Dan mis je helaas een uitzending als je nu gaat of je bent net op tijd want 102 komt over een paar weken onze kant op.
(101gnbat)
gezellig met de vrouw weg.....
ik ben vip chauffeur bij defensie
tja moos kan je nog wat van leren...hahaha
yep..jij bent echt goed...en vanuit de kmar de bsb
goed he hahahahaha, alleen die bsb die ken ik niet hahahahaha oeps
je bedoeld met hun klappertjes pistool. blauwe homo's
Volgens mij hebben ze gewoon een glock 17, en ben je maar wat blij dat ze bij kunnen 'springen' omdat jij niet eens een super soaker hebt!!! hahahaha
bsb
Is dat ook zo'nmoeilijke opleiding net zoals de DKDB....dat schijnt in ieder geval wel heel pittig te zijn...En kom je volgens mij niet zomaar bij!!
29 ste lekker naar Caribean
KMAR Koninklijke Maten Naaiers
Zoek jij niemand die je koffers mee moet dragen ofzo
Mannen die bij de luchtmacht zitten zijn trouwens ook best lekker
k ga sowieso niet met m,n reet in een caravan liggen.
Voel je je daar te goed voor???ofzo
Doe mij maar zo'n oude uitgebouwde caravan die je zelf nog moet verven en inrichten! Beter dan die halve woningen die je tegenwoordig meesleurt
Maar het beste en leukste en primitiefste is nog een tentje
.... jajaja.... en dan lekker met je wc rolletje en je toilet tasje over de camping heen banjeren jajajaja lekker hoor!!!...
trouwens de badkamer van m,n hotel in barcelona van vorig jaar alleen dan in spiegelbeeld.en dat je dan helemaal onder t stof binnen komt lopen in je motorpak terwijl er verder alleen maar mensen in pak lopen maar dat t helemaal niet uitmaakt.dat je zeer beleefd en met alle respect wordt behandeld omdat je ook geld binnen brengt hoe je er ook uitziet.daar hou ik van.heerlijk vind ik dat