Speed op zich vind ik geen reet aan, alleen maar wakker, rationeel en superconcentreert en niet wappie/euforische (heb ook een superhoge tolerantie voor coke), maar als GHB gebruikert heb ik altijd wel een snufje speed op zaak, voor het geval de GHB in je schoenen zakt.
Ik zou zeggen, doe maar allebei, om de schade aan je maag en neus een beetje te vedelen, eerst een nuffie om snel en hard op gang te komen en halverwege nog een bommetje die minder hard, maar langer doorwerkt, waardoor je een wat zachtere landing maakt en je niet opeens zo vertieft voelt.
laatste aanpassing
herbel xtc bij de smartshop halen en die rommel eruit pleure,en pep erin kappe.in 2 capsules past 1 gram
bommetje is veel beter , snuiven is goor , bommetje van 1 gr. opvreten en je kan de hele nacht doorgaan , heb het ook 1 keer gerookt in sigaret , ruikt naar verbrande rubber , haha
met een beetje goeie pep is dat voor de meeste VEEL te VEEL.. door jou tips raken dr nog mensen in psychoses
niet alleen in psychoses. wat denk je dat er in je maag gebeurt als zo'n bommetje open gaat.
Is ook niet echt goed, zeker niet als er een gram in zit denk ik hoor.
Ik moest er altijd van kotsen dus voor mij nooit meer een bommetje.
vloeibaar maken en in elkaars nek spuiten
speed roken??... Is dat echt niet fucking gigantisch tering slecht voor je die chemische troep in je longen????.... Dat merk je dan toch ook direct ofzow dat je longen er op achteruit gaan....