2 volgers · 89044x bekeken
hahah volgens me pa het beste baantje
ik kwam bij de banen winkel en zo'n voorlichter vroeg wat voor een functie zou je binnen het leger willen ik riep chauffeusse en ik werd uitgelachen dat is geen functie zeg tie nou stond ik dan
nou het is een van de meest gewilde banen bij defensie. maar we zoeken nog mensen hoor
er staan wat foto's genomen vanuit de auto in mijn album
laatste aanpassing
ja ach ja die man zei ja dat wil iedereen wel nou ja
nee joh vind ik ook weer zonde van het vlees wat ik misloop dan...
maaruh ik ga ff een douchje pakken en een terrasje opzoeken en kijk wel waar ik eindig..
nog een fijne zondag avond en was wel gezellig toch..maar ik zal me voortaan niet meer zo open uitlaten over wat ik mooi vind en niet spreek je wel weer dan..
voeg me anders ff toe als vriendje als je daar zin in heb..
en anders zoek ik je wel weer hiero op
ok

maaruh ik ga ff een douchje pakken en een terrasje opzoeken en kijk wel waar ik eindig..
nog een fijne zondag avond en was wel gezellig toch..maar ik zal me voortaan niet meer zo open uitlaten over wat ik mooi vind en niet spreek je wel weer dan..
ok
ja ach ja die man zei ja dat wil iedereen wel nou ja
ok
hier mag je alles zeggen wat je denkt hoor. k hou wel van dames die zeggen wat ze denken. hahahaha maare ik ga je toevoegen hoor
laat me niet zo snel intimederen en je mag voor je eigen mening uitkomen nog steeds ja dat het niet altijd goed ontvangen word is raar maar waar iedreen is voor eerlijkheid maar veel waarderen het toch niet of kunnen er niet mee omgaan
ken jij t gezegde weet wat je zegt en zeg niet wat je weet?? soms is t beter om je mening voor je te houden.
wat een vijandigheid op de zondag zeg..
wat had je dan verwacht,je bent toch niet dom zekers???
ken jij t gezegde weet wat je zegt en zeg niet wat je weet?? soms is t beter om je mening voor je te houden.
als ik iets niet mooi vind.. je kan er ook een drama van maken.
maar was echt niet op een respectloze manier bedoeld
en ik blijf nu niet me excuus aanbieden. je heb gelijk ik was wel een beetje bot..
dus hou ik er maar over op want het kom toch niet goed over
we lijken wel een stelletje pubers zeg..
nou dat je maar veel plezier van je motor mag hebben. en aangezien je grote liefde zal dat wel goed zitten.
heb m net weggebracht naar m,n moeder.daar staat ie veiliger als hiero.
slim van je ja
vorig jaar ben ik nog ff bij ebbel met de motor aan komen rijden in lloret.
ja was echt tof van mij had je langer mogen blijven want was echt gezellig in de kroeg he hahahahahahahah
Doe alles op het laatste moment
Als ik op oefening ga pak ik een half uur voordat we gaan snel me tas in ...
Als ik op oefening ga pak ik een half uur voordat we gaan snel me tas in ...
hahaha oke,vergeet je dan niet de helft??
ik doe dat meestal de avond van te voren al,omdat ik bang ben dat ik de helft ga vergeten,en weer terug kan tactisch verplaatsen zeg maar
hahaha,maare ik hou je van je werk...
xje
Nee hoor en als ik wat vergeet
is dat weer een leermomentje voor de volgende keer
is dat weer een leermomentje voor de volgende keer
ja dat is waar hahaha
En ja je houd me van me werk 
dusssss
als ik op vakantie ga doe ik dat ook altijd een half uur van tevoren haahaha
hahaha oke,volgens mij zijn mannen daar gewoon makkelijker in of zo,of ze hebben gewoon minder om mee te nemen,hmmm denk dat dat het is haha sst