Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 84337x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

Waarschuw beheerder
niks mee te maken.wat mij betreft is deze discussie dus net begonnen.

geen zin in,want je kunt er lang en breed over hebben,maar zijn het toch niet met elkaar eens dan haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 10:22:
tja
Dan weet ik nog wel n leuke
alcohol is ook harddrugs

Ne_Na brengt iig wat zinnigs in (y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 10:27:
geen zin in,want je kunt er lang en breed over hebben,maar zijn het toch niet met elkaar eens dan haha

als ik het goed begrijp is volgens jou dus geen enkele discussie mogelijk over een onderwerp waar mensen t niet eens over kunnen worden??? vind ik eerlijk gezegd een beetje struisvogeltactiek.

Waarschuw beheerder
als ik het goed begrijp is volgens jou dus geen enkele discussie mogelijk over een onderwerp waar mensen t niet eens over kunnen worden???

ik heb het niet over elke discussie,maar over deze discussie en ik wil het er best over hebben,maar heb er nu geen zin in,omdat ik het er zowiezo niet mee eens ben en het dan een erg lange discussie gaat worden,mezelf kennende ;),en daar heb jij ook geen zin in geloof me :P:P

vandaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 11:03:
omdat ik het er zowiezo niet mee eens ben

waar ben je t zowiezo niet mee eens???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 11:03:
en daar heb jij ook geen zin in geloof me

zeer zeker wel,snoeitje denkt me als moraalridder zijnde ff aan te kunnen vallen dus heb wel degelijk zin in een lange discussie.jij geeft haar gelijk dus kom nu eens met argumenten waarom ik minder zou zijn ,omdat ik wel van een drugsje hou ,als jou en snoeitje. roept u maar.
Waarschuw beheerder
Nou hennep jij voelt je ook altijd wel snel aangevallen moet ik zeggen.

Ik vind dat iedereen voor zichzelf mag uitmaken of hij of zij drugs gebruikt, maar als je een militair bent, en dus een zgn voorbeeldfunctie hebt zou ik er nog ietsje beter over nadenken..

Neemt niet weg dat Alcohol harddrugs nummer 1 in nederland is (meeste verslaafden etc.) Maar deze drug wordt gedoogd, en de helft van de mensen weten niet eens dat het drugs is.

En hennep, jij bent heus niet minder, dat zegt ook niemand, maar volgensmij heb jij gewoon zin in een lekkere discussie.....

Waarschuw beheerder
waarom ik minder zou zijn

ik heb niet gezegt dat jij minder zou zijn,dat maak je er zelf van,

zeer zeker wel

jij kan dr wel zin in hebben,maar ik heb er zelf geen zin in,

En hennep, jij bent heus niet minder, dat zegt ook niemand, maar volgensmij heb jij gewoon zin in een lekkere discussie.....

precies,en daar heb ik geen zin in
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij hebben t over drugs en dan komt snoeitje als de brave politie-agente zijnde met de opmerking
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 05:42:
Ach ja het is maar net waar je trots op kan zijn he

kijk,ik ben er niet trots op maar ik steek t ook niet onder stoelen of banken.je weet wat je aan me hebt.
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 11:12:
maar als je een militair bent, en dus een zgn voorbeeldfunctie hebt zou ik er nog ietsje beter over nadenken

in t leger leer je juist drugs gebruiken.tenminste in mijn tijd was dat zo en t zou me verbazen als dat ineens allemaal veranderd is.
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 11:12:

ja,tuurlijk.laat snoeitje en carol maar eens met argumenten komen waarom ik minder zou zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 11:16:
in t leger leer je juist drugs gebruiken.tenminste in mijn tijd was dat zo en t zou me verbazen als dat ineens allemaal veranderd is.

natuurlijk zijn er miltairen die drugs gebruiken, vrij veel zelfs als je t mij vraagt.

maar vlak de politie niet uit, het heel bureau warmoesstraat kon bijna opgedoekt worden omdat 80%van de agenten lekker stond te spacen in de hemkade enzo.

hoe zou het bij de brandweer zijn :X ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 11:13:
ik heb niet gezegt dat jij minder zou zijn,dat maak je er zelf van,

snoeitje doet overduidelijk neerbuigend omdat we t over drugs hebben.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 05:42:
Ach ja het is maar net waar je trots op kan zijn he

vraag me dan uberhaupt af wat je op een partysite doet als je mensen wat dat betreft niet in hun waarde kan laten.en dat omdat jij nu net toevallig politie-agente bent.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 11:13:
precies,en daar heb ik geen zin in

steek je kop maar in t zand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 11:18:
natuurlijk zijn er miltairen die drugs gebruiken, vrij veel zelfs als je t mij vraagt

tuurlijk meis,t sterft ervan.ook al zijn de tijden veranderd sinds dat ik er niet meer in zit.

Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 11:18:
maar vlak de politie niet uit, het heel bureau warmoesstraat kon bijna opgedoekt worden omdat 80%van de agenten lekker stond te spacen in de hemkade enzo.

snoeitje????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe zou het bij de brandweer zijn :X ?

hahaha

steek je kop maar in t zand.

:yes:
Waarschuw beheerder
ja die zit niet aan de warmoesstraat denk ik :)

Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 11:20:
tuurlijk meis,t sterft ervan

maar ja wat dacht je van de 'burger' bevolking...
als je naar n feest gaat staat 90% ook wappie hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 11:22:
maar ja wat dacht je van de 'burger' bevolking...
als je naar n feest gaat staat 90% ook wappie hoor

tuurlijk meis,en hiero op pf gebruikt t overgrote deel ook drugs. doetiewoep en ik komen er iig eerlijk voor uit.tenminste ik geloof niet dat doetiewoep t letterlijk heeft gezegd dat ie drugs gebruikt maar ik denk van wel.and to carol,als je t leger in wil mag je je wel eens wat strijdvaardiger gaan gedragen ipv voor de makkelijkste oplossing te kiezen. wees verder eens blij dat dit topic weer eens tot leven komt want af en toe lijkt t hier wel een stelletje sufgerukten hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 11:28:
tuurlijk meis,en hiero op pf gebruikt t overgrote deel ook drugs. doetiewoep en ik komen er iig eerlijk voor uit.tenminste ik geloof niet dat doetiewoep t letterlijk heeft gezegd dat ie drugs gebruikt maar ik denk van wel.

tja ik rook ook wel eens een jointje, en ja, ik drink ook.

en ja, toen ik 16/17 was stond ik elk weekend leip van de pillen in een of andere club of op een feest.
ben er niet trots op, maar been there done that, nu hou ik t vrolijk bij mn rosé'tje. heb er gewoon geen behoefte meer aan.

Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 11:28:
want af en toe lijkt t hier wel een stelletje sufgerukten hahaha

D0h ! ze zitte allemaal in t leger :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 11:43:
tja ik rook ook wel eens een jointje, en ja, ik drink ook

foei,laat snoeitje t maar niet lezen zeg.dan zwaait er wat voor je.
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 11:43:
D0h ! ze zitte allemaal in t leger

idd ja,doen de hele dag niks anders als rukken hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
je mag toch lekker zelf weten wat je in het weekend doet, je kan je wel het ziekenhuis in zuipen en daar word niks van gezegt maar je mag niet een drugsje gebruiken? onzin

als je door de weeks maar goed functioneerd kan je lekker doen en laten wat je wilt.. af ent oe :coke: is goed voor je hahaha

DUS!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 09:35:
omdat het een zinloos onderwerp is!!!

k vind het wel een goed onderwerp

en bij de politie ook...ze doen wel allemaal braaf maar ik ken ook een paar gasten die bij de politie zitten die snuiven zich helemaal suf op een feest!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Life is Like a Dance op dinsdag 7 maart 2006 om 12:13:
je mag toch lekker zelf weten wat je in het weekend doet, je kan je wel het ziekenhuis in zuipen en daar word niks van gezegt maar je mag niet een drugsje gebruiken? onzin

als je door de weeks maar goed functioneerd kan je lekker doen en laten wat je wilt.. af ent oe is goed voor je hahaha

mooi gesproken (y)
k vind het wel een goed onderwerp

ik ook en eerlijk gezegd snap ik niet wat er zinloos aan t onderwerp is. dan kun je ieder onderwerp waar mensen t niet over eens zijn wel tot zinloos bestempelen en er geen discussie over voeren. HEEL NEDERLAND MONDDOOD

ze doen wel allemaal braaf maar ik ken ook een paar gasten die bij de politie zitten die snuiven zich helemaal suf op een feest!!

ja,ik ken iemand die is motoragent en die is ook niet vies van een pilletje.

Waarschuw beheerder
DOETIWOEP!!!

Geef nou eens antwoord en praat niet om de zaken heen, dit valt me van je tegen jongen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 12:42:
Geef nou eens antwoord en praat niet om de zaken heen, dit valt me van je tegen jongen

oh ja das waar...als ik thuis ben vanavond plaats ik wel effe een P.I.M.P foto van mij hahahaha

Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 12:21:
ik ook en eerlijk gezegd snap ik niet wat er zinloos aan t onderwerp is. dan kun je ieder onderwerp waar mensen t niet over eens zijn wel tot zinloos bestempelen en er geen discussie over voeren. HEEL NEDERLAND MONDDOOD

ik snap het ook niet, sommige mensen hier denken dat ze heel braaf zijn maar vroeger ook aan de teringzooi gezeten hebben. vandaar dat ze het er waarschijnlijk niet over willen hebben!!!
t is juist een leuk onderwerp. een beetje de ervaringen delen hahahaha :coke: :xtc: ach ja... leuk voor in het weekend...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Life is Like a Dance op dinsdag 7 maart 2006 om 13:31:
ik snap het ook niet, sommige mensen hier denken dat ze heel braaf zijn maar vroeger ook aan de teringzooi gezeten hebben. vandaar dat ze het er waarschijnlijk niet over willen hebben!!!

nah kweenie, ik heb er vroeger ook wel aan gezeten, maar ben er nu gewoon klaar mee.
niet dat ik t er niet over wil hebben en mezelf nu heel braaf vindt.. absoluut niet.
Waarschuw beheerder
donateur
effe voor onze moos

ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat jan smit onderweg is naar Banja Luka...dus dat word weer gezellig daaro hahahaha

Waarschuw beheerder
Is goed jongen, dan zullen we tenminste zien wie de échte PIMP van ons twee is..
Waarschuw beheerder
ik zit ook te pimpelen momenteel (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 16:41:
Is goed jongen, dan zullen we tenminste zien wie de échte PIMP van ons twee is..

maare generaaltje dan willen we natuurlijk ook een foto van jou zien he hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, dat drugs gebeuren.. Ik kom niet verder dan een joint.. Verder ga ik niet, gewoon omdat ik bang ben voor de gevolgen ervan..

Tuurlijk drink ik wel in het weekend (en soms ook wel vaker dan dat) en natuurlijk zal je me van de zomer weer 4 weken lang elke avond op het terras voor de kroeg vinden met een rode wodka red bull in mn hand.. Maar daarvan weet ik wat de gevolgen zijn als ik er teveel van op heb: Dan wordt ik was losser, makkelijker en de volgende dag heb ik hoofdpijn 8)

Ik hou het gewoon lekker op mn sigaretjes en mn drankjes (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Life is Like a Dance op dinsdag 7 maart 2006 om 15:44:
effe voor onze moos

ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat jan smit onderweg is naar Banja Luka...dus dat word weer gezellig daaro hahahaha

Heb hem al gezien hoor :D
Hij was hier vanmiddag en is vanavond optreden van hem in Bugonjo en morgen avond hiero met een karaoke van ons 8)
Wordt wat met 2 can rule :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 18:55:
Ik kom niet verder dan een joint

Goed zo meis :D

Verder hou ik me mond erover.....................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MOOS" op dinsdag 7 maart 2006 om 22:28:
Verder hou ik me mond erover.....................

doe je ook wel eens een drugsie venters???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 23:03:
doe je ook wel eens een drugsie venters???

Wie zegt dat ?

Nee dit is een topic over militairen en niet over drugs :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MOOS" op dinsdag 7 maart 2006 om 23:06:
Wie zegt dat ?

ik zeg niet,ik vraag.een ja of nee antwoord zou meer op z,n plaats zijn als een ontwijkend antwoord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 23:10:
ik vraag.een ja of nee antwoord zou meer op z,n plaats zijn als een ontwijkend antwoord.

gebruik wel eens wat maar geen hardrugs....

Op alcohol na dan he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en wat gebruik je dan zo al???
Uitspraak van "MOOS" op dinsdag 7 maart 2006 om 23:13:
Op alcohol na dan he

ja,ik weet t,moos t wandelende drankorgel hahahaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 18:55:
Ik hou het gewoon lekker op mn sigaretjes en mn drankjes

me 2, nu wel

en n jointje ab und zu

ben ook blij dat ik t nooit meer doe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 23:15:
en wat gebruik je dan zo al???

Geen harddrugs dan geef ik iegenlijk al het antwoord lijkt mij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 23:15:
en n jointje ab und zu

zit je aan de hasjies nena???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MOOS" op dinsdag 7 maart 2006 om 23:17:
Geen harddrugs dan geef ik iegenlijk al het antwoord lijkt mij

weed of paddo,s???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 23:17:
zit je aan de hasjies nena???

ikke wel :)
beter dan wiet iig.

maar 1 x pmnd ofzo hoor, dus ik ben erg braaf ! :)
Waarschuw beheerder
spacecake of in blowvorm en maar 1 x per maand meis??? wat moet ik me daar toch bij voorstellen??
Waarschuw beheerder
Vraagt de kenner :S

Maar ik gaat slapen morgen weer vroeg op aju
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MOOS" op dinsdag 7 maart 2006 om 23:25:
Maar ik gaat slapen morgen weer vroeg op aju

laat de vijand maar een poepie ruiken maatje (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MOOS" op dinsdag 7 maart 2006 om 23:23:
Oh vertel is ?

vind ik persoonlijk he, van wiet wordt ik echt stoned, nergens zin meer in en alles gaat te langzaam :) haha.

Soms vind ik t wel leuk, maar liever hasj. Vind ik prettiger, ontspannender, en je kan gewoon een beetje deelnemen aan een conversatie ofzo haha.

Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 23:23:
spacecake of in blowvorm en maar 1 x per maand meis??? wat moet ik me daar toch bij voorstellen??

gewoon een blow, geen spacecake, en wat je je daarbij voor moet stellen? gewoon af en toe (komt neer op zo 1 x in de maand als ik t uitreken)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op dinsdag 7 maart 2006 om 23:34:
(komt neer op zo 1 x in de maand als ik t uitreken)

werkelijk waar maar 1 x per maand?? hoe flik je dat m??

Waarschuw beheerder
Blijkbaar heeft Doetiwoep zich niet aan de afspraak gehouden, is natuurlijk bang voor de echte PIMP.

Nou hier is ie dan, niet te overtreffen natuurlijk.

[

G-Unit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie is die rare vogel generaaltje???

Waarschuw beheerder
Ik zei de gek, wat denk jij dan.. in het weekend. Straight Pimpin' thats my game. Weltrusten(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 23:35:
werkelijk waar maar 1 x per maand?? hoe flik je dat m??

gewoon, ik heb er niet vaker zin in
Waarschuw beheerder
donateur
ja sorry druk druk druk...k had een squash toernooi...maar morgen als ik weer helder ben plaats ik effe een leuke foto van mij...als pimp hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 23:48:
Ik zei de gek, wat denk jij dan.. in het weekend. Straight Pimpin' thats my game. Weltrusten

generaaltje dat is toch zo,n kaaspakje waar ze op de markt in alkmaar mee rondrennen???? hahaha
Waarschuw beheerder
goeiemorgen knappe mannen:)