Partyflock

Forumonderwerp · 732341
2210x bekeken
Waarschuw beheerder
Waarom zijn ze zo? Waarom doen ze zo?

Na een lange relatie kwam ik iemand tegen waarmee het ontzettend klikt. De ouders ontmoeting enz. enz. hebben wel al gehad de kerst ik ook gepland.. Maar vandaag veranderde alles. HIj loopt stage en liet vandaag merken niet aan een relatie toe te zijn, misschien na zijn stage over 6 weken. Hij wil me al die tijd wel blijven zien en gewoon dingen samen ondernemen om over zes weken de dingen opnieuw te bekijken.Hij zegt dat hij het niet eerlijk vind om nu een relatie aan te gaan omdat hij gewoon de tijd niet heeft die hij me wil geven.. Wat vinden jullie hiervan?
Waarschuw beheerder
Nog geen relatie! Dan snap ik die poespas ook niet...:D
Geen hand vol maar een land vol zeg ik dan bij deze! ;):D
HIj heeft isschien geen zin in de vriendschap omdat het op een relatie gaat lijken en hem benauwd of hij is een leuk meissie tegen gekomen;)

Bovendien geeft ze ook nergens aan hoe lang ze elkaar al kennen

Klopt kon ik ook nergens vinden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou jou leest ook niet goed hoor!!

Je moet niet altijd van mensen het negatieve zien.. :nee: Nergens goed voor..
En je merkt vanzelf wel als ie je gebruikt.. Dat kan een ander die er absoluut niks mee te maken heeft niet zien..

Nee maakt niks uit als je niks om die persoon geeft niet nee, als ik vrijgezel ben maakt het mij ook niet uit, lang leve de lol...maar als je echt van iemand houdt dan ga je ervoor of niet..dat is wel even een verschil. Het maakt dus degelijk wel wat uit, ook omdat je op die manier jezelf ook tekort doet (je bent al die tijd met een gozer waar je super :lief: op bent en de onzekerheid dat straks de relatie over is....)

Jij begrijpt er geen donder van.. Wat maakt het nou uit of het relatie HEET of niet.. Als die jongen met niemand anders wat wil en wel gek op haar is.. En als je gelukkig bent met elkaar maar hij is bv bang voor al die verplichtingen, SO WHAT!! Geef hem die tijd ja.. wat maakt het uit.. En als je echt van iemand houd, geef je hem die tijd..

VB. Ooit van bindingsangst gehoord. Bestaat ook nog. Betekend dan niet dattie dat meisje niet leuk vindt. Kan daarom nog wel donders gek op haar zijn!! :jaja: :jaja: Zekers te weten!!

En je hoeft er ja ook niet achteraan te huppelen als een poesje.. Doe gewoon je eigen dingen verder en hij belt vanzelf wel ja of jij hem.. Of jullie gaan wat leuks doen.. En als ie je echt gebruikt dan merk je dat vanzelf wel en dan moet je hem natuurlijk wel een trap onder de reet geven! Dat dan weer wel!! :jaja: :jaja: En hard ook!!
En.. vriendinnegies zijn er ook nog ja.. Pff.. Lekker stappen enzo.. Genoeg mogelijkheden!! Niet alles draait om hem..

En je kunt er toch met elkaar over praten.. als ik het zo lees lijkt het me echt geen rotjoch...

Ik zou der gek van worden en afkappen die handel.

Je jij ja, maar niet iedereen wordt zo snel gek gelukkig.. Zijn ook mensen met geduld enzo.. :jaja: :jaja:
En als iedereen dat dan zegt o meneer weet het niet OPBOCKEN!! Dan krijgt ie nooit een vriendinnegie.. :nee: Is ook niet leuk..

Maar weet het natuurlijk niet he.. Lees ook maar wat, maar in het echt zullen er nog genoeg dingen meespelen.. Succes ermee iig...
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus.. wat een verhaal niet.. Pff.. sta er zelf van je kijken :S

Waarschuw beheerder
panna~girl: :respect: :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij begrijpt er geen donder van.. Wat maakt het nou uit of het relatie HEET of niet.. Als die jongen met niemand anders wat wil en wel gek op haar is.. En als je gelukkig bent met elkaar maar hij is bv bang voor al die verplichtingen, SO WHAT!! Geef hem die tijd ja.. wat maakt het uit..

Ach toen ik 20 was dacht ik ook zo, neem het je niet kwalijk. begrijp er juist misschien iets te veel van...

Ik heb ook nooit gezegt dat het een rotjoch is. Geef mijn mening net als jou...dat we het niet met elkaar eens zijn, so be it.

Hij krijgt inderdaad nooit een vriendinnetje als hij steeds twijfelt... maar gelukkig niet mijn probleem :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het met dragon V eens! ik heb ook het idee dat Pana girl nog niet echt wat mee gemaakt heeft in relaties..
Misschien nog te goedgelovig?

Of hij wil je of niet! klaar, zo simpel is het..
Dat kan hij echt wel weten..

Waarschuw beheerder
Dat kan ook inhouden dat iemand juist niet goedgelovig is en wel het een en ander heeft meegemaakt wat betreft relaties. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je in het verleden al het een en ander hebt meegemaakt en daarom niet zo snel een relatie begint. Dat heeft dan niets te maken met hoe leuk je iemand vindt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee idd, dat is dan over die jongen in dit geval..

Ik had dat goedgelovig voor Pana girl..

Ik heb al genoeg mee gemaakt en als jongens dat tegen mij zouden zeggen, zou ik ze voor de keus stellen, ja of nee.. Als hij je echt wil komt hij wel terug, maar ik laat me niet 6 weken aan het lijntje houden :nee:

Dan krijg je dat jij steeds meer voor hem gaat voelen en hij na 6 weken zegt, het was gezellig ajuus he.. En alleen de gemakjes heeft gehad!
Nou nee bedankt ;)

Waarschuw beheerder
Wat nou als jij een jongen erg leuk vind en hij jou ook, maar zijn vorige ex heeft hem compleet bedonderd door vreemd te gaan, waardoor hij vrouwen niet zo maar vertrouwd? Met andere woorden... hij heeft bindingsangst en wil je eerst beter leren kennen (bijvoorbeeld om er achter te komen of je echt te vertrouwen bent).

Dit is trouwens natuurlijk allemaal erg persoonlijk, dus iedereen zal weer anders reageren.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ok, maar zoiets vertel je dan al aan het begin..
Althans ik :) want de situatie die jij beschrijft is mij 2x overkomen.. :@
Maar je weet echt snel genoeg wanneer je voor iemand wil gaan hoor! Echt wel.. Er is een klik of die is er niet.. dat merk je misschien al na elkaar 2x gezien te hebben..

En wil je dat moet je het wantrouwen op zij proberen te zetten.. en ondervinden in een relatie of iemand te vertrouwen is ja of nee.. daar kom je echt niet achter in een paar weken, of zoals hier 6 :nee:
Dat moet groeien :)
Waarschuw beheerder
Hai mensen:-)

Ben op dit moment op het werk, zie veel reacties ga er vanavond even voor zitten om alles door te lezen.. En aukje moet je nie naar school:P (*geintje hoor meis*)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Nope heerlijk vakantie :d ;)

Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei... dat is allemaal persoonlijk.

Ik ga namelijk pas voor iemand wanneer ik het idee heb dat ik diegene ook kan vertrouwen (maakt niet uit of die klik er wel of niet is). Ben het wel met je eens dat je niet in een paar weken erachter bent of iemand daadwerkelijk te vertrouwen is, maar je hebt dan vaak wel een idee.

Waarschuw beheerder
Ik ben nu wel aan het werk en heb morgen pas vrij :). Ben juist dan niet op partyflock :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet meer straks hoor :)
Maar nu nog ff wel ;)
Waarschuw beheerder
Ben het met dragon V eens! ik heb ook het idee dat Pana girl nog niet echt wat mee gemaakt heeft in relaties..
Misschien nog te goedgelovig?

:respect: eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel;)

Ik heb al genoeg mee gemaakt en als jongens dat tegen mij zouden zeggen, zou ik ze voor de keus stellen, ja of nee.. Als hij je echt wil komt hij wel terug, maar ik laat me niet 6 weken aan het lijntje houden

Precies zover komt het niet eens bij mij...ik moet zeggen toen ik jaar of 19 / 20 was dacht ik ook heel anders dan ik nu denk,,alleen maar beter want dingen gebeuren geen tweede keer meer.

Maar je weet echt snel genoeg wanneer je voor iemand wil gaan hoor! Echt wel.. Er is een klik of die is er niet.

Een klik is zeker belangrijk...! Als jij iemand leert kennen of ziet weet jij dondersgoed of die persoon wat is voor jou! Leren kennen gaat t tijdje overheen, maar als je wat ervaring heb in relaties dan pik je bepaalde typetjes juist zo eruit waardoor bepaalde dingen je JUIST niet nog een keer overkomen..(zeker geen derde keer meer;))
Als er bij mij geen klik is, zal er nooit sprake zijn van een relatie, alleen vriendschap meer niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Panna~girl komt ook uit het noorden en daar zijn over het algemeen allemaal lieve mensen :D
Over het algemeen he.. ook wel tuig hoor! ;)

Panna~girl heeft ook wel een paar relaties gehad en is ook wel bedonderd maar dan is ze weer heel hard! Opbocken! :jaja: :jaja: Don't fuck with the panna..

Laat me ook niet aan het lijntje houden te weten.. :nee: Maar ik ben nog maar 20 dus ik vermaak me wel met of zonder boy. Ik heb geen haast, tijd zat ja.. Als ie wil nadenken denkt ie maar na ga ik ondertussen wel met vriendinnegies stappen :P, doe ik niet zo moeilijk over..

Maar als je wat ouder bent en wat meer mee hebt gemaakt zal het wel anders zijn.. Misschien denk ik er dan ook wel anders over..
maar geloof niet dat ik zo hard zal worden.. :nee:

Ik heb ook nooit gezegt dat het een rotjoch is. Geef mijn mening net als jou...dat we het niet met elkaar eens zijn, so be it.

Prima ja! (y) :jaja: :jaja:..
Maarr... ik heb dan ook weer niet gezegd dat jij zei dat het een rotjoch is.. ;)

en hij na 6 weken zegt, het was gezellig ajuus he.. En alleen de gemakjes heeft gehad!

Maar dan heb jij ook de gemakjes gehad!! :jaja: :jaja: Lekker ja :P :P
Dat dan weer wel!! :D

Maar ik heb ook wel beetie makkelijk praten, wordt niet zo snel verliefd en ben pas 20.. :P
En ben mentaal gespierd.. Pffff :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar geloof niet dat ik zo hard zal worden..

Je hoeft niet hard te worden;) denkwijze is even wat anders;) je laat dan echt niet met je sollen (F) Nu ook niet, maar wacht maar als je paar jaartjes verder ben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja is goed..
Zal w8en en dan aan dit forum terug denken ;)
maar laat nu ook niet met me sollen hoor.. Dat niet..

Maar misschien heb je wel gelijk, weet ik niet.. Ben nog niet zo oud..

Waarschuw beheerder
donateur
maar als je wat ervaring heb in relaties dan pik je bepaalde typetjes juist zo eruit waardoor bepaalde dingen je JUIST niet nog een keer overkomen..(zeker geen derde keer meer )

Precies ;) Helemaal mee eens :jaja:
En ik ben dan ook nog maar 21 hoor :) Maar op het gebied van de liefde al teveel mee gemaakt..
Wel blij toe, want nu heb ik iemand gevonden die aan de belangrijkste eisen voor mij voldoet :lief:
Kon ik eerder niet zeggen :nee:
Waarschuw beheerder
hahahaha, ik ben nu 28;) en als ik dan denk hoe ik was toen ik 20 was, hoe ik over dingen dacht en deed.....Ik liet ook niet met mij sollen maar het had allemaal wel anders gekund :jaja:

Zal w8en en dan aan dit forum terug denken;)

Oke is goed!;) :D hahahha

Waarschuw beheerder
donateur
Mja ach leeftijd zegt niet altijd wat ;)
Zo zie je maar weer ik denk precies hetzelfde als jou..
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige typetjes pik ik er ook wel uit.. En de versierder komt er bij mij zoiezo niet in ;) :D
Ik vind zelf dat ik dat over het algemeen ook wel aardig snel in de gaten heb hoe iemand is..

Maar als het verkeerd gaat omdat ik te goedgelovig ben kom ik daar ook wel achter.. :jaja: :jaja: En dat vindt ik echt helemaal niet erg! Kun je veel van leren ja :D
Waarschuw beheerder
precies van alles leren we weer ;)
Waarschuw beheerder
Halloo dan,

Was ik weer even, ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen. Voor mij ist gewoon een lieverd en tja dat sommige mensen er over twijfelen of hij eerlijk is? ja denk juist dat het sommige mensen stoort dat hij eerlijk is.

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
En ik denk juist dan sommige mensen dat niet kunnen zeggen en andere mensen ook niet omdat hij jou vriend is en wij hem niet kennen.. En het hele verhaal ook niet!!

Volgens mij moet je gewoon doen wat jou verstand en gevoel zegt. En je je af vragen of je hem die tijd wil geven of niet.. En als je je gebruikt voelt moet je dat niet doen!! Gebruik je gevoel en verstand!
Dit schiet ja ook niet op..
Sorry..
Sterkte ermee.. :knuffel:
Waarschuw beheerder
Ja ben ik ook aant doen!! Maar soms ist fijn te horen wat buitenstaanders ervan vinden.. OMdat mensen die hem kennen of gezien hebben veel te snel een oordel hebben..

(K)

Waarschuw beheerder
Aan de ene kant vind ik het wel erg eerlijk van hem dat ie het zo aan je vertelt en het langzaam aan wilt pakken.. Hij wilt je niet opzettelijk kwetsen.. dat is zeker..
Maar aan de andere kant is dat ook een vaak gebruikt smoesje om er toch vanaf te komen.
Als je genoeg om hem geeft dan zou ik je aanraden om toch ff af te wachten en zien wat er gebeurt.
Iemand dwingen om een serieuze relatie met je aan te gaan is ook geen oplossing.
Over een tijdje zal je hopelijk een duidelijk antwoord krijgen.
Sterkte (K)

B.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik probeer wel sterk te zijn maar arrggh vinnut wel heel erg moeilijk..:'( Wat je zegt dat t een smoesje is om er af te komen is wel iets waar ik over nadenk maar hoe merk ik dat?

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is ook wel een goeie van *bitch*!!! :P.. :respect:
Volg dat advies maar op :D :D
Zij heeft er ook wel verstand van DENK IK.. :jaja: :jaja:
Succes.. (k)
Waarschuw beheerder
PFff ik zal t probere maar denk dat ik nie zo goed tegen onzekerheid kan/..Denk dat dat komt omdat ik zelf onzeker ben en hier word het iig al niet veel beter van.. Zit er dan ook zwaar over te denke om hem maar te laten gaan het te laten voor wat het is/was.

(K)
Waarschuw beheerder
Ben nu met hem aant praten, heb gezegd dat ik niet wil dat ie mij blijft zien om mij geen pijn te doen. Hij zegt wil jou geen pijn doen! maar blijf met je omgaan voor mn eigen hartje want wil je graag blijven zien.

(K)

Waarschuw beheerder
Thank you panna~girl :D
Ja wat zal ik nog meer zeggen.. Dit gaat jullie kosten hoor.. 30 euro per uur :P hahaha
Heb het gelukkig zelf niet meegemaakt maar heb het zien gebeuren met m'n vriendinnen enzo.
Zo een situatie is alles behalve makkelijk.
Jij bent dus wel aan die relatie toe maar in principe wordt je wel aan het lijntje gehouden.
Misschien is dat zijn bedoeling niet maar jij bent wel degene die moet afwachten en hij heeft het eigenlijk uiteindelijk voor het zeggen. Zo is het wel.
Hij moet begrijpen dat die onzekerheid erg moeilijk is voor jou.
En hoe je het kan merken vroeg je.. Tja, als ie zich anders gedraagt dan normaal. Het zit hem in al die kleine dingetjes die je kan opmerken als je er goed op let.
(K)

B.
Waarschuw beheerder
Maar wil dat zegge dat als ik zelf al dat idee heb dat ie me afstoot dat t al niet goed is?

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ben ik blij dat ik je niet nodig heb *Bitch*.. :respect:
30 euries in het uur is nogal wat.. Pfff.. :P

Je kunt ook wel voor zo'n boekie werken..
Hitkrant ofzo..

We kunnen wel even wat oefenen als je wilt??
Dan vraag ik iets wat al die lui in zo'n boekie vragen en dan geef jij antwoord.. ja??

Hallo *bitch*,
Ik ben een meisje van 17 jaar en ben verliefd op een jongen bij mij uit de klas. We hebben al eens gezoent. Nu vraagt hij of ik hem wil pijpen. Wat is dat? En hoe doe ik dat?

Groetjes een onzekere weegschaal

Waarschuw beheerder
Dat gevoel kan je krijgen juist door je onzekerheid.. dan ga je over alles twijfelen. Dat ken ik.
Het is moeilijk om alles een beetje objectief te bekijken omdat je eigen gevoelens in de weg zitten.
Misschien is er ook niks aan de hand.
Lastig zo te zeggen.
Jij kent hem onderhand wel een beetje.
En als jij twijfels hebt, zal je die vast niet voor niets hebben. Onzekerheid of niet.
Dus waar rook is... is vuur.. meestal.

xx B.
Waarschuw beheerder
Zucht heel diep... word beetje to much nou:(..Heb hem net gesproken en deze diepe gesprekken..Begrijp me niet verkeerd vind het fijn dat jullie je eerlijke reacties hier plaatsten.Maar wil heel even niet hoeven denken (kies de weg van de minste weerstand)..En ja idd waar rook is is altijd vuur en dat zal in dit geval ook wel zo zijn..Zondag maar s een face tot face gesprek en zien hoe hij reageerd als ik dingen die ik denk/voel recht in zn gezicht vraag..Ga zo lekker slapen.. Wil jullie bedanken voor jullie eerlijke reacties, per slot van rekening duurt eerlijkheid het langst!

(K)

Waarschuw beheerder
Slaap lekker Mighty-Midget*found her spirit* :)
Ik snap ook wel dat je er niet te veel over wilt nadenken en je moet zeker goed met hem gaan praten, wat gelukkig ook gaat gebeuren zondag.. Succes he!
(K)
Waarschuw beheerder
tnxxx maar zal voor zondag mezelf nog wel even laten horen!
Wens iedereen die ik voor die tijd niet meer spreek hele fijne dagen toe!!! Doe rustig aan allemaal... En ja tot morgen zullen we dan maar zeggen..

(K)

Waarschuw beheerder
Hallo "onzekere weegschaal",

Pijpen is een jongen met de mond seksueel bevredigen.

Ter illustratie:
[img]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/zensiert/iconsex-fellate.gif[/img]

Een goede pijpbeurt staat zowat bovenaan het verlanglijstje van iedere man. Hij wordt er helemaal wild van. Zet nu al je vooroordelen opzij (het smaakt slecht, stinkt,..) en ga over tot de actie.
Het is gemakkelijk als je je haar in een staartje doet, zo stoort het niet en hij vindt het ook opwindender omdat hij zo kan zien wat je doet.
Orale seks is meer dan de penis in je mond houden en een beetje zuigen. Zorg voor afwisseling in wat je doet. Begin met kleine kusjes en likjes over zijn schacht, terwijl je zachtjes zijn ballen masseert (hoor hem al spinnen!). Zorg ervoor dat je mond goed vochtig is, dat voelt veel zachter aan, laat hem vooral niet je tanden voelen. Als de penis nog niet helemaal stijf is kan je hem volledig in je mond nemen, zo kan je hem ook voelen groeien, wat heel opwindend is. Gebruik niet alleen je tong, maar ook je beide handen, hou met je ene hand de penis vast, zodat die niet alle kanten opzwaait, met je andere hand streel je hem zachtjes (alle plekjes waar je aan kan).
Stel zijn hoogtepunt minstens 1 keer uit. Als je dan toch besluit om hem te doen komen, voer je de druk een beetje op, ga vooral nu niets anders doen. Als je niet wil dat hij in je mond klaarkomt, kan je op het laatste moment je mond wegtrekken en hem manueel verderhelpen. Je moet niet schrikken want er komt dan wit spul uit zijn penis. Dat is volkomen normaal en het wordt sperma genoemd. Het hoogtepunt is dus gekomen.
Voilà, nu moet je hem alleen nog wat tijd geven om te bekomen.

Vergeet niet dat je het alleen moet doen als je er zelf klaar voor bent en niet omdat hij dat van jou verwacht.
En ik raad je aan om een condoom te gebruiken om zo soa (seksueel overdraagbare aandoeningen) te voorkomen.

Liefs,
B. :D :P
Waarschuw beheerder
donateur
:D :D :respect: :respect: :respect: :respect: :D :D

Lekker hoor :kwijl:
Jij kunt dat!! Echt net een antwoord dat precies past in zo'n boekje.. AANGENOMEN!! :jaja: :jaja:

Ik zou daar dus niet zo geschikt voor zijn.. Ik zou er van die dingen bij zetten: Vooral doorslikken. Lekkerst!! :P Erg gezond, zitten veel vitaminen in en eiwitten.. Jaboe!

En dat condoomverhaal.. bah. Rubber likken is zo fijn nog niet.. :nee:

Maare echt superverhaaltie!! :respect: :respect: :respect:
Werk je toevallig niet voor de Break Out ofzo?? :D :D

Als ik nog eens wat heb zal ik het aan je vragen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanaf mn werk even een berichtje...Vanmorgen belde hij me op om me goedemorgen te wensen en mij duidelijk te maken dat ik er nu echt uit moest...Zei ook nog dat ie zin in had in zondag@!!!

(K)

Waarschuw beheerder
:|

Waarschuw beheerder
Ik zoog maar wat uit m'n duim [img]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/mix/val.gif[/img] :D
En die condooms.. tja, is ook niet lekker maar wel "veilig".
Vooral als je net een vriend hebt.. Je weet nooit waarin zijn gevalletje is geweest toch :x
En je kan alles aan "tante Bitch" vragen..[img]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/lachen/11.gif[/img]

Mighty-Midget*found her spirit*, dat was wel lief van hem.. Je moet het dan maar zondag afwachten he ;)

B.
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er eigenlijk met die 6 weken stage, loopt hij die in het buitenland of zo?

Waarschuw beheerder
Vanaf mn werk even een berichtje...Vanmorgen belde hij me op om me goedemorgen te wensen en mij duidelijk te maken dat ik er nu echt uit moest...Zei ook nog dat ie zin in had in zondag@!!!

is inderdaad erg lief van hem. lijkt me dat hij dat niet doet als hij je niet daadwerkelijk leuk vind (en dus alleen maar aan het lijntje wil houden.

In elk geval heel veel plezier morgen!
Waarschuw beheerder
Nee die 6 weken loopt hij niet in het buiteland..Maar voor die stage moet hij elke dag 3 uur reizen:S MAar ja is idd erg lief van m:)

Mensen?? weten jullie, op kerstavond is de kroeg dicht:P:P

(K)

Waarschuw beheerder
vaag... hier niet.

gister lekker uit geweest :D
Waarschuw beheerder
Ja serieus...Ging gister in de kroeg zitten (deur was gewoon open) komt die eigenaar er aan ja wij zijn al dicht hoor:| zat ik midden in een personeelsfeest..Was het gister wel gezellig dan?

(K)