Partyflock

Forumonderwerp · 729460

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik ben geabonneerd op HP/De Tijd, wou 'm laatst al inscannen, maar er was iets met de scanner. Nu staat ie op volkomen kut, dus ik post 'm maar ff:

Een interessant en verontrustend artikel; Ik vraag me af wat hier tegen te doen valt.

http://www.volkomenkut.com/media/hptijd01.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd02.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd03.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd04.jpg
http://www.volkomenkut.com/media/hptijd05.jpg

Waarschuw beheerder
ze voelen zich ook echt "lonsdale-hardcore" ofwat whaha,

kan k me zo aan irriteren aan dat soort lui he...

vind het sowieso maar een k*twoord : lonsdale-jongeren

Waarschuw beheerder
:X Neophyte vlag en ajax vlag? :X
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Terreurtrutje-limburg, oe oe oe... :D
vind het sowieso maar een k*twoord : lonsdale-jongeren

1 van de redenen dat ik al een hele tijd amper nog kleding van dat merk aantrek...

Jay-Run, identiteitscrisis bij die skindertjes :)

Waarschuw beheerder
ja idd.....draag het zelf ook bijna nie meer...
zal het ook zeker nooit meer kopen...

Fack lonsdale

Waarschuw beheerder
maar deze lieve limburgse mevrouw :D gaat s naar haar bedjuh toe..

(K)

Waarschuw beheerder
Ik heb het NOOIT gedragen en zal het ook NOOIT gaan dragen...

meelopers, zielige figuurtjes...
Waarschuw beheerder
Weltrusten lieve Limburgse mevrouw ;P
(K)

Trouwens...van die website van die HP/De Tijd-zwabbertjes
[img]http://members.home.nl/bolle.hardcore/Foto's%20Fuif_bestanden/image020.jpg[/img]
Snappen ze die vlag wel¿

Waarschuw beheerder
donateur
whehe ;)

Waarschuw beheerder
donateur
goeie dag zeg da kindjes met amper haren op hun pik....
Waarschuw beheerder
veroordelen en vooroordelen!!!
gabbers en zwabbers!

maar zijn die er niet overal?
de gabbers in Limburg zijn niet anders als elders in Nederland hoor. ze houden van hardcore en een bepaalde kledingstijl.
de zwabbers in Limburg zijn ook niet anders als elders. jonge gastjes die zich aan willen sluiten bij een groep. ergens bij willen horen zonder te weten wat het allemaal betekend.
als ze volwassener worden veranderen ze wel. de een wordt gabber en de ander wil er helemaal niets meer mee te maken hebben.
zo was het jaren geleden ook hoor. gabbers en zwabbers.

het verschil nu is dat de media zich erop stort en deze snotneuzen aandacht geeft waardoor ze zich erg belangrijk voelen.
ze weten vaak nog helemaal niet wat ze allemaal zeggen en al helemaal niet wat ze er allemaal mee kapot maken. zeker voor de gabbers in Limburg.
en gabbers in Limburg extreem-rechts?
denk niet meer als in de rest van Nederland.
als je kijkt naar stormfront, nieuw-rechts en hoe ze ook allemaal mogen heten. er zijn meer bijeenkomsten, demonstraties in de rest van Nederland als in Limburg.
alleen is het hier in het nieuws en dikt de media het aan.
en wie wordt er op aangekeken?
de gabbers uit Limburg!!
laat de gabber toch gabber zijn.
laat de zwabber eerst maar eens zijn pamper uitdoen.

kijk ook www.boy4ever.nl > jeugdculturen
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Wat een stelletje achtergestelde créche-verlaters...
Man man man, allemaal tjappies van 14 bij elkaar. Als ze 20 zijn, zijn ze dood of ze zitten vast voor kruimeldiefstal...

Allemaal kleine gehersenspoelde ettertjes, schapen zonder eigen mening.

Ik zou zelfs alleen in een donkere steeg nog niet bang worden van die gassies.

Wis je dat …..

De Kiet bij Remcow thuis is ?

Dat onze Kiet in een stal is?

Duidelijk!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha homotjes ze schijten hun broek vol als er een allogtoon voor ze staat maar ze hebbe wel een grote bek ach zo zit de wereld tegenwoordig inelkaar ik hoop dat de dags des oordeels snel komt zijn we overal vanaf....een 14 jarig kut ventje de Fuhrer haha LOL
Waarschuw beheerder
@ boy-4-ever:
Goeie post, je slaat de spijker op z'n kop.

Het zijn gewoon nog kids die wel de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt. En ze willen op die leeftijd graag 'ergens' bijhoren natuurlijk. Hopelijk vinden ze later als ze volwassen worden de juiste klok en klepel om maar in metaforen te blijven spreken.
Vraag me trouwens toch af wat de ouders ervan vinden dat hun jonge kinderen (want je zou een groot aantal idd niet ouder dan 15 schatten, en sommigen zelfs 13,14) in een keet rondhangen waar bier wordt gedronken, wordt gerookt en luide muziek wordt gedraaid.
Maar aan de andere kant als je ziet wat enkele ouders in het artikel zeggen, dan hebben ze hun ideeen niet echt van een vreemde. :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Grappi dat 14 jarige uberzwabbertjes andere zwabbers telekidsgabbers noemen. Kom op moet ik dit bericht nou echt serieus gaan nemen?

Waarschuw beheerder
nou nou nou zeg ik ben het dus ook eens met boy4ever.
maar mer force (apc)ben ik het ook weer eens want het klopt wel wat ze zeggen allemaal.

greetz
Waarschuw beheerder
allereerst wil ik zeggen dat ik die kinderen niet goedkeur, dat is onzin waar ze het over hebben.

maar wat kneuzen hier plaatsen is helemaal belachelijk, jullie denken dat de allochtonen in dit land beter zijn? dat mensen met lonsdale en een kale kop het zelf uitlokken? nee! ze maken het er zelf naar, als ze zich aanpassen is er niks mis, maar ze laten het zelf uit de hand lopen. net als het geloof van hun, dat kan je toch niet goedkeuren?? jullie weten duidelijk niet waar je over praat.
het christendom bv is niet zo debiel..

en dat van limburg is ook onzin, ik kom er vandaan en er wonen mensen die goed kunnen feestvieren, iig beter dan die stakkers hier.
en waarom mag je limburgers wel kut vinden en zeggen dat ze op moeten rotten?? in tegenstelling tot allochtonen, waar je geen vuil woordje over mag zeggen??

en nog iets, alsof mensen in een dorp niet weten wat er buiten het dorp afspeelt.. duidelijk praat van iemand die bang is om in een dorp te komen en zich schuilt achter de allochtonen.

en het heeft niks met wazi gedoe te maken, harcore/lonsdale en rechts zijn staat los van nazi's, jullie weten het verschil zeker niet tussen joden vergassen en een hekel hebben aan integratie? veel verzetten zich er tegen omdat het gros zich gewoon NIET aanpast en profiteert waar wij onder lijden.

dat moest ik even kwijt :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oppakken, deporteren en te werk stellen :[

Waarschuw beheerder
haha nou hollandsche hooligan ben het ook wel met jou eens.
haha en limburgers kunnen super goed feestvieren haahahha.

Waarschuw beheerder
Oppakken, deporteren en te werk stellen

idd ;)

kopspijkers 8)

Waarschuw beheerder
kopspijkers

:respect: :YES:

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: hollandsche hooligan :respect:

mooi stukie tekst kerel:yes:
en geen verkeerde woorde meer over limburg..(ray_nl)
dit gaat echt te ver........
Waarschuw beheerder
idd :respect: voor hollandse Hooligan
beter had ik t nie kenne zegge

Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben wel allemaal een grote bek in de dorpjes he?

En zijn echt allemaal vet kleine, domme mensen met domme opmerkingen die zichzelf echt goed voor lul zetten.

hahaha trieste figuren

Waarschuw beheerder
zijn gewoon een stel kutmongolen! Hoop voor limburg dat er niet nog meer van die pipo's daar rondlopen.

Waarschuw beheerder
volgens mij lope ze te "hakkuh" op charly langneus en mentale theo
mafkeze

Waarschuw beheerder
mekaar de hoofdjes vast houden :S
te zielig

Waarschuw beheerder
Trietse zieke bedoeling van de "jochies" wat een een Harde kern zeg pfffoe stoer met je rechterhandje in de lucht en die fuckin' vlaggen, waar gaat et heen..

Waarschuw beheerder
donateur
jullie denken dat de allochtonen in dit land beter zijn? (...) net als het geloof van hun, dat kan je toch niet goedkeuren??

kleine kanttekening: ruim 72% van de in NL wonende allochtonen is GEEN moslim, dus over welk geloof heb je t hier precies?

(bron: CBS)
Waarschuw beheerder
de meeste marokannen enzo zijn toch wel zeker moslim als ik het hier bekijk. en ik heb het niet over de hoeveelheid btw. alleen dat hun geloof gewoon niet kan hier, moeten ze maar in hun eigen land uitoefenen.

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
[qoute]kleine kanttekening: ruim 72% van de in NL wonende allochtonen is GEEN moslim, [/qoute]

Ja maar dan heb je het over alochtonen in het algemeen,
een belg is dan ook een alochtoon.
en ja in nederland wonen 150 verschillende culturen, waarvan maar een paar met het moslim geloof.
feit wil dat het er wel 1 miljoen zijn!
Waarschuw beheerder
Die kinderen hebben vrees k een slechte opvoeding gehad :no:

Waarschuw beheerder
donateur
de meeste marokannen enzo zijn toch wel zeker moslim

dat wel, maar er zijn maar 300.000 Marokkanen in Nederland (1e + 2e generatie)

feit wil dat het er wel 1 miljoen zijn!

er was onlangs een schatting van 900.000 maar die bleek aan de hoge kant te zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hollandse hooligan!:respect: heb der niks aan toe te voegen!

vooral dat stuk van: alsof mensen in een dorp niet weten wat er buiten het dorp afspeelt.. duidelijk praat van iemand die bang is om in een dorp te komen en zich schuilt achter de allochtonen.:D(Y) en zow is het maar net!

Waarschuw beheerder
donateur
de meeste marokannen enzo zijn toch wel zeker moslim als ik het hier bekijk. en ik heb het niet over de hoeveelheid btw. alleen dat hun geloof gewoon niet kan hier, moeten ze maar in hun eigen land uitoefenen.
==================================================­===================
En welk land is dat dan, weet jij wel hoveel moslims er zijn wereldwijd?
En graag een fatsoenlijke reply i.p.v. te veel!!
Waarschuw beheerder
Die kinderen hebben vrees k een slechte opvoeding gehad

Opvoeding? Voeding meer niet. Triest dat zulke opperkneuzen in HP de tijd komen niet dat ze een keer op n feest gaan kijken hoe de meerderheid van de gabbers er over denkt.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zullen ze niet doen, kijken naar de verkoopcijfers
Waarschuw beheerder
donateur
Die kinderen hebben vrees k een slechte opvoeding gehad

Opvoeding? Voeding meer niet. Triest dat zulke opperkneuzen in HP de tijd komen niet dat ze een keer op n feest gaan kijken hoe de meerderheid van de gabbers er over denkt.

hoevaker ze in de publiciteit komen hoe meer kneuzen er bij komen

Waarschuw beheerder
donateur
En welk land is dat dan, weet jij wel hoveel moslims er zijn wereldwijd?

Ongeveer een miljard geloof ik. Niet echt een hoeveelheid waar t verstandig van is om over één kam te scheren :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Anyways
http://members.home.nl/bolle.hardcore/Foto's%20krant.htm

Die boefjes zijn er wel trost op dat ze HP/De Tijd gehaald hebben.

Meer te zien op http://members.home.nl/bolle.hardcore.

ik zat net ff op die site te kijken, maar licht het aan mij of zijn het allemaal breezers die stoer lopen te doen met een peuk in hun handen :vaag:
Waarschuw beheerder
2 weggeschoren streepjes in de wenkbrauw = extreem rechts

je leert ook altijd wat nieuws :S :o :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach jha die blagen hebben nog een levendige fantasie he

Waarschuw beheerder
en het heeft niks met wazi gedoe te maken, harcore/lonsdale en rechts zijn staat los van nazi's, jullie weten het verschil zeker niet tussen joden vergassen en een hekel hebben aan integratie? veel verzetten zich er tegen omdat het gros zich gewoon NIET aanpast en profiteert waar wij onder lijden.

heb je hun site wel bekeken, of het artikel gelezen voordat je dit plaatste? en dan vooral het eerste deel van je eerste zin??

ik weet echt wel dat er criminele marokkanen zijn, antilianen die niet werken, etc. maar zulke mensen vind je ook onder nederlanders.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben met sommige dingen wel gelijk, maar ik vind het verder allemaal trieste kindjes:[
Waarschuw beheerder
donateur
Door dit soort kinderen die nergens geen verstand van hebben, krijgen anderen een slechte naam :S

Waarschuw beheerder
precies helemaal als ze voor een vlag staan met gabber united erop.

Kutblagen dat zijn geen Gabbers en mensen moeten ook ni gaan denken dat ze dat zijn, krijgen de echte Gabbers alleen maar slechte naam :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geen gabber, ik ben geen skin.
Ik ben Angela met een eigen mening en mn eigen muzieksmaak.
Ben ik nu slecht :P

Waarschuw beheerder
:jaja: ;)

hmmz ik ken
Angela met een eigen mening en mn eigen muzieksmaak
niet dus ik zou het ni weten

Waarschuw beheerder
donateur
jullie weten het verschil zeker niet tussen joden vergassen en een hekel hebben aan integratie?

wacht ff... t ging er toch juist om dat ze WEL moesten integreren? of zie ik dat nu weer fout? :/

Waarschuw beheerder
De mensen die
een hekel hebben aan integratie
verwoorden zichzelf verkeerd maar proberen te zeggen dat ze zowiezo niet willen dat die mensen in Nederland komen