12922x bekeken
moordenaar vs moordenaar!!
ik vermoord niet zomaar iemand moeten ze me wel nog gekker voor krijgen
zou je iemand kunnen vermoorden?? zo jah, hoe dan??
ja hoor
1. Volkert van der G
2. Mohammed B
3. Saddam hossein
4. Osama Bin Laden
5. Marc Dutroux
6. Mn ex schoonouders
[quote element=message id=8474718]{element is niet toegankelijk}hoe dan??[/quote
met mn blote handen
dan duurt het langer
laatste aanpassing
Heb je de kop los ja of nee?
donateur
Een moord plegen nee, iemand dood maken ja.
Je wil gewoon da iemand een Perfecte moord hier zet en da jij die kan uitvoere cker
Nou, ik ben ook wel benieuwd naar de Perfecte Moord. Iemand nog ideeën?
zo jah, hoe dan??
Nou mensen, dat iedereen wel iemand zou kunnen vermoorden weten we nu. Maar HOE zou jij dat dan aanpakke?
Liefst zo onopvallend mogelijk, dus geen aanrijdingen of pistolen want dat is te bloederig en maakt te veel lawaai.
Suggesties?
zou eerder mezelf van mijn leven beroven.. ben niet bang aangelegd..
sommige mensen wens ik het wel toe.. maar zou het nooit kunnen doen.
sommige mensen wens ik het wel toe.. maar zou het nooit kunnen doen.
zou eerder mezelf van mijn leven beroven
Als je het maar laat
Tuurlijk als er iemand aan je familie en/of vrienden komt komt de gedachte bij je op maar meer uit woede.
Wie ben ik om er een eind aan te maken bij een ander...dan liever langzaam en pijnlijk tergen...heb je er tenminste nog wat aan. Wat heb je eraan om de bak te zitten (wat hier in Nederland eigenlijk toch niets voorsteld) want je krijgt je naaste er toch niet mee terug.
Wie ben ik om er een eind aan te maken bij een ander...dan liever langzaam en pijnlijk tergen...heb je er tenminste nog wat aan. Wat heb je eraan om de bak te zitten (wat hier in Nederland eigenlijk toch niets voorsteld) want je krijgt je naaste er toch niet mee terug.

![[NL] EsTeRReuR [NL]](/images/user/48965_1148743.jpg)