Partyflock

Forumonderwerp · 732492

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

zet het bier alvast maar koud ouwe.............leidseplein we komen eraan.........................
laatste aanpassing
dream on (Y)

we zien ut wel idd, je weet ut nooit ;)

Idd.. :yes:

Nadat Ajax met 2-0 van de mat was getikd in Eindhoven riep heel partyflockend ajax dat het seizoen al voorbij was. Den club in den steek latende...

En nu, ...............wie zijn er nu eigenlijk de 'successupporters'...? ;)

we worden zeker kampioen !!!!!!!!
Jongen ik ben de enige die nu roept dat Ajax kampioen gaat worden, en het is zeker niet aan jou om mij een successuporter te noemen...

Heb altijd het idee gehad dat het seizoen nog lang niet gespeeld is...

de 1 op de das van koeman blijft er op staan na dit seizoen AJAX wordt absoluut weer kampioen !!
blijf achter me cluppie staan wat er ook gebeurd ,

Het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of
verliezen.
Maar een betere club dan ajax is er niet.

Tot op et leidseplein

Ja, tot dan! :bier:

dan ben ik zeker ook weer van de partij (y)
ajax wordt helemaal geen kampioen, daar spelen ze simpelweg te slecht voor.
Ajax heeft vandaag zeker niet slecht gespeeld...

Raffie was goed op dreef! :jaja: :9
Beter dan van bommel gisterenavond b)
dat ken je pas zeggen als het seizoen is afgelopen

ik heb het al gezegd, dus het kan wel.

http://www.kw.nl/~ffp/basel2004/MOV00010.MPG
Danielito 19 december 2004 19:58
Nadat Ajax met 2-0 van de mat was getikd in Eindhoven riep heel partyflockend ajax dat het seizoen al voorbij was. Den club in den steek latende...

En nu, ...............wie zijn er nu eigenlijk de 'successupporters'

ja, het was toch ook huilen met de pet op toendetijd, in die periode was het seizoen ook verloren, dat heb niks met je club in de steek laten pannenkoek, dat heet een realist blijven.

successupporters? ja, daarom stond ik ook in Turijn terwijl die hele CL al een verloren zaak was
het was gewoon ff klote toen der tijd..........net wat je zegt...........
er kan nu nog alles gebeuren.................
als ze gewoon ff die punten pakken en lekker spelen dan gaan we ff feessie bouwen einde seizoen:jaja:...........
en dat is een feit..........

danny vind alles goed met je,maar ga nou niet zeuren en janken over laat je club maar in de steek want,psv staat op stipt op 1,met famous for not traveling.
aub ga niet de kerel uithangen van dit en dat hé.
goeie kerel maar niet zo doen pik ;)
Dit is zooooooo noord hollands gedrag.

ik zeg afsteken dat stuk land en laten verrotten.

Jeff en Bas, jullie weten heus wel dat ik jullie hier juist niet mee bedoel! Ik zeg dit soort dingen met enig sarcasme en enig zelfpessimisme na een klote-zaterdag.

En 'famous for not travelling' kan je heel wat andere clubs aanrekenen, elke thuiswedstrijd zit ik naast een nagenoeg uit-vak (met uitzondering van Ajax, Feyenoord en ADO). Als ik zelf naar een uit-wedstrijd ga (een keer of acht per seizoen) moet ik altijd met een verplichte combi (dankzij de gezellige relschoppers) wat driedubbel de prijs oplevert als wat het kaartje zelf kost. Namens Eindhoven zitten de uit-vakken elk weekend nagenoeg vol en wordt er volop sfeer gemaakt.

Dromen zijn bedrog maar 1 ding is zeker feyenoord word het toch :P...jammer man maar Feyenoord word kampioen...ScF

weet je wat ik nou zo leuk vind,die plastik 75 zie en hoor je niet meer!!!!!!!!!en ik denk dat legend is overleden hahaha losers!!!!

ajax dood

:gaap: :gaap:

valt wel op dat al die losers een grote bek hebben terwijl die amateur clubs nooit wat winnen

AJAX 1 weer kampioen
wedde 4 een seizoenskaart feyenoord dat ajax het niet wordt;)

is het al 1 april ofzo?
Verschil is nu 5 punten naar AZ en Psv toe...
Een week of 3 á 4 geleden stond AZ er óók 5 achter op Psv....je ziet het die staan nu 1e...
Denk dat AZ sowieso nog een mindere periode krijgt desondanks eindigen ze wel in de Top-3 denk ik.
Psv heeft echt geluk dat het Winterstop is...al missen ze Alex wel met de hervatting en is het de vraag of Van Bommel niet vertrekt, verder keert wel Jan Vennegoor na lange afwezigheid weer terug bij de Eindhovenaren.
Ajax won de laatste 3 wedstrijden op rij en is uit de dip, wellicht met een spits erbij en ze zijn klaar voor die overige 17 duels...er zijn nog 51 punten te pakken :);)
2005 word het jaar van de 30ste landstitel! :yes:
AJAX numero uno!!

We zien het idd allemaal wel.. :yes: al die voorspellingen :)

alles is nog mogelijk , maar denk wel dat wij naar t leidse kunnen::D:D:D:D

8) :bier:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
:nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee:
laatste aanpassing

egt niej duss he
hoeveel wou je wedden dan..:P
PSV kampioenen..:P
Neuj weinag kans.. daar hebben ze gewoon de kwaliteiten nie voor :no:

denk dat het tog gewoon PSV word.. en heel misschien AZ
maar iig zeker geen ajakkus :D

Zou me niks verbazen als ajax hem pakt.. geef ze niet veel kans maarja alles is mogelijk... maar AZ en PSV maken ook allbei goede kans!
kakkerlakken niks :no: