16782x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(permanent verbannen)
schandalig.......en wij pf altijd maar ophemelen.,....nah daar kapik vanaf nu ook maah mee
je ken klachten blijven indienen maar ze houwe elkaar allemaal de hand boven het hoofd!!
en serieus op in gaan doen ze al helemaal niet want dan krijg je een vaag verhaal en ze spreken dr eige tegen!!!!
wat een stelletje debielen hier
nee medicman is triest, dacht dat je geliefd moest zijn om admin te worden....
ik ben toch ook wel geliefd 
ow die komt zo vast wel 
Die is nu al je berichten aan het nachecken...dus is zometeen hier
Die is nu al je berichten aan het nachecken...dus is zometeen hier
(permanent verbannen)
dit kreeg ik mensen...kijk goed
wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb gedaan door diie topic net te openen??? ik kan niks verkeerd bedenken...jullie wel?
MedicMan 2 februari 2005 17:28
Je hebt bij het aanmelden aangegeven akkoord te gaan met het door ons opgestelde beleid.
Je bent hier te gast en hebt je dus aan ons beleid te houden zoals je beloofd hebt bij het aanmelden.
Bevalt het niet, dan ga je toch?
VerwijderenGelezen · Antwoorden
+1 bericht
Je hebt bij het aanmelden aangegeven akkoord te gaan met het door ons opgestelde beleid.
Je bent hier te gast en hebt je dus aan ons beleid te houden zoals je beloofd hebt bij het aanmelden.
+1 bericht
wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb gedaan door diie topic net te openen??? ik kan niks verkeerd bedenken...jullie wel?
(permanent verbannen)
ga weg met je beleid......wat voor beleid dan??? als je een vriend van ze bent of ze pijpen je dan mag je alles...ik vind het maar 1 grote vriendjespolitiek hier.
Maar ik hoef hun vriendje niet te worden hoor....ja als t lekkere wijven zijn die admins mogen ze me ff flink pijpen.Maar dan moeten ze wel gewoon blijven als ik dan wat raars zeg dat ze me dan ook bannen.Anders mogen ze me nooit meer pijpen.....ben benieuwd of ze wel kenne pijpen.
ik denk dat medicman wel heeeeeeeeel goed kan pijpen eigenlijk
Maar ik hoef hun vriendje niet te worden hoor....ja als t lekkere wijven zijn die admins mogen ze me ff flink pijpen.Maar dan moeten ze wel gewoon blijven als ik dan wat raars zeg dat ze me dan ook bannen.Anders mogen ze me nooit meer pijpen.....ben benieuwd of ze wel kenne pijpen.
ik denk dat medicman wel heeeeeeeeel goed kan pijpen eigenlijk
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
of je moet ze geld geven...dan mag je donateur worden 
standaard antwoord
MedicMan 2 februari 2005 17:28
standaard antwoord
MedicMan 2 februari 2005 17:41
donateur! ^^^^
yep
Valt op dat vele fakers dit altijd denken
donateur! ^^^^
yep
Valt op dat vele fakers dit altijd denken
whahahaha je ben fake