Omdat op verzoek het topic ineens 2x gesloten was, en meerdere het toch willen voortzetten, is hier het nieuwe "Wat vinden jullie nou van Militairen?" topic.
Laat alle afgebroken gesprekken hier weer voortzetten!
voor jou mischien heeft een enorme emotionele waarde voor mij
laatste aanpassing
Bemoei je er niet mee als je hebt hier niets te zoeken heb. Jij bent irrelevant tot dit topic.
OPBOKKEN
niet sluiten
woehoe ons topic heeft fans hennp
opbokken?!?!? ik dat een term in t leger ofzo hoor t veel te vaak
Juist capisce is een militair woord./ term
die pannekoek heeft hier niets te zoeken dus.
Nou deze week eindelijk het OVG'en afgerond met een sippe actie maar goed het is weer weekend.
dit is onderdeel van het leger ?
dit moet ons land verdedigen in oorlog ?
phoewaahaahaa.
och komop, ik meen er nix van joh.
vrijdagavond syndroom.
ken je vast wel.
en nu snel terug krabbelen zeker.....
nee daar trap ik niet in...
ok dan gaan we ff verder, een militairen topic ???
nou dan ken je oorlog krijgen haha
Juist capisce is een militair woord./ term
weer wat geleerd
laatste aanpassing
ja sorry vrijdagsyndroom....je kent dat wel
ik zou je G.I Joe mannetjes er maar vast bijpakken hehe.
Oorlog, met jou?
capisce [cite] werkt niet meer je moet [ quote ] tekst [/ quote ] gebruiken (zonder spaties)
werkt wel ik ben alleen / vergeten let op jah
hehe ik wel nog wel He-man poppetjes
ik denk dat ik lekker me makkelijke kleding aandoe en lekker op de bank film ga kijken en dan lekker ga slapen hihi have fun nog hieroo
buhbaaaaayyyy
tadaa
slaap lekkah
doegie.
oh ga je weg ??
wil je me weg hebben ?
zeg ik dat......
probeer je me woorden in de mond te leggen?
Eerst zit je hier te bokken en dan doe je 'normaal' we hebben zo onze twijfels over je, ja.
En aangezien je account pas 2 weken bestaat, is er altijd de "fake" mogelijkheid aanwezig.
ik zal m ff voorstellen: ik ben Hennep,bijna 31 jaartjes jong. feestganger in hard en nieren en behorende tot de oude garde. ik heb op dit topic de taak om de manschappen wat normen en waarden bij te brengen o.a. wat betreft de omgang met vrouwen en onderling repect. u begrijpt dat dit soms als een molensteen om m,n nek hangt maar weet me er over het algemeen aardig doorheen te slepen en u bent????
inkognitoo
Misschien moet de laatste richtlijn die ik gesteld heb weer even teruggehaald worden. Maar op welke pagina stond die nou ... maar ja fijne avond ik ben pleite ajuus!
zeg maar beetje de egoistische instelling. misschien bent u te lelijk en bang om vrouwen weg te jagen,in dat geval kan ik er wel een beetje inkomen want dan kan u iig niet richtlijn 1 te weten *zie hier eens vrouwen te houden ipv ze weg te jagen*. overtreden
ik bedoel dat niet op de manier dat ik hier mensen persoonlijk ga kwetsen of iets dergelijks.
PF is voor mij een soort van uitlaatklep.
Ik ben er niet op uit om problemen te veroorzaken.
maar af en toe beetje kuten mag toch ?
tis niet gemeend tenslotte.
hehe hennep
ik ben echt lelijk als de nacht
daarom geen foto.
ok,want ik ga door het vuur voor m,n manschappen. ik laat door niemand kapotmaken wat ik in maanden van geestelijke en lichamelijke inspanning heb opgebouwd,u hoop dat u daar begrip voor op kunt brengen!!
beetje jammer dat t nu opeens wel normaal kan......
ja,een man is het nog niet maar wat niet is kan nog komen. onder mijn bezielende leiding heb ik er alle hoop op dat het project generaaltje een kans van slagen maakt.