Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 94708x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

Waarschuw beheerder
kan ook leuk zijn hihi

Waarschuw beheerder
Wanneer weer terug naar de kazerne mannen? (en vrouwen:P)
Waarschuw beheerder
nooit van m,n leven meer

Waarschuw beheerder
iets anders wel mop?

Waarschuw beheerder
morgenochtend.....weer zo'n verdomde cursus....!! SQUIRE....klote apparaat! ;) Werkse voor iedereen deze week!

Waarschuw beheerder
truste supertje(K)

Waarschuw beheerder
truste zwitsal!! (k)

Waarschuw beheerder
ik blijf nog hihi

Waarschuw beheerder
haha..ok, veel plezier dan nog...ik ga slapen! :flower:

Waarschuw beheerder
doeg moppie :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
pfffff anders heb ik eve de hele dag nodig gehad om bij te komen van het feestje :/
Waarschuw beheerder
weer snel slapen.. 5 uur op om naar de kazerne te rijden.. mensen slaap lekker
Waarschuw beheerder
welterusten m,n lieve kleine soldaatjes (k)

Waarschuw beheerder
truste dukeboy en hennep ga je ook weg dan?
Waarschuw beheerder
zeer zekers ja meissie,moet morgen de maatschappij weer een dienst bewijzen want de maatschappij dat ben :::::::::::>> jij

Waarschuw beheerder
wowie hennep dure woorden
hihi truste dan maar ook ik moet morge
een hoop doen maar heb nog geen zin
om te slapen zie wel (K)(K)

Waarschuw beheerder
Uhuh juistem! :D

Werkse mensen.

Waarschuw beheerder
(K)general hihi ik ben weg naar het centrum doegie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: MOgguh :bloos:

Waarschuw beheerder
Goeie dag morge huisjuh kijken jihaaaaa om 09.00

Waarschuw beheerder
Volgens mij moeten de zaken hier weer nodig op orde gesteld worden.

Hennep zou je nog een keer alle richtlijnen hier kunnen posten want dan kan iedereen lezen wat de gedragsregels voor dit forum zijn.

Waarschuw beheerder
Zie dat het een behoorlijk gezellig topic is. Waar de meeste elkaar al kennen?

Maar goed...on topic. Ik vind militairen ok. Tis in mijn ogen een heel andere wereld waarin zij leven, dat merk je ook wel aan alle buitengewone regels die voor ze zijn opgesteld voor als je NATO status hebt enz. (belastingtechnisch enz.) maar ook aan wat het werk precies inhoud. Voor mij...echt ver van mn bedshow.

Mijn eigen schatje is gestationeerd in Seedorf, Duitsland. Tis elke vrijdag en zondag dus wel 4,5 uur rijden voordat die er is. Maar ik geloof dat die gasten het daar best naar dr zin hebben ik vergeljk de Seedorf kazerne weleens met een groot schoolkamp.
Aan de andere kant hebben dan niet de mogelijkheid om af te spreken doordeweeks met familie en vrienden en hoor ik wel hoe hard ze moeten werken. Dan heb ik het nog niet eens over die oefeningen en uitzendingen (wel afhankelijk welke functie je hebt in het leger) brrrr....als ik nou naar buiten kijk en ik denk aan een tentje op een hutje in de hei. PURE ONTBERINGEN. Petje af hoor, ik zou dr niet aan moeten beginnen.

Dus....das mijn mening!

Waarschuw beheerder
donateur
Hou het wel bij roosendaal of rotterdam.

Roosendaal B)

Waarschuw beheerder
Hennep report status
Waarschuw beheerder
lief zijn voor supertje en mij en instemmen met door ons geplaatste opmerkingen. 2 het kuisigen van uw taalgebruik. 3 probeer hier eens vrouwen te houden ipv ze weg te jagen en als het zakie hier uit de hand dreigt te lopen komen er vanzelfsprekend weer een paar richtlijnen bij :yes:

Waarschuw beheerder
Laat dat duidelijk zijn voor eenieder hier. :)
Waarschuw beheerder
and to Curly, 30 jarige ex militairen zijn ook helemaal ok en geweldig heb ik me wel eens laten vertellen

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
als ze hier niet meer terugkomt moet je dr maar ff berichtje sturen generaaltje

Waarschuw beheerder
Mijn best dan doen of niet :)

Waarschuw beheerder
Heb wel een ideetje wat te vertellen dan alleen je moet me even op het goede spoor zetten ;)

Waarschuw beheerder
out of inspiration General?? :[ ;)

Damn...wat een dag.....cursus kerninstructeur SQUIRE....echt leuk....NOT!!!

Waarschuw beheerder
Hoezo out of.. SU!

:P mondje en die cursus moet je gewoon doen klaar ;P

Waarschuw beheerder
hahaha,...oh, die cursus lukt ook wel hoor....heb al vaak met dat apparaat gewerkt...vandaar dat het nu ff doorbijten is om door die theorie heen te moeten....Maar ja, je moet tegenwoordig overal papiertjes en diploma's voor hebben als je ergens instructie in moet geven of iets wilt gebruiken....:s

Waarschuw beheerder
Het is altijd hetzelfde liedje ja, met dat gezeik. Net zoals schietoefeningen defensief / offensief moet je eerst 300x vooroefenen :S
Waarschuw beheerder
gewoon berichtje sturen dat we dr missen als ze niet meer komt checken hiero,heb ik ook al paar x gedaan,soms werkt het,soms niet maar dat zijn de vrouwen die ons niet waard zijn . dat is zo ja,supertje,haal jij maar lekker papiertjes jochie,kom je iig beter dan mij terecht

Waarschuw beheerder
vooroefenen

Ja...ook zo'n magisch woord binnen de KL. Maar goed, ik mag nu ook ineens geen SI meer zijn op schietdagen aangezien ik daar nu ineens een certificaat voor moet hebben...:s Dus over twee weken krijg ik die cursus in de Harskamp....ben komende periode alleen maar bezig met cursussen....pfff....

Waarschuw beheerder
Als deze week alles goedgaat zijn wij een van de 1e eenheden die ALT. Gecertificeerd zijn. en dat voor LUA is een superprestatie

maar dat schieten word je zo moe van :S

Waarschuw beheerder
hahaha....dat zou wel gaaf zijn ja als dat lukt!! Succes dan! Maar van schieten moe....? Hoe doe je dat dan?? ;)
Waarschuw beheerder
ja,generaaltje daarom ben je ook geen partij voor mij,snappie????? deze oude rot schiet door totdat ie er dood bij neervalt

Waarschuw beheerder
haaaiiioooooooooooooooooo
Waarschuw beheerder
gewoon lekker doorschieten
Waarschuw beheerder
p,cies ja meissie,dat jonge spul kan nog een hoop van me leren :yes:

Waarschuw beheerder
Ben nogsteeds aan het twijfelen tussen commando/marinier:S\

zitten hier ook geen mariniers????

Waarschuw beheerder
halllooooooo toet toet

:bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beng beng peppi en kokki
Waarschuw beheerder
Kan je wel veel vertellen over de mariniers.

Vraag maar raak..

www.korpsmariniers.com Je zou daar naar het forum moeten gaan om met mariniers te praten.

Ik ben weer naar de kazerne, gegroet.

Waarschuw beheerder
:bounce:boing boing:bounce:hihi

Waarschuw beheerder
Zwitsal (Y)

Waarschuw beheerder
ik ben goed ik ben goed zwitsalbadeendjuhpowerrrrrrrrr

:bounce: kom maaaaa
laatste aanpassing