Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 95454x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

Waarschuw beheerder
heb weer ff wat fotos gemaakt voorlopig ff niet meer hihi
Waarschuw beheerder
Hoe lang heb jij eigenlijk in dienst gezeten Hennep???

En wat doet de rest van de aanwezigen hier bij defensie??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zat bij de kl en nu lekker wachten tot 22feb dan weet ik meer haha verder lekker niksen mijn eigen leven hihi
Waarschuw beheerder
waar wacht je nu op dan??

Waarschuw beheerder
43 Brigade Verkennings Eskadron
Wachtmeester van het Regiment Huzaren Huzaren van Boreel
Waarschuw beheerder
Ben nu nog Matroos 1e klas Wapentechnische Dienst. Zit nu momenteel in opleiding en wordt dan ergens eind april bevorderd tot Korperaal WDS. En ga dan ook weer varen. Eindelijk!

Waarschuw beheerder
Varen.....Tja, hetmoet je hobby zijn zeg ik altijd maar ;) :[
Waarschuw beheerder
Niet iedereen kan tegen water, zal ik maar zeggen! Plus al die mooie havens over op de wereld die je aan doet. Ook een behoorlijk minpunt! :p

Waarschuw beheerder
22feb moet ik me theori examen maken en daarna gelijk de praktijk doen en dan zie ik verders wel eerst lekker op vakantie
Waarschuw beheerder
heb nog nooit zo,n stelletje ondankbare figuren bij elkaar gezien,Made in Landsmeer uitgezonderd (n)

Waarschuw beheerder
hennep(K)wat vind juh van me nieuwe pica?
Waarschuw beheerder
tja beetje bezig houden met fysieke distributie,en verder met solliciteren(intern)..en al die veteranendagen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb ik van jou een complimentje gehad voor het opspelden door mij van de medaille voor bewezen moed en diensten op de borst van de manschappen??????????

Waarschuw beheerder
ja wat moet der van zeggen???
ik ben nog militair tot 01-04-2005!!
en ben der blij van dat ik er vervroegt uit mag,anders had ik nog moeten blijven tot 31-08-2006...
heb het nu 8jaar gedaan..
heb hier wel mijn papieren gehaald!!
en ook nog wat van de wereld gezien..
maar aan alles komt een eind hé...
ook aan de leuke tijd van het leger..
zal de oude feesten van seedorf wel gaan missen..
en de gene die der hebben gezeten weten wel wat ik der mee bedoel..
GREETZ party tukker....

Waarschuw beheerder
hennep bijdeze superrrrr(K)
Waarschuw beheerder
ja,ben beetje teleurgesteld in bep. figuren,het is ook nooit goed maar bedankt hoor meis
Waarschuw beheerder
ja,maar die hangt er al een tijdje he dragoos,de mijne is nog vers van het net opprikken want schommelt nog heen en weer,daar had ik iets meer vreugde van de manschappen voor verwacht :cry:

Waarschuw beheerder
voor jou lieve hennep

[img cacheid=0005ec0500132cc5dc25574e1a0090ca10]http://www.geocities.com/natasja_prene/roos_6.gif[/img]

[img]http://members.lycos.nl/riavreugdenhil/smilies/smileys.gif[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank jullie (y)

Waarschuw beheerder
aardbeitjuh ?[img]http://www.omafia.nl/aardbeien/omafia.php?thumb=aardbeien/aardbei14.gif[/img]
Waarschuw beheerder
heb nog nooit zo,n stelletje ondankbare figuren bij elkaar gezien,Made in Landsmeer uitgezonderd

Wat bedoel je daarmee??
Waarschuw beheerder
Enduring Freedom, heb ik ook!
Waarschuw beheerder
wat bedoel ik daarmee????? :vaag: ik kan jou het niet kwalijk nemen jochie,maar het is nooit goed,aardig of onaardig.ik speld jullie gvd een medaille op en er is er bijna geen 1 die dankbaar is
Waarschuw beheerder
ik kan jou het niet kwalijk nemen jochie

Allemachtig zeg! Hahaha. Jij voelt je echt oud. :p

Maar goed, bedankt dan voor je medaille! Maar ben toch blijer met degene die ik zelf verdient heb! :yes:
Waarschuw beheerder
Ken je medailles..deze medaille word voor meerdere missie's gebruikt..jij hebt dus de gesp Enduring Freedom. Toelichting:
De gesp "ENDURING FREEDOM", voor deelname aan de multinationale operatie ‘Enduring Freedom’, voor zover deze deelname heeft plaatsgehad in het zeegebied van de Rode Zee, de Arabische Zee, de Golf van Aden, de Golf van Oman en de Perzische Golf, alsmede op het grondgebied en in het luchtruim van het Arabisch Schiereiland en van de republieken Oezbekistan en Kirgizië;

Ik heb hem met 2-Sfor gesp.

Dit is een multi-medaille dus,voor VN of Multinationale vredesmissies

Srry dit moest ik ff kwijt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik voel me niet oud,ben nog een jonge god,nochthans 8 jaar ouder dan jou. ik ben weg,ga de stad in vervuld van diepe teleurstelling in bepaalde personen :cry:
Waarschuw beheerder
Zeg ik toch: Enduring Freedom.

Ik ken me medailles dus wel. En dan voor jou toelichting:

Ik heb hem voor de Rode Zee, Arabische Zee, Golf van Aden, Golf van Oman en de Perzische Golf.

En ja, ik wist dat het VN medaille is. Geef toch ook alleen maar het naamtje?? Of is dat niet correct in jou ogen?
Waarschuw beheerder
Zuipse dan maar Hennep!
Waarschuw beheerder
om dat je zei ,heb ik ook in de tegenstelling dat ik hem ook zou hebben ;),maar even goede vrienden :bier:

Waarschuw beheerder
hey mensen het is weekend tog?

hou het lekker gezellie ajb

jullie zijn vast heel blij
en ik ben moe
kan die drukke taal van jullie amper volgen nu
please be gentle
Waarschuw beheerder
Die van mij ziet er precies zo uit. Mijn lintje is alleen recht. En bij jou door elkaar gevlochten zeg maar.

Cheers :bier:
Waarschuw beheerder
Zo'n drukke taal is het niet hoor!

Waarschuw beheerder
jawel mop

echt wel
Waarschuw beheerder
als je hem " op laat maken" dan ziet hij er net zo uit ;)
Waarschuw beheerder
Weet ik. MOet ik nog steeds laten doen. Ben een beetje luie flikker op dat gebied. Draag alleen de bintangs maar. ;)
Waarschuw beheerder
nu weet ik best veel over onderscheidingen etc,maar Bintang :/ bedoel je geen Baton?vertel!
Waarschuw beheerder
Bij de marine noemen we het een bintang. Dat is het kleine rechthoekje dat je normaal draagt op je uniform. Bij ons het dat daags blauw en bij jullie DT volgens mij. Bij ceremonieel draag je dan je grootkruis en anders dus die bintangs. Dat zal jij dan wel baton noemen.
Waarschuw beheerder
JA ik heb die medaille ook:d

Maar dan voor SFIR 4 gekregen

En Hennep ze kwamen er wel een beetje laat achter he:P

Waarschuw beheerder
Dronken?????????

:yes:

:bounce:

:flower:

Waarschuw beheerder
Goeie morge allemaal
Waarschuw beheerder
he,daar heb je hellen,alles goed meis?????? nou ik heb beetje hoofdpijn,iets te veel bronwater gedronken zeg maar.ben in delft weggeweest,liepen nog een paat carnavalsfiguren aan me te hangen,was ik niet zo van gediend. :no: ennuh supertje,ik neem aan dat dat bloemetje voor mij bestemd is??????

Waarschuw beheerder
goeie dag hennep(K)
Waarschuw beheerder
goede morgen meis (K) nog weggeweest???????

Waarschuw beheerder
nope heb vanacht met me discman op me oren lekker cd van promo liggen luisteren we waren lekker bezig op party flock en toen ben ik gaan slapen hihi en jij
Waarschuw beheerder
zie boven!!!