1069x bekeken
Ik wou toendertijd ook niet stoppen eig maar we waren van bond verwisseld en toen moest ik voor opgaan van 3e dan weer alle stijloefeningen enzo en technieken opnieuw leren. Ik had toen zelfs allang 3e dan kunnen hebben en had er dus behoorlijk de pest in. En toen al mijn vrienden er meej gingen stoppen en de trainingen saai werden ben ik er ook maar meej gestopt.
Pencak Silat
Kickboksen
Taekwondo
Oh ja, ik heb ook geschaakt...
Kickboksen
Taekwondo
Oh ja, ik heb ook geschaakt...
Hahahaha, jij ook toevallig?
Welk bond zat je Roy??
Oei...volgens mij heb ik met een grootmeester te maken...
8 jaar jiu-jitsu - bruine band
Blauwe band karate
Ben er nu 1,5 jaar uit vanwege een hernia. Ik zou verleden jaar december op gaan op 1e dan jiu-jitsu maar helaas. Ik gaat nu in januari weer beginnen maar zal wel weer even nodig hebben om op niveau terug te komen...
@99% angel: dat is ook wat ik het leuke van jiu-jitsu vind, de variatie die je hebt in de verschillende onderdelen.
Blauwe band karate
Ben er nu 1,5 jaar uit vanwege een hernia. Ik zou verleden jaar december op gaan op 1e dan jiu-jitsu maar helaas. Ik gaat nu in januari weer beginnen maar zal wel weer even nodig hebben om op niveau terug te komen...
@99% angel: dat is ook wat ik het leuke van jiu-jitsu vind, de variatie die je hebt in de verschillende onderdelen.

![>--[-Tha-Lay-D-]--<](/images/user/111813_3023050.jpg)