Partyflock

Forumonderwerp · 729795
3489x bekeken
Waarschuw beheerder
http://members.home.nl/bolle.hardcore/Foto's%20krant.htm
Kneusjes :jaja:

Waarschuw beheerder
Opmerkelijk :o

Waarschuw beheerder
Ajax vlag + nazi vlag :s
Waarschuw beheerder
Prachtig toch :D
Waarschuw beheerder
Volop topkeelties :D

Waarschuw beheerder
Kinders...komt misschien nog wel goed...
Waarschuw beheerder
[img]http://members.home.nl/bolle.hardcore/DSC_0105.JPG[/img]

indrukwekkend :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De leeftijd in hun groep varieert van 8 tot 20 zo te zien :/

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Waarschuw beheerder
wat een kindjes
Waarschuw beheerder
donateur
Die foto's vragen erom om bijgewerkt te worden :X

Waarschuw beheerder
rare figuren :S
Waarschuw beheerder
wazige mensen.. :D ze komen niet eens op een feestje binnen :P

btw dat is een cheap ass imitatie whitepower vlag geen nazi vlag.

maar er als je naar de leeftijds categorie kijkt heb je veel meer allochtonen, die zie je ook met die leeftijd al op straat hange en een grote bek hebben tegen ouderen. en dit groepje is maar een enkele menigheid en geen grote hoeveelheid als je het totaal bekijkt, en vergelijkt me het aantal hangende allochtonen.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe oud zijn die gastjes? Pfffff :| Die verneuken hun hele leven in 1 klap met zo'n HP/Tijd artikel.
Waarschuw beheerder
[img width=300]http://members.home.nl/bolle.hardcore/DSC_0016.JPG[/img]
Is your mothers proud of you :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ouw hoer niet wat een kleine kindertjes haha

En door dit soort mensen krijgen wij de slechte naam:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Wat hebben ze nou steeds met elkaars hoofden vasthouden?? :/
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
ze zitten vast ook op PF :[

kom maar op kinderkes....

zo te zien is het overigens wel weer Limburg....das ook opmerkelijk....
Waarschuw beheerder
artikelen die er bij horen
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd01.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd02.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd03.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd04.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd05.jpg

2:Para-Stamp-Wijf ik haat trance
Wie zijn wij?? :S De wat ouderen? Jullie precies hetzelfde en misschien nog wel erger (omdat jullie ouder zijn).

En zeg nou niet dat je een gabber bent :nee: Je moet je diep schamen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Enneh, ik weet niet of je het door hebt, maar ze imiteren jullie :S
Waarschuw beheerder
donateur
Kinders toch :|
Waarschuw beheerder
Ik vind dit topic eigenlijk een beetje dubbel nu :s

Waarschuw beheerder
donateur
Meen je niet!!

(N) En dan ook nog een Neophyte vlag in die ruimte daar... Denk niet dat dat op prijs wordt gesteld kinders!! :[
Waarschuw beheerder
ara-Stamp-Wijf ik haat trance
Wie zijn wij?? De wat ouderen? Jullie precies hetzelfde en misschien nog wel erger (omdat jullie ouder zijn).

En zeg nou niet dat je een gabber bent Je moet je diep schamen

Huh wat zeg jij daar??
haha ik lach jou uit!!
jij bent weer zo ene met van die vooroordelen zeker:S:S

Enneh, ik weet niet of je het door hebt, maar ze imiteren jullie

Ow is dat zo??
Weet jij dan wie ik ben,wat ik denk??

NEE DUS:@
dus ga ergens anders ligge zeike man
Waarschuw beheerder
Jullie denken allemaal hetzelfde, allemaal rotte appels, met paar goede er tussen..

En LONSDALE is nooit van de gabbers geweest, dus ik weet niet wat je "onder eigen inbreng" zit te ijlen :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En door dit soort mensen krijgen wij de slechte naam

Waarom krijgen 'jullie' door die kindjes een foute naam?
Ik ben het er mee eens dat het zielig is dat ze zo zijn maar alleen uit de foto's kan je niet afleiden dat ze erge dingen doen.

Als ik alleen al naar jouw naam kijk, kan je eerder concluderen dat jij jezelf een slechte naam geeft
Waarschuw beheerder
Ze zijn 1:1 kopie! En niet van mij hoor :D :D Ik heb al die onzin kleding niet nodig om van hardcore te houden, "jullie" blijkbaar wel :jaja:

Waarschuw beheerder
ik denk over een tijdje dat niemand meer londsdale aan doet en overstapt naar de bReEaZaAaAh! kleding :devil:
Waarschuw beheerder
ik ijl niet
dat stukje is gewoon mijn mening

wie zegt dat Losndale van de gabbers is??
veel gabbers dragen t merk ,..en meer niet hoor:S:S

en nee ik denk niet t zelfde als die kut kinderen hoor!!
dat weet ik toch wel voor jou.

Majah je kent me al jaaaaren natuurlijk :vaag:
Waarschuw beheerder
Skyme, vriend van mij is een echte hardcore liefhebber en droeg al lonsdale voordat die kneusjes het gingen dragen, dus dat slaat ook weer nergens op :gaap:
Waarschuw beheerder
:z

Ja en gabbers dragen kisten :z

Gabber is dood..PaRaWijFFeEEeiEEE_NL_TeRRor_iK_HaAt_TrAnCe
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: daar gaan we weerrrrrr!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Voor alle duidelijkheid:

wie zegt dat Losndale van de gabbers is??
veel gabbers dragen t merk ,..en meer niet hoor

Gabbers dragen aussies en maxies! (L)
(lees: MU-ZIEK-LIEF-HEB-BERS :yes: )

Het gros van de mensen die lonsdale dragen en kisten zijn voornaamlijk die 13, 14, 15 en 16 jarige kneusjes die geeneens weten wat hardcore is, maar het toch stoer vinden omdat hun vriendjes het luisteren en de zelfde nutteloze politieke ideeën hebben als die andere
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat er tegenwoordig niet meer gezegd kan worden dat Lonsdale niks met racisme te maken heeft... ook die tijden zijn veranderd :)

Als je Lonsdale mooi vind en het draagt maar niet met racisme geassocieerd wenst te worden moet je toch wel even bij jezelf te rade gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Pff dit is echt triest :vaag:

Wat een kinderen zeg.....
Mijn ouders zouden me thuis vastbinden of naar een inrichting sturen als ik zo zou zijn ;P

En die opmerkingen in het gastenboek, echt geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
pff idd

ik haat mensen met vooroordelen:S:S

Skyme ze willen in NL toch bereiken dat er geen vooroordelen meer zijn tege over de alochtonen (wat ik ook niet heb trouwens!!)
En waarom zou jij dan wel bijv. over mij een vooroordeel mogen hebben??is dat dan geen discriminatie??:@
Waarschuw beheerder
Skyme is EN dubbel bezig met dit topic EN scheert iedereen over 1 kam.
Leer eerst je medemens kennen, voordat je oordeelt ;)
Waarschuw beheerder
idd dat vind ik ook
leer eerst iemand kennen

Waarschuw beheerder
en er dan een vlag van ajax neer hangen :x:x:x:x

[img]http://members.home.nl/bolle.hardcore/DSC_0121.JPG[/img]

Ze snappen het niet helemaal kleuters :no:

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
wat een stakkertjes...
Waarschuw beheerder
Valt me nog mee dat het niet een Ajax-vlag is met een Jodenster erin 8)
Waarschuw beheerder
Het "Ik ben zo dom als het achterend van een dik vet varken dat net gescheten heeft-virus" neemt steeds grotere vormen aan, dus. Ik vraag me af of deze irritante quttekopjes ooit van een goede opvoeding hebben kunnen genieten.
Waarschuw beheerder
Para-Stamp-Wijf ik haat trance (wat een naam zeg :S):

Waarom draag je dan kleding dat associatie oproept met het extreem-rechts?? Kleding wat jij draagt heeft FUCK ALL met gabber en hardcore te maken en toch blijf je het dragen. En zeg nou niet dat je het mooi vindt want iedereen loopt in dezelfde houthakkersbloes of lonsdaletrui :s Kuddegedrag.

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Opzouten en opsluiten die meelopende k*tkoters.

Al die citaten in dat artikel van HP/Tijd van die kinders tonen al genoeg dat ze niet eens hun eigen denkwijze hebben. Met zijn allen meelopen met dat 14 jarige puistje die ze ook nog eens de Fuhrer noemen binnen hun groepje.

1 grote "bah"! *kots*

Gewoon te zielig voor woorden dat deze pukkels ervoor zorgen dat vele andere hardcore-liefhebbers door dit soort dingen allen over 1 kam geschoren worden :[

Waarschuw beheerder
donateur
Para-Stamp-Wijf ik haat trance>>. als IK jou jaren zou kennen had ik je jaren geleden al een enkeltje Duitsland met de VEETREIN gekocht!!!!
Waarschuw beheerder
Kleding wat jij draagt heeft FUCK ALL met gabber en hardcore te maken en toch blijf je het dragen.

Discriminatie: verwerpelijke onderscheiding, achterstelling, negatieve beoordeling en behandeling van iets of iemand of een groep op grond van bepaalde, niet ter zake doende kenmerken als ras, huidskleur, sekse geaardheid e.d.

Skyme: jij discrimineert: JIJ oordeelt over iemand omdat ie een bepaald merk kleding draagt. Goed of slecht heeft te maken met innerlijk, karakter en uitstraling. Zolang jij alleen kijkt naar de uiterlijke verschijningsvorm, ben je voor mij geen haar beter dan die kleuters. Sorry. :(

Waarschuw beheerder
donateur
kotertjes

Waarschuw beheerder
donateur
Foto's zijn duidelijk bij iemand's ouders op de boerderij gemaakt, zijn die mensen vergeten de stront op te ruimen hebben ze die nu in hun ogen zitten of zo!!!

Waarschuw beheerder
triest... heel triest.

Zielig gewoon dit.
En dan Ajax (Joden) en Nazi's met elkaar mengen? weten jullie wel waar jullie het over hebben?
Vraag maar even aan jullie opa en oma hoe het 60 jaar geleden was om tussen de nazi's te leven en zeggen dat je er nu ook 1 bent. Ik denk dat jullie opa je achterna komt met een shotgun

En dan nog iets: Waarom brengen jullie gabbers en Lonsdale in verband met racisme/skinhead/nazi? Doe eens even niet zo zielig

Groeten van een gabber uit Noord-Holland

dit is wel een goeie, uit het gastenboek geplukt ;-)
Waarschuw beheerder
zijn die mensen vergeten de stront op te ruimen hebben ze die nu in hun ogen zitten of zo!!!
wie weet hebben die ouders ook nog 't bier voor die kindertjes koudgezet. Sommige mensen verdienen het niet vruchtbaar te zijn, hè...triest, diep triest.
Waarschuw beheerder
zo te zien is het overigens wel weer Limburg....das ook opmerkelijk....

waar slaat dat op? hoezo WEER??
als je zegt: ja het zijn weer buitenlanders ben je weer racist. dus hou die opmerking ook voor je.

en je kan die kinderen toch niet serieus nemen?

en skyme, wat boeit haar naam? wat is er racistisch aan? het is gewoon een normale naam net als veel andere hebben. maar zieligerds zoals jou raken helemaal in paniek door een doodnormale naam :S

en ik draag ook lonsdale en ik heb geen vooroordelen over allochtonen, ik heb alleen pure feiten en ervaringen waaruit ikzelf concludeer dat ik ze (voor een groot deel) niet mag, en dat is gewoon mijn mening.

om maar niet over de pimp gastjes te beginnen, zoals dit bv: http://www.superdudes.nl/!!!!!_pimpO^ :P

hier zou ik me als ouder nogveel meer voor schamen
Waarschuw beheerder
:D

Het kan niet anders of die gastjes komen uit Noord-Limburg.

Typisch zo'n keet (kiet) waar ze een beteje rondhangen omdat er verder niets te doen is in het dorp.

Sterker nog, het komt me ZO bekend voor dat ik denk dat dit ergens in helden of Panningen is. Aangezien die plaatjes sowieso al zo in het nieuws zijn lately. Heb dr zelf gewoond ook.

Wat een droeftoeters. Pro Holland zijn maar ws. zelf alleen maar plat dialect lullen.

Waarschuw beheerder
Para-Stamp-Wijf ik haat trance (wat een naam zeg ):

Waarom draag je dan kleding dat associatie oproept met het extreem-rechts?? Kleding wat jij draagt heeft FUCK ALL met gabber en hardcore te maken en toch blijf je het dragen. En zeg nou niet dat je het mooi vindt want iedereen loopt in dezelfde houthakkersbloes of lonsdaletrui Kuddegedrag.

Draag wat ik zelf wil en als andere mensen dan vooroordelen zouden hebben is dat hun keuze:dik weet wel beter
en trouwens ik draag bijna geen lonsdale:S:SHeb er kleren van maar ech nie alleen maar Lonsdale:S:S

Para-Stamp-Wijf ik haat trance>>. als IK jou jaren zou kennen had ik je jaren geleden al een enkeltje Duitsland met de VEETREIN gekocht!!!!

Haha nou had dat gedaan dan:D:D
noemen ze mijn kleding kudde gedrag haha
kijk naar jezelf man
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in van die kansloze families zijn ze volgens mij allang blij dat die kinderen een hobby hebben..

Waarschuw beheerder
donateur

mag jij wel roken van je moeder hahahaha
wat een kereltjes
Waarschuw beheerder
kansloze families zijn ze volgens mij allang blij dat die kinderen een hobby hebben
dat ze dan maar es gauw gaan kantklossen of koeienmelkestafettes regelen, want dit is nix. White trash ipv White power.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die gasten lijken wel 6 , geen leven
Waarschuw beheerder
Nou uhmm ik ben Joyce....
Gabberwijffie van 20 jaar,....
Kom uit Maastricht....
En ben helemaal verslaafd aan Hardcore muziek en feesjuhs ....En....

20 jaar en dan beweren dat je gabber bent :nee: Gabber was al uitgestorven toen jij in je pampers rondliep :nee:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDhApQVASWYfCxH3koJG!ymagY8byIN0Hu8oYqXuVafB6nfKBZP8ciSIOWWH1ky6BY*ao01yl4pM4CH185!W4FmmdD200GBw5wPL5k3H1rsDpn92zBXUg/ja%26nee.bmp?dc=4675468340815305219[/img]

Dit zegt wel genoeg denk ik :nee: En ik heb dan vooroordelen? Volgens mij ben jij degene die aan het discrimineren is.

Maja genoeg discussie gevoerd met een PArAwEeFffie die haar laatste IQ 10 jaar geleden uit heeft gescheten :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
20 jaar en dan beweren dat je gabber bent

Hoe oud ben jij dan??? :[

Waarschuw beheerder
donateur
die gasten komen nog geen eens binnen op een feest
Waarschuw beheerder
zeg skyme, laat mensen in hun waarden aub.
waarom kan je nu geen gabber zijn? je mag best van hardcore houden en jezelf gabber noemen. daar hebje geen toestemming voor nodig.

en dat jij al gaat janken om haar naam en profielplaatjes vind ik nog veel zieliger. jij durft niet eens een foto te plaatsen of je plaatsnaam te vermelden.

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://home.kabelfoon.nl/~thanoz/partyflock/nee%20-%20ja%20-%20kisten%201.jpg[/img]

[img]http://home.kabelfoon.nl/~thanoz/partyflock/nee%20-%20ja%20-%20kisten%202.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
alsof die kistjes van de dames zwaar zijn :S

en laarzen,pumps en puntschoenen horen thuis in een kroeg met tmf muziek. op een hardcore feest horen kisten en nikes of iets in die richting :P
Waarschuw beheerder
horen kisten en nikes of iets in die richting
horen doe je met je oren!!! Ik trek gvd naar een hardcore feest aan wat IK wil, al ga ik op de stelten van Bassie en Adriaan. :[

zo dan. :gaap:
Waarschuw beheerder
zeg skyme, laat mensen in hun waarden aub.

en laarzen,pumps en puntschoenen horen thuis in een kroeg met tmf muziek. op een hardcore feest horen kisten en nikes of iets in die richting

Goh. Hou ff je muil dicht of zo, je naam zegt al genoeg over je IQ.
Waarschuw beheerder
*voelt zich volkomen genegeerd* :cry:

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0000c0da0015993e0f9cff231a007cf790]https://partyflock.nl/images/user/USERID/37917/SIZE/large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur

... damn, dit is toch te ziek voor woorden ??? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe oud zou dat ventje in het midden zijn? 9??
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik deze foto's bekijk, is er niks mis met deze lui. Geen rechtse tekens en symbolen te bekennen. Gewoon een gezellige vriendengroep.

Ik heb een hekel aan Lonsdale, maarja ieder zijn smaak natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goh. Hou ff je muil dicht of zo, je naam zegt al genoeg over je IQ.

ga toch janken man, je durft niks op je profiel te zetten, en je hebt een vriendin van 17 en je zeikt over een meisje van 20 die van hardcore houd.
je bent zeker z'n ghotic, aan jou praat te horen.

ik heb een hekel ana mensen met kani kleren, pumps enzo en scheve petten(is dat een rage ofzo) op een HARDCORE feest..

maar je mag alleen over hardcore klederdracht zeiken natuurlijk hier :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
en laarzen,pumps en puntschoenen horen thuis in een kroeg met tmf muziek. op een hardcore feest horen kisten en nikes of iets in die richting
==================================================­============
En wie ben JIJ dan wel niet om dat te bepalen!!!
Lekker vrouwelijk hoor kisten of nikes(not)

Waarschuw beheerder
Als ik deze foto's bekijk, is er niks mis met deze lui. Geen rechtse tekens en symbolen te bekennen. Gewoon een gezellige vriendengroep.

Heb jij je ogen ingeslikt dan :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
==================================================­===========
Kijk eens goed naar die foto's!!
Waarschuw beheerder
hardcore klederdracht
wtf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://members.home.nl/bolle.hardcore/Foto's%20krant.htm

K*tgabbertjes :@

Waarschuw beheerder
donateur
Kut kinderzwabbertjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KUTmeelopertjes dan!! :@
Waarschuw beheerder
later als ik groot ben wil ik ook zo stoer worden O:)
Waarschuw beheerder
ik heb een hekel ana mensen met kani kleren, pumps enzo en scheve petten(is dat een rage ofzo) op een HARDCORE feest..

Dj Vince in Kani :D :D jaja je hoort het goed 8) Sucker
[img cacheid=0007ef3400159a8332f2be971a007cf90e]https://photo.partyflock.nl/images/23785/main/113059.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook ;)
Waarschuw beheerder
En wie ben JIJ dan wel niet om dat te bepalen!!!
Lekker vrouwelijk hoor kisten of nikes(not)

ja geen jongens kisten he:p maar verder is het mijn eigen mening. maar als ze maar niet zo compleet clubkut kleden, dat vind ik echt een ramp.
tuurlijk mag een meisje wel goed gekleed zijn maar niet zo r&b achtig. dr zal ook wel geen lonsdale zijn op een r&b feest ofzo :D

vinden jullie zoiets als dit ofzo kunnen dan op een hardcore feest :P : http://www.superdudes.nl/!!!!!_pimpO^
Waarschuw beheerder
later als ik groot ben wil ik ook zo stoer worden
:yes: ik oefen elke dag, maar ik weet nooit welke arm ik nu omhoog moet houden, dus doe ik ze maar allebei, waarna iedereen zijn jas aan mijn armpjes ophangt, maar dat maakt me niet uit, WANT IK BEN VET KICKuh.. :yes:
Waarschuw beheerder
Dj Vince in Kani jaja je hoort het goed Sucker

ja dus? ben je echt zo achterlijk?? ik vind het ook gaar dat hij dat aanheeft, verder zit ik niet heletijd naar de dj te kijken ofzo dus boeit het me niks.
mijn mening is gewoon dat een bepaalde klederdracht daar niet thuishoort.

en wat loop je toch te zwammen, je maakt jezelf zo anomniem als wat, bangert.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk eens bij "leden".....
Br33zaHtaal :S
Waarschuw beheerder
liever clubkut kleding dan geruite bloesje kisten opgerolde broekspijpen tot boven de kisten kettinkje met bijbehorend kruisje.. enz enz

Waarschuw beheerder
www.cu2.nl/H4L-Lauw-H4L
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
br##Zah is triest

gabbers die breezah taal gebruiken is nog triester 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whahahaha ze hebben wp vlaggen hangen en bij links staat een groot plaatje van RTC!!

Weten zeker niet dat de zanger een kleurling is....
Whahahahahahahaha echt triest :respect:
Waarschuw beheerder
ja die zijn idd triest ja

liever clubkut kleding dan geruite bloesje kisten opgerolde broekspijpen tot boven de kisten kettinkje met bijbehorend kruisje.. enz enz

wat is er mis met bloesjes en kisten?? alsof iedereen er een racistisch spelde of kettinkje erbij heeft. het is gewoon een klederdracht die best past op een hardcore feest vind ik. ik heb geen last van die lui, altijd heel gezellig :D

Waarschuw beheerder
donateur
mijn mening is gewoon dat een bepaalde klederdracht daar niet thuishoort.

==================================================­===========
Als vanaf mijn eerste feest loop ik op laarzen/(punt)schoenen met hakken en gewoon tof gekleed en zal dat ook blijven doen, men moet gewoon aantrekken wat men leuk vindt en zolang men komt om te feesten en niet te provoceren zal het mijn echt worst wezen wat iemand draagt.
Moesten meer mensen eens gaan doen zou het allemaal een stuk vriendelijker gaan worden.
Waarschuw beheerder
Whahahaha ze hebben wp vlaggen hangen en bij links staat een groot plaatje van RTC!!

Weten zeker niet dat de zanger een kleurling is....
Whahahahahahahaha echt triest

hmmm je kan ze niet echt serieus nemen lijkt me?
en het gaat eerder om de muziek dan die "zanger" die je soms ziet op een feest dan :)
maar verder weten ze niet veel over hardcore denk ik... gezien de leeftijd enzo komen ze nog nergens binnen
Waarschuw beheerder
wat is er mis met bloesjes en kisten??

houthakker :gaap: het past niet bij hardcore...meer bij een oi of ska concert :yes:

Waarschuw beheerder
www.cu2.nl/XxhooligirlxX

Waarschuw beheerder
Wat een drama die foto's zeg.

Erg jammer en ergelijk om op de eerste foto die ik zie te lezen Gabbers United, wat denken die blagen wel niet, ze zijn zeker geen gabbers en moeten ze ook ni denken.

Kansloos zijn ze.

Over die "kledendracht"

Lekker belangrijk wat ze aan hebben, op een hardcore feest draagt de meerdeheid nou eenmaal bepaalde kleren. Jammer dat sommige mongolen er allemaal van die domme dingen achter gaan verzinnen en semi duitse ideeen uiten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kansloos zijn ze

En meer ook niet :no:
Waarschuw beheerder
Zielig gewoon dit.
En dan Ajax (Joden) en Nazi's met elkaar mengen? weten jullie wel waar jullie het over hebben?
Vraag maar even aan jullie opa en oma hoe het 60 jaar geleden was om tussen de nazi's te leven en zeggen dat je er nu ook 1 bent. Ik denk dat jullie opa je achterna komt met een shotgun

En dan nog iets: Waarom brengen jullie gabbers en Lonsdale in verband met racisme/skinhead/nazi? Doe eens even niet zo zielig

Groeten van een gabber uit Noord-Holland

Is inderdaad een goeie :D Het is wel zo. Die opa's van hun zouden die ventjes gewoon kapotschieten als ze dat horen :|

Waarschuw beheerder
wat is precies breezahtaal dan?

wat een trieste gasten:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die opa's van hun zouden die ventjes gewoon kapotschieten als ze dat horen

Nou ik ben niet zoals hun, maar die van mij hebben er geen problemen mee dat ik rechts ben

Waarschuw beheerder
donateur
DiT Is Br33ZaH TaAl

Waarschuw beheerder
nou dat vind ik nog wel het meest zieke die ouders weten er gewoon van he. Op een zo'n lelijke foto staat iemand ze moeder wat ben je dan voor ouder.

ZIEK IN DE KOP :frusty::frusty:

Waarschuw beheerder
DiT Is Br33ZaH TaAl

breezahtaal hoort denk ik bij die leeftijd, mijn zusje van 11 gebruikt het ook hele dagen op msn. en die is aan die foto's te zien even oud als die stakkers:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je un x op bezoek wil komen in onze Kiët dan moet je dan MINIMAAL 2 dagen van te voren vragen!!!

Gaan we dat toch even doen :D :D

Waarschuw beheerder
hey strak plan (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat vind ik nog wel het meest zieke die ouders weten er gewoon van he. Op een zo'n lelijke foto staat iemand ze moeder wat ben je dan voor ouder.
==================================================­==========
Dochter van een NSBer??

Waarschuw beheerder
maar dan moet je niet te laat gaan want anders liggen ze in bed:), en als je te vroeg gaat zitten ze nog op school, de meeste basisscholen zijn tegen half 4 wel uit. dus tussen 4 en 6 lijkt me meest geschikte tijd:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, ben aan het uitzoeken waar dat die "kiet" is...
Voor een onverwachts bezoekje :D

Waarschuw beheerder
Flumer bedankt voor de informatie maar ik heb nog ff een vraagje moet ik er nog rekening mee houde dat zulke "stoere kerel" moeten nablijven of heb je daar rekening mee gehouden :P

We kunnen trouwens wel samen gaan ik als woordvoerder jij als planner :P

Verzamelen in Doetinchem ;)

Ps sorry hatebreed jij gaat natuurlijk ook mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
limburg de gekste O:)

14 jarige ventjes tadadadaaaaaaaaaa b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Doetinchem???

Die "kiet" is in limboland ;)

Waarschuw beheerder
nou dat nablijven weet je maar nooit:P
maar misschien hebben de basisscholen daar wel een middag vrij, kunnen we wat vroeger gaan:p

Waarschuw beheerder
uhm jha sorry nu ik er rekening mee moet houden dat jij ook mee gaat moeten we een ander punt zoeken. Voor flumer en mij zou Doetinchem mooi centraal liggen.

Maar ik ga er nu van tussen meot me trein halen :S

C ya

Keep The Topic Alive :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn ouders wonen in Sittard, dus dan ga ik dar wel ff op bezoek :p

Rollaterssssss :p
Waarschuw beheerder
Wat een stel zware schooiers :[
vooral "die ene met die Lonsdale trui en dat flesje bier"

Oh, ze hebben allemaal zo'n trui en een flesje bier :/ :frusty:

Vooral véél zuipen op die leeftijd, dan zal het wel goed komen met de groei van die mannekes :nee:
Waarschuw beheerder
:jaja:

Kunnen we uiteraard alleen toejuichen!

Enneh hollandsche hooligan? Net je laatste IQ uitgescheten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar kijk eens naar rotterdam ofzo.. daar stikt het van de allochtonen die 10000x erger zijn dan deze jochies.

Pfff, zeg dat wel... :S
Waarschuw beheerder
jij bent echt zwaar triest, je bent zeker veel gepest geweest op school?
hoe kan jij aan mijn naam mijn iq zien, jij bent echt zo ongelofelijk triest he, gaan huilen omdat er hooligan in mijn naam staat en dat dat betrekking heeft tot mijn iq.

durf je zeker niet recht in me gezicht te zeggen, daarom verberg je al je gegevens maar schijtluis.

echt triest, je mag wel over limburg beginnen maar 1 woord over turken of iets en ze gaan al panieken hier.

Waarschuw beheerder
donateur
haha peuterspeelzaal
Waarschuw beheerder
TO SKYME:

20 jaar en dan beweren dat je gabber bent Gabber was al uitgestorven toen jij in je pampers rondliep

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDhApQVASWYfCxH3koJG![/img]

Dit zegt wel genoeg denk ik En ik heb dan vooroordelen? Volgens mij ben jij degene die aan het discrimineren is.

Maja genoeg discussie gevoerd met een PArAwEeFffie die haar laatste IQ 10 jaar geleden uit heeft gescheten

haha jij bent gewoon weer ene die in de tijd is blijven hangen he mannetje!!das jou probleem!!

Ik vind die puntschoenen ook oerlelijk en draag bijna altijd kisten of nikes!!erg he:o Ow ow ooow wat ben ik nu een kutwijf??:S:S

Majah vraag mezelf eigenlijk af waarom ik mezelf nog uit zou leggen aan mensen zoals jij:S:S

als je niet eens t IQ hebt om te weten dat je iemand eerst moet leren kennen voordat je gaat oordelen dat gaat t toch al behoorlijk te ver:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sesamstraat weer afgelopen? :(

Waarschuw beheerder
echt triest, je mag wel over limburg beginnen maar 1 woord over turken of iets en ze gaan al panieken hier.

Jij bent zeker nieuw op PF? Het gaat hier namelijk alleen maar over Turken, Marokanen en alle andere moslims...

Wees maar blij dat jullie ook een keer aan de beurt zijn gekomen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jaren geleden ook al met die overstromingen waren ze in het nieuws, andrijvie alleen in Limburg verkrijgbaar.
Waarschuw beheerder
Jij bent zeker nieuw op PF? Het gaat hier namelijk alleen maar over Turken, Marokanen en alle andere moslims...

Wees maar blij dat jullie ook een keer aan de beurt zijn gekomen

Hehe, als we dan straks een kwaad woord over limburgers zeggen worden we ook verbannen :P
Waarschuw beheerder
8)

limburg word gewoon een verboden automatisch ban naam 8)
Waarschuw beheerder
:yes:

Iedereen die er woont ook trouwens O:)

Waarschuw beheerder
donateur
:/ tsja

Waarschuw beheerder
wel apart trouwens; een Londsdale trui en tegelijkertijd een Palestina sjaal.....
Waarschuw beheerder
Soooooooooooooow die ene gozurtjuh is lekkaaaaaaaaah!!!

gnagna :[

Als ik mijn zusje op zoiets betrap dan :O

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Sjezus wat n trieste toekomst gaan die eveneens trieste kids tegemoet :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach, er is nog hoop..

valt er eentje tijdens t zuipen van zijn brommertje af, andere kindertjes geschrokken, pappa's en mamma's geschrokken...
niemand meer naar buiten, niemand meer biertjes en breezaahs ;)

Iedereen blij :D

Waarschuw beheerder
Hoe jong zijn die kindjes wel niet:S:S 14 ofzo??? Sjezus.... die hebben er geen benul van wat ze precies aan het doen zijn. Trieste zaak:no: onze toekomst:S

Waarschuw beheerder
Jha wat dat betreft kan je het die jochies niet kwalijk nemen dat ze hakenkruizen gebruiken ze weten nog niet waar het vandaan komt, hebben ze nog niet geleerd op school. Ik denk dat ze dat pas in de brugklas leren :frusty:
Waarschuw beheerder
trieste mensen die commentaar hebben op limburgers, er is echt geen verschil met mensen uit andere provincies.. maar het iq in die andere provincies ligt alleen wat lager natuurlijk.
in grotere steden is er veel meer overlast van allochtoon tuig en hier word alleen gereageerd op de zogenaamde wazi's, wat gewoon een stel kleuters is die alleen een beetje de weg kwijt zijn..

Waarschuw beheerder
Tuig heb je overal tussen zitten, je hebt zelfs hollandsche tuig :o :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk, maar ze denken dat iedereen in limburg met lonsdale tuig is. maar beseffen niet waar het grootste probleem is, namelijk in de grotere steden met allochtonen.. maar die irritante nep gabbers van 12 zijn meestal net zo erg :)

Waarschuw beheerder
klopt

Waarschuw beheerder
Probelemen liggen niet alleen bij jongeren van allochtoonse afkomst, maar veel dieper. Het is een maatschappelijk probleem die alleen maar verholpen kan worden als alle partijen er positief aan willen werken.
Ook die jongeren van allochtoonse afkomst zijn niet slecht geboren, maar slecht gemaakt :yes: :o
Zo ook die jongeren die nu blij met hun hand omhoog staan en denken dat ze heel stoer zijn met een biertje in hun hand.
WIJ hebben een probleem, die WIJ alleen samen kunnen oplossen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het ziet er gezellig uit..

het houdt ze van de straat af he ;)

Waarschuw beheerder
Ik schaam me als autochtone Nederlander bijvoorbeeld diep voor De Tokkies...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Adres is inmiddels bekend, we gaan ze wel even opzoeken :D

Waarschuw beheerder
Ahh je heb het gevonden (Y)

Wanneer gaan we langs dan? Maken we eerst nog een afspraak? of nodigen we onszelf uit
Waarschuw beheerder
Jemig wat trieste railrunnertjes

Enige wat nog ontbreekt is een krat Fristi.

Zucht....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Onverwachts bezoek vindt men meestal leuker hé :D
Waarschuw beheerder
doe je wel lief tegen ze :P

Waarschuw beheerder
Onverwachts bezoek vindt men meestal leuker hé

Ja klopt maar ik wil ze niet laten schrikken ze zijn nog zo jong :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja klopt maar ik wil ze niet laten schrikken ze zijn nog zo jong

Of we bellen even (aangezien ik ook het nr heb O:) )
Kunnen ze nog meer van die snotneusjes uitnodigen :D

Waarschuw beheerder
ach wat een lieve kinders.... :S

Waarschuw beheerder
Of we bellen even (aangezien ik ook het nr heb )
Kunnen ze nog meer van die snotneusjes uitnodigen

We moeten dan wel uitkijken he want volgens dat artikel waren ze op de kermis ook wel met 200 "man" :frusty: zal wel uitje zijn geweest van de peuterspeelzaal :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We moeten dan wel uitkijken he want volgens dat artikel waren ze op de kermis ook wel met 200 "man" zal wel uitje zijn geweest van de peuterspeelzaal

Gezellig toch :D

Hoe meer ziel, hoe meer vreugd :D

Waarschuw beheerder
true true
Waarschuw beheerder
de jeugd van tegenwoordig....:no:

Waarschuw beheerder
Altijd gezellig, een bezoekje aan het idyllische Limburg. Zullen we een paar lollys meenemen voor ze?

Waarschuw beheerder
Vind het te zielig voor woorden..:S

hoe oud zijn ze nou heel..:S ze hebben geen idee waar ze het over hebben joh, die kleutertjes..

Vind het eigenlijk behoorlijk lachwekkend:yes:
Waarschuw beheerder
Die kindjes brengen gewoon wat humor in onze samenleving 8)

Waarschuw beheerder
die kindjes verpesten de hele samenleving!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik had ook wel zo'n speelhok willen hebben toen ik zo oud was...zonder vlaggen maar met een beertender!

Artiest Devide
Waarschuw beheerder
die lui zijn echt diep en diep triest :no:
en ze vinden het ook zo stoer dat ze zo leven!!
echt geen woorden voor...
Waarschuw beheerder
Weet je wat het is, op zich is het helemaal niet triest dat die gastjes "gabber" zijn op zo'n jonge leeftijd, of veel met hardcore bezig zijn. Op die leeftijd (12,13?) was ik, en vele met mij denk ik net zo, voelde me ook op en top gabber...

Alleen jammer is weer het racistische gedoe. Dat hadden wij vroeger dan weer totaal niet... Maar dat kan je die gastjes van 12 of 13 niet kwalijk nemen, dat zijn gewoon meelopertjes, die tegen de wat ouderen in de groep opkijken. Het probleem zit hem dus bij de paar ouderen die de rest op een nogal negatieve manier met zich meetrekken. Nu lopen ze allemaal op Nikies, en volgend jaar loopt iedereen op kisten met witte veters erin (zag er al 1tje tussen zitten).

Jammer, want wat jonge aanwas voor de gabberscene kan helemaal geen kwaad. Eigenlijk zou je een paar van die gastjes eens naar een echt hakfeest mee moeten nemen om te laten zien dat het ook anders kan!
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Nu lopen ze allemaal op Nikies, en volgend jaar loopt iedereen op kisten met witte veters erin (zag er al 1tje tussen zitten).

"Hee verkoper..... doe mij kisten... kindermaatje graag!!!" :D
Waarschuw beheerder
:P

Nee maar zo gaat het wel. Bij de dorpen bij mij in de buurt zie je precies hetzelfde gebeuren...

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Waar doet iedereen zo moeilijk over?
Deze jongelui hebben echt geen enkele invloed hoor.

Denk je nouw echt dat een 14 jarige echt racistisch is?
zij doen (net zo als gold zegt) de ouderen na.
(net zo als ik eerder: 10 jaar oud nike's aan aussie aan. en hakken op de kinderdisco :))
En heb liever dit soort kinderen, dan een buurt vol met dat *piep* gespuis.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hun racisctisch???

Echt niet :no:

Ze weten geeneens wat dat is volgens mij

Waarschuw beheerder
Nou volgens mij weten zij wel degelijk wat racisme is. Ze vertellen stoer hoe de fuhrer een neger bijna doodgeschopt had die jonge had een schedelbasisfractuur, hoe ze met 100 man ruzie hadden met dertig negers, ze gaan om met anderen die de koran bestuderen om de zwakke plekken op te zoeken van de moslims. Eentje zij: "ze hadden die moskee ook niet in de brand moeten steken, ze konden er beter een varkenskop door het raam gooien, is die moskee vijf jaar onrein.

Ik denk dus dat ze wel aardig weten wat ze doen.

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Quron 9 december 2004 20:50
... hoe ze met 100 man ruzie hadden met dertig negers ...

Is dat niet gewoon de standaard "vechtmethode" op die leeftijd? Kan me nog herinneren dat, wanneer ik op de middelbare school weer eens een keer heibel had met zo'n ruig pratend gastje, er direct door zulke figuren de mededeling de lucht ingeslingerd werd "dan haal ik m'n vriendjes van de lts d'r bij!"...

Waarschuw beheerder
Dave:

Zeker is dat de standaard vechtmethode op die leeftijd met hoe meer man je bent, hoe stoerder je bent.

Ik wou alleen zeggen dat die ventjes wel degelijk racistisch zijn, ze laten zich heel duidelijk uit over hun afkeer voor kleurlingen.

Waarschuw beheerder
(y)

Persoonlijk denk ik dat 't allemaal gewoon meeloopgedrag is, ook weer zo'n typisch verschijnsel op die leeftijd...

Waarschuw beheerder
Zolang ze maar op tijd ontdekken dat ze zelf wel wat voorstellen, en zich gaan gedragen zo als ze zijn en niet in dit zielige gedrag blijven hangen.
Waarschuw beheerder
Wat zullen ze zich schamen als ze over een jaar of 5 deze foto's weer eens voorbij zien komen.. en denken hoe heb ik er toch zo bij kunnen lopen toendertijd.

:yes:

Waarschuw beheerder
Al met al mogen die kinderen van mij samen met die ouderen lekker kapotvallen... :yes:

Wat een kutkinderen zeg :s
Als zij nu al zo zijn, hoe worden ze dan later...

Als ze nu al mislukt zijn, zullen zij later alleen maar nog grotere mislukkingelingen worden!!!
Waarschuw beheerder
Misschien bekeren ze zich nog wel als ze groot zijn ;)

Waarschuw beheerder
dat is te hopen... :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach joh ze weten geeneens waar ze over praten :no:
Op een foto hangt een swastikavlag op de achtergrond, en de vlag ernaast is een vlag van ajax!!

Volgens mij weten ze nog geeneens wat een swastika precies betekend.

P.S. Wanneer gaan we ze nou opzoeken met z'n allen?? :D

Waarschuw beheerder
Hmmz morgen ben ik de hele dag vrij dus hoelaat wou je gaan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moet morgen even naar Vaals, met iemand een appeltje schillen, dus morgen kan ik niet :no:

Waarschuw beheerder
hmmz...

tjha we moeten toch echt een keer gaan..

ff gezellig een biertje met ze drinken :P maak jij dan een foto van mij, dan ben ik ook stoer :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja moeten we zeker doen :D

Ja is goed neem m'n cam mee :p

*edit* is al voorbij (BNN)

Ik ga een dvd'tje kijken ;)

Rollatersssssss :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kzal gelijk BNN aanzetten :P

*edit* kzal bnn weer af zetten :P

veel plezier met je DVD'tje

Ciao
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehehehe :D

Thanks ;)

Bye bye.........zwaai zwaai :p
Waarschuw beheerder
zieleg lui doodschoppen als je ze tegen komt B)
Waarschuw beheerder
donateur
Link doet t nie meer :S

Waarschuw beheerder
hmmz hun site zal wel offline gehaald zijn en terecht. De vele bezoekers van de afgelopen dagen zal wel zijn opgevallen.

sukkeltjes

Maar als je wil weten wt er te zien was: een stel kleuters die heel stoer waren met hun peukie en biertje, terwijl ze onder vlaggen staan met een swastikas en een WP-tekens erop.
Waarschuw beheerder
donateur
O de echte mannen bedoel je :P

Waarschuw beheerder
yup kijk maar voor ze uit ze halen zo de hele peuterspeelzaal erbij :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zo jong al :O

De jeugd van tegenwoordig :no:

Waarschuw beheerder
thja.. de meelopers vantegenwoordig he

maar ze zijn zeker niet oud de jongsten 11-12 de ouderen 16-17 denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik 11 was, speelde ik nog met Barbies man :$

Waarschuw beheerder
dat lijkt mij ook ni verkeerd op die leeftijd. Ik wist toen iig nog niet wat een swastikas en White Power-tekens waren :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet nee :/
Dat kwam pas toen ik een jaar of 18/19 was...

Waarschuw beheerder
ach ja ze leren het ook nog wel als ze van de basisschool af zijn en op de middelbare school geschiedenis krijgen, hopelijk denken ze dan :$ ohhh wat hebben we toch gedaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze al naar school gaan ja ;)

Waarschuw beheerder
hehe goeie vraag :P

mischien dat het ze daar aan ontbreekt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

Waarschuw beheerder
ben je ook weer wakker :P
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Half :z

Waarschuw beheerder
blijkbaar;)

hmm intelligente opmerking:P

half :Z

hmm moet je toch echt een betere DVD gaan kijken :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik ga zo toch maar eens mn bed opzoeken :)
Morgen weer werken.
Gelukkig pas om 12 uur beginnen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmm moet je toch echt een betere DVD gaan kijken

Nee joh, dan val ik al helemaal in slaap ;)

Waarschuw beheerder
hehe ik denk dat ik mezelf zo maaris lekker in slaap laatvallen :P

Ps hoezo off topic dit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe ik met je mee Quron...

:Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Doe dat :p

Tja dat zijn alle topics op een gegeven moment ;)

Waarschuw beheerder
oke dan bij deze:

:@ Hatebreed :@ & {RTB} Mean Girl

Slaap lekker

ik ben weg... :Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
me 2...
trusten ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
triest :s een heef een RTC logo op ze borst getattoeerd :s zit volgens mij een kleurling tusse toch :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dus? lonsdale is ook bedacht door een kleurling, gekleurde sporters dragen het ook net als blanken. ik neem aan dat ze niet rtc hebben vanwege racistische redenen maar vanwege de muziek. en het de grote meerheid heeft het(terecht) tegen de marokkanen en turken in het land.. en niet zozeeer tegen andere buitenlanders als chinezen of andere negers.
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
en het de grote meerheid heeft het(terecht) tegen de marokkanen en turken in het land

WAT EEN KANSLOZE OPMERKING

als je eens wist hoeveel van die mensen hier wonen en wat voor klein percentage voor problemen zorgt,,dit is nou precies wat de trend is...als een Turk iets doet, dan wordt de gehele Turkse bevolking in Nederland erop aangekeken..

Waarschuw beheerder
Ik zie mindervaak groepen chinezen door de stad lopen dan altijd die groepen turken en marrokanen...

dat dan weer wel

Waarschuw beheerder
Quron 10 december 2004 13:49
Ik zie mindervaak groepen chinezen door de stad lopen dan altijd die groepen turken en marrokanen...

dat dan weer wel

Die hangen dan ook in al die gokhallen rond, houdt ze van straat af... ;)

Waarschuw beheerder
en ze spekken de staatskas ook nog eens :P
Waarschuw beheerder
Des te meer aandacht je aan dit soort geneuzel schenkt, des te meer hebben dit soort figuren wat ze willen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
middag ;)

Waarschuw beheerder
en het de grote meerheid heeft het(terecht) tegen de marokkanen en turken in het land

Jij bent echt een sukkel man :D :D

Nog zo een zieligerd die vroeger door Turken en Marokanen in elkaar is geslagen :D :D

Bezoek anders een keer de psycholoog ofzo, misschien heb je er een trauma aan overgehouden :D

Waarschuw beheerder
Nog zo een zieligerd die vroeger door Turken en Marokanen in elkaar is geslagen

Dat is ook zielig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:s

Waarschuw beheerder
Dat is ook zielig!

Dan heb je nog niet het recht om hier als een zielige jankert alle mensen uit die groep in een slecht daglicht te brengen...

Ben ook een keer door 7 Nederlanders en een keer door 3 aangevallen, maar ik zit hier toch ook niet alle Nederlanders af te zeiken, of wel?

Waarschuw beheerder
Nee, je hoeft ook niet zielig te doen absoluut niet!

maar het is wel zielig als je door een meerderheid in elkaar geslagen word.
maar ja laat die lui daar lekker zich klem zuipen.
enzo.
ik heb er geen last van.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja... :X

Waarschuw beheerder
maar ja laat die lui daar lekker zich klem zuipen.
enzo.
ik heb er geen last van.

Was eenzelfde gedachte die mensen hadden over die snotneuzen die een school in Uden in brand hebben gestoken.

Gewoon hard aanpakken, heropvoedcursus, internaat en als dat vol zit gewoon in het asiel gooien... :p

Waarschuw beheerder
Tja... :X

vind ik ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit blijft een oneindige discussie !

Waarschuw beheerder
yup leuk he :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Best wel O:)

Waarschuw beheerder
hebben mensen zoals ik weer wat te doen tijdens saaie school uren :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
School :o

Daar zit ik al jaren niet meer op :p

Waarschuw beheerder
ik wel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja je bent ook een aantal jaren jonger als mij ;)

Waarschuw beheerder
daar lijkt het wel op he :jaja:

maar als ik zo oud ben als jou zit ik zeker nog op school :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oud :o

Vindt je mij oud :o :p

Hoezo, wat doe je dan??
Ik heb mijn HAVO afgemaakt en ben gelijk gaan werken ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maarre, ik ga eten koken ;)
Moet ook gebeuren hé :p

Rollaterssssssss!

*ik lees je reply's later wel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon hard aanpakken, heropvoedcursus, internaat en als dat vol zit gewoon in het asiel gooien...

Prima joh
Alleen doen we dat dan ook met iedereen!
geen onderscheid, niet alleen die "rechtse" jongetjes.
Maar ook de allochtonen, (zijn er ook genoeg die dan weer tegen die jongetjes zijn)

Waarschuw beheerder
*ik lees je reply's later wel ;)

Ik heb ook me HAVO afgemaakt, en doe nu HTS, vandaar...

Ps. eet smakelijk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb ook me HAVO afgemaakt, en doe nu HTS, vandaar...

Ah zo (Y) ;)

Was lekker hoor :p

Waarschuw beheerder
hehe fijn dat het gesmaakt heeft ik heb me pizza nog in de magnetron :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die had ik gisteren ;)

Ik heb ook wel zin in iets maar heb niks in huis :/

Waarschuw beheerder
hmmz bel de dichtst bijzijnde pizza bakker op :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehehe gaat niet door :/
Geen rooie cent meer, dinsdag pas weer :(

Waarschuw beheerder
hmmz dan uhmm... pizza bij de buren lenen :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha, kan dat tegenwoordig nog dan :p

Maarreuh, dat zal ik sowieso maar niet doen, want bij somaliers weet je maar nooit O:)

Waarschuw beheerder
hehe beter van niet nee kan je beter het brood van de eendjes jatten :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahahaha :D

Nee heb wel geld voor eten, maar moet er ff rustig aan mee doen ;)

Waarschuw beheerder
gelukkig maar anders was het ook zo zielig voor die eendje :P

voor jou ook hoor :)

Waarschuw beheerder
:X dubbel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:o

Waarschuw beheerder
je mond valt open als je hem dichthoud ziet er intelligenter uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:x

Waarschuw beheerder
yup zo is beter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehehe :d wel stil hier he...

Waarschuw beheerder
tjha is toch ook ons privetopic :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze kunnnen hem beter verplaatsen naar het chat forum :p

Waarschuw beheerder
hehe klopt

mischien dat het dan wat drukker word

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja who knows :D

Waarschuw beheerder
hmmz eens overleggen met Skyme

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
ma ik ga er vandoor de pilsjes wachten op me :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ik ga d'r ook vandoor ;)

:bier: ze :p

:kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi he op 2 topics eigenlijk gewoon hetzelfde zeggen hehe

mja

alsnog slaap lekker

jij ook :kusje2:

Waarschuw beheerder
Prima joh
Alleen doen we dat dan ook met iedereen!
geen onderscheid, niet alleen die "rechtse" jongetjes.
Maar ook de allochtonen, (zijn er ook genoeg die dan weer tegen die jongetjes zijn)

[img cacheid=00133e4c0015b2a75414104c1a007dacea]http://www.psh-tuning.nl/picture_library/1878.jpg[/img]

Deaz, jij en je vriendjes maken onderscheid, ik niet :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat heeft die foto er nou mee te maken :s
Waarschuw beheerder
idd en die jongen met dat blauwe aan kan niet zo goed plassen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja je bent ook een aantal jaren jonger ALS MIJ
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Voor iemand die al jaren geleden klaar was met school moet je nog een boel leren van je moedertaal...

(mocht je de fout niet zien: zo had de zin gemoeten:

Ja, je bent ook een aantal jaren jonger DAN IK.)

Maar om weer even over de topic te praten:

Tja, het is spijtig om te zien dat de Nederlandse jeugd tegenwoordig zulke extreme ideologien erop na houden. Ik weet alleen wel dat toen ik de leeftijd had van die mensen uit het artikel en ik zulke dingen zei in het bijzijn van mijn ouders dat ik dan zeker wist dat ik er heel veel gezeik mee zou krijgen. Natuurlijk klopt het dat er veel "buitenlanders" in Nederland zijn. Maar het is allemaal ooit zo begonnen omdat de "Nederlanders" zich te goed voelde voor de slechte baantjes en daarom gastarbeiders naar nedeland haalde...

Je kunt nu wel zeggen dat alle "buitenlanders" het land uitmoeten, maar volgens de wet zijn het net zoveel Nederlanders als jij en ik...

Ik kan hier nog wel uren over doorgaan, maar heeft het zin?
Ik snap werkelijk niet waarom die gasten zulke extremistische denkwijzen hebben, en we ontkomen er ook niet aan dat de "nederlander" met de tijd zal uitsterven. gewoonweg door het feit dat er steeds meer nederlandse mensen relaties beginnen met mensen uit de andere culturen. Das jammer, maar zo is het nu eenmaal. Kun je je druk over maken, maar het gebeurt toch wel. Spijtig maar helaas. Hadden de "nederlanders" toen maar beter moeten nadenken. We kunnen die "fouten" nu niet meer goed krijgen. En alle ideeen van Geert Wilders klinken voor die kindjes allemaal wel als muziek in de kleine rode oortjes, maar zijn compleet onuitvoerbaar...

Maar ik hoop dat het met deze jongeren ooit nog goed komt. Het is wel de toekomst waar ons land het mee moet gaan doen...
Tuurlijk ben ik zelf maar een paar jaar ouder dan deze mensen, maar ik geloof dat ik geestelijk een heel eind van ze vandaan zit....

Greeetz -Pim Ritsel-
Sander

Waarschuw beheerder
Zal het verhaal van de foto even uitleggen.
Want het gaat natuurlijk omdat handje.
Nouw ik zal je vertellen. Wij stonden al lekker klaar voor de foto. En hij kwam net aan lopen. en die hand stak hij op om te fotograaf te attenderen dat hij er bij wou.
Alleen is de foto een beetje ongelukkig genomen.

Waarschuw beheerder
PimRitsel

Leuk verhaaltje ma het begint al met een afknapper doe nou ni altijd zo zielig om mensen af te gaan zeiken op hun grammatica, lekker belangrijk dat e foutjes in zitten. Snap je het niet als het geen perfect Nederlands is of wat is je probleem, discusieer gewoon lekker en zit nu te muggeziften!!!

Verder vind het voor iemand die geestelijk al zo ver is een beetje apart dat je, je niet kan inleven in die rascistische mensen. Je kan toch wel een beetje begrijpen dat ze zo denken.

mja bedankt voor jou bijdrage aan dit topic.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bla bla bla pim, wat boeit mij dat nou???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@ Deaz: Ach iedereen denkt dat als als iemand een (rechter)hand omhoogt doet, dat ze gelijk de hitlergroet brengen :S

En dan noemen ze ons kortzichtig, yeah right :S