Goeiemorgen!! Na 13 uur slaap ben ik ook weer wakker. Heb nog ff lopen chillen maar nu zet ik toch maar eens mijn verhaal neer.
Het was gvd helemaal geweldig!
Ff een samenvatting dan maar:
Donderdag aangekomen met de auto volgepaakt met zooi en Milos en Housewerk. Ff wennen, blowtje, biertje, tent opzetten zo ons plekje was gereserveerd.
Die avond nog de boel verkend, keihard gehoused op de camping, Statiegeld flesjes verzamelen en merken dat je het niet bij die bar kan inleveren en dan heb je een milos die het maar van de bar afslaat, milos die een sigaretten automaat kapot slaat en bloedend wegloopt

Tjah dat soort dingen maak je dan nog mee op zo'n eerste dag
Vrijdagochtend kwam de rest van onze bende aan. LOOR geholpen met zn zeer aparte tent. Nog nooit zo'n ding gezien. En de uitleg die erbij zat klopte gewoon voor geen meter. Was van een hele andere tent

Maar gelukkig nog goedgekomen

Die middag vrij weinig uitgespookt volgens mij. Iedereen gaar van of de busreis of de campingnacht ervoor. Beetje gechilld, gelachen om onze gare gesprekken en dingen die mensen probeerder te ondernemen, zoals Risken of Diabolo-en.
Deze dag waren inmiddels de laatste 2 van onze groep aangekomen, namelijk Neal (de diarreeprater) en zn viendin Kirsten.
'S avonds was het tijd voor het festival! Niemand had een timetable boekje bij zich dus geen idee wie ik heb gezien. Beetje rondgelopen en blijven hangen waar het lekker klonk. Weet alleen dat ik Prodigy en Royksopp zkr heb meegemaakt. En dat was heerlijk

En die nacht was er een totally-totally-totally-wasted Just Dust aanwezig. Whaha wat een gast die avond. Hij bleef maar praten en dan telkens 3 zinnen herhalen ofzo. Heb een half uur met die gast moeten doorbrengen

En hij vond de Duitsers niet zo lief, dus hij schold ze allemaal ong uit

Maar gelukkig vond ik de rest van een groep *zucht*
Rond 6.00 ofzo gaan slapen. Na wat uurtjes slaap begon de vetste dag van dit festival. Die dag weer aardig wat gare gesprekken gehad en dan vooral gelachen om onze diarreeprater Neal. Hij bleef maar lullen. En dan voornamelijk onzin

De tent hadden we nog netjes versierd met vlaggetjes voor onze jarige Milos. Feesttoeters en feestmutsjes uitgedeeld. Hij heeft nog prachtige kado's gekregen oa een ridderpak en een blow met een strikje

Gelukkig had ik wat spulletjes van thuis meegenomen voor een mooie verkleedpartij.
Die avond ook nog verder gegaan met onze verkleed partij. Ik als indiaan, Housewerk de ridder, Koers als cowboy, Dust als Afrikaan ofzo

Die Duitsers vonden het zo gek. Net of ze zoeits nog nooit hebben gezien. Ik sta zkr op 100 foto's ofzo

en kreeg allerlei indianenkreten en namen naar me geschreeuwd
Pff nog losgegaan op Vath en zelfs op Tiesto

Tja ach...het losgaan ging nog door tot 10.00 voor mij. Echt een geweldig gevoel om in het daglicht met allemaal mafkezen om je heen los te gaan.
Nog wat slaap meegepakt om zondag rond 20.00 te vertrekken richting huis. Housewerk nog bedankt voor een heel stuk rijden zodat ik kon leren voor mn hertentamen van vandaag om 9.00

Ik ben uiteindelijk geeneens gegaan. Waren pas 4.30 ofzo thuis was ff gaan slapen maar kon echt niet opstaan.
Pff ik ben vast nog wat dingen vergeten te vertellen of in verkeerde volgorde of op verkeerd tijdstip, excuses, maar er is zoveel gebeurd dit weekend.
Milos, Lorenzo, LOOR, Roemers, Koers, Pauluz, Dust, Neal, Kirsten en de PF-ers tegenover ons...wat een mafkezen zijn jullie! Hehe bedankt voor dit topweekend en tot volgend jaar op SMS