeren, dansjes doen, en nog meer ouwehoeren. Lang leve Aranka , de ENIGE die net als ik van mening is dat slapen voor MIETJES is

Pascalle (L)

Slapen is ook voor mietjes 8)
Ik wilde echt alles meemaken, en meer dan dit had ik er echt niet uit kunnen halen :D

Volgend jaar zetten we onze tent op bij de 2nd mainstage :9

Ik denk dat ik morgen ook maar ens een verslagje ga schrijven, dat wordt nu niks meer. Alles doet pijn, mijn ogen vallen dicht, mijn stem werkt niet meer en mijn woordenschat is beperkt tot die van een kleuter 8)

Maar het was het zo waard!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:24:
3x raden wat ik net zat op te peuzelen..
Kartoffelsalat Van mutti
Hebben we dáár de hele tijd naar lopen zoeken.. Het lag gewoon hier in de koelkast

Nou lekker dan :/

:D
Waarschuw beheerder
Omdat mijn post met url's door de wervelende terugkeer van Überloeder nogal hard wegzakt, hierbij nogmaals alle download locaties van de filmpjes die ik van Housewerk heb gekregen:
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_002_Prodigy_Firestarter.wmv
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_003_Mainstage_Sunday_morning.wmv
Waarschuw beheerder
donateur
Jij en stil zijn is idd niet echt een goede combinatie :p was wel lekker rustig in de auto ;)

Kartoffelsalat? :O Ik wil ooooooooooooooook!!! :(:(
Maar dat hadden ze daar ook gewoon hoor, alleen was zoeken denk ik niet jou sterkste kant dit weekend :9

Bedankt voor alle gezelligheid en succes met revalideren ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:26:
("Pascalle ik heb zooo'n lol"

o = u ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook heimwee :/ En nu al zin in volgend jaar! :d

Ik wil ook teruggggggggg!!! :(:(

Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar zetten we onze tent op bij de 2nd mainstage

Sicher und vast! (L)

en mijn woordenschat is beperkt tot die van een kleuter

whaha hier nog één :d

Alhoewel ik nog wel vloeiend Duits kan b)

Oke mormels, nu ga ik ook d'r vandoor, bis morgen (L)

Minimal (:) :kwijl: oef!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helsie op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:28:
de filmpjes die ik van Housewerk heb gekregen

Dat ie nog aan zijn camera dacht op dat moment en hem nog redelijk recht kon houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:28:
o = u

Ik dacht ik plaats de gecensureerde versie 8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:30:
Oke mormels, nu ga ik ook d'r vandoor, bis morgen

Welterusten Liebchen ;) (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:32:
Dat ie nog aan zijn camera dacht op dat moment en hem nog redelijk recht kon houden.

Recht houden? Ik heb de filmpjes nog niet allemaal goed gezien, maar die eerste is echt NIET recht hoor :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helsie op dinsdag 16 augustus 2005 om 01:35:
Recht houden? Ik heb de filmpjes nog niet allemaal goed gezien, maar die eerste is echt NIET recht hoor

Die eerste niet nee.

Ik doelde op die van firestarter.

Fantastisch om te zien!