Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.
Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!
Nee, MOR gas. Vrijdag zijn we er weer van
Heerlijk al lekker veel bier op. Hoe staat het met de rest ???
Vanavond is het Pimp & Hoes night Houseparty.. lekker gek doen!
met oud en nieuw was het toen echt te stoer,, een hele deken van laser over de hele zaal heen.. meerdere kleuren,, toen hadden ze voor het eerst de 360 graden laser.. wat een feest
donateur
En dan kom ik met de lasershow van vanavond:
Zucht, er is ook altijd wat om over te zeiken bij mij
vind dat awakenings wel weer wat anders mag gaan neer zetten als line up, oke je kan het niet iedereen naar het zin maken maar oke.. deze line up vind ik maar wat te lomp eigenlijk
donateur
Ik kan techno zeer goed verdragen
Tot een bepaalde tijd.. techno is te soft
donateur
Zeur niet
Zet mij bijv. vanavond bij Go Après Ski en zelfs dat kan ik de hele nacht door verdragen.
techno is heel breed, jij zegt het is te soft.. dan ken jij de hardere soorten techno niet
donateur
Goooo Dukeboy
Jawel. Maar in de Poema in Utrecht draaien ze te lang dezelfde genre techno. Dan is het niet leuk. Techno is niets mis mee. Maar het word te eentonig als het te lang zo blijf.
kijk mensen zijn gewend aan een uptempo avond.. terwijl ik veeeeel meer kan genieten van een downtempo avond of een avond die qua tempo gelijk blijft.. daar kan je veel beter de skills in horen vind ik
donateur
Nou ja, ik ga vanavond de jumpstyle kant op
Ik houd wel van een lekkere meiden tempo... oh dat is weer wat anders. Kijk jumpstyle is zeker oké
hmm vooral op donderdag.... er heeft een annemarie in wezep gezeten bij de sport maar die heb ik niet gekent en verder zou ik t niet weten kan je vertellen waar ze bij zit?
Volgens de verhalen zit ze bij de Genie...maar ja, ik ga komende week zelf maar es rondkijken daar. ff bij een collegaatje op bezoek daar. ff biertje pakken in de bar daar. Is jullie bar een beetje gezellig???
gedragen jullie je nog een beetje of maken jullie er een potje van?????
Niets aan het handje hennep
hebbenjullie je vermaakt vanacht?
zo niet te best helemaal naar de klote hahaa jij ook vermaakt?
ik zeker weten flink gestampd zeg ma
hihi
Nog 2 weken en dan Outblast.. JUIST
ook leuk ja heb hem nog gesproken en hij heeft erook zeker zin in
hihihi
ik ga naar luna 21mei
word ook weer stampuuh
ik kwam gister een bekende een oud bekende tegen van 120 en ze was overgeplaatst naar 119 en nu is ze er helemaal uit wellachuh klein wereldje
Zo hier is het ook weer schoon. Mocht dan wel ook even duren.
ja hoor super in wezep is het altijd gezellig en de bar vaak ook komt omdat iedereen elkaar kent dat is altijd wel leuk.. maar welke collega ken je uit wezep dan??
oh..een collegaatje waarmee ik op de KMS heb gezeten en waar ik altijd mee naar feesten ga. Hij is sergeant bij de verbindingsdienst...wordt vanaf morgen in Wezep geplaatst. Dus ik ga deze week ff langs...ff de bar in! Zorg maar dat je er bent dan...hehehe Maar ik hoop dat er meer mensen in de bar zitten als in Havelte...lijkt wel op een begraafplaats 's avonds zo rustig is het er....