Partyflock

Forumonderwerp · 731161
15975x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hier thuis nog 7x5mg tabletten Diazepam gevonden :xtc:

Maar er staat "Exp. 04-2003" op. Nu vraag ik me af of het kwaad kan om ze alsnog te slikken.

Hoe zit dat eigenlijk met medicijnen die over de datum zijn? Verliezen ze hun werking na verloop van tijd (en dat die datum er daarom opstaat) of worden ze "giftig" en kun je er ziek van worden?

Waarschuw beheerder
+1
@ natural born chiller: Ik vind temazepam persoonlijk echt de meest waardeloze benzo die ooit op de markt is gebracht! Man wat een troep! Je valt inderdaad goed in slaap om daarna na 2 uur wakker te worden en vervolgens kan je helemaal nie meer slapen...het werkt gewoon veel te kort om een goed slaapmiddel te zijn.
Waarschuw beheerder
Is ook zo. ik heb ze uit brazilie. heb daar 5 maand gezeten :D heb nog een hele rits over :vaag:

Waarschuw beheerder
Ja ze zullen ook nie in de weg liggen in ieder geval ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik slik ze omdat ik verkrampte nek spieren heb :)
maar geloof me, echt lekkervan een diazepam word je niet :s

als ik er 1 neem van 5 mg, dan slaap ik dik 18 uur achter elkaar :S
Waarschuw beheerder
mmmh, dan ben je wel erg gevoelig. 5 mg merk ik geneens.

Waarschuw beheerder
Ja dat is inderdaad wel een lage dosering. Bij mij werkt 10-15 mg. wel relaxed. Heb gisteren trouwens een flurazepammetje gescoord en die werken ook wel relaxed:d
Waarschuw beheerder
donateur
Bij tabletten maakt het niet zo heel veel uit als ze een paar maanden over data zijn ; of de werking wordt iets sterker of zwakt juist iets af.. genoeg ervaring mee:D...

Temazepam is ook wel relaxed na een avondje ____// maar daar blijf je zo duf van de dag erna.. Een seresta(oxazepam) is dan een goed alternatief ;)

Enne to Yootje: iedereen reageerd daar anders op, de een merkt niets van 5 mg en de anders slaapt daar 2 dagen op....
Waarschuw beheerder
donateur
Idd mel :P ik word er aardig duf van :P

is soms wel lekker b) maar niet altijd :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ferdi wa ben je tog weer allemaal van plan :P
Maarre niej groen worden he hahaha ;P
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je van diazepam toch een redelijk relax/happy/chill gevoel krijgt. Dit is bij Oxazepam veel minder...

En dan heb ik het over tabletten van 20mg Diazepam en 50 mg Oxazepam.
Waarschuw beheerder
Maar het is trouwens zo dat wanneer je niet aan 7/8 uur slaap komt de avond dat je diazepam of oxazepam pakt dat je dan eerder kans hebt om dingen niet meer te herinneren...

Dus pak ut niet wanneer je maar een paar uur kan slapen ofzo...