Partyflock

Forumonderwerp · 734509
The Blackadder christmass carol is op Veronica!!!!
echt Cool :yes:
Afgelopen weekend nog een aantal afleveringen van Fawlty towers gekeken... Blijft geweldig!

Kent hier iemand de serie Coupling?
Ook 100 punten, perfect, geweldig!
coupling ook geweldig :yes:
idd coupling :respect:
kent iemand two pints of lager and a packet of crisps

corigeer me aub als de titel niet helemaal klopt

en men behaving badly

Ik volg al jaaaaaaaaren Engelse series. Niet alleen de commedy's zijn goed, maar ook de drama's etc.

Zo heb je op ook Burn it!, 2 pints of lager and a packet of crisps, Little Brittain, Ideal (met johny vagas (nu al legendarisch).

En echt serieus als fawlty towers, bottom, echt legendarisch! Lig elke keer weer dubbel als ik die mafioso's zie uit bottom haha! Adhd mannetje :D

DJ Napalm, ik check altijd 2 pints op de BBC3 als je 'Destination Three' volgt kan je alle seasons weer zien, heb nu weer heel season 1 gezien van 2 pints, en vanaf volgende week komt season 2 er op. Terwijl ik op de BBC3 ook al season 5 volg :D.

zat al te wachten tot coupling genoemd werd :respect:
ik weet dat het nu op bbc 3 komt helaas heb ik die zender niet

ik heb nu TV Home vandaar dat ik ook BBC3/4 nu kan ontvangen :)
da's wel beter inderdaad.... moet ik dan ook maar eens aanschaffen :D
heb afelopen week een tip gekregen van een engels maatje van me: Bo selecta' :respect: is ook briljant :yes:

heb net nog burn it! gekeken op NED2

Jullie zijn benny hill vergeten en hyacint bucket!!!
kan effe niet op de engelse naam komen maar in het nederlands heet het "schone schijn"
Keeping up appearances bedoel je.. is wel leuk idd..

wat ook goed is: Jeremy Clarkson met zijn cynisch grappige "Meet the Neighbours" waarin hij een aantal europese landen onder de loep neemt.

Echte toppers: bottom, snatch, lock-stock, fawlty towers, my hero en monty python
Heb bottom op dvd gevonden :D

Wat ik ook geweldig vind is The tin blue line! en natuurlijk the Royal Family!