Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 85104x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!
Waarschuw beheerder
donateur
even inhaken op niels hoor want dit slaat alles!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:40:
en dan ben ik één van de weinige met de hoogste rang hier ,spijkerbroek of niet

lul nou niet zo dom joh. ik weet dat je blond bent maar dat er ook nog onzin uit je mond kwam dat wist ik niet( nou ja eigenlijk wel)

het is wel raak met je opmerkingen he? de eerste was het dat je die broekies wel is een lesje zou leren. en nu zeg je weer dat je de hoogste in rang bent op dit toptic
JE ZIT NOG NIET EENS IN HET LEGER!!!!!

hou toch is op..en inderdaad GA HET EERST MAAR IS HALEN met je grote mond!!!!

k wilde het rustig houden hier maar het is me niet gelukt. je bent nu te ver gegaan met je opmerkingen. ga het eerst maar is fixen en kom daarna maar weer praten over rangen en standen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke en nu is het klaar met dit gezeik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anne__ op vrijdag 14 april 2006 om 13:08:
oke en nu is het klaar met dit gezeik

ik ga er geen aandacht meer aan schenken...dat is ze niet waard
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg klaar, edit dat even anders krijg je zometeen alsnog gezeur...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anne__ op vrijdag 14 april 2006 om 14:11:
ik zeg klaar, edit dat even anders krijg je zometeen alsnog gezeur...

het is klaar Ne_Na hoop ik voor haar.

:x :x :x :x :x

Waarschuw beheerder
moos je moet mee naar curacou :D hahahah lachen man :D

Waarschuw beheerder
ten eerste je moet goed lezen!!!!staan hele andere dingen dan hoe jij ze quote of interpreteerd..

ten tweede je kan het niet hebben!!

ten derde wie zoekt hier nou ruzie,

ten vierde ik heb gelijk want dat is gewoon zo straks als ik alles heb gehaald,maar daardoor voel ik me nog niet meer als wie dan ook,want ik zat te dollen,maar goed,je vat de dingen nu eenmaal erg persoonlijk,kun je ook niets aan doen..

ten vijfde als ik straks amver ben,en je been ligt eraf door een mijn of je vingers of iets,ben je blij me te zien,en baal je
wat nooit zal gebeuren trouwens want je werkt niet meer in het veld,maar goed gaat om het idee..

ten zesde je vat het een beetje erg serieus allemaal,ik zit alleen maar te dollen,ow dat had ik al gezegt,maar even voor de duidelijkheid pff

ten zevende je zet je zelf enorm voor gek zo,omdat je je zo laat kennen steeds,ik kan er nog steeds niets aan doen dat jou ego gekrenkt is hoor :no:

en ten achtste wie moet het hier nou gezellig houden,je verziekt zelf het hele topic zo,door dr zo diep op in te gaan,

en ten negende je zit alleen maar defensie af te kraken steeds en daarbij dus ook je collega's,alleen 107 was goed en dvvo den haag rule's :S,je hebt geen last van bezuinigingen en de mooiste auto's bla bla,terwijl er veel mensen van dit topic daarmee te kampen hebben en daar dus erg van balen en zelfs overwegen weg te gaan,of al weg zijn gegaan onder andere door bezuiningen enz,kom jij daarmee aan,je steekt ze gewoon de ogen ermee uit,dat is dus je collega's af vallen..

en als laatste ik laat me er nog in mee trekken ook,dus zet mezelf ook aardig voor gek zo,en daar heb ik al helemaal geen zin in!!

jij pikt er alleen uit,wat jij eruit wilt pikken,om zelf iets uit lokken,terwijl er nog een heel verhaal stond waar je niet eens op reageert,terwijl ik voor eerst in maanden weer wat tegen je zei,en het enige wat jij er uit pikt is het negatieve,(wat ik ook beter kan laten maar goed)dus kijk ook eens naar jezelf,en wat je ook zegt,je krijgt me niet waar je me hebben wilt,

je bent erg kinderachtig bezig nu hoor,je denkt dat het allemaal zo stoer is wat is je doet,en hoopt vriendjes te winnen zo,maar eigenlijk stel je je enorm aan hahaha,en zet je jezelf enorm voor gek,daarom reageerde ik dus niet steeds,omdat het nergens naar leid met jou,enje zet jezelf wel voor gek,hoef ik niets voor te doen,ik lach er alleen maar om,en sta er heel hoog boven,omdat het gewoon echt kinderachtig is!!

en buiten dat,dit is een persoonlijke ruzie onderling,dus tussen jou en mij,wat veel verder gaat dan dit topic,laten we dan die afspraak maken met elkaar,dat we gewoon niet reageren op elkaars reaktie,want je ziet het,het heeft geen enkele zin zo,draait uit op niets,en dit is al de derde keer of zo in het topic,ik heb er geen zin in,ik probeerde het ook om je te negeren,en is ook heel moeilijk niets te zeggen,maar is voor iedereen beter,want we schieten er allebei niets mee op zo!!!!

en de anderen van het topic al helemaal niet!!

dus zoals je zelf al drie keer zei :einde discussie!!!

we zijn dr allebei klaar mee denk ik,dus laten we dat dan gewoon afspreken oke??

en dat is echt het laatste wat ik erop te zeggen had nog,pfff wordt hier zo moe van!!

moos je moet mee naar curacou :D hahahah lachen man :D

hahahaha ja moos :P

he ebbel alles goed,lekker gewerkt??:)

enne het is weekend!! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(L) :D

Waarschuw beheerder
(L) :D

:)

hey en had je al wat gehoord,van hoe en wat??

en hoe ist verders?? beetje uitgerust :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:41:
hey en had je al wat gehoord,van hoe en wat??

nog steeds niks .. 8 mei opnieuw dat is het enige wat ik weet .. maar de meter loopt door :O

ja ik ben wel uitgerust, hoe is het met jou dan ?

Waarschuw beheerder
nog steeds niks .. 8 mei opnieuw dat is het enige wat ik weet .. maar de meter loopt door :O

ja ik ben wel uitgerust, hoe is het met jou dan ?

hmmm,op zich wel lekker dat je gewoon betaald krijgt joh,maar goed op zich is overnieuw beginnen niet eens zo verkeerd toch,je weet in ieder geval nu wat je niet moet doen hahaha :P

nou mooi kun je aan een frisse start beginnen :D

ja met mij heel erg goed,kan dr niets anders van maken eigenlijk :D

heb er veel zin in om straks te beginnen,heb mn brief gekregen met mn aanvang salaris,was niet echt verkeerd zeg maar lach me rot hahaha,en gaat alleen nog maar omhoog straks haha,

heb al flink inkopen gedaan en alles,badpak ,sportspullen enz horloge hahaha die droeg ik nooit dus moest ik nog even kopen :P,weet alleen nog steeds niet of het weert wordt of oirschot,maar ja,op zich maakt het niet uit,als ik maar ergens begin toch :P en mn vriendin zit zo ook in oirschot en mn beste vriend in weert dus is beide erg leuk,kun je elkaar er door heen slepen ook en is erg gezellig,

maar ja,gaat goed dus en nu lekker lang weekend,was al vanaf de derde aan het werk,dus mag ook wel weer een keertje toch hahaha

vanavond naar een vriendin,en morgen avond een verjaardags feestje oosterse sfeer dus wordt lache,

ga jij nog wat leuks doen verders?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:33:
he ebbel alles goed,lekker gewerkt??

ja heb heerlijk gewerkt en het is weer weekend he dus en weer aardig blij :D

en waar gaat dat vorige gesprek over gaat dat over doetiwoep ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Life is Like a Dance op vrijdag 14 april 2006 om 13:22:
ik ga er geen aandacht meer aan schenken...dat is ze niet waard

wat ben je allemaal aant doen ben je de boel hier aant opstoken ?
dit had ik niet achter jou gezocht .
Waarschuw beheerder
nee et is idd n beetje laag

Waarschuw beheerder
ik snap hem niet .

Waarschuw beheerder
hennep ben je er ook nog

Waarschuw beheerder
Weekend!!!! :bounce: eindelijk!

Waarschuw beheerder
zo idd heerlijk he :bounce:

Waarschuw beheerder
curacou here i come
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja.. weet je waarom? omdat je je de tyfus in werkt in de burger maatschappij!!

Waarschuw beheerder
ja dat kon ik je ook wel eerder vertellen maar ik bespeur iets bij je dat je graag terug wil of dat ook weer niet ? hahahaha ;)

Waarschuw beheerder
ja heb heerlijk gewerkt en het is weer weekend he dus en weer aardig blij :D

ja mooi :D,je had ook lekker weer,maakt het toch ook weer wat dragelijker he ;),

ja dat snap ikke,me toooo hahahaha ben eindelijk vrij,had net nog een leuk kadootje gekregen bij het gezin waar ik werkte,dat meisje was midden in de week in het ziekenhuis beland,vier zakken bloed gekregen enz,lag thuis ineen plas met bloed zo in elkaar gestort,was me rot geschrokken,dus weer opgelapt,dus was er nog drie dagen extra gebleven,en ging gelukkig weer allemaal goed,dat is altijd wel weer fijn om het zo ook af te sluiten en hoe dankbaar mensen je dan zijn,dus net ff gedag gezegt nog :)

en nu lekker vrij :D

en waar gaat dat vorige gesprek over gaat dat over doetiwoep ?

nergens over :D hahaha
ja sorry hoor,maar je kan het beter even terug lezen :)

hennep ben je er ook nog

hennep heeft het druk met zn motor,dus die is helemaal blij :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 17:53:
nergens over hahaha
ja sorry hoor,maar je kan het beter even terug lezen

weet je wel hoeveel dat is :s hahahahah
heb niet zoveel zin om terug te gaan lezen :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 17:53:
hennep heeft het druk met zn motor,dus die is helemaal blij

begrijp ik is ook een vet mooie motor heb hem in het echt gezien alleen hadden er mensen aangezeten toen in spanje .
Waarschuw beheerder
donateur
nou voor de laatste keer mijn reachtie dan maar, en dan hoop ik dat het is een keertje afgelopen is.

ten tweede je kan het niet hebben!!

ik kan het wel hebben hoor. k had je al gezegt dat ik blij voor je was. en al had ik sgt willen worden had ik dat 3 jaar geleden wel gedaan. maar dat wil ik niet

ten derde wie zoekt hier nou ruzie,

ik zoek geen ruzie ik geef alleen me mening over je uitspraken. misschien een beetje hard maar das me karakter(zoals je weet) k blijf een rotterdammer he;)

ten vierde ik heb gelijk want dat is gewoon zo straks als ik alles heb gehaald,maar daardoor voel ik me nog niet meer als wie dan ook,want ik zat te dollen,maar goed,je vat de dingen nu eenmaal erg persoonlijk,kun je ook niets aan doen..

je uitspraken komen inderdaad van pas als je het gehaald heb. dus nu nog niet!!

ten vijfde wie heeft hier nou steeds de grootste mond en bla bla verhalen,

ik heb geen bla bla verhalen omdat ik het zelf hem meegemaakt...jij hebt bla bla verhalen terwijl je nog niet eens in het leger zit.

ten zevende je zet je zelf enorm voor gek zo,omdat je je zo laat kennen steeds,ik kan er nog steeds niets aan doen dat jou ego gekrenkt is hoor

k snap niet waardoor mijn ego gekrengt is?? wanneer zou dat gebeurt moeten zijn dan?

en ten achtste wie moet het hier nou gezellig houden,je verziekt zelf het hele topic zo,door dr zo diep op in te gaan,

nogmaals ik geef alleen me mening

en ten negende je zit alleen maar defensie af te kraken steeds en daarbij dus ook je collega's,alleen 107 was goed en dvvo den haag rule's

ik zit defensie helemaal niet af te kraken. ik heb alleen gezegt dat het allemaal minder word het met bedrijf. en inderdaad 107 rules :)

jij pikt er alleen uit,wat jij eruit wilt pikken,om zelf iets uit lokken,terwijl er nog een heel verhaal stond waar je niet eens op reageert,terwijl ik voor eerst in maanden weer wat tegen je zei,en het enige wat jij er uit pikt is het negatieve,(wat ik ook beter kan laten maar goed)dus kijk ook eens naar jezelf,en wat je ook zegt,je krijgt me niet waar je me hebben wilt,

ik lok niks uit ik geef alleen me mening over dingen die je zegt. en waarom zou ik positieve dingen eruit halen. je doet er toch niks mee!!

en buiten dat,dit is een persoonlijke ruzie onderling,dus tussen jou en mij,laten we dan die afspraak maken met elkaar,dat we gewoon niet reageren op elkaars reaktie,want je ziet het,het heeft geen enkele zin zo,draait uit op niets,en dit is al de derde keer of zo in het topic,ik heb er geen zin in,ik probeerde het ook om je te negeren,en is ook heel moeilijk niets te zeggen,maar is voor iedereen beter,want we schieten er allebei niets mee op zo!!!!

we kunnen best wel reageren op elkaars reacties hoor....alleen moet je dan niet zo van die domme dingen neerzetten, want dan krijg je een dom antwoord

en de anderen van het topic al helemaal niet!!

de andere schieten er zeker niks mee op

dus zoals je zelf al drie keer zei :einde discussie!!!

inderdaad discussie gesloten.
we zijn dr allebei klaar mee denk ik,dus laten we dat dan gewoon afspreken oke??

is afgesproken en als je nog wat te melden heb over dit verhaal dan moet je het maar in een mail knallen.

laten we gewoon normaal doen op het toptic...en we kunnen best op elkaars dingen reageren zolang er maar geen onzin word gezegt...want dan gaat het niet goedkomen!

the end!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: zo het is weekend :cheer:

zondag naar back to school in outland word weer een gezellig feesie.

gaan jullie nog wat leuks doen in het paasweekend??

en idd ik heb hennep al een tijd niet gehoort...is tie nog de weg kwijt na hardbass hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 14:49:
moos je moet mee naar curacou hahahah lachen man

JA wil ik ook maar waarschijnlijk wordt Silvia later ingevlogen wat ik hoorde....

Maar is nog niks zeker 8)

Idd weekend morgen In Qontrol 8)

:bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
ja dat is minder voor jou ja dan ...

morgen in Qontrol beter :D lekker stampuh en feesten :bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "MOOS" op vrijdag 14 april 2006 om 18:13:
Idd weekend morgen In Qontrol

jah ik zou ook gaan morgen maar ja. t was of in Qontrol of back to school. dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk :d. wie gaat er trouwens naar de hemkade met bass-d en the predator hun verjaardag??

greetzzzz
Waarschuw beheerder
Wanneer is dat???

Is namelijk me achtertuin 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "MOOS" op vrijdag 14 april 2006 om 18:22:
Wanneer is dat???

3 juni. ik had altijd gezworen om nooit in de hemkade te komen...maar ja 2 vrienden zijn jarig he. dus ik zal wel moeten. :D
Waarschuw beheerder
JA idd misschien ben ik wel van de party

Gratis zuipen daaro 8)

Waarschuw beheerder
weet je wel hoeveel dat is :s hahahahah
heb niet zoveel zin om terug te gaan lezen :)

uuuuuhhhh ja hahaha,gelijk ook,was ook niet zo boeiend,maar je vroeg het vandaar ;)

ach ja,het is weekend ,heb je maandag ook vrij??

begrijp ik is ook een vet mooie motor heb hem in het echt gezien alleen hadden er mensen aangezeten toen in spanje .

heb hem niet in echt gezien,maar weet wel dat het zn schatje is haha,en op de foto's is ook erg mooi,maar in het echt mooier inderdaad denk ik :P,

serieus :S:S dat is echt naar!! baalde hij goed van denk ik

Idd weekend morgen In Qontrol 8)

alvast veel plezier :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 18:34:
heb je maandag ook vij??

:yes::yes::yes::yes::yes:
serieus dat is echt naar!! baalde hij goed van denk ik

behoorlijk en kan ik me heel goed voorstellen .

Waarschuw beheerder
Doetiwoep heb je nog steeds die tik van je :D of ben je daar vanaf net zoals boeroe weet je wel .

Waarschuw beheerder

lekker he :P,ikkke ooook haha

ga je nog wat leuks doen?

behoorlijk en kan ik me heel goed voorstellen .

tja ik ook,dat is net zoiets als een ijsje van kindje afpakken :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "MOOS" op vrijdag 14 april 2006 om 18:33:
Gratis zuipen daaro

hahaha jij?? ik zeker te weten:) de champagne zal rijkelijk vloeien daaro
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 18:40:
Doetiwoep heb je nog steeds die tik van je of ben je daar vanaf net zoals boeroe weet je wel .

welke tik??? boeroe???

Waarschuw beheerder
ja stotter

Waarschuw beheerder
ja ga hier heen samen met een maat van me . https://partyflock.nl/party/57810

haha ziet er (y) uit hoor,gezelli!!!! :)

veel plezier alvast :bah:,he maar ik moet weg,naar mn vriendin,

we spreken elkaar :D

groetjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 18:50:
ja stotter

oh dat ja af en toe nog wel...maar niet zo vaak meer hoor.

maar boeroe snap ik nog niet helemaal hahahaha
Waarschuw beheerder
alvast veel plezier :bah:

Dank je wel :D
Uitspraak van Life is Like a Dance op vrijdag 14 april 2006 om 18:41:
de champagne zal rijkelijk vloeien daaro

Samen met Eugenio zeker :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "MOOS" op vrijdag 14 april 2006 om 19:41:
Samen met Eugenio zeker

eug is me homie :d hahaha

toen met paul zijn verjaardag ook zwaar aan champie gezeten..was echt kicke. het hele weekend naar de klote hahahaha. maar word wel een kick feest...

Waarschuw beheerder
Dank je wel :D

;) gaat vast helemaal goed komen,is echt een super feest,vond het toen alleen beetje te groot,maar muziek en sfeer was wel super hoor,dus je gaat je zeker wel vermaken :bah:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Life is Like a Dance op vrijdag 14 april 2006 om 18:54:
oh dat ja af en toe nog wel...maar niet zo vaak meer hoor.

oh oke ik dacht daar ben je vast al wel vanaf maar niet dus
Uitspraak van Life is Like a Dance op vrijdag 14 april 2006 om 18:54:
maar boeroe snap ik nog niet helemaal hahahaha

die doet dat ook namelijk bravenboer ken je toch nog wel ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:gaap:

Mogguh

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 10:39:
gaat vast helemaal goed komen,is echt een super feest,vond het toen alleen beetje te groot,maar muziek en sfeer was wel super hoor,dus je gaat je zeker wel vermaken

Waarom kom je ook niet dan ??

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 12:55:
die doet dat ook namelijk bravenboer ken je toch nog wel ?

Onze stageloper bij de sport toch Ebbel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MOOS" op zaterdag 15 april 2006 om 14:23:
Onze stageloper bij de sport toch Ebbel?

Waarschuw beheerder
Waarom kom je ook niet dan ??

zou ook zeker wel willen hoor,maar heb ten eerste geen kaartje en geld ervoor nu even hahaha,

en ten tweede ik begin over twee weken met de opleiding dus ik ga voorlopig gewoon niet feesten,niet dat ik iets doe op feesten,maar wil gewoon lekker rustig aan doen,en een beetje fit beginnen,snappie,maar baal wel hoor,is echt een leuk feest,

maar ja feesten komt wel weer hoor toch :D

jij veel plezier in ieder geval,en wel aan me denken dan even he :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 14:45:
en wel aan me denken dan even he

JA zal ik doen ;)