Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 85549x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!
Waarschuw beheerder
ja en wat dies meer zij
Waarschuw beheerder
colegiaal hoor :s

nix zeggen hè :x mag je wel een keer op bezoek komen ;)
Waarschuw beheerder
berichten doen trouwens weer raar,had ik vd week ook al :@:

Waarschuw beheerder
hahaa...ok dan...thnx tinusch. :D
Waarschuw beheerder
zeg mijnheer Tinusch,u had mij vd week verteld dat u een man was en geen jongetje,schiet eens op met die uitnodiging :@:
Waarschuw beheerder
Dat spreekt toch voorzich, zeer gewaardeerde ex collega :yes:
tuurlijk mag u mij verblijden met een bezoekje ;)
Waarschuw beheerder
tsja en generaaltje is te laat want hij is gebanned :D
nix aan te doen :no:
Waarschuw beheerder
eigenlijk is het zonder generaaltje ook best leuk,wat vinden jullie van muiterij?????? :p
Waarschuw beheerder
ja, we claimen het topic voor onszelf...
wie gebanned wordt is natuurlijk niet in een positie om een topic onder z'n naam te mogen hebben :no:
Waarschuw beheerder
hahahaha,jij snapt hem (Y)
Waarschuw beheerder
hehehehehe, snap je wel :D
Waarschuw beheerder
en als tie niet met een presentje voor mij aankomt voor het 500e geplaatste bericht kan hij z,n positie op zekers wel vergeten :yes:
Waarschuw beheerder
Hebben jullie een lulkick? [img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/lachen/uitlachen.gif[/img]
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens....
het is nog steeds on-topic hoor insomnia....
we lullen gewoon over een andere militair hoor :P :yes:
Waarschuw beheerder
ja en laat ie er nou niet mee aankomen dat we het achter z,n rug over hem hebben,mijnheer heeft al z,n privileges verspeeld :p
Waarschuw beheerder
als hij vindt dat we achter z'n rug om lullen moet hij maar wat terug zeggen hoor :D:D:D:D:D
vinkwel :yes:
Waarschuw beheerder
hahahahahahaaahahaha,het is toch altijd de grootste lol met generaaltje :respect:
Waarschuw beheerder
ja of OM generaaltje :D hehehehe :yes:
Waarschuw beheerder
Hebben jullie samen aan de speed gezeten?
Waarschuw beheerder
hahaha,ik kom vanmiddag thuis en zet een berichtje neer voor supertje,zie ik later pas ineens dat generaaltje gebanned is,dacht gelijk huh,wat heb ik nu aan m,n fiets hangen :P
Waarschuw beheerder
Ik niet, gebruik geen drugs...
kan de koffie zijn...
Waarschuw beheerder
nee,vh weekend pas lieve schat :bounce:
Waarschuw beheerder
ik ga pitten... voorslapen voor feestje morgen n8...

succes morgen met feesten...

laters, tot volgend jaar :yes: :bier:
Waarschuw beheerder
Sleep tight [img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/slaap/slapen001.gif[/img]
Waarschuw beheerder
ik ga zaterdag pas feesten,m,n oude buurman had me uitgenodigd,maar dat feest begint pas om 7u s,ochtends,ikzelf had gewoon doorgegaan maar hij gaat eerst gewoon slapen,dus ga pas overdag naar hem toe
Waarschuw beheerder
En Robin wou even weten waarom zijn ban is verlengd.. eerst was het tot 4 januari, nou al 14... in zijn afwezigheid kan er toch niets gebeuren?? - The Lich

Waarschuw beheerder
Heb het niet zo op mensen die zich voor de lol laten afblaffen...
Waarschuw beheerder
jezus,dat vind ik nu ook weer teveel van het goede,ik zal hem wel missen,ik hoop wel dat je je les geleerd hebt generaaltje
Waarschuw beheerder
to lich,ik weet natuurlijk niet alles wat ie uitgespookt heeft maar je zou de crew ff kunnen contacten
Waarschuw beheerder
Jazekers, maar dat mag hij zelf doen dat contacten ik weet niet hoe dat werkt heb namelijk zelf 0 ervaring met computers. weet net hoe msn werkt hahaha zal het m wel zeggen dan mag hij mijn account wel doen. zit toch nooit. playstation is beter. greetz
Waarschuw beheerder
ik denk dat ie in het vervolg maar beter z,n taalgebruik kan kuizen,kijk generaaltje hoop dat je dit leest,ik ga zelf ook heel ver dat weet je maar sommige dingen kan je gewoon niet zeggen jongen,zeker niet wbt ziektes en woorden als sterf er in,wie weet lezen mensen die zelf zoiets aan de hand hebben of in hun naaste kring wel mee.ikzelf heb ook wel eens iemand(overigens onbedoeld }hier gekwetst onder een foto en dan ging het niet over uiterlijk of aanverwante zaken want dat doe ik nooit maar om een grappige opmerking die verkeerd opogevat werd,ik heb toen keurig m,n excuus aangeboden,maar als je met ziektes gaat lopen strooien dan zijn er mensen die geen excuus meer accepteren,hoop dat je er lering uit trekt jochie
Waarschuw beheerder
Je valt wel weer in herhaling hennep ;)
Waarschuw beheerder
dat geeft niet meissie,generaaltje heeft nog een hoop te leren,kijk ik ben al een stuk verder wat logisch is,heb gekke dingen gedaan en doe nog steeds gekke dingen.ik leer ook nog elke dag bij,door schade en schande worden we wijs zullen we maar zeggen

Waarschuw beheerder
totdat de schade onherstelbaar is Hennep...en dan ga je dingen pas helemaal anders zien....!

Maar indd, ik vraag me af waarom General zo lang gebanned blijft...wel jammer opzich.

Je valt wel weer in herhaling hennep

Ach Insom.....dat krijg je wel es op meneer bartelds zn leeftijd, dan weet je zo af en toe niet meer wat je wel en niet hebt gezegd....toch Hennep?? :flower: :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was omdat mijnheer lich ter plaatse was en ik hoopte dat stoute generaaltje gelijk mee zou lezen m,n waarde pipo :p er zullen wel meer klachten binnen gekomen zijn over generaaltjes laakbare gedrag

Waarschuw beheerder
denk het wel ja...tochzonde hoor...moet altijd wel lachen om zn praatjes...hehehe O:)
Waarschuw beheerder
ik ook,vooral z,n opschepperij dat ie beter zou kunnen schieten dan mij,als tie na 14 januari weer terug is vind ik een excuus jegens mij daarover zeer zeker op z,n plaats :yes:
Waarschuw beheerder
goed zo jochie (y)

Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
Laat er nu nog maar es iemand beweren dat alle militairen dom zijn O:)
Waarschuw beheerder
zolang je je aan mij blijft spiegelen kom je er wel jochie (Y)

Waarschuw beheerder
hahaha...ok, zal ik onthouden! :D
Waarschuw beheerder
deed generaaltje het ook maar eens o:)

Waarschuw beheerder
Zijn er ook nog weleens millitairen die werken dan...... Deze topic staat gewoon bijna altijd bovenaan......
Kijk, van leerkrachten is het bekend dat ze nooit hoeven te werken ;)
Ik zeg het maar zelf voordat jullie er mee komen.....
Waarschuw beheerder
meissie,dat vraag ik me ook altijd af,enige uitleg vd manschappen is wel op z,n plaats idd

Waarschuw beheerder
Fijn dat ik steun krijg real hennep :)
Dank je......
Waarschuw beheerder
donateur
Tja... het is nu vakantietijd was t je niet opgevallen ?!! ;)

Waarschuw beheerder
Maar ook buiten de vakanties is het op deze topic heel druk...........