Partyflock

Forumonderwerp · 733738
Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer werken als reisleider bij GoGo tours heb er echt heel veel zin in! weet nog niet waar maar ben wel benieuwd naar ervaringen als reisleider bij gogo tours of een andere organisatie!
tell me all about it....

Waarschuw beheerder
donateur
weet je ook waar je naar toe gaat? (bestemming) :)
Waarschuw beheerder
donateur
weet nog niet waar

Schijnbaar niet hè?

Waarschuw beheerder
donateur
sorry ben net wakker! :P
Waarschuw beheerder
donateur
^^^^^

Waarschuw beheerder
donateur
Hé, waar ga je heen?

Dan gaan wij daar ook heen :p

Waarschuw beheerder
Ja, dan kan ze ervaring opdoen. B-).

Waarschuw beheerder
Dan gaan wij daar ook heen

Count me in!

Ja, dan kan ze ervaring opdoen

Kan ik mijn begeleidingscapaciteiten eindelijk de vrije loop laten gaan! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha wist ik t maar. krijg mn bestemming pas in mei te weten een week voor ik ga! dus hou t forum goed in gaten zou ik zeggen haha ;)

Waarschuw beheerder
haha wist ik t maar. krijg mn bestemming pas in mei te weten een week voor ik ga! dus hou t forum goed in gaten zou ik zeggen haha

Kom anders ff langs bij mij als je het weet, kunnen we het erover hebben!!!! :)
Waarschuw beheerder
haha kom maar bij mij langs dan zal ik even een goede kroegtocht in elkaar zetten voor je ;)

Waarschuw beheerder
Als jij komt, heb ik het bestemmingsplan. :P.

Waarschuw beheerder
Dat komen gaat vast lukken dan! :P
Waarschuw beheerder
iemand weleens op vakantie geweest met gogo tours? dan weet je wat feesten op vakantie is haha!
Waarschuw beheerder
kutbaan, weinig geld en ver van huis dus makkelijk imponeerbaar en misbruikbaar.

Waarschuw beheerder
Heb wel ervaring met mensen laten komen! :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, op skivakantie, en dankzij die tamme kanaries konden wij de wederopbouw van het halve hotel betalen. Stelletje afgedankte teringtubbies bij GoGo :@

Feesten kunnen zij niet, toen wij gingen feesten sprak het hele dorp van schande. Die lui van GoGo zijn niets gewend man :@
Waarschuw beheerder
ieder zn eigen ding! het lijk mij echt GEWELDIG!!!
Waarschuw beheerder
slechte ervaring uk jammer! ik ga t beter doen haha

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!! Lijkt me een leuke baan! Zou er wel van balen dat je pas een week voor vertrek te horen krijgt waar je gaat werken. Een reisleider hoort toch ook te weten wat waar te doen is... hoe wil jij dat in een week leren?

Waarschuw beheerder
donateur
slechte ervaring uk jammer! ik ga t beter doen haha

Zal toch wel ? Ik denk dat wij gewoon pech hebben gehad ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1 keer met GoGo naar Istrië geweest. Maar de reisleiders die ik toen had hadden geen lang blond haar en een lekker koppie :s
Waarschuw beheerder
donateur
Dice Oldskool 24 december 2004 10:24

donateur! Ik ben 1 keer met GoGo naar Istrië geweest. Maar de reisleiders die ik toen had hadden geen lang blond haar en een lekker koppie

En een paar mooie :X ....

OGEN :P

Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe... die ook ja ;)

Waarschuw beheerder
Ben 1 x met gogo tours naar Hongarije Siofok geweest!
Was erg leuk..lijkt me ook wel leuk reisleiding zijn..maar ze konden wel iedere dag die rot problemen oplossen!En was best stressen!
Veel succes!
Waarschuw beheerder
Bedankt!ja ik weet het het is hard werken en weinig slaap s ochtens weer vroeg de volgende gasten ontvangen! en ja je krijgt met veel problemen te doen maar t lijkt me wel een enorme uitdaging! juist daarom!
Waarschuw beheerder
we krijgen een week van te vooren ook een training en als je daar bent heb je eerst de tijd om idd alles te verkennen want je moet wel veel weten over de bestemming! ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
Ik ben van t jaar met Gogo Tours na Mallorca geweest, top vakantie. Maar dat kwam echt niet door die reisleiding daar. Die gasten waren alleen bezig om wijven te naaien, zou ik natuurlijk nooit doen... O:) Haha...

Reisleiding op Rimini was wel erg goed (een jaar eerder).

Waarschuw beheerder
donateur
Ga maar naar Griekenland 8) :9

Waarschuw beheerder
Ja ik was ook op selectiedag daar 22 dec...maar niet aangenomen.
Was jij daar ook?

Mij lijkt het ook echt heel errug leuk: nu ff proberen of ik bij beachmasters wel wordt aangenomen

Waarschuw beheerder
Ben afgelopen zomer met GOGO in Spanje geweest, was erg gezellig. De reisleiding had het volgens mij ook wel naar hun zin

Waarschuw beheerder
Hoe ben je eigenlijk aan die baan gekomen?

Waarschuw beheerder
Bij ome Joost,

Veel plezier met je nieuwe baan als loophondje.

Geen droog brood meer mee te verdienen in die branche, afdrachten worden ierder jaar hoger (n)
Waarschuw beheerder
caat: ja ik was er ook haha! ik heb jou wel gezien hoor.
succes bij beachmasters!

geb: ik heb via school gesolliciteerd hun hadden t adres maaar t staat ook gewoon op de site www.gogo.nl

Waarschuw beheerder
donateur
als er maar zon is joh
pikzwart worden!
Waarschuw beheerder
donateur
Er is nog genoeg werk daarin ! ! !

er gaan ALTIJD mensen weg

naar het buitenland !!

mensen zullen altijd op vakantie gaan !
Waarschuw beheerder
ja dat klopt! mensen willen altijd ontspanning en zullen altijd op vakantie blijven gaan!

maare pikzwart worden helaas daar is geen tijd voor reisleiders zijn altijd wit :cry:
Waarschuw beheerder
Gogo is kut organisatie ga dr echt nooit meer mee op vakantie. Reisleiding zijn me allemaal net wat te blije mensen. Trieste verzameling wannabe's bij gogo als je t mij vraagt!

Boek je gvd een 2 persoons kamer kom je in een studio terecht met 3 mensen. Zeg je t tegen de reisleiding zegt die dood leuk bel maar op naar Nederland doen wij niks aan. Vraag je of je hun gsm mag gebruiken zegt ze nee. Pis leip begin van mn vakantie.

Conclusie GOGO is kut!!! Dit jaar fijn met Neckerman of Sunweb!

Dit is misschien wel geen objectief beeld over Gogo:D maar zo denk ik dr over!!

Waarschuw beheerder
donateur
Vriendin van mij heeft voor gogo tours gewerkt...

Was echt helemaal kut:S

Ze zat daar helemaal alleen, 7 dagen in de week werken, 24 uur per dag bereikbaar zijn...

500 euro per maand verdiende ze, maar dan had ze wel een eigen appartement waar de muizen en kakkerlakken rondliepen:S

Veel plezier:yes:
Waarschuw beheerder
ibiza style ga jij maar lekker met sunweb :yes: haha gogo en sunweb is t zelfde! ;)
maar goed zo heeft iedereen zn eigen ervaring! voor mij is t een ieder geval een droom en die gaat uitkomen het lijkt mij heel leuk!
wie weet krijg ik t ook heel naar maar ik red me wel (y)

Waarschuw beheerder
Weet je zeker dat je wel gaat? Naar mijn weten moet je nog steeds 21 zijn nl. Of is dat inmiddels ook al afgeschaft?

Zegt wat over het beleid ;)
Waarschuw beheerder
afgelopen zomer in siofok geweest met gogo. was niet echt tevreden over de reisleidster daar. liet zich vrijwel niet zien wat toch wel belangrijk is. beetje contact met de hele groep houden :)
en verder wat organisatorische dingen maar goed heb me wel vermaakt:p

Waarschuw beheerder
Moeten reisleiders eigenlijk nog steeds naar Luxemburg om daar een arbeidscontract te tekenen?
Waarschuw beheerder
geen idee? is dat zo?
Waarschuw beheerder
donateur
neem genoeg rubbers mee ;) :D

reisleidsters hebben n naam ;)

NEEE ik zeg nie jij ! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben met gogo tours op vakantie geweest...mensen van de reisleiding waren ok...maar verder vond ik het niet echt goed...
Waarschuw beheerder
reisleidsters hebben n naam

mwah ik denk dat ze genoeg aanbod zal krijgen in elk geval:p
Waarschuw beheerder
je hebt idd wel veel aanbod denk ik maar t is aan jezelf om zn naam te krijgen of willen!
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is Cis # 1 ook reisleidster bij Gogo, misschien kan je bij haar wat info krijgen :)

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Cis was idd reisleidster bij GoGo :jaja:

Waarschuw beheerder
Pssss... reisleiders verdienen misschien maar een laag vast inkomen maar ik kan uit ervaring mededelen dat ze flink geld overhouden aan het organiseren van excursies (kroegentochten etc.)

5.000 euro in een seizoen is geen uitzondering (en allemaal zwart he)
Waarschuw beheerder
Ik was vorige zomer met gogo naar rimini. en t was echt super vakantie ! en de reisleiding was echt helemaal top ! heb echt met ze gelachen... !
Waarschuw beheerder
leuk om te horen hoop dat mijn gasten dat zometeen ook kunnen zeggen ;) (y)
Waarschuw beheerder
Als jij reisleidster bent dan moet het vast geweldig zijn kan niet anders met zo een geweldig persoon!
Waarschuw beheerder
lief van je paul :lief: bedankt! (k)
Waarschuw beheerder
Heeey ik moet over drie weken op de selectiedag verschijnen
heeft iemand mischien nog een paar tips voor me heb er iig superveel zin in
Waarschuw beheerder
ja je krijgt als t goed is een bestemming waar je wat over moet vertellen, en dan gaat t er niet om wat je zegt als je maar ken lullen voor n groep en de groep boeid. en niet oneindig saai over de geschiedenis gaan lullen hou ook rekening met je doelgroep: JONGEREN ga na wat hun willen op vakantie!..... (geen geschiedennis iig!)
succes (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil wel de geschiedenis weten van waar we heen gaan, en natuurlijk leuke culturele uitstapjes. Waar ga je anders voor op vakantie?

Maar we zouden dit jaar met gogo meegaan naar Mallorca maar ze hadden geen leuk hotel voor ons :D dus nu gaan we met sunweb (hoort ook bij hun) maar ja. Volgend jaar dan misschien. Lijkt me ook wel lachen op vakantie gaan en geld verdienen.
Waarschuw beheerder
jah klopt idd ik heb als bestemming mallorca gekregen met een beachparty als "excursie onderwerp" maar goed ik zal er wel een leuk verhaal aan breien i.i.g. bedank ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vertel het maar tegen mij want daar gaan we heen. Kan ik je zeggen of ik het boeiend vind :)
Waarschuw beheerder
Ik heb als reisleider een half jaar in Lloret de Mar gewerkt voor Van Nood Reizen in 2001. Heb echt t mooiste half jaar van mn leven beleefd en heb superveel lol gehad met de reisleiders van GoGo Tours....Wij deden onze kroegentochten samen en dat was superkickuh :D
Kheb ook 2 maanden on Bodrum gewerkt als reisleider maar Lloret was gewoon helemaal te gek :D
als je specifieke info wilt of dingen wilt weten PB me dan maar (y)
maar 1 gouden tip....onderschat je baantje aub niet want 7dgn per week 24u per dag klaar staan is best zwaar....maar jij hebt t geluk dat een seizoen bij GoGo niet zolang is als ik had en dat jongeren over t algemeen makkelijker zijn en niet zo snel zeiken (is mijn ervaring) Ik heb echt de meeste problemen gehad met ouderen....maar heb ook een aantal gasten t appartement uit moeten schoppen omdat ze dachten dat ze daar Bob de Bouwer konden zijn :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm ja dat kan ik begrijpen dat ouderen een stukje moeilijker zijn dan jongeren maar goed eerst maar eens door die selectie heenkomen dat word volgens mij nog een zware opgave :P
Waarschuw beheerder
ja ouderen zijn erger die zeuren iedere dag over onzin(bepaalde dan) maar ja met jongeren heb je weer het probleem met overlast (dronken) maar met jongeren werken is natuurlijk veel gezelliger!
normaal doet gogo idd alleen max. 3 maanden maar ik ga 5 maanden vanwege mn stage van school! maar ik hoop ook dat t de mooiste 5 maanden van mn leven worden!
maar drazzic de gasten van gogo tours gaan hoofdzakelijk voor het zuipen en t uitgaan en hun willen niks over de geschiedenis of cultuur weten jij bent denk wel een uitzondering van de gemiddelde gogo tours gast.
Waarschuw beheerder
Nou lady tanya ik ga 26 febr. met GOGO en ik hoop dat jij mijn reisleidster bent en dat je me handje vasthoudt! :kusje:
Waarschuw beheerder
waar ga je heen? maar kan helaas je reisleider niet worden ga in mei pas beginnnen.
Waarschuw beheerder
ik ga naar La Corbier in Zuid Frankrijk lekker skien en boarden! :knuffel:
Waarschuw beheerder
leuk! veel plezier! laat me weten hoe t was met gogo en hoe je reisleiding was!
Waarschuw beheerder
en bazz 1980 ben wel erg benieuwd of je door de selectie heen bent gekomen? laat me ff weten!
Waarschuw beheerder
Ksal je missen hr zussie:P
Waarschuw beheerder
gelukkig maar ;) ik jou ook hoor!
Waarschuw beheerder
Das mooi:) veel plesier!!
Waarschuw beheerder
ksou heel graag langs komen!!
majah mama vind het te duur:(
Waarschuw beheerder
ja daar was ik al bang voor..
ff veel werken ;) ken je zelf bijleggen!
Waarschuw beheerder
Nou dit baantje verdient niet sow veel hr:P
haha ksal mama nog wel een x lief aankijken:P
Waarschuw beheerder
ja dat moet je cker doen zou t erg leuk vinden en dan heeft mama nog n beetje gezelschap want ik moet alleen maar werken! zeg dat maar tegen der :p ;)
Waarschuw beheerder
haha salk doen:P

Waarschuw beheerder
Communiceren jullie alleen via PF? :)
Waarschuw beheerder
haha ja zoiets... kost niks

Waarschuw beheerder
Goed geregeld :D Dat ga ik ook eens invoeren ;)
Waarschuw beheerder
krijg je deze maand te horen waar je heen gaat?
Waarschuw beheerder
deze week al zelfs.. heb deze he;e week interne trainig tot zondag en da krijg ik het te horen... spannend!

Waarschuw beheerder
Doe maar Mallorca :p
Waarschuw beheerder
blanes:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Veel plezier bij Jacco ;P

Wat is dat voor irritant gedoe met die linkies:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IK heb slechte ervaringen met de reisleiders van GoGo tours.. ook veel te arrogant allemaal.

Waarschuw beheerder
Vrij goed geregeld. Af ent oe inderdaad wat blij.
Vooral de dingen die georganiseerd worden zijn wel leuk voor de afwisseling. Op Kreta vorig jaar een sunsation white gehad op een boot, muziek, lompe spellen, bier, iedereen in het wit. Dat soort dingen.

Verder wel aardige mensen. We hadden een zwaar ongeluk gehad met een quad, daarbij hebben ze ook goed geholpen.
En inderdaad, de reisleiders en reisleidsters komen grotendeels ook alleen om te zuipen. :P
Waarschuw beheerder
Ben nu met mn training bezig! en het is echt super gezellig! we leren erg veel.. wat te doen met alles wat voor kan komen etc. en hele leuke mensen! dus waar je ook heen gaat deze zomer met gogo dat zal cker leuk worden!!
Ik ga naar Blanes Spanje echt super leuk!!
met een leuk team en zal de gasten aan de costa brava vaak zien!
Dus Callela, lloret de mar, salou en natuurlijk Blanes Dat word een feest deze zomer!!!!
Waarschuw beheerder
anniek gaat naar callela misschien zie je dr wel:P
hihiej veel plesier :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga natuurlijk ook voor het uitgaan ;) en de zon!
Waarschuw beheerder
ga jij ook naar blanes?
Waarschuw beheerder
zijn daar ook gogo-leiders bij voor rhodos? en zo ja, wat zijn dat voor mensen?:p
Waarschuw beheerder
donateur
Nee mallorca... en wij gaan met sunweb. Moeten daar ff kijken of we met gogo de kroegentocht kunnen meelopen want dat doet sunweb niet verzorgen en vind ik altijd wel grappig.
Waarschuw beheerder
Een goeie kennis van mij gaat ook als Reisleider met Gogo op pad, hij moet naar Kreta (Y) deze zomer.
Waarschuw beheerder
zijn daar ook gogo-leiders bij voor rhodos? en zo ja, wat zijn dat voor mensen?

rhodos is voor gogo een 1mans bestemming daniel gaat daarheen toffe gozer (y)
Waarschuw beheerder
Nee mallorca... en wij gaan met sunweb. Moeten daar ff kijken of we met gogo de kroegentocht kunnen meelopen want dat doet sunweb niet verzorgen en vind ik altijd wel grappig.

mallorca! echt vet! daar zitten hele gezellige mensen vooral jacco! (y) veel plezier! en die kroegntocht is geen probleem gewoon vragen aan je sunweb reisleider en je kan mee!
Waarschuw beheerder
Een goeie kennis van mij gaat ook als Reisleider met Gogo op pad, hij moet naar Kreta deze zomer

haha Dennis cker?.. ja die gaat naar kreta! lachen! gezellige gozer!
Waarschuw beheerder
Tanya weet er alles van:P
Waarschuw beheerder
een echte reisleider weet alles? :p
Waarschuw beheerder
tis te merken dat je in training bent. je krijgt gelijk praatjes;p
Waarschuw beheerder
wij gaan naar hongarije met go go tours, gaat daar ook zo'n stuk mee?:P

Waarschuw beheerder
Ik was naar Corfu.. met GoGo tours..
En de reisleiding was wel oke..
Zwaar lekker mokkel die ons begeleidde.. k was met me vriendin.. en óf ze het doorhad dat ik die Gogo-girl lekker vond..

Hahhaha..

Waarschuw beheerder
Ben alleen hoe ze heet.. ze was wel beetje bekakt.. zwarte zonnebril op.. rond de 22 jaar.. bruin haar.. :kwijl: haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ((Jeroen)) op donderdag 12 mei 2005 om 09:27:
wij gaan naar hongarije met go go tours, gaat daar ook zo'n stuk mee?

siofok? daar zitten wel 4 leuke mensen ja... tenminste... ;)
janneke (aardige meid)
sandra (beetje stille meid maar kan altijd los komen op bestemming natuurlijk)
ward (hele toffe gozer!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The6thgate op woensdag 11 mei 2005 om 23:08:
tis te merken dat je in training bent. je krijgt gelijk praatjes

haha! ja zal wel moeten hè! haha

Waarschuw beheerder
donateur
Enige wat ik weet is dat het KORT gaan wordt in MARMARIS :) hehe
Waarschuw beheerder
nog 2 weekies :P
Waarschuw beheerder
yes! 31 mei vertrek ik! dus dan gaat t dak eraf!
Waarschuw beheerder
nog 2 weekies vervelen en dan lkkr 5 maanden los:P
Waarschuw beheerder
nou vervelen? zit al aardig vol gepland haha
nog 11 nachtjes!....

Waarschuw beheerder
Jeetje wel geluk gehad met Blanes! super mooie discotheken daar en nog nie zo toeristisch als lorret! Nou veel plezier he¡
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 15:00:
Jeetje wel geluk gehad met Blanes! super mooie discotheken daar en nog nie zo toeristisch als lorret! Nou veel plezier he¡

hey dank je wel hey!
ben er nog nooit geweest maar hoor hele goede verhalen!
en precies wel beter als lloret of salou komt ook veel associaal volk!
Ben ook heel blij met mn bestemming
Waarschuw beheerder
nog 6 nachtjes :P
Waarschuw beheerder
hihi gaat snel :P
Waarschuw beheerder
nog 4 nachtjes :P

Werkzaam bij Shooters
Waarschuw beheerder
GOGO tours ?? hmm Veel sterkte, zul je nodig hebben.!
Waarschuw beheerder
zal wel lukken hoor bedankt!
Waarschuw beheerder
Tanya kicks ass at Blanes gaat helemaal goed komen degene die jou als reisleidster hebben zullen zeker niets te klagen hebben.
Nu al een topper als reisleidster!
Waarschuw beheerder
:bloos:ah lieverd dat doet me goed! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tan als reisleidster :kwijl:
;)
Waarschuw beheerder
ja kun je niet ruilen met die gast van rhodos:p
Waarschuw beheerder
nog 2 nachtjes :P
kga je egt missen hr :(
Waarschuw beheerder
nog 1 nachtje :P
Waarschuw beheerder
heel veel suc6 en veel plesier
kga je missen:(
xxxjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik had geboukt bij sunweb, hebben ze me overgeplaatst naar gogo nou ik boek niets voor niets bij sunweb :D

maar hopen dat er betere reisleiding is dan vorig jaar...die waren zoooo boring....
Waarschuw beheerder
donateur
tanya, ken jij misschien Monique van gogo tours dat op kreta ging werken maar nu inmiddels weer in NL is?

k werk ook als reisleider en woon op kreta (neckerman)

Mike,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 02:44:
nou ik had geboukt bij sunweb, hebben ze me overgeplaatst naar gogo nou ik boek niets voor niets bij sunweb

maar hopen dat er betere reisleiding is dan vorig jaar...die waren zoooo boring....

Waar was je vorig jaar geweest?
Is de reisleiding die naar Lloret gaat nog een beetje te genieten?

Waarschuw beheerder
ben vorig jaar naar mallorca geweest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op dinsdag 14 juni 2005 om 15:10:
tanya, ken jij misschien Monique van gogo tours dat op kreta ging werken maar nu inmiddels weer in NL is?

k werk ook als reisleider en woon op kreta (neckerman)

Mike,

ja monica is dat super wijf!!! haha die zit nu in lloret zie der 3x per week haha ik zal de groetjes doen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LadY TanYa op dinsdag 14 juni 2005 om 22:32:
ja monica is dat super wijf!!! haha die zit nu in lloret zie der 3x per week haha ik zal de groetjes doen!!

hey tanya, deze monique werkt vorig maand op kreta en hier op kreta heb ik haar leren kennen. ze zei dat ze nu in r'dam in een kantoor werkt...

ken je dees monique?
Waarschuw beheerder
ik ga 3 augustus met gogotours naar mallorca:)
Waarschuw beheerder
donateur
IK heb slechte ervaringen met de reisleiders van GoGo tours.. ook veel te arrogant allemaal.

inderdaad erg veel verwaande lui tussen, heb ze nu 2 of 3 keer meegemaakt en ut zijn niet de sociaalste vindt ik zelf...!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LadY TanYa in Spanje op dinsdag 14 juni 2005 om 22:32:

hey tanya, deze monique werkt vorig maand op kreta en hier op kreta heb ik haar leren kennen. ze zei dat ze nu in r'dam in een kantoor werkt...

ken je dees monique?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayootje:cheer: op dinsdag 21 juni 2005 om 23:36:
ik ga 3 augustus met gogotours naar mallorca

ha jij ook al, misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig :S

Waarschuw beheerder
donateur
wat een toeval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Simtec<< op woensdag 22 juni 2005 om 08:44:
inderdaad erg veel verwaande lui tussen, heb ze nu 2 of 3 keer meegemaakt en ut zijn niet de sociaalste vindt ik zelf...!

Inderdaad zoalng dr geen problemen zijn doen ze alsof het je beste vrienden zijn. En als dr problemen komen kun je naar de maan lopen. Vind het meeste gogo volk toch grotendeels ski hut volk. 1 keer gogo gedaan maar nooit meer!

Waarschuw beheerder
ik moest dit jaar wel weer met gogo want beachmaster had het app. niet wat we wilden...vorig jaar waren we ook al bijna genaaid met een doorgegooide ruit door de gogo....
Waarschuw beheerder
GOGO Grootste KUTorganisatie Allertijden! :yes:

Waarom boek je niet gewoon via een reisbureau via Oad ofzow.. Stukken beter! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waar is tanya?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bieroz op zaterdag 9 juli 2005 om 12:56:
GOGO Grootste KUTorganisatie Allertijden!

Waarom boek je niet gewoon via een reisbureau via Oad ofzow.. Stukken beter!

nou ik had geboekt bij sunweb, maar hun hebben ons over gezet naar ggo omdat ze vonden dat wij onder de jongerenreizen hoorde :x
Waarschuw beheerder
Dat is dan jullie probleem.. Veel Plezier..

Waarschuw beheerder
nou vond het vaag omdat bijna iedereen 21 is....
Waarschuw beheerder
Wat doe je dan bij een Touroperator voor jongeren?
Waarschuw beheerder
nu voor het 3de jaar met gogo. Vorig jaar in kreta wel n lastige reisleider ''han(s)tastelijk'' mgoed, verders geen klachten ofzo gehad...
Waarschuw beheerder
dit jaar ook blanes :D:D:D 29 juli

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bieroz op maandag 11 juli 2005 om 17:03:
Wat doe je dan bij een Touroperator voor jongeren?

beste vriend, sunweb is niet voor jongeren :z
Waarschuw beheerder
donateur
happy gogo touring :D
Waarschuw beheerder
anouk van gogo tours in marmaris is wel lekker!!!
was op zich wel goed geregeld allemaal in marmaris dit jaar!
De enige problemen die we hadden, hadden we aan ons zelf te danken. majaa boeie!!!!
Waarschuw beheerder
dit jaar vond ik het goed geregeld door gogo in rhodos.
Waarschuw beheerder
tot morgen zussiej:D

Waarschuw beheerder
Dit jaar in Spanje weer dezelfde reisleiding als vorig jaar bij toeval. Echt lache :D
Waarschuw beheerder
We komen zo zussiej:D

Waarschuw beheerder
tis maar waar je zin in hebt, reisleiding voor Jongeren! in Spanje! :S:S
Waarschuw beheerder
ik vond de gogoreisleiding op mallorca een beetje uit de hoogte... ze vonden zichzelf allemaal erg leuk en lekker...
Waarschuw beheerder
Dit jaar ook naar Blanes geweest, was wel lachen. Alleen jammer van de sunsetcruise (19 augustus) met tropische regenbui. En Kevin van GoGo-tours is een arrogant mannetje. De rest is helemaal toppie. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In Salou wil ik de groeten doen aan

Hildebrand - Zwaar Relaxte gozer
Maaike - Superlekkerding en altijd in voor een lekkere knusse knuffel :D
Tessa - Lekkere dame met het IQ van een Visttick. :D
Suus - Keigoed relaxt
Andere naam kwijt
Waarschuw beheerder

Waarom boek je niet gewoon via een reisbureau via Oad ofzow.. Stukken beter!

Ja da t OAD is geweldig laten je een hele dag zonder hotel door New york lopen omdat ze een foutje hadden gemaakt en je hotel hadden gecancled (n)

Dit jaar met Gogo naar Kreta geweest en niks te klagen gehad :respect:

Maar ja meningen en ervaringen verschillen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoochem op donderdag 25 augustus 2005 om 01:44:

Vorig jaar geen problemen met GOGO gehad hoor...goed naar me zin gehad..!! Toffe reisleiding gewoon!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hadden Eleonora op Mallorca.. maar ik weet niet of ze nu van Gogo was want we hebben via Sunweb geboekt. Dus ik denk dat ze gewoon van Sunweb is. Maar dat was wel een gezellig vrouwtje (y)
Waarschuw beheerder
Sunweb en Gogo zij hetzelfde alleen Gogo is wat meer op de jongeren gericht...:)
Waarschuw beheerder
kben zelf ook reisleider in Lloret geweest 4 zomers terug voor Van Nood reizen...we deden onze kroegentochten samen met GoGo tours en heb nooit problemen met die reisleiders gehad....maar wat een ervaring was het om een half jaar daar rond te lopen :D
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook wel een ervaring...:yes:
Waarschuw beheerder
Tanya, je doet het egt goed ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel he? :D
Waarschuw beheerder
wat wel he?
Waarschuw beheerder
Laat maar, zat er ff niet bij met m'n hoofd.....sorry
Waarschuw beheerder
haha maakt niet uit
Waarschuw beheerder
Dank je wel lieve kim!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 07:15:
nou ik had geboekt bij sunweb, maar hun hebben ons over gezet naar ggo omdat ze vonden dat wij onder de jongerenreizen hoorde

vaag.. ben nu 5 keer met sunweb geweest nog nooit "overgezet" :vaag:

Sunweb is een goede organisatie en leuke prijsjes!
2 minpuntjes:
1.reisleidster in rimini 2 jaar geleden was een achterbakse del! :)
2.in de dom. rep. hadden we een slecht engels sprekende kerel.
Verder (y)
Waarschuw beheerder
haai zussiej hoest in malgrat?

Waarschuw beheerder
donateur
Wij hadden Eleonora op Mallorca.. maar ik weet niet of ze nu van Gogo was want we hebben via Sunweb geboekt. Dus ik denk dat ze gewoon van Sunweb is. Maar dat was wel een gezellig vrouwtje

was van sunweb :yes:
is ook een schatje! blij dat ze terug is uit het verre spanje :p
Waarschuw beheerder
Zo is dat en lieve Tanya is bijna klaar gelukkig voor ons :)
Ze heeft het geweldig gedaan dat weet ik zeker maar over een maandje weer terug naar NL yeaaaah

Waarschuw beheerder
donateur
Tot snel :)
Waarschuw beheerder
donateur
tot snel tan :d
Waarschuw beheerder
tot snel lieve jongens!
mis jullie!