bij sommige mannen en dan bedoel ik ook echte mannen; dus niet van die wannabee playertjes die denken dat ze er 1 zijn, kan het wel staan maar dan zoals bij alles, goed verzorgd!!! Sommigen denken er niet bij na, maar niet iedereen kan zich glad scheren; sommigen hebben een gevoelige huid en dan is een stoppelbaard beter dan een gezicht vool rooie zooi

niet?
Een baard is gewoon mannelijk, mits verzorgd, duh, net als borsthaar met mate. Misschien ben ik dan van de oude stempel maar ja, zo denk ik erover. Verder valt het me op dat al die jongetjes/wannabee mannen een baard ernstig fout vinden, zelf helemaal of nauwelijks baardgroei/haargroei hebben hahahahaaaaa duh dat ze het dan niets vinden omdat ze het zelf gewoon niet kunnen krijgen, of van die babyplukjes hebben hahahahaaaa.
Zelf had ik altijd een ringbaardje, baard en nu stoppels van een dag van 3-4........verder normale haargroei en BORSTHAAR en ja ik heb een lekker wijf kunnen scoren die dat allemaal ook niets vond; maar nu kan ze niet zonder; lekker puh

en ook ben ik zeker de knapste niet en dan nog behaard ook nog; oh oh oh!
Dus heb gewoon schijt aan wat het schaapjesvolk denkt en doe waar jij je prettig bij voelt! En soms scoor je ook nog bij de echte vrouwen................die haar WEL mannelijk vinden. Wat moet je trouweens bij een zogenaamde vrouw die alleen op het uiterlijk afgaat (vrouwen van tegenwoordig

bah!) en die je dumpt voor een beetje haar?