12397x bekeken
Oppervlakkige uitspraken! Als ze aan mijn familie komen zou ik ze vermoorden! Ik spreek uit ervaring als ik vertel dat ze mijn zus hebben vermoord!
Ik zou de dader nooit ombrengen! Waarom? Hij moet zijn les op deze aarde leren en als ik hem van deze aarde af help dan heeft hij geen kans gehad om van zijn fouten te leren!
Bovendien waarom zou ik me verlagen tot het niveau van de dader terwijl ik een stuk wijzer ben!
Moordenaars zijn geesten die hierboven op een plaats komen waar het niet fijn is! Ik zou nooit nee nooit met ze willen ruilen!
Ik zou de dader nooit ombrengen! Waarom? Hij moet zijn les op deze aarde leren en als ik hem van deze aarde af help dan heeft hij geen kans gehad om van zijn fouten te leren!
Bovendien waarom zou ik me verlagen tot het niveau van de dader terwijl ik een stuk wijzer ben!
Moordenaars zijn geesten die hierboven op een plaats komen waar het niet fijn is! Ik zou nooit nee nooit met ze willen ruilen!
ja
ik zou hem late lijde
eerst opsluite,en een beetje bang make enz af en toe snij ik dan een vinger dr af ofz
en later ga ik hem deels verbrande armpies ofz.
dan schrijf ik met me mes gaby is lief op ze buik
en dan laat ik hem bijna stikke met een plastic zak
als i weer bij komt dan steek ik ze oge dr uit en moet i zelf op ete
en dan wurg ik hem

ik zou hem late lijde
eerst opsluite,en een beetje bang make enz af en toe snij ik dan een vinger dr af ofz
en later ga ik hem deels verbrande armpies ofz.
dan schrijf ik met me mes gaby is lief op ze buik
en dan laat ik hem bijna stikke met een plastic zak
als i weer bij komt dan steek ik ze oge dr uit en moet i zelf op ete
en dan wurg ik hem
laatste aanpassing
Onder bepaalde omstandigheden en als het maar makkelijk genoeg wordt gemaakt zal zo'n 70 % van de mensen in staat zijn tot een handeling met de dood als gevolg.
Tja je bent wel eerlijk haha.
Ik zou het ook zonder twijfel kunnen. Als er iemand aan mijn familie komt. En dan heb ik er achteraf ook echt geen spijt van.
Ik zou het ook zonder twijfel kunnen. Als er iemand aan mijn familie komt. En dan heb ik er achteraf ook echt geen spijt van.
zou je iemand kunnen vermoorden?? zo jah, hoe dan??
Yep ik zou t wel kunnen denk ik, en hoe?..ijskoud een kogel door zijn kop knallen!
En waarom? ...omdat ik daar een verdomd goede reden voor heb!!
In ieder mens schuilt een potentiële moordenaar...
laatste aanpassing
Ja dat zou ik ook wel kunnen, zou hem lekker laten lijden!! 
voor 1 euro 50 en een bos wortels

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)