Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 85849x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 09:22:
HAahahahahah wat een lachertje. En heb thuis zelf een brief gehad dat we voortaan voorzichtiger moeten omgaan met USB-sticks, documenten enzo.. hahahahahahaah

Ligt al in de vuilnisbak 8)

Waarschuw beheerder
28 februari, maar gisteren was me laatste dag. had nog genoeg uren om 2 weken op te nemen. dus ciao!

Waarschuw beheerder
28 februari, maar gisteren was me laatste dag. had nog genoeg uren om 2 weken op te nemen. dus ciao!

aha ja als je niet meer met plezier naar je werk gaat kan ik dat best begrijpen inderdaad,

en wanneer moet je dan bij die andere beginnen of duurt dat nog even??

wel jammer hoor,zo lezen was je wel gemotiveert altijd,

maar ben je nu niet bang dat een burger baan zo burgelijk wordt zeg maar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 09:05:
hallo mensen,

ik wilde even vertellen dat ik gisteren mn aac gesprek gehaald heb

had vier uurtjes geslapen,twee en half uur in de trein en twintig minuten door de regen naar de kazerne gelopen,helemaal doorweekt maaaar het was het allemaal waard,

het ging echt totaal niet zoals ik wilde hahaha,maar zij waren tevreden en daar ging het om,

dus op de kms mag ik beginnen,nu nog mn fysieke dus nog even flink trainen en geneeskundig en dan kan ik echt mn contract tekenen

:cheer: jeeeeeeeeeeej :cheer:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 09:08:
was dat daar ook niet in de buurt?
daar stonden ook wat dure huizen
route blue bird ofzo?

nee het vlakbij die berg paljenic maar zag er echt vaag uit

Waarschuw beheerder
:cheer: jeeeeeeeeeeej :cheer:

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 09:22:
Defensie zit vol met losers en dat blijkt wel weer dat er zoveel DRUKKERS rondlopen.

en met hoerenlopers generaaltje,ik weet er zo wel een paar in t topic op te noemen.

Waarschuw beheerder
Oh ja wie dan? ??

Ja ik heb me altijd ingezet ja. En goede werkers worden zo afgeschilderd. Nee flikker dan maar op.

15 maart ga ik met me nieuwe opleiding beginnen, op zaterdagen. zodat ik doordeweeks via het uitzendbureau kan werken om mijn inkomstten te behouden.

En willen jullie zo vriendelijk zijn niet complete teksten van elkaar te quoten:@:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 17:57:
Oh ja wie dan? ??

[img width=453 height=242]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00047/sbs_Alberto_Stegeman_47896a.jpg[/img] kom op nu generaaltje,op wie lijkt deze persoon nu???
En willen jullie zo vriendelijk zijn niet complete teksten van elkaar te quoten

opgepleurd generaaltje,je bent de dienst uit.hebt hier geen moer meer te vertellen hahahaha.pas als je wat ouder bent .....
Waarschuw beheerder
oh ja,carol,hardstikke gefeliciteerd en een :knuffel: tje en een (k) je van je allerliefste hennep.

Waarschuw beheerder
Ja ik heb me altijd ingezet ja. En goede werkers worden zo afgeschilderd. Nee flikker dan maar op.

kan ik me iets bij voorstellen ja,vooral als je zelf graag wilt en ze doen niets voor je ,is dat gewoon zwaar klote,begrijp ik wel,dan geef ik je groot gelijk hoor

15 maart ga ik met me nieuwe opleiding beginnen, op zaterdagen. zodat ik doordeweeks via het uitzendbureau kan werken om mijn inkomstten te behouden.

kijk dat is mooi,en heb je straks (hopelijk) teminste een papiertje in je zak,en lekker doen wat je wilt, gelijk ook:)

maar dan heb je nog lekker lang vrij,goed geregelt :D

En willen jullie zo vriendelijk zijn niet complete teksten van elkaar te quoten:@:P

ga mn best doen hahaha :P:P

oh ja,carol,hardstikke gefeliciteerd en een :knuffel: tje en een (k) je van je allerliefste hennep.

thanks :bah:,ben dr ook erg blij mee :D:D,maar ben dr nog niet he,maar het belangrijkste heb ik in mn pocket:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:37:
kan ik me iets bij voorstellen ja,vooral als je zelf graag wilt en ze doen niets voor je ,is dat gewoon zwaar klote,begrijp ik wel,dan geef ik je groot gelijk hoor

generaaltje moet nog een hoop leren.ik heb t al vaker gezegd maar vooruit nog een xtje : is overal zo maatje en zeer zeker niet alleen in t leger.je zult nog vele obstakels in je verdere loopbaan tegenkomen.
ga mn best doen hahaha

huh??? :vaag: je laat je toch zeker niet door generaaltje koeieneren????
maar ben dr nog niet he,maar het belangrijkste heb ik in mn pocket

ik ben trots op je meis,laat die knaapjes hiero maar ff een poepie ruiken (y)

Waarschuw beheerder
is overal zo maatje en zeer zeker niet alleen in t leger.je zult nog vele obstakels in je verdere loopbaan tegenkomen.

ja dat is wel zo,maar goed snap wel dat ie baalt,want hoe hij het vertelt (dat maak ik eruit op) vond het werk zelf wel leuk,en dan is het klote als er zo met je omgegaan wordt natturlijk,maar ja dat kom je inderdaad overal tegen,ik heb het met mn huidige baan ook hoor,daarom ga ik ook weg :D

huh??? :vaag: je laat je toch zeker niet door generaaltje koeieneren????

nee tuurlijk niet,ik hou rekening met en pas me aan :P:P

ik ben trots op je meis,laat die knaapjes hiero maar ff een poepie ruiken (y)

thanks ik ook wel op mezelf,als ik eerlijk ben had ik het niet verwacht hoor,laat ik het zo zeggen ik durfde er niet van uit te gaan,wist het allemaal wel,maar dacht als ik nu ga denken dat ik het ga halen,is de teleurstelling des te groter dus bleef bescheiden :P:P:P
Waarschuw beheerder
Dit is een van me laatste comment hiero vanuit NL!!!

Ga zo vandoor richting kazerne

En morgenvroeg op om precies te zijn 0415 om richting het vliegveld te gaan :D

Aju paraplu

Waarschuw beheerder
Dit is een van me laatste comment hiero vanuit NL!!!

Ga zo vandoor richting kazerne

En morgenvroeg op om precies te zijn 0415 om richting het vliegveld te gaan :D

Aju paraplu

succes en veel plezier op je uitzending (toch??)

als je de kans krijg kom da ff buurten oke,ff laten weten hoe het is,

en doe rustig aan

groetjes :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja als ik internet heb zal ik dat zeker doen 8)

EN nog ff terugkomend op dit:

En willen jullie zo vriendelijk zijn niet complete teksten van elkaar te quoten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 19:01:
daarom ga ik ook weg

ik ben al weg en nog zoekende...
nee tuurlijk niet,ik hou rekening met en pas me aan

laat je toch niet zo afschrikken door 1 van generaaltjes profielplaatjes meis [img width=480 height=640 cacheid=001289bc001837a9d8ef56831a013d06e5]http://img.photobucket.com/albums/v712/GeneralJuhziz/Topic.jpg[/img] tis allemaal stoerdoenerij maar t kereltje heeft een hartje van goud hoor.
thanks ik ook wel op mezelf,als ik eerlijk ben had ik het niet verwacht hoor,laat ik het zo zeggen ik durfde er niet van uit te gaan,wist het allemaal wel,maar dacht als ik nu ga denken dat ik het ga halen,is de teleurstelling des te groter dus bleef bescheiden

en dat siert je.go for it,misschien komt er nog wel eens een topicbezoeker van hiero onder je gezag te staan.

Uitspraak van "MOOS" op donderdag 16 februari 2006 om 19:03:
En morgenvroeg op om precies te zijn 0415 om richting het vliegveld te gaan

Aju paraplu

veel succes moossie en niet teveel achter die heerlijke gesluierde vrouwtjes daaro aanzitten hoor hahahahahhaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 16 februari 2006 om 19:17:
veel succes moossie en niet teveel achter die heerlijke gesluierde vrouwtjes daaro aanzitten hoor hahahahahhaha

Komt goed ;)

Laterssssssss
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op donderdag 16 februari 2006 om 18:51:
ik ben trots op je meis,laat die knaapjes hiero maar ff een poepie ruiken

ikke ook trots zijn ;)

als ik eerlijk ben had ik het niet verwacht hoor

maar ik wel :d

enne moosie plaats effe wat foto's van banja luka..wil graag zien of er nog iets veranderd is.
enne een tipje van mij ga nou gewoon om 23.00 uur de bar uit daaro anders krijg je honden achter je aan...spreek uit ervaring :d
oh en als ze de honden aan het uitlaten zijn....loop aan de andere kant van de weg, want ze vallen je aan....spreek uit eigen ervaring :d

veel plezier en doe rustig aan in hotel madena

Waarschuw beheerder
["MOOS"] Ja als ik internet heb zal ik dat zeker doen 8)

oke dan gezellig!!:)

ik ben al weg en nog zoekende...

komt wel goed :yes:

laat je toch niet zo afschrikken door 1 van generaaltjes profielplaatjes meis

doe ik ook niet,vond hem wel grappig,

maar t kereltje heeft een hartje van goud hoor.

dat geloof ik ook wel

en dat siert je.go for it,misschien komt er nog wel eens een topicbezoeker van hiero onder je gezag te staan.

dank je wel,komt goed :D

ja wie weet,maar is dan alleen maar gezellig toch en zou heel toevallig zijn,maar je weet het niet,

hahaha maar ik hoop in ieder geval ééntje :D,
maar ik mag geen misbruik van mn positie maken ,en zo zit ik niet in elkaar,en voor de rest zou ik het alleen maar leuk vinden,en het zou wel een hoop goed maken kwa gevoel zeg maar,omdat er altijd gedacht en gehoopt is dat ik het niet zou halen dus :D
dat geeft me nu al een goed gevoel,
ach ja,eerst maar de rest nog halen,dan heb ik ook recht op een grote mond erover en stoer te doen hahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MOOS" op donderdag 16 februari 2006 om 19:03:
Aju paraplu

:kusje:
doeiiiiiii !
heel veel succes
and go for it he ;)

Waarschuw beheerder
maar dan heb je nog lekker lang vrij,goed

Nou ik ga zo snel mogelijk weer aan de slag. ik ben niet iemand die blijft zitten op de luie reet .
Waarschuw beheerder
en zo heurt t ook ! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 10:04:
dank je wel,komt goed

ja wie weet,maar is dan alleen maar gezellig toch en zou heel toevallig zijn,maar je weet het niet,

hahaha maar ik hoop in ieder geval ééntje

dan leer je zo,n slappeling van hiero zeker wel een lesje meis???? hahahahaha
Waarschuw beheerder
nou ik heb al een sergeant 8)

dus ik hoef niet meer gedrilld te worden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het weekend staat weer voor de deur en wat gaan jullie allemaal doen?

Zaterdag ga ik met ferry(gizmo) en mc ruffian(carlos) eerst naar de ik in almere en daarna naar masters of hardcore.

zondag gaan we met de hele bubs naar happy dayzz omdat ze daar moeten draaien.
word weer een gezellig weekendje
Waarschuw beheerder
als t nu eindelijk eens een xtje doorgaat gaat dit weekend m,n motor uit elkaar waarna eindelijk t frame gespoten kan worden en de de tank uitgedeukt en tevens gespoten kan worden (y)

Waarschuw beheerder
Nou ik ga zo snel mogelijk weer aan de slag. ik ben niet iemand die blijft zitten op de luie reet .

tja kan ik me ook wel weer iets van voorstellen,ik zat ook vaak thuis omdat er gewoon geen werk was door verzekeraars en zo,dus zat ik maar thuis te wachten enz,maar werd wel doorbetaald gelukkig,maar werd er wel chagrijnig van,werd gewoon lui en niet mezelf meer,

kan dr ook helemaal niet tegen:no:,ben ook altijd liever lekker bezig

dan leer je zo,n slappeling van hiero zeker wel een lesje meis???? hahahahaha

:D

dus ik hoef niet meer gedrilld te worden :)

maar jij bent ook lief ;)

hoe gaat het met je??

zit je nog steeds thuis??
Waarschuw beheerder
Dus ik ben een loser,want ik ga liever ook niet naar uruzgan...

En het merendeel van defensie denkt er zo over...

Want geen een normaal mens wil naar zo'n gebied, ik ga wel omdat het mijn werk is,kheb er voor gekozen, tis ook mijn 4e missie... en mijn 2e "officiele" uitzending...

En iedereen die ff tof 'grootspraak' heeft van: dat knappen we allemaal wel ff op, die moet ff goed gaan nadenken.

Want zo fijn is het er niet,lees de rapportages maar...

Waarschuw beheerder
ja inderdaad,vind dat je gelijk hebt,

je moet er niet te makkelijk over denken,want is zeker geen pretje daar,en dat moet je je gewoon goed realiseren,zeker als je er heen gaat,

en ik kan me best voorstellen dat heel veel mannen/vrouwen zoiets hebben van daar waag ik me niet aan,en verstandig dat ze dan het leger uit gaan,want dan hebben ze er inderdaad niets te zoeken,

zoals je al zei het is je werk,daar kies je voor,laat ik het zo zeggen je weet dat het bij je werk hoort,en als je dat niet kan of wilt is het verstandig om weg te gaan,

maar dan ben je nog geen loser vind ik,is alleen maar een verstandige keuze die je voor jezelf en defensie maakt dan,want collega's hebben dan gewoon weg niets aan je als je het niet kan,en dat kun je daar zeker niet gebruiken :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 17 februari 2006 om 17:49:
als t nu eindelijk eens een xtje doorgaat gaat dit weekend m,n motor uit elkaar waarna eindelijk t frame gespoten kan worden en de de tank uitgedeukt en tevens gespoten kan worden

Ah relax hennepje, dan word ie weer glimmend als een gepoetste paardenlul in de manenschijn (Y)

Zondag bij mij ook, deur uitdeuken en plamuren, de roestplekken bestrijden en binnenkort spuiten zodat ie weer strak in de lak zit:D

vanavond lekker biertje pakken na het sporten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 19:10:
maar dan ben je nog geen loser vind ik,is alleen maar een verstandige keuze die je voor jezelf en defensie maakt dan,want collega's hebben dan gewoon weg niets aan je als je het niet kan,en dat kun je daar zeker niet gebruiken

aldus de wijze verstandige woorden van mama carol hahahaha.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 19:16:
Ah relax hennepje, dan word ie weer glimmend als een gepoetste paardenlul in de manenschijn

Zondag bij mij ook, deur uitdeuken en plamuren, de roestplekken bestrijden en binnenkort spuiten zodat ie weer strak in de lak zit

ja,ik ben m dalijk een maand kwijt maatje (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 18:38:
maar jij bent ook lief

hoe gaat het met je??

zit je nog steeds thuis??

jep, nog 2 weken dus dat moet te doen zijn.

Waarschuw beheerder
aldus de wijze verstandige woorden van mama carol hahahaha.

:P:P
ja,ik ben m dalijk een maand kwijt maatje (n)

hmm das niet leuk :no:

en dan moet je met de bus :S,

maar hij is dan wel weer opgeknapt:D
jep, nog 2 weken dus dat moet te doen zijn.

balen joh,maar gelukkig ben je er dan van af of krijg je dan nog fysio en zo??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat heeft ze dan???
Waarschuw beheerder
dat weet je tch wel hennep?

rug gebroken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anne__ op vrijdag 17 februari 2006 om 19:58:
dat weet je tch wel hennep?

rug gebroken

ja,tuurlijk weet ik dat meissie maar stelde m gewoon omdat carol een vraag stelt die je ook al aardig wat keertjes hebt moeten beantwoorden hahahahahaa
Waarschuw beheerder
hehe ja oke dat is ook zo

k ga slapen ! ciao ciao

Waarschuw beheerder
omdat carol een vraag stelt die je ook al aardig wat keertjes hebt moeten beantwoorden hahahahahaa

nou lekker dan :(

toonde gewoon interesse hoor :)

tsss:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
goedemorgen allemaal... ik kruip lekker me bedje in. vanavond party....k heb er zin an :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 08:14:
toonde gewoon interesse hoor

beter toon je eens wat interesse in je allerliefste hennep maar dat staat maar op een laag pitje geloof.stank voor dank (n)
Uitspraak van Life is Like a Dance op zaterdag 18 februari 2006 om 08:31:
ik kruip lekker me bedje in.

hoi hoi hoi,lekker rustig hier dan op t topic vandaag (y)

Waarschuw beheerder
Een maand kwijt hennep? waarom zo lang, en hoe moet je je dan verplaatsen?
Waarschuw beheerder
ik ga t bos in met de hond van pa en ma
en met mn vriendje
haha :)
Waarschuw beheerder
ik denk dat t komt door drukte.iedereen laat z,n motor doen in de winter.per scooter voor een tijdje.
Waarschuw beheerder
goed gesproken demassus(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zaterdag 18 februari 2006 om 10:56:
hoi hoi hoi,lekker rustig hier dan op t topic vandaag

wat zijn we toch weer gezellig
Waarschuw beheerder
vandaag ben ik niet gezellig want ik sta op t punt iemand z,n hersens in te slaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sponge roberto pantalones op vrijdag 17 februari 2006 om 18:49:
Dus ik ben een loser,want ik ga liever ook niet naar uruzgan...

En het merendeel van defensie denkt er zo over...

Want geen een normaal mens wil naar zo'n gebied, ik ga wel omdat het mijn werk is,kheb er voor gekozen, tis ook mijn 4e missie... en mijn 2e "officiele" uitzending...

En iedereen die ff tof 'grootspraak' heeft van: dat knappen we allemaal wel ff op, die moet ff goed gaan nadenken.

Want zo fijn is het er niet,lees de rapportages maar...

Helemaal mee eens Vin. Ik ben er vorig jaar al geweest en geloof me, het is daar geen pretje van welke kant je het ook bekijkt.

Maar goed, eenieder die zijn handtekening zet onder een contract bij Defensie weet dat zoiets vroeg of laat kan gebeuren. En als ik weer die kant op zou moeten, ga ik omdat ik er voor gekozen heb maar het is nou niet dat ik er om sta te springen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zaterdag 18 februari 2006 om 18:05:
vandaag ben ik niet gezellig want ik sta op t punt iemand z,n hersens in te slaan...

zozo wie is de gelukkige??
Waarschuw beheerder
degene die voor de 2e x z,n afspraak met me niet nakomt wat betreft t uit elkaar sleutelen van m,n motor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zaterdag 18 februari 2006 om 19:03:
degene die voor de 2e x z,n afspraak met me niet nakomt wat betreft t uit elkaar sleutelen van m,n motor.

ja tegen de muur met die zooi. heb ik ook een hekel aan hoor als iemand zijn afspraken niet na komt...