2 volgers · 52521x bekeken
Zeg jij het maar. Old style heeft me overgehaald (met valse beloftes)/gedwongen om hier eens te gaan kijken. Ik had geen idee wat ik moest verwachten.
Resumerend kan ik zeggen dat ik het met uiterst bevalt. Misschien drop ik hier vaker langs
Resumerend kan ik zeggen dat ik het met uiterst bevalt. Misschien drop ik hier vaker langs
laatste aanpassing
Echter, velen hierzo zullen te maken krijgen met cognitieve dissonantie. Daar ik dit altijd ten zeerste wil voorkomen, stel ik me bewust op ten opzichte van de huidige situatie zodat ik mezelf van een post-ontgoocheling kan behoeden.
het Oedipus-complex is alom aanwezig hier
Dat kan je makkelijk roepen, met al die mannen hierzo. Echter, toch bespeur ik hier toch ook wel een beetje een elektra-complex, niet dan?
laatste aanpassing
Mevrouw weet waarover ze praat. Mijn complimenten.
Ho, ho Oldie.....ik heb nu een beetje het gevoel dat je op mij wijst met...zoals je reeds zou moeten beseffen is er niets mis met een kantoorbaantje 
PS. ik heb mijn papier al.
PS. ik heb mijn papier al.
laatste aanpassing
Eens, echter schrijf je waardeert met een "T" 
Maar ik waardeer je sowieso wel hoor
Maar ik waardeer je sowieso wel hoor
laatste aanpassing
Ach, bad habit.....als ik teksten lees (op papier) ben ik dat type die het gaat zitten verbeteren...kan er niets aan doen
(en ja ik weet het: heb je niets beters te doen: "jawel....maar goed)...
Niet helemaal, met betrekking tot woordenspelingen, lettercombinaties en zinsopbouwspelingen blijf ik eigenlijk altijd wel scherp, althans dat probeer ik.
Laten we het zo stellen: ik doe mijn best. Maar ik moet bekennen dat jij je op school opgedane materie goed in praktijk weet toe te passen. Ik was enigszins (plezant) verbaasd 
Idd, we dwalen een beetje af van het oorspronkelijke onderwerp....