Partyflock

Forumonderwerp · 729485
1668x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 31 december 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vrienden zijn allemaal op het geweldige idee gekomen om met de jaarwisseling naar Awakenings te gaan. Hoewel ik veel liever naar Mega Rave ga ofzo zou ik toch eigenlijk wel mee moeten...

Heb net dus wat techno geluisterd, maa vinnet net een beetje vage trance... hoe moet je daar op los gaan dan ????

Waarschuw beheerder
donateur
Net als een lekker wijf dus?

Waarschuw beheerder
donateur
Wees blij dat je naar awake gaat :d Wish i was you ;)
Vorig jaar was Awakenings mijn eerste Techno feestje, ik zag er wel tegen op, maar stelde me in op een rustig avondje :)
Ik kwam zo binnen :) en ging zo weg :d :d :d :d :d Wat een GEWELDIG feest :respect:
Ik vond het super! Ik hoop jij ook ;)
Ik zat er helemaal in :d vloog van de wereld leek wel en kwam weer terug op aarde bij een andere deun :lief:
Echt iets wat ik daarna nooit meer heb mee gemaakt en het was een geweldige ervaring :d
En ik had maar een half pilletje gebruikt hoor ;)
:lief: Techno :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Auke, sleep je Ray niet eens ff mee naar Awakenings dan? o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe, zou wel willen, maar ik denk niet dat hij dat zo leuk vind :) Vooral niet met oud en nieuw :)
Wij gaan naar Megarave :d

Waarschuw beheerder
Voor mij bestaat er niks beters dan Techno. Hardstyle en shit kan voor mij part afgeschaft worden. Als je zo nieuwschierig bent naar wat Techno precies is zou je er gewoon is een keertje naar moeten luisteren en oordeel dan zelf maar

Laterz
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
Waarschuw beheerder
juist op techno kan je mega uit je dak gaan!!! elk nummer is weer anders, geweldig toch! als je er eenmaal inzit hoor je echt van alles, weer is wat anders als hardstyle etc wat eigenlijk vrij simpel is, en de sfeer is meestal veel gemoedelijker!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog nooit iemand op een technofeestje aan de pep zien zitten hoor en ken toch behoorlijk wat technopeeps

Ken ik andere mensen dan jij ze kent:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe pep op techno, nou nee liever niet :s
Waarschuw beheerder
donateur
Techno is gewoon passie... Niet meer en niet minder...

Als je het doet, kan je het ook niet een klein beetje en af en toe doen... Je wilt meteen alles

Op een feest staan en je gewoon laten meevoeren door de muziek, weten wanneer een beat komt, wachten tot die beat komt

:jaja: 8)

Waarschuw beheerder
De sfeer die je op een technofeest aantreft is altijd zo relaxed! HEt is tenminste niet van dat " kijk mij " publiek. Gewoon lekker jezelf zijn, genieten van alles wat je hoort en wat je ziet! Dan heb je gegarandeerd een goeie avond :D
Waarschuw beheerder
Er is geen bepaalde manier voor, iedereen doet anders. Het zijn individuen inplaats van kudde dieren op techno feesten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb net dus wat techno geluisterd, maa vinnet net een beetje vage trance... hoe moet je daar op los gaan dan

Dan moet je dat boekje lezen, net zo een als er is voor losgaan op hardcore en hardstyle..reuze handig! (y)

Of je doet gewoon andere mensen na, ziet er erg grappig uit ook..

:/
Waarschuw beheerder
TeCHno = voor 't geoefende oor ....

:yes:

c ya @ Awakenings :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tjeez.. daar hebben we de discussie Techno vs Andere muziek weer... Begint een beetje vermoeiend te worden :s

Voor de topicstarter, ik zal zeggen, lees het forum even goed of zoek op techno vs hardstyle en je komt er vanzelf achter wat mensen van techno vinden.. Maar nogmaals, dat gaat om meningen, je moet het gewoon (leren) waarderen...
Waarschuw beheerder
Hardstyle is dus echt niet eentonig, vind ik. En als je goed naar hardcore nummers luisters zit er ook zeker wel een groot verschil in.
Maar dat is mijn eigen mening.
Waarschuw beheerder
gewoon naar goede techno luisteren, dan kan je aardig los gaan:P
maar ja smaken verschillen he?;)
Waarschuw beheerder
I (L) the train of techno

En maar doorgaan.

aanradertje voor jullie

http://www.djpreach.com/DJ%20Preach%20Special%20Ump3.de%20mix%20July-2004.mp3

Is het downloaden zkr waard.

Waarschuw beheerder
Lekker setje!! Echt een held die Preach!
Waarschuw beheerder
Op techno komt ook een heel ander publiek af, btje meer zoals ikzelf (en mijn vrienden).
En ja, je hebt meer melodieuze techno, en je hebt hard(ere) techno, tis net wat je lkkr vind, maar dansbaar is t alle2.
Ik weet niet hoe, maar als ik techno hoor gaan beentjes en armpjes altijd vanzelf bewegen en kan ik hele avond niet stilstaan!
I love techno!