Partyflock

Forumonderwerp · 734560
446x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie weet wat de bedoeling is van het leven en wat het leven voor een zin heeft?? Wat is de reden ervan dat wij hier zijn als mensheid? Is dit van te voren bedacht of niet???
Heeft ienmand een goede fisie?

Artiest ZWEMLES
Waarschuw beheerder
Goh, ik hoop niet dat het waar is zeg! :no:
Waarschuw beheerder
Vraag jezelf af of je het leven minder waard vindt als je niet van grote waarde bent voor de wereld, het heelal of grootmacht. Naar mijn idee verandert dat namelijk niet. Tenzij je alleen maar leeft in de overtuiging dat je "later", desnoods pas na je dood, nog steeds iets gaat betekenen voor een of ander opperwezen.

Waarschuw beheerder
Yo Lewis, ik heb het nog eens de revue laten passeren maar ik kan mij toch niet onttrekken aan de behoefte zinvol te willen zijn.

Wellicht dat ik op termijn Jezus een kans ga geven in mijn hart te komen. Mocht Hij niet bestaan weet ik dat ook gelijk. Maar dan wel zeker!

Ik vind het ook unfair om Hem geen kans te geven en Hem op voorbaat al af te schrijven.

Alleen ben ik er momenteel nog niet aan toe, er zijn nog te veel onverwerkte dingen die een te grote drempel vormen.

Ook een idee voor jou Lewis? Gewoon maar proberen (oprecht uiteraard) en dan maar zien wat er gebeurt? Zou je het ook niet 100% zeker willen weten?