Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 118264x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

Waarschuw beheerder
donateur
Oooh... Tevens gecondoleerd dan :( (F)

Waarschuw beheerder
gecondoleerd meissie(F)

Waarschuw beheerder
Thnx wijffies (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 19:30:
Thnx allemaal Maar zo'n superverjaardag heb ik niet want me opa is gisteravond overleden Maar dat zat er al aan te komen en is beter zo! Maar toch bedankt

gecondoleerd snoei (k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga slapen ben moe van gisteren had namelijk een feestje .
en trouwens wat is het hier uitgestorven waar is iedereen ??????????????????

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd en gefeliciteerd snoei!!

im back by the way!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 00:05:
waar is iedereen ???

Zat in Apeldoorn gisteren..
En nu thuis.. Verveling is aan geslagen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 14:12:
Zat in Apeldoorn gisteren..
En nu thuis.. Verveling is aan geslagen

oke toppie .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 09:38:
im back by the way!

welcome back :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 16:43:
oke toppie .

Je wilt toch een antwoord?

Maar nu gaat het wel weer beter.. Ga vanavond lekker in bad en dan vroeg naar bed :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 19:40:
Je wilt toch een antwoord?

antwoord na nee hoor niet specifiek een antwoord .

ik vroeg me gewoon af waar iedereen was want het is de laatste tijd zo saai op dit topic .

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar wat wil je met dit lekkere weer.. Het is veel beter om nu op het terras te zitten of op het strand of waar dan ook.. Ergens waar de zon komt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 20:06:
Ja maar wat wil je met dit lekkere weer.. Het is veel beter om nu op het terras te zitten of op het strand of waar dan ook.. Ergens waar de zon komt

goh dat begrijp ik maar het gaat niet alleen om de laatste 2 dagen maar gewoon al zeker 2 weken lang is het saai op dit topic geworden maar oke zal wel aan mij liggen :S.
Waarschuw beheerder
vd week was het anders niet saai :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het wordt ook saaier..
Mensen zijn gewoon niet zo meer geneigd om hier te komen.

Of militairen zijn gewoon in het algemeen niet zo populair meer..

Uitspraak van Hennep op zondag 4 september 2005 om 20:43:
vd week was het anders niet saai

Ja maar vrijdag is ze niet geweest :[
Waarschuw beheerder
bedoel je daar mee?????
Waarschuw beheerder
omdat je niet reageert doe ik het zelf maar ff.hetgene wat ik je dus per pb ( persoonlijk bericht ) stuur en waar je vervolgens niet op reageert ga je vervolgens op reageren in een topic,echt dieptriest zeg (n) .weet iig nu wie ik nooit meer een pb zal sturen.ik doelde trouwens op iets heel anders.

Waarschuw beheerder
donateur
Hy hennepy!!

alles goed?

of btje opgefokt?

en niet zo geneigd hier te komen..... nee dat heb je soms he!!.....................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 21:23:
alles goed?

of btje opgefokt?

ja hoor meis,alleen jammer dat sommige mensen je vertrouwen beschamen. hoest met jou schoonheid???

Waarschuw beheerder
donateur
idd heelrijk weer maar koud vergeleken bij de 40 a 50 graden in Egypte!

goed hennpje morgen mijn eerste studie dag :P!

heb er wel zin in! weer nieuw begin heerlijk!!

dus vanaaf vroeg bedje in want nog btje brak van de reis gisteraaf pas thuis gekomen vandaar!

ennuhhh POEPIE bruin :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 20:45:
Ja maar vrijdag is ze niet geweest

wie niet namen namen vertel wie wie ??????
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahah
Waarschuw beheerder
nou,ik reed in een dag van 35 graden ( rome ) naar beckenried,10 graden.was een afstand van ongeveer 1200 km.moest gewoon m,n winterhandschoenen aantrekken.een :knuffel: voor laatdieblowlos.
Waarschuw beheerder
vraag dat maar aan cindy,die klept heel graag vertrouwelijke informatie door.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 4 september 2005 om 21:36:
vraag dat maar aan cindy,die klept heel graag vertrouwelijke informatie door.

sip hoor :s
Waarschuw beheerder
ja,had ik niet achter dr gezocht eerlijk gezegd,t leuke is dat ik op totaal iets anders doelde.en dan ook nog eens dat hatelijke smileytje erbij.dit zal ik niet snel meer vergeten.ze heeft me al eens eerder teleurgesteld toen me de verschrikkelijkste ziektes werden toegewenst.jammer dat ze dr niet is.zou graag eens een stevige discussie met dr aangaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op zondag 4 september 2005 om 21:43:
toen me de verschrikkelijkste ziektes werden toegewenst laatste aanpassing 4 september 2005 21:44

:s
Waarschuw beheerder
ja,ze denkt zeker dat ik eoa lulletje ben wat alles maar pikt.heeft ze het mooi mis.

Waarschuw beheerder
boeiend toch .
Waarschuw beheerder
ja,vind ik wel ja.zeker als iemand vertrouwelijke informatie op het WORLD WIDE WEB zet.

Waarschuw beheerder
je hebt gelijk

Waarschuw beheerder
:hug:
Waarschuw beheerder
wat is iedereen toch hatelijk tegeover elkaar !

en het is hier inderdaad saai geworden, of het komt doordat militairen minder populair zijn weet ik niet (k vind de mijne nog steeds net zo leuk hoor 8))

maar er zijn veel mensen ook weer aan het werk denk ik, en bij mijzelf komt het doordat ik nu niet meer in de horeca werk maar tijdens kantooruren en dan 45 uurtjes. lekker druk dus.

in ieder geval hoop ik dat de vrede een beetje wederkeert en vind ik dat je ruzies niet over dit topic uit moet vechten maar via PB. en dus ook geen beschuldigingen over en weer hierzo of mensen tegen elkaar opstoken want daar hebben we natuurlijk niets aan.

:knuffel:

Waarschuw beheerder
(Y) Ne_na :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
(K) aan alle!!

en vrede in dit topic zeg...

niet zo kinderachtig!!

ik studeer momenteel communicatie management!! en stiekem denk ik dat als ik klaar ben dat ik de halve wereld kan uitlachen om de communicatie die ze voeren! zo wel verbaal als non verbaal!! en het leuke is kan die mensen dan ook nog precies vertellen waarom ze niet goed kunnen communiceren!! :D :P

Waarschuw beheerder
ne_na je hebt helemaal gelijk (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zondag 4 september 2005 om 21:09:
waar je vervolgens niet op reageert

Ik heb altijd gereageerd op je schat (F)

En neem het nou eens niet zo serieus!! Dat hatelijke smiley was niet zo bedoeld..

Goh..
Als ik nou namen zou noemen en alles zou vertellen, dan kan je me wel sip noemen..

En als ik 1x niet reageer hoef dat niet te betekenen dat ik "bang" voor je ben ofzo, want jij bent wel de laatste van wie ik dat zou worden.

En heb ik ooit ziektes aan je toegewenst? Sorry maar je zit echt verkeerd.. Ik weet niet wat je nou aan het doen bent, maar mij in een kwaad daglicht zetten is nergens voor nodig. Zeker niet omdat ik degene ben die een hekel heeft aan schelden met ziektes en ziektes toewensen..

Maar goed, je voelt je heel wat, want je bent ex-militair en de oudste van dit topic..

Ga je gang vooral.. (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 21:17:
Ik heb altijd gereageerd op je schat (F)

En neem het nou eens niet zo serieus!! Dat hatelijke smiley was niet zo bedoeld..

Goh..
Als ik nou namen zou noemen en alles zou vertellen, dan kan je me wel sip noemen..

En als ik 1x niet reageer hoef dat niet te betekenen dat ik "bang" voor je ben ofzo, want jij bent wel de laatste van wie ik dat zou worden.

En heb ik ooit ziektes aan je toegewenst? Sorry maar je zit echt verkeerd.. Ik weet niet wat je nou aan het doen bent, maar mij in een kwaad daglicht zetten is nergens voor nodig. Zeker niet omdat ik degene ben die een hekel heeft aan schelden met ziektes en ziektes toewensen..

Maar goed, je voelt je heel wat, want je bent ex-militair en de oudste van dit topic..

Ga je gang vooral.. (F)

btje jammer meiss.... geef hem nou niet wat hij wil!
verpest de sfeer een btje!

Waarschuw beheerder
donateur
generaaltje schat.... ik zag net een look a like van je otoo rijden!!

moest ff aan je denken!!

alles oke daaro?? was in de buurt bij je vorige week!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 21:26:
btje jammer meiss.... geef hem nou niet wat hij wil!
verpest de sfeer een btje!

geef hem nou niet wat ie wil???? :vaag: hoe zou jij t vinden als er niet op een pb van je gereageerd wordt maar dat je pb wel ff openbaar gemaakt wordt voor iedereen op partyflock????

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de hele boodschap niet begrepen!!!

dus weet niet zo goed waar je je druk om maakt....

en ik vind dat zij net zo onvolwassen doet als jij.....

leer eens normaaaaaal communiceren met mensen......

Open your eye's and ears

Waarschuw beheerder
donateur
En ik ga nu me bedje in.... voordat je denkt dat ik niet meer wil reageren!
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd gereageerd op je schat

je reageerde dus niet op die pb,vond ik heel erg vreemd.maar wat doe je vervolgens,je brengt die pb ter sprake in een topic.

wat is dat nu voor flauwekul???? bij deze is dus mijn vraag aan een ieder van dit topic of ze het leuk zouden vinden als er op een door hun verzonden pb niet gereageerd zou worden per pb maar dat het antwoord openbaar zou worden gemaakt in een topic????? ben benieuwd.heeft absoluut niks te maken met ex-militair of oudste van een topic.beetje kinderachtig om je daar achter te verschuilen zeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 22:51:
en ik vind dat zij net zo onvolwassen doet als jij.....

ik doe helemaal niks onvolwassen.zal ik onze conversatie eens hier op het topic neerknallen of ons laatste gesprek op messenger????? daar zou je toch ook niet blij mee zijn.ik gedraag me juist heel erg volwassen want weet wat je wel en niet kan maken op het internet wbt persoonlijke dingen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 19:48:
ik studeer momenteel communicatie management!!

daar ben ik ook niet van onder de indruk hahahaha want daar is m,n zus drs in.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op dinsdag 6 september 2005 om 22:57:
daar ben ik ook niet van onder de indruk hahahaha want daar is m,n zus drs in.

miss eens wat van der leren dan?
Waarschuw beheerder
wat?ik ben al blij als dr 1 x in t jaar zie.

Waarschuw beheerder
duzzz ontopic :
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

ik hoop binnen kort zelf militair te zijn,als ik eenmaal door de keuringen heen ben,ga ik naar de kms en daarna de amv opleiding doen,lijkt me erg gezellig om tussen de mannen/vrouwen van defensie te werken!
Waarschuw beheerder
Luister nou even alsjeblieft. Ik denkniet dat het ten goede komt aan de sfeer als jullie dit in het TOPIC uitvechten omdat bijna alle mensen die hier zitten er niks mee te maken hebben en er dus ook niet op zitten te wachten dat dit hier uitgesproken wordt.

en hennep, ik had iets minder kinderachtig van je verwacht, je zet Cindy in een kwaad daglicht, nogmaals ik weet niet hoe de situatie verder is en dat wil ik ook niet weten, maar ik vind het WEL onvolwassen gedrag, eerst zeg je namelijk dit:

Uitspraak van Hennep op dinsdag 6 september 2005 om 22:55:
ik doe helemaal niks onvolwassen

en in dezelfde zin:
zal ik onze conversatie eens hier op het topic neerknallen of ons laatste gesprek op messenger?????

dat laatste vind ik persoonlijk dan behoorlijk onvolwassen.

zullen we het gewoon zo doen dat jullie het verder via PB afhandelen?

(K) !

Waarschuw beheerder
donateur
of ons laatste gesprek op messenger?????

Hmm.. Over wie hebben we het nou? Volgens mij gaat dit niet meer over mij, ik bedoel: Ik heb je niet eens op de messenger staan.. :/

En Hennep: Ik had het misschien niet zo moeten doen, maar ik heb verder geen namen genoemd of wie dan ook. Ik had het net zo goed over Pipi Langkous kunnen hebben. Dus in dat opzicht vind ik niet dat ik heel onze conversatie hier openbaar heb gemaakt, maar gewoon één klein detail.

Ik wil best mijn excuses aanbieden, maar dan vind ik ook dat jij dat moet doen, want jij zegt hier dingen over mij die ik nooit heb gezegd (zie hierboven, eerste alinea en over de roddel dat ik jou ziektes heb toegewenst, want dat heb ik nooit gedaan)

(F)