Partyflock

Forumonderwerp · 732021
2 volgers · 98442x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.

Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!

Waarschuw beheerder
en ik ben weer weggie haha doeg (K)
Waarschuw beheerder
nee hoor want geef het gelijk toe,dus niks geen dubbele bodems ofzo. wat voor 1 wordt het er??
Waarschuw beheerder
Renault Megane Coupe 2.0 16V

En er stond een paar paginas geleden een foto van :D
Waarschuw beheerder
ja,weet het maar ben paar dagen weinig aanwezig geweest.nou,zie hem wel tzt als je een x komt showen met je car (y)
Waarschuw beheerder
Komt in orde:yes:
Waarschuw beheerder
je moet het gewoon als verwennerijtje aan jezelf zien, van mooi,ik heb het mooi tot kpl geschopt en dit is de juiste tijd om die bak te kopen,je moet je natuurlijk ook naar je rang gedragen. pisbakken aan jou niet besteed.

Waarschuw beheerder
ladyextreme mag ik u tevens op de lekkerheid van exmilitairen wijzen

Door overmatig drugsgebruik ben je van de kazerne weg gestuurd?! :devil:
Waarschuw beheerder
hehe,nee hoor,omdat ik me door niemand liet vertellen dat ik van hun was :no: en ik daar tegen m,n zin zat en de boel op stelten heb gezet,maar u heeft wel gelijk dat ik eruit getrapt ben :P
Waarschuw beheerder
he dragooos ,alles goed pik??????
Waarschuw beheerder
heb betere zondagen gehad :s,kom net weer uit t stadion gerold *zucht*
Waarschuw beheerder
aha,u bent hockeyfan ofzo???????
Waarschuw beheerder
klapschaatsen trekt ook uw aandacht???
Waarschuw beheerder
dat is toch geen biljart,denk toch eens na! tjonge jonge :no:
Waarschuw beheerder
ik dacht ook na,dacht een elitesport als klapschaatsen is aan dragooos zeer zeker besteed gezien rang en stand,excuseert u mij als ik u iets te hoog heb ingeschat.
Waarschuw beheerder
maar vertel!!! de stand!!!!!

Waarschuw beheerder
kom net uit het stadion.....:no: Mocht weer niet zo zijn vandaag....
Waarschuw beheerder
wat super,ging mols weer over de schreef,mmmmmmm zal ik jullie troosten heren of hebben jullie elkaar al getroost in het stadion o:)
Waarschuw beheerder
maat peewee uit m, profiel doet nu vast en zeker een vreugdedansje :P ik persoonlijk wist geeneens dat feyenoord tegen sv utrecht speelde.

Waarschuw beheerder
mols over de schreef? deed die dat maar....had ie tenminste nog wat goeds gedaan....

Waarschuw beheerder
sv utrecht

SV? :s
Waarschuw beheerder
de publiekslieveling mols heeft al weer afgedaan begrijp??????? supertje draag dit zware en vernederende verlies als een echte man,neem een voorbeeld aan mij die het allemaal niks kan schelen ;)
Waarschuw beheerder
daar staat dit topic ook naar-->geen verstand van voetbal :no:
Waarschuw beheerder
hahahahaha,ik zet net tegen mike,die naast me zit te vertellen dat ik express sv neer gezet had en hap hap hap hap,Hennep heeft de grootste vis uit z,n carriere binnengedraaid waarbij al die 30 pondskarpers waar je wel eens over hoort praten verbleken (y)
Waarschuw beheerder
2 militairen te pakken dus,hebt wel gelijk,veel verstand van voetbal heb ik niet,interesseert me ook niet,vind de vrouwtjes in cafe met grote wedstrijd veel interessanter dan een aantal miljoenen verdienende poppetjes.

Waarschuw beheerder
Tja...ieder zn ding he!
Waarschuw beheerder
supertje :flower: voor het sv geintje.
Waarschuw beheerder
verdedigings-instinct van onze club he :[ ..daar is niks mis mee o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
supertje voor het sv geintje

(y) ;)

En indd....defense!! Zeker niks mis mee :p
Waarschuw beheerder
dat is waar ja,hoewel ik persoonlijk toch iets meer onder de indruk ben van die Ado-figuren maar de wil is er iig (y)

Waarschuw beheerder
hahaha....ja Ado doet goede zaken vandaag! De neuzen staan gelukkig ook nog op 0-0.....kijken hoe lang dat nog blijft..
Waarschuw beheerder
ik heb toen samen met collega voor busje adofans die hij afgesneden had op de snelweg moeten vluchten,was zeer blij dat ie er nog net voor de file afkon en onze bus sneller was. tegen 6 van die leipen leg je het met z,n 2en zeker af.

Waarschuw beheerder
damn...wordt weer een trieste dag vandaag....
Waarschuw beheerder
zeker ja,komen steeds dichter bij de maandag weer :cry:
Waarschuw beheerder
dragoooos heeft de rol van de legendarische veel te jong gestorven theo coomen op zich genomen. (y)
Waarschuw beheerder
laat me raden,iets nadeligs gebeurd wat het verlies allemaal nog erger maakt,uw wedde in z,n totaliteit ingezet ???? en alles kwijt??????
Waarschuw beheerder
Ben net terug en is mooie auto:D

Ga er gewoon 50 euro boven de prijs van die andere zitten:D

En mijn Kluppie heeft gewonnen vandaag met 2-0:D

AJAX:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
hahaha....wees er maar trots op...den bosch thuis, altijd lastig :s 91e en 93e minuut....'t zijn net duitsers...maar dat is weer dubbel genaaid...duitse joden...:x
Waarschuw beheerder
hahahaha, beetje lullig om supertje en dragooos de ogen uit te steken Landsmeer maar ja that,s all about the game. wel beetje lullen om de prijs te verlagen he als die mogelijkheid zich voordoet. heb toen van motor nog 700 euro af weten te krijgen waardoor de dagwaarde nu hoger ligt dan de aanschafprijs.
Waarschuw beheerder
Ja er was ook nog iemand anders geweest vandaag en die had al 5200 geboden dus :S:S:S:S:S
Waarschuw beheerder
Landsmeer misschien een goed idee als u zich ook ff vervoegt op het kempvissen/militairentopic om iemand die militairen laag inschat ff van repliek te dienen.