Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 100525x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

Waarschuw beheerder
12 maart? dan ga ik naar DJ Outblast.. JUIST :bier:.

wederom: en nu?:P
Waarschuw beheerder
ahummmmmmmm
Waarschuw beheerder
ik blijf ook maar thuis,heb spierpijn,van het rellen tegen de ME :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
19 maart dan? :/

Hennep: Wij zijn even een date aan het regelen, kom nu ff niet zeuren :p

Nee hoor mop (K) voor jou!

Waarschuw beheerder
ik weet het niet lieverd.. ik zie je op Hardbass zag ik net!

Kan je daar een klein kusje krijgen?? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zie jij mij op HardBass? :o

Jij krijgt dan wel een klein kusje van me hoor! :) Omdat je het zo ultralief vraagt :D

Waarschuw beheerder
Oh :) bedoelde dat ik jou een kusje kwam geven. Maar als je er 1 wilt terug geven is dat ook goed. ;) Als je 'm op je smoeltje krijgt dan ben je allebei in 1x klaar :P haha ander perspectief om het te bekijken.

Waarschuw beheerder
En als ik je is tegenkom Chicka?

een grote?:P

Waarschuw beheerder
donateur
Een grote wat?

Iedereen krijgt van mij een kusje als ik diegene tegenkom..

:D

Alleen de plekken zijn verschillend :o

Waarschuw beheerder
Nou cindy... ik gaat pleite een paar gele rakkers pakken.

Weltrusten en we hebben het er nog wel over.

Voor jou een dikke knipoog;) :P en een klein kusje :P

Mensen de ballen hennep jij ook houd je rustig he

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel mop!!
Geniet van je :bier: en slaap lekker!

Waarschuw beheerder
Van mij krijg je 10(K)
;P

Waarschuw beheerder
donateur
:o

Zooooveeeeeel :$ hehe
Waarschuw beheerder
ze is van mij :@

Waarschuw beheerder
donateur
:kusje: voor jou!!

Ik duik mn bedje in! (F)

Waarschuw beheerder
Try harder;)

Waarschuw beheerder
Slaap lekker chicka en bedankt hahahaha:P

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, mn status is nog steeds vrijgezel. :)

Vecht het maar uit :P

(K) voor jullie beide!

Waarschuw beheerder
Hoe erg ben jij op je voortandjes gesteld Hennep?;P
Waarschuw beheerder
niet,heb een kunstgebit

Waarschuw beheerder
das nou jammer hennep :no:

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
ja,kan er ook niks aan doen dat ik wolf heb gehad.
Waarschuw beheerder
Is vanaf volgende week pleitos..

Lees het nieuws maar ;)

Bedankt voor het lachen :bier: (k)

Waarschuw beheerder
Ik snap er niks van leg is uit NunC.???:D
Waarschuw beheerder
et kabinet wil 150 commando's naar Afghanistan sturen om hun Amerikaanse collega's te ondersteunen bij het opsporen van terroristen.

De missie ligt politiek gevoelig, omdat de commando's zeer waarschijnlijk oorlogshandelingen gaan uitvoeren. Ze is is in het diepste geheim besproken tussen Nederland en Amerika.

Osama bin Laden
De eenheden worden ingezet bij operaties tegen de radicaal-islamitische beweging Taliban en het al-Qaeda-netwerk van Osama bin Laden.

Donderdag werd al bekend dat Nederland eind maart vier F16's en zo'n honderd luchtmachtmilitairen voor ten minste een jaar naar Afghanistan zal sturen.

Ook wil Nederland eventueel een bataljon van 750 mariniers beschikbaar stellen voor het bewaken van de orde en rust tijdens de parlements- en regionale verkiezingen in het land, die waarschijnlijk in het voorjaar worden gehouden.

De Nederlandse inzet in Afghanistan komt vandaag aan de orde in de wekelijkse ministerraad.

Goedmakertje
Omdat de 150 commando's terecht zullen komen in "het hoogste geweldsspectrum", wil het CDA dat de Tweede Kamer beslist over de uitzending.

Dat hoeft officieel niet, omdat openbaarmaking de veiligheid van de commando's in deze zware operatie in gevaar zou kunnen brengen.

Maar CDA-Kamerlid Ormel wil hoe dan ook op de hoogte worden gesteld, eventueel in het geheim. Hij is niet tegen het sturen van de 150 commando's, maar wil dat er uiterst zorgvuldig mee wordt omgegaan.

D66 noemt het plan van het kabinet "een ingrijpend voornemen" en eist garanties voor de veiligheid van de militairen. De partij vindt dat het plan geen goedmakertje moet zijn voor Amerika, nu Nederland vertrekt uit Irak.

Erik O.
SP-Tweede-Kamerlid Van Bommel is tegen de missie, omdat Nederland ook helpt bij de wederopbouw in Afghanistan. "Je kunt daar niet tegelijk oorlog voeren en de vrede bewaren."

De vakbond voor defensiepersoneel VBM/NOV maakt zich zorgen over de rechtspositie van Nederlandse militairen in Afganistan. Voorzitter Debie van de vakbond wil voorkomen dat ze tijdens de missie worden opgepakt door Justitie.

Eind 2003 arresteerde het Openbaar Ministerie marinier Erik O. in Irak, omdat hij tegen de regels een plunderende Irakees zou hebben doodgeschoten. Die zaak veroorzaakte veel onrust.

bron: www.nos.nl

Ik verwacht dat het doorgaat, althans ik hoop erop.
Dus ik nam bij voorbaat al even afscheid ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat je succes zal boeken!!

Ik zag er toevallig wat over op t.v, van dat ze osama zouden vinden ofzoiets.

groeten Roas

Waarschuw beheerder
Super,ben u nog aanwazig????
Waarschuw beheerder
als balkie bush nou ook nog ff pijpt, zit nederland helemaal geramd
Waarschuw beheerder
roas,nog bedankt he (y) nee vincent,supertje is een biertje drinken met z,n maten

Waarschuw beheerder
maten heeft ie niet;)

Waarschuw beheerder
Wat is er hennep?
Waarschuw beheerder
bedankt voor je zeer ontactische opmerking (y)

Waarschuw beheerder
Wie zit er in wezep gelegerd?

Waarschuw beheerder
Wat precies en leg me dat is uit Hennep?
Waarschuw beheerder
dat ik wolf heb gehad,zie boven. wezep??????? :vaag: daar komt nog geen goede hond vandaan :no:

Waarschuw beheerder
Het is laat ik snap er niks meer van......

Doei
Roas
Waarschuw beheerder
nee,jammer maar algemeen bekend verschijnsel bij jou helaas.

Waarschuw beheerder
Kiss my natural white ass

Hasta luego

Buenas noches!
Waarschuw beheerder
i,ll kick your ass untill it wil be very very red :yes:

Waarschuw beheerder
No kiss it till it's clean boy

you know you can do it, just lick and lick up and down!!:S

Telaat.........
Waarschuw beheerder
eeeeeeeuh,alli,je post je tekst momenteel in het verkeerde topic :P oeps foutje van je
Waarschuw beheerder
Wat mij nou net overkomt:

Breng ik een vriend naar huis want hij heeft de laatste bus gemist.
Dus vanuit Landsmeer richting Zeeburg.
Rijd eerst nog ff met me auto langs de BP om een broodje kaas te halen en een Red Bulltje:D

Rijd ik daarna over de Schellingwoude brug word ik door 2 politieautos klem gereden met zwaailampen want ik zou een aanrijding hebben gehad bij de benzine pomp :S

NIET DUS!!!!!

Hadden zeker geen moer tedoen ofzo :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

Ze gingen de band van de BP maar is ff bekijken

Waarschuw beheerder
En nog een triest voorbeeld van vanavond: 6 man probeerde mij in elkaar te slaan, 6 tegen 1 zo zielig niemand van die lui durfde wat te doen hahaha overmacht tegen mij en nog alleen maar grote bek geven en duwen dan weet je gelijk al dat ze niets durven, mietjes . mijn vrienden waren in een andere zaal. Werkelijk te triest om op te schrijven hoe zielig het met de (jeugd) is tegenwoordig.

Maar ik heb niets. Ben wel me eigen stamdiscotheek uitgegooid en dat valt me nog het meest tegen, kom er godverdomme al 5 jaar! Maar goed maakt geen moer uit verder 2 van die jochies, spijkertjes zitten in dezelfde sportschool ik zal ze wel even aanspreken op hun mongolen gedrag. Trusen mensen (F) enne het :bier: smaakte goed!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja best..... :no:
Waarschuw beheerder
:gaap: MOGGUH
Waarschuw beheerder
hahaha,landsmeer zoiets heb ik ook een x gehad maar dan in een andere vorm : lag heerlijk in m,n bedje te slapen toen de deur er ineens uit geslagen werd,stond er ineens een compleet arrestatieteam aan m,n bed die zich in het nr vergist hadden :vaag: en generaaltje als ik daarbij was geweest had ik je als gespierde spijker zijnde wel ff geholpen jongen ;)
Waarschuw beheerder
good morning vietnam :P