Maar echt vakantie hebben we dus niet gehad
Ahhh
Pff dat jullie vakantie zo in een dip moet vallen, met dat vieze weer erbij

Niet leuk voor jullie

Ik hoop dat jullie het alsnog naar jullie zin hebben gehad en toch een beetje uit hebben kunnen rusten enzo van de dagelijkse werkstress
En ach, volgende keer beter

! Dan zou ik lekker voor een tropisch en warm land kiezen als ik jou was
Denk gewoon mn zwart/witte lakcorset, lakrokje en leren laarzen. Hoef ik tenminste nix aan te schaffen
Ooooh das leukkkk

!
Ik denk ik mijn zwarte chaps met uhmm zwarte plakkers ofzo
Igg helemaal in het zwart
Idd dan is CL leuker vind ik Maar wel weer vaak te druk vooral de eerste uurtjes tuussen 12-3. Dat vind ik echt minder
Ja das waar..

CL kan idd erg druk zijn. maar ja dan kom je wel genoeg bekenden tegen

Ik vind CL altijd wel een leuk, goed en gaaf feest dus verheug me er dan ook iedere keer op
Uitspraak van actief op donderdag 10 augustus 2006 om 15:52:
dus dan maar uitkijken naar volgend jaar
Jaaa doen wij ook met de FFWD.. en dan maar hopen dat het veeeel beter weer word

Wij stonden even in de regen,onder de plu, te kijken naar de trucks maar dat was dan ook alles.. had echt geen zin om mee te lopen in de stromende regen en om weer eens kleddernat te worden.
Heb het helemaal gehad met die klote regen iedere keer, en zeker met een outdoor feest

! Koop dan ook nooit meer mijn kaartje van te voren en ga dus eerst kijken of het lekker weer word , als ik naar een outdoor feest wil, en daarna zien we wel verder.
Uitspraak van actief op donderdag 10 augustus 2006 om 15:52:
Maargoed er zijn altijd meiden die in een
hotpants naar een feest gaan, mij best
Hotpants vind ik bij elk feest wel passen

Minst het wel een beetje een groot feest of een erotisch feest is.
Af en toe zie je idd van die figuren op normale feesten die er dan juist veel te erotisch bij lopen, die heb je dan ook. Trek me er niet veel van aan, en vind het 9 van de 10 keer dan wel mooi staan, maar je word toch vaker raarder aangekeken als je zo naar een normaal "hakkuh" feestje gaat ,maar ach mensen moeten het lekker allemaal zelf weten en ik trek ook gewoon altijd aan wat ik wil
Denk dat ik ook wel naar BITCH ga, crazyland sla ik ff over
Ga naar allebei denk ik

Crazyland voor de gezelligheid en omdat ik gewoon elke keer weer bij Crazyland moet zijn en Bitch om meer even te kijken hoe het is
Nee dat vind ik zoooooooooooo fout
Maar goed, snap ook wel dat je niet op een hardcorefeestje met muiltjes gaat lopen en kisten vind ik helemaal tien keer nix dus tsjah
Haha das waaar

Als ik weer eens naar een hardstyle feestje ga trek ik ook gewoon platte laarzen aan, en nooit meer van die hoge hakken ofzo waar je al na een halfuur pijn in je poten van krijgt.
Tsja, ik zou never nooit nikies aantrekken, laat staan dat ik uberhaupt een paar sportschoenen in de kast heb (niet dus

), maar ja als anderen ze aan hebben maakt het mij ook niet uit
ja als ik naar m'n knol ga heb ik m'n maxxies aan en soms een rokje
Geil Sjaaron
Misschien iets voor Crazyland

? neem je je knol mee

?
Moet wel zeggen dat ik af en toe geen erotisch feest ook wel eens leuk vind
Idd

een keertje wat anders, is altijd goed en leuk