2 volgers · 116830x bekeken
Bedank he ebbel
ja vind het echt een super wagen zou ook graag z'n bak willen .
denk je eens in maatje,als 19 jarig knaapje je idool in levende lijve ontmoeten is toch niet niks.
hahahahah
Ik zal een btje gek zijn en naar Delft rijden voor een kusje als ik die hier ook kan krijgen

Maar wat zeggen ze dan over vrouwen met een klein autootje?
dat zijn beesten in bed meis.
Ik zal een btje gek zijn en naar Delft rijden voor een kusje als ik die hier ook kan krijgen
je mag ook wel eens een beetje actie gaan ondernemen hoor!! ik onderneem al actie genoeg door middel van de welgemeende complimentjes die aan jouw adres zijn geplaatst
ja roermond is dichter bij daar kan je ook een kusje komen halen als je wil hahahahahahahah
wie zegt dat snoei dat wil ??
als snoei een keuze moet maken tussen jou en mij maatje is voor haar de keuze snel gemaakt natuurlijk.snoei heeft overduidelijk een oogje op mij. maar niet getreurd hoor,na mij kom jij aan de beurt hahahahaaha
ja ja snoei heeft een oogje op jou ja dat klopt daarom komt ze ook naar delft toe
hahahahah
dat wil niet zeggen dat ze naar roermond komt maar ik beschouw haar als een goeie vriendin en ze is erg gezellig om mee te gaan stappuh .
maar ja z'n leuke meid als snoei verdient veel aandacht dat heeft ze wel verdient na alles .
dat wil niet zeggen dat ze naar roermond komt maar ik beschouw haar als een goeie vriendin en ze is erg gezellig om mee te gaan stappuh .
maar ja z'n leuke meid als snoei verdient veel aandacht dat heeft ze wel verdient na alles .
dat wil niet zeggen dat ze naar roermond komt
ze gaat liever naar waspik hahahaahaha.
maar ik beschouw haar als een goeie vriendin en ze is erg gezellig om mee te gaan stappuh .
hahahaha,slijmbal.
alles .
wat alles,welk alles maatje???
goedemorgen u allen.ontwaak net uit m,n schoonheidsslaapje.
zou dat t zijn meis??? hahahaah
wie heeft er 1tje???
bespeur ik hier enige jaloezie
zou dat t zijn meis??? hahahaah
en hennep....
what about men with small cars?
wie heeft er 1tje???
zeg ik nie
hahahaha,slijmbal.
nee hoor ben geen slijmbal hoor ik meen wat ik zeg maat .
wat alles,welk alles maatje???
zij weet wel wat ik bedoel dat zet ik niet op het topic maat .
GAdver zeg wat een babie tent is het hier weeer....
vechten om een vrouw
nee hoor ik vecht nergens om ik hou het gewoon als een goeie vriendin van me .
Nu ben ik King of the road
kan niet want dat ben ik al door met m,n motor een afstand van 1200 km op een dag af te leggen.
Ik kom wel aan mn trekken
waar trek je aan dan meis???
Thnx sweety
Maar jullie zijn allemaal schatjes hoor
En ik ben geen boefjes aan het vangen hoor, heb weer school (nog 6,5 week)
En dan nog iets: IK HEB EEN KAMER IN EINDHOVEN GEVONDEN!!!!!!! Jeeeeeeuuuuuu ga eindelijk op mezelf en krijg donderdag al de sleutel!!! Ze belden straks dat ik het was geworden