Partyflock

Forumonderwerp · 731841

Waarschuw beheerder
mijn mening is dat pep beter is wat vinden jullie

Waarschuw beheerder
vind het altijd prachtig om te zien hoe sommigen verkeerd gaan. Dus zou zeggen: doe beide!!! das pas beterrr (Y).

Waarschuw beheerder
allebij wel lekker:jaja:
Waarschuw beheerder
Geen van beide vind ik majah als jij graag rotzooi gebruikt moet jij weten.
Waarschuw beheerder
donateur
van beide, weet je er niks meer van :/

Waarschuw beheerder
jah dat moetk ook zelf weten maark vraag gwoon naar een mening voor mensen die het wel doen
Waarschuw beheerder
donateur
liever :mixje: :bier: dan heb ik meer lol:yes:
Waarschuw beheerder
vind het altijd prachtig om te zien hoe sommigen verkeerd gaan. Dus zou zeggen: doe beide!!! das pas beterrr

:/

ff ontopic

doe me dan maar met een paar :xtc::xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:kwijl:
Waarschuw beheerder
Liever pep.

Met een pilletje ben ik altijd volledig de weg kwijt, met pep heb ik de boel nog een beetje onder controle.

Ondanks dat dit vaag overkomtwaarschijnlijk: Liever pep.
Waarschuw beheerder
Denk dat dat nogal afhangt van je muzieksmaak. Ga je voor de hardere genres, dan kan ik me voorstellen dat je liever voor pep gaat. Hou je meer van 'house', dan is xtc mijn inziens favoriet: lekker chillen en spacen zoals zaterdag a.s. op Innercity met Morillo, Guetta en Sanchez :-)

Waarschuw beheerder
jah daar hebje wel gelijk in ik kan me voorstellen dat alsje space muziek hoort datje dann liever staat te wause inplaats van zo strak als een koekie
Waarschuw beheerder
Niet mee eens!!

'Vroeger' was had xtc ook zwaar de overhand bij de hardcore.

Hardcore en aanverwanten is mijn inziens toch wel 1 van de hardere stijlen.

Moet wel toegeven datdat veranderd, tegenwoordig lijkt het niet meer uit te maken wat je gebruikt.

Het is juist stoer als je er zo vaag,verrot,lelijk mogelijk bijloopt

Waarschuw beheerder
donateur
XTC was vroeger populairder bij HC omdat er toen veel vaker pep in pillen te vinden was.

In mijn ogen is pep veel beter op 'n feest.

maar dat komt ook omdat ik simpelweg geen pillen meer neem, aangezien ik niet van spacen en trippen hou. :/

Waarschuw beheerder
dat slaat weer nergens op het is niet stoer om drugs te gebruiken dat doeje omdat je dan lekker uit je dak wil gaan en vroeger was xtc bekend in hardcore scene maar probbeer t eens met pep je zal t zien je gaat veel harder
Waarschuw beheerder
Mwoa, kan me voorstellen dat als je strak van de pep staat bij een 'house' DJ dat je zoiets hebt van 'waar blijft die beat nou', terwijl je met XTC juist lekker met je ogen dicht kan spacen en chillen. Ik krijg persoonlijk altijd bar weinig energie van XTC en heb helemaal geen zin om hard te gaan stampen, kan me voorstellen dat je dat op een hardcore feest niet echt relaxed vindt
Waarschuw beheerder
Inderdaad, vroeger zat er veel vaker pep in pillen dan nu het geval is
Waarschuw beheerder
Mee eens, ik krijg van XTC ook geen energie, wordt er eerder gaar van
Waarschuw beheerder
Ik heb al veel te veel enerie van mezelf

Waarschuw beheerder
kheb prcies t zelvde
Waarschuw beheerder
Is het niet stoer om drugs te gebruiken?
Waarom zie ik dan op elk feest waar ik kom mensen die echt volledig de weg kwijt zijn?
Waarom zijn er op feesten dan altijd onbekenden die het stoer vinden om te vertellen hoe veel ze gebruikt hebben?
Waarom worden hier dan zoveel topics geopend over drugs, of het door de weeks al dan wel of niet normaal is etc etc

Op xtc kun je inderdaad beter mee gaan op de muziek, op pep heb je jezlef beter in de hand; voor zover dat mogelijk is.

Conclusie: Alcohol ruleerd:D

Alhoewel alcohol meer agresie voortbrengt:S

Hmm,mmmm; Dilemma:yes:
Waarschuw beheerder
whehe ja indd de uitjebol-feestvraag "wat heb jij gebruikt dan" whehe

Waarschuw beheerder
die mensen die het zomaar op een feest vertellen die vertellen dat omdat ze zich zo goed voelen omdat ze spacen iedereen is hun vriend teminste zo denkje dan
Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk stel niet als 1e vraag'wat heb je gebruikt'

Ik stel als eerste vraag bijvoorbeeld;
-alles goed
-waar kom je vandaan
-relaxed feest he
-jappo draaide vet of niet
-etc
-etc
-etc
Waarschuw beheerder
probeer anders een leesteken te gebruiken ;)((GFC)luc!f3r) whehe

een paar maar :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die mensen die het zomaar op een feest vertellen die vertellen dat omdat ze zich zo goed voelen omdat ze spacen iedereen is hun vriend teminste zo denkje dan

idd heb helemaal niks met stoer te maken,
op dat moment is die onbekende een van je beste maten tegen wie je alles zegt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of de zin "ik ben echt vet uit me plaat/bol"

of als mensen onder de rivieren wonen, of in amsterdam: "ïk ga hard man"

Waarschuw beheerder
op een feest heb ik liever pep
gewoon lekker doorstampe

hou er nie van om op een feest te gaan spacen en van pille word ik toch meestal al wel eerder gaar

Waarschuw beheerder
ik gebruik geen pep, energie houdt ik wel!
dus voor mij alleen :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
geef mij heel klein beetje GHB en veeeeeeeeeeeeeeel :bier: energie heb ik al zat van me eigen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
geef mij heel klein beetje GHB en veeeeeeeeeeeeeeel energie heb ik al zat van me eigen

GHB en alcohol samen????
nie een beetje link?

Waarschuw beheerder
donateur
Pep + bier !!

Waarschuw beheerder
donateur
met pillen heb ik dus ook vet veel energie hoor.. ik kan gewoon de heel ancht uit men naat en ik heb niet alleen speedpillen...

ik heb vorige week zaterdag op nightmare voor de 1e keer een paar puntjes op en ik moet zeggen dat ik er wel wat harder van ging idd...

maar opzich maakt het niet eens zo'n heel groot verschil. als de muziek maar hard genoeg is dan ga ik hard :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Pep :yes: van pillen wordt ik (te) wazig en lui...
Waarschuw beheerder
Ik gebruikte eerst altijd pillen totdat ik op me vorige feessie een keer pep ging gebruiken.. Nu GEEN pillen meer voor mij ;) De laatste tijd ging het altijd fout ik raakte oververhit en als ik ging zitten kon ik niet meer hakke.. En met pep kan ik heeeele tijd door EN ZO HOORT HET!! :yes::D:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het zelde probleem.. ik krijg wel goede zin van pillen maar wordt er zow slap en energieloos van :S

Voordat ik pep gebruikte werkte pillen echter geel goed bij me en werkte ook energiek !

heb daarna lang pep gebruikt en toen ik daarna weer eens een schijf pakte viel ik bijna in slaap :S

vaagheid

dus nu blijf ik ook bij pep + bier ;-)
Waarschuw beheerder
mee eens pep en bier
plus een pilletje voot wat extra wazigheid
Waarschuw beheerder
ik ga het binnekort uitvinden :), ies zien wat me he tbeste bevalt :)
Waarschuw beheerder
ben uitgekeken op pillen, voel me laatste tijd niet lekker met die smerige dingen...

koop nu gewoon gram mdma en 2 gram appeltjes pep

heb aantal capsules, mix het zelf hoe ik het op dat moment wil en gaat het perfect!

bij HC wat meer pep en bij techno ofzo meer mdma
Waarschuw beheerder
Geen pep meer voor mij, al is het alleen mar omdat ik een week nodig heb om bij te komen, neej doe maar maar lekker een :xtc: sta net zo hard te stampen en hou het net zolang vol als de pep gebruikers onder ons ;p
Waarschuw beheerder
met pillen gaat me hele maag raar doen dus hou ik het niet zo lang vol...
verschil is misschien dat ik niet stamp maar hak :P
Waarschuw beheerder
Een cocktailtje is het lekkerst: van alles wat en in beperkte mate :)
Waarschuw beheerder
donateur
pillen :yes:
en pep om te blijven stampen, anders wil ik op een bepaald moment alleen maar zitten en spacen
en daar betaal je niet voor op een feest
dus combi van pillen en pep :yes:
Waarschuw beheerder
ik vind dat et net is wat voor stemming je heb... ik vreet zelf altijd snoepjes omdat ik helemaal gek ervan word dan ga ik helemaal los maja nadeel je herrinert je super weinig ik word er mega scheel van (kan niet leze etc.) en ik raak op de gekste plaatsen verdwaald, maja pep geeft mij energie en helderheid alleen volges mij ben ik allergisch voor dat spul volgende dag mega verrot ook al knal ik door :S:S
snoepen op feeste :xtc: dus :[
enne na een feest beetje smoke sosa (Y)(Y) vet lkkr slape als je thuis ben ;);P
Waarschuw beheerder
donateur
slapen na een feest :s
dat ken ik niet (meer)
Waarschuw beheerder
jaah bij mij is et niet best slaap altijd na een feest, men hoofd is helemaal dood dan :S:S mja als ik wakker word dan bek weer topfit (Y) smoke ik nog wat joints praten ff na over het feest enne dan weer slape....

Waarschuw beheerder
slapen kan ik ook niet...meestal ga ik de hele dag in de shop zitten met een paar jongens,jonko's roken maar vooral lekker bijkomen en chillen,kmoet ook niet thuis kome want ik zie der altijd zo naar uit :vaag:

Waarschuw beheerder
je moet het samen doen dat is het allerbeste wan je heb niet de rotheid van die tikkels de dag erna:Dwel van de pep
Waarschuw beheerder
jaah owk doe ik ook wel es mja meestal neem ik de pep dan met de uitwerking vd snoepjes geeft een vet lkkr gevoel net of je wakker word mja ik raak nog steeds er verrot van dusseh ik hou et alleen op feestjes dusseh volgende week ma weer dan :[ :P

Werkzaam bij TNMO
Waarschuw beheerder
nou ik heb liever pep!!
dan krijg ik tenminste het feest een beetje mee en kan ik wat langer doorgaan!!
met pillen ga ik in mn eigen wereldje zitten spacen!!
Waarschuw beheerder
Met drugs word ik altijd egoistisch:S

Ik wissel altijd een beetje af. Het ene feest wel drugs, het andere niet. Net waar ik zin in heb.

Als ik alleen bier drink, loop ik de hele avond zwaar te hakken met mn maten:D

Als ik hard ga, heb ik altijd zwaar de behoefte om rondjes te lopen. Dan sta ik daar, iedereen kwijt, in mn eentje te hakken. En het nog zwaar vet vinden ook!!!
Als ik dronken ben en ik raak iedereen kwijt, heb ik een verneukt feest.
Maar met wat pep of een snoepje of 2, loop ik juist weg:S

Heel wazig, maarja:D
Waarschuw beheerder
Als ik hard ga, heb ik altijd zwaar de behoefte om rondjes te lopen. Dan sta ik daar, iedereen kwijt, in mn eentje te hakken. En het nog zwaar vet vinden ook!!!
Als ik dronken ben en ik raak iedereen kwijt, heb ik een verneukt feest.
Maar met wat pep of een snoepje of 2, loop ik juist weg

Heel wazig, maarja
------------------------------
jaah heb ik ook bij elk feest stuiter ik na de ingang al helemaal weg de zaal in, ik vind me mate wel weer ma t boeit me ook nooit in je 1tje is ook vet kick... ik ga meestal ff stampe bij lui die net zo gek zijn als mij :P...
Waarschuw beheerder
geef mij maar pep , kan je uren blijven door dansen zonder moe te worden, zonder ups en downs. en toch blijf je erbij met je hoofd. je herinnert je nog de hele avond.
met pillen gaje je het meest geamuseerd hebben , maar ik vindt zelf dat je meer laat leiden door wat je hoofd zin in heeft. en je ziet er echt niet uit. al je fotos die je ziet trekken op de ballen.

het is natuurlijk wel leuk het effect van xtc , maar als ik mag kiezen , geef mij maar beetje pep.

maar ja kgebruik ook nog niet zo lang pep. miskien kom ik het ook nog beu . maar voor de moment geef mij maar pep.
het is super. maar het heeft ook ferme nadelen als , niet kunnen eten en dagen door gaan op speed is niet gezond voor je lichaam . je moet het maar eens nuchter proberen dagen doorgaan zonder slaap en weinig voedsel.

nou ja iedereen heeft zn eigen voorkeur voor het gewenste effect. als ik dan ga combineren, dan voel ik niets van de pillen kwa effect , maar ze werken wel degelijk. het speed effect domineert en dat is juist het rare vindt ik.
je gaat ook rare dingen uitslaan en door de pep versta je er niet aan. dat mensen raar kijken omdat je staat te zagen, terwijl je niets doorhebt omdat je denkt dat je normale dingen zegt door de pep. mja raar uitgelegd maar ik vindt het toch zo .

de ideale feestdrug bestaat niet. maar als ik moet kiezen geef mij maar pep. lekker uren doorgaan;)
Waarschuw beheerder
ik ga voor de pille! pep nog nooit gedaan en wil het ook nooit doen!

vind het egt kk bende! niet dat pille goed zijn!
maat tog...:p:p
Waarschuw beheerder
Altijd een combi van pillen+pep
maar als ik moet kiezen ----> PEP!!
________// uber alles!
Waarschuw beheerder
jah beetje raar dat je het kk bende vind als je t nog niet eens gedaan hebt :S
Waarschuw beheerder
et maakt nog steeds een goeie hoeveelheid hersens kapot dus in mijn ogen is en blijft et; kk bende, rotzooi, troep etc. mja gebruik t wel es soms wel leuk (op feesten altijd goed :P ) :jaja:
Waarschuw beheerder
pep :yes:

van pillen loop je er altijd zo verneukt bij

Waarschuw beheerder
donateur
pep!!:yes:

xtc leuk om beetje te afteren
Waarschuw beheerder
pillen :yes:

Waarschuw beheerder
pep natuurlijk van pillen zie je als een debiel uit
Waarschuw beheerder
pilluh! van pep kan ik wel stuiteren maar niet zo lang.. krijg dan als nog last van me mild/.. en daar doen we het nie voor

Waarschuw beheerder
PEPPPP :kwijl:

Waarschuw beheerder
pep

Waarschuw beheerder
donateur
geef mij maar pillen,want van pep word ik zo down van

Waarschuw beheerder
een vriend van me wordt altyd lam van de pillen en saggie van de pep....
ik zelf heb nog nooit pep gehad O:)

Waarschuw beheerder
pep is altijd goed..
als ik slechte pillen heb op een feest dan word ik stil en kom ik niet in feeststemming
Waarschuw beheerder
donateur
voor een feest paar dikke lijne pep en binne nog paar pille en der na weer wat pep werkt bij mij altijd goed! :yes:
Waarschuw beheerder
pep natuurlijk
Waarschuw beheerder
pillen om te spacen en pep om wakker te blijven...;)
Waarschuw beheerder
pep en pillen....:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pep EN pillen:yes::bounce:

Waarschuw beheerder
mja tis zo arjan..
Waarschuw beheerder
thuis pep , op t feest pillen en bier, en misschien nog klein beetje pep, en dan 's ochtends weer pep :yes:

maar als ik moest kiezen toch echt wel Pep hoor:D

Waarschuw beheerder
bellie!!!!!
kun je mooi verdan!!!
:kwijl:

Waarschuw beheerder
op een feest liever pep van pillen word ik soms sloom

Waarschuw beheerder
Wat is dat nu weer voor vraag..begin met pep..dan pilletjes..dan pep...dan...eehm...vage dingen doen en racen door de zaal heen!
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Alleen pep, en op het laatste deel nog hand vol pillen, wheehe!

Waarschuw beheerder
mdma

lekker vaag

en als je eenmaal in beweging bent ook niet meer te stoppen :)

Waarschuw beheerder
mdma....das kewl...wie heeft?

Waarschuw beheerder
Pillen:-)
Waarschuw beheerder
Is het niet stoer om drugs te gebruiken?
Waarom zie ik dan op elk feest waar ik kom mensen die echt volledig de weg kwijt zijn?
Waarom zijn er op feesten dan altijd onbekenden die het stoer vinden om te vertellen hoe veel ze gebruikt hebben?
Waarom worden hier dan zoveel topics geopend over drugs, of het door de weeks al dan wel of niet normaal is etc etc

Op xtc kun je inderdaad beter mee gaan op de muziek, op pep heb je jezlef beter in de hand; voor zover dat mogelijk is.

Conclusie: Alcohol ruleerd

Owjah, en alchol is geen drug?
En ik denk trouwens dat er bar weinig mensen zijn die
het doen om "stoer" te zijn hoor, echt onzin, je doet
het toch omdat je je er lekker bij voelt?

Waarschuw beheerder
groot gelijk :)

Waarschuw beheerder
mdma voor al uw feesten en partijen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg pillen
Waarschuw beheerder
Pep!! maar een pilletje erbij kan uiteraard geen kwaad...

Waarschuw beheerder
pep!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
pillen.

pep is zware k*tzooi nooit van me leven. :no:

Waarschuw beheerder
Ik gebruik nix meer maar heb t wellus gedaan als ik dan toch moet kiezen doe maar pep kan je lekker lang doorramme zonder je kut te voelen

pille make je zo down en sloom soms :P!

Waarschuw beheerder
Tis maar net welke snoepjes je hebt...,
bv die oranje v2tjes zijn super voor feesten!!

Maar pep is fijner!

:p
Waarschuw beheerder
donateur
maar de volgende dag ben je toch zwaar naar de klote met die pep?
Waarschuw beheerder
donateur
haha nee dank je. :)
Waarschuw beheerder
maar de volgende dag ben je toch zwaar naar de klote met die pep?

ik vind dat reuze meevallen.. na pillen ben ik meer naar de klote

Waarschuw beheerder
Na pillen word ik ook altijd zo moe als ik weet niet wat. Als ik een paar nachtjes heb doorgetrokken op pep, dan kom ik die dag erna nog zonder pep door..

Maar op een feest zou ik het feest beginnen met een paar snoepjes, vervolgens een paar uur later een paar dikke lijnen pep, en je kunt er weer helemaal tegenaan!
Waarschuw beheerder
donateur
dan zou er veel verschil moeten zijn tussen de pep van nu en van jaren terug want ik weet dat ik toen echt naar de klote was na zo'n avond.

Waarschuw beheerder
Jha pep voel je je de dag erna wel uber gaar..,
Maar gewoon door snuiven:p

Waarschuw beheerder
Ik word van allebei niet echt gezelliger op feesten. Word ik mega afstandelijk van. heb ik echt alleeen maar een feesje in mezelf. Heb dan liever gewoon :bier: op een feest!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pcies :bier:

maar ik heb meestal na genoeg bier krijg ik zin in andere dingen :): sos
Waarschuw beheerder
donateur
combi :yes: :9 :9 :9 :9 :bounce:

Waarschuw beheerder
pep.

vond pillen eerst ook relexter,totdat ik voortijdig gaar begon te worden van pille..als ik 3 of 4 schijven vreet heb ik 2 uur lol en wordt dan gaar,krijg vermoeide benen,tegen je zin in bewegen enzo...ook krijg je een naar hoofd van pille zowel tijdens als de dag erna, en je vergeet gwoon veel dingen...

van pep kan ik de hele nacht keihard beuken zonder echt moe te worden,echt waus zie k er ook nooit uit,btje doppe alleen. dag erna ben k nooit gaar van alleen pep...

Waarschuw beheerder
pep vind ik wel beter
neem pep met pillen

Waarschuw beheerder
nou van pep krijg je zo'n ingevallen smoelwerk.
en de dag erna is ook geen feest.
ik gebruik zelf niet zoveel meer, dus ik ga het lekkerst op pillen.
Waarschuw beheerder
beter pep joh dan raak je ook nog wat kilos kwijt en je word niet te ubervaag net zoals met pillen. maar combie pillen en pep werken perfect eerst lekker spacen van de pillen en dan de pep om heel de n8 door te gaan :D

Waarschuw beheerder
pep
Waarschuw beheerder
pep en anders nix

Waarschuw beheerder
vind pep het beste maar op feesten wordt ik de laatste tijd vet vaag van pep ga rare dingen denken!dus nu voor mij even pillen!

Waarschuw beheerder
geen pillen meer voor mij, ik ga er alleen maar van zitten !!!!!!!

Waarschuw beheerder
geef mij maar een piletje op de heen weg 1of 2 nifies pep als ik binnen kom .
en as ik weer terug moet rijden een niffie sosa.
en tussen door veel jonkoes en liters baco.

en als ik dan moet slappe och nouja dan hebben we altijd nog gea.
ma das meestal zondag savonds laat pas
Waarschuw beheerder
pep natuurlijk , kan je van blijven doorgaan.
voor mij zijn pillen verleden tijd. khaat het gewoon dat ik dan zo lelijk rondloop , bekken te trekken en zo hele grote pupillen.

gewoon niet overdrijven en geen dagen door snuiven. kan niet veel kwaad denkek. en goed blijven eten natuurlijk
dat is wel minder ben al ongeveer 10kilo verloren:s
niet om fier op te zijn natuurlijk. maar pillen sucken echt

Waarschuw beheerder
allebei

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Ja die combi is wel relax ofzo

Waarschuw beheerder
allebei gewoon doorstapelen en nilfiske
Waarschuw beheerder
Cappies half om half waren altijd wel relaxed.
Waarschuw beheerder
allen twee niet rotzooi
heb het zelf gebruikt
pep brand maar wat en je blijft wakker meer ook niet
pillen is ook maar zooi coke is beter en een dikke joint
Waarschuw beheerder
deed altijd alles door mekaar heen:P kwam je nog eens voor verassingen te staan:O
maar na flinkuh piriode grote speedbommen te hebben geslikt werd ik paranoia,ben toen overgegaan op alleen pillen en dat hielp!
laatste tijd doe ik weer alles door mekaar alleen in ff mindere maten dan voorheen:)

Waarschuw beheerder
Ben Anti-coke en pille hoeft Ik al helemaal niet op een feest!!!:no:

Word Ik altijd veels te skeel:vaag: ...Ik moet HARDGAAN G.V.D.!!!!

Doet mijn maar een schip bier//>>> beetje speed & een beetje Ket....

...en Ik heb HELE weekenden pret, zo vet tot en met!!!

(Y)

VETT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pillen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
MDMA voor het leven...

Waarschuw beheerder
combinatie van pep en pillen:D en lekker veel:D dan krijg je niet zo van die hang oogies:P hehe
Waarschuw beheerder
Pillen!! Voor mij dan iig.. Als t uitgewerk is wil k graag kunnen slapen en bij pillen is dat al lastig voor me maar met speed nog veel meer..

Word je zo verkankerd van! :S

Waarschuw beheerder
pep, als ik pillen op heb dan wil ik heel de nacht rustig zitten en heb ik nergens zin meer in. Niet relaxed op een feest.
Waarschuw beheerder
gewoon allebei

alleen pep is saai en met een pilletje zit je er meer in

Waarschuw beheerder
PEP zekerzzz te wete, pille zijn voor mijn voor ernaar, wed maar!!!:yes:

...wordt altijd veeeels te skeel van pille en dat moet Ik niet hebbe op een feestje:no:

HARD GAAN G.V.D. Beetje Speed, beetje Ket dan heb Ik het Vett!!!(Y)

Waarschuw beheerder
*en anders ook:p*
Waarschuw beheerder
pep met veel samboeka

Waarschuw beheerder
pillen zijn kut, dus wij gaan voor de pep

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is beter voor op een feest, mits je niet para word, want dat is echt erg!!

Pillen op een feest kan ook lekker zijn. Maar met MDMA ga ik liever bij iemand thuiszitten, of buiten rondzwerven met een groep ofzo, gewoon lekker vaag in je bovenkamer zijn :vaag:

Waarschuw beheerder
Gewoon combineren (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Yepperdepep.....gewoon een mooie combi maken!!!!
________________________// + :xtc:
Waarschuw beheerder
mee eens gwoon mooie combi make is maar hoe je je voel pep kan je para make als je je kut voel van de pep en is meestal als je te veel pep neem of je heb kutzooi neem dan un halve pil fzo je kan zelf bepale mdma s bete zit geen andre zooi in jatog????

Waarschuw beheerder
Pillen!!!
Waarschuw beheerder
nou er is niks beters dan een lekkere __________________// pep!!!!!Van pep blijf je helder van pillen niet!

Waarschuw beheerder
Ik ga toch ook voor een mixje van pep, pillen en natuurlijk een paar vette joints erbij! Alleen die kater naderhand...

Waarschuw beheerder
die is een beetje minder tof!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon allebei

alleen pep is saai en met een pilletje zit je er meer inp

JUIST! paar goeie smarties en dan paar dikke lijnen pep :P en je gaat als een vuurpijl:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doe mij maar pillen

Waarschuw beheerder
mixen ;) :vaag:
Waarschuw beheerder
idd gewoon mixxen :9
Waarschuw beheerder
das zeker waar:9
Waarschuw beheerder
doe mij maar pillen

mij ook :yes:
Waarschuw beheerder
gewoon pillen slikken dan komt alles goed

Waarschuw beheerder
pillen .ga weg met speed ba ba.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op dinsdag 31 mei 2005 om 21:46:
vaagheid roeleert

Op grote feesten niet vind ik.. Dan mis je te veel;) Kun je beter doen in de discotheek, thuis of buiten:9

Waarschuw beheerder
:xtc: natuurlijk, der is niks mooiers dan leip wezen :)

Waarschuw beheerder
allebei
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dierenees op dinsdag 31 mei 2005 om 23:00:
Op grote feesten niet vind ik.. Dan mis je te veel;) Kun je beter doen in de discotheek, thuis of buiten:9

de meeste grote feesten zijn zo sfeerloos dat ik liever wat mis maar wel uit me plaat ga ;)
Waarschuw beheerder
op een feest moet je eigenlijk helemaal door1 zijn
Waarschuw beheerder
dan neem je pep en pillen en bier en sterke drank

Waarschuw beheerder
ik denk pilluh maar wel een sieltje in je zak om je kop erbij te houden
toch?
Waarschuw beheerder
oOoDeniseoOo citeer 31 mei 2005 23:10
allebei

Zucht... jij hebt nog nooit pep gehad :p En ik weet dat :D

Pep is stukken beter :yes:
Waarschuw beheerder
ligt eraan wat ik in mn broekzakje heb ;) doe mij beide maar
Waarschuw beheerder
donateur
wat is beter op een feest pep of pillen

pep + pillen is beter
pep + pillen + bier is het beste :yes:

Waarschuw beheerder
ik zei altijd pep

maar ik heb een beetje de pillen weer her-ontdekt de laatste tijd hahaha :D enorm voordeel is dat ik nog een beetje kan slapen op zondag, iets minder brak op maandag :D

Waarschuw beheerder
ben ik het helemaal mee eens dat pep het beste is want van pillen word je zo of

Waarschuw beheerder
Gewoon allebei :)

Waarschuw beheerder
idd van pep ben je geleik zo erg naar de klote de volgende dag

Waarschuw beheerder
Ik zou kiezen voor Pep
Dan kan ik tenminste nog goed buurten met iedereen
Als ik pillen op heb kan ik niet eens een goed gesprek beginnen met iemand..