Partyflock

Forumonderwerp · 729355
Waarschuw beheerder
Ik hou zelf heel erg van voetbal en mijn vriend ook maar hij gaat liever met zijn vrienden naar voetbal kijken dan met mij :S:S af en toen ga ik wel eens mee maar dan zijn z'n vrienden er ook bij.
Het is toch ook wel eens leuk als je vriendin er bij of vinden jullie mannen het echt iets om alleen met mannen naar toe te gaan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vrouwen de gekste

Waarschuw beheerder
Alleen met vrienden..
Waarschuw beheerder
donateur
'Ik ben moe.'
'Ik heb dorst.'
'Ik heb honger.'
'Ik moet plassen.'
'Is de werdstrijd al afgelopen?'
'Wat is dat, buitenspel?'
'Waarom wordt er gezongen?

je bent ook gestoord als je zo een meisje meeneemt... :jaja:

ik had 1 vriend die zo ook was, die bleef dus op zondag gewoon thuis (Y)
Waarschuw beheerder
Of hij gaat alleen met mij mee of met zn vrienden, vorige keer ging ik mee met hem en z'n vrienden naar het stadion en toen ging ie zich zo uitsloven enzo bah daar heb ik zo'n hekel aan
Waarschuw beheerder
Het meissie mag alleen mee als ze niet zeikt punt
Waarschuw beheerder
ik mag alleen mee als ik niet ga zeuren, of om de 5 min naar de wcs moet voor lipgloss op te doen ofzo...:(
Waarschuw beheerder
en terecht
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb liever zo'n doos erbij lopen (vriendin van ander) die zichzelf bezighoudt met lipgloss en haar haar. Dan zo'n kutwijf die met iedereen ruzie zit te zoeken, omdat je haar chagerijnig en vuil aankijkt (schizofrene wijven) volgens haar althans.
Ondertussen niet in de gaten hebbend dat ondergetekende in kwestie gewoon voetbal zit te kijken en niet op zielige jankwijven zit te letten :s

Komt een dag, ga ik zo uit mijn dak daar, rammen en beuken zeg ik je ;d
Waarschuw beheerder
donateur
Kortom: er mag van mij van alles mee, maar niet van die jankerds die 2 x 45 minuten op anderen zitten te letten en niet voor het voetbal komen. En overal commentaar op leveren (oooh kijk die heeft stomme schoenen aan :S, lekker belangrijk!!)

Dat gejank en gemauw altijd *pjoek*
Waarschuw beheerder
Komt een dag, ga ik zo uit mijn dak daar, rammen en beuken zeg ik je

:o

:D Gooi alle frustraties eruit :P
Waarschuw beheerder
donateur
:D
Scheelde toen al weinig, had zo maximaal die hakschoen in der gezicht kunnen planten ;d
Had een behoorlijke zooi gegeven geloof ik :P

Zielige wijven... flikker op, ga thuis maar zeiken ofzo
Waarschuw beheerder
In NL altijd met vrienden. Hier meestal alleen omdat ik echt puur voor het spelletje ga en geen gezeik aan me kop wil hebben.
Waarschuw beheerder
Ik ga liever met me vriendinnen :jaja:
Waarschuw beheerder
die van mij heb niks met voetbal, ze zal ook zeker niet mee gaan naar een wedstrijd
ze kijkt niet eens studio sport

Ouwehoeren 6 december 2004 21:08
Maar bij sommige dingen gaat ze niet mee

:X

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd waarbij niet dan :P.

Ik blijf erbij: vrouwen en voetbal :no::no: Dus wat dat betreft heb jij het getroffen Jeff :yes:.

Waarschuw beheerder
vrienden :yes:
Waarschuw beheerder
Ze moeten in het stadion een extra verbods bordje hangen!!

Naast verboden om wapens mee te nemen en dergelijke, ook een bordje VERBODEN VOOR VROUWEN
Waarschuw beheerder
ik mag nie eens mee van me vent :S

schijn namelijk altijd ruzie aan te trekken en dan moet hij en ze maten het weer oplossen....ach ja ik en me grote bek he? Heb wel ze voordelen, meeste mannen slaan geen wijven....ook niet als je een stoeltje net op hun harses gemikt heb O:)
Ooit mocht ik wel mee, maar dan was ik alleen goed genoeg om de 'wapens' & 'versnaperingen' mee naar binnen te loodsen, vanwege het onschuldige gezichtje mocht ik altijd doorlopen :D

Maar nee ik MAG nie meer mee :no:
Waarschuw beheerder
maar daarom ben ik nu ook een internet hoolie :P

*internethoolies de gekste*

O:)
Waarschuw beheerder
[quote]Ouwehoeren 6 december 2004 21:08
Maar bij sommige dingen gaat ze niet mee

:X[quote]

uhm ja O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ook niet als je een stoeltje net op hun harses gemikt heb

Boefje ;-p
Waarschuw beheerder
is wel zo :yes: zitten ze je eerst heel verbaasd aan te kijken en pakken ze die gast achter je...O:)
Waarschuw beheerder
dat is dus ook één van de redenen waarom ik nie meer mee mag....:bloos:
Waarschuw beheerder
voor een keertje is het misschien wel leuk om haar mee te nemen, maar ik zou er in ieder geval geen gewoonte van maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van mij mag jij wel komen hoor :bloos: parruk :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, komen komen of mee gaan naar een wedstrijd en daar dan komen? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(6) hehe,dat magje zelf bepalen :d :p
Waarschuw beheerder
:bloos: mag echt niet meer van me vent, wilde zondag ook mee, maar mag echt niet :S

Weet je ik heb een grote bek en hou wel van uitdagen, maar ik weet zelf ook wel dat ik als meisje het niet kan winnen tegen 40 gasten, maar gewoon die adrenaline die kick die het geeft....heerlijk! :yes: maar goed, ik bergijp dat het meer iets is voor mannen....helaas....:(

Ik kom wel gewoon thuis voor de buis....:P
Waarschuw beheerder
Ik ga best vaak mee kijken, mijn vriend heeft een seizoenskaart en als een van zijn vrienden niet mee kan, dan ga ik mee. Vind het zelf ook leuk, en ga ook echt voor de wedstrijd zelf mee.

Niet om een beetje mooi te gaan zitten wezen op de tribune en de hele tijd de zeuren dat ik het niet leuk vind ;)

Vanavond gaan we weer samen kijken :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet je ik heb een grote bek en hou wel van uitdagen, maar ik weet zelf ook wel dat ik als meisje het niet kan winnen tegen 40 gasten, maar gewoon die adrenaline die kick die het geeft....heerlijk! :yes: maar goed, ik bergijp dat het meer iets is voor mannen....helaas.... :(

GVD,ik wou dat mijn vrouwtje zo dacht hehehe
Waarschuw beheerder
lijkt me een aardige gozer, die vriend van bridget :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha..
Waarschuw beheerder
Rellenwijven de geksteeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten in het stadion een extra verbods bordje hangen!!

Naast verboden om wapens mee te nemen en dergelijke, ook een bordje VERBODEN VOOR VROUWEN

Slaat egt nerges op :S:S
Kvind voetbal egt geweldig :yes: en als ik naar een wedstrijd wil houdt egt niemand mij tegen...
Als k een vriend had waar ik niej van mee mocht ging ik toch dan mar met een vriendin van me want zij vind voetbal ook geweldig :yes:...
En wa zingen betreft ensow doen we net zow goed mee en kwa zuipuhh ok ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zingen ? Bij FC Limburg ja ?

Whahaha :X
Waarschuw beheerder
EINDHOVEN DE GEKSTE PSV BOERUHHH Je weeeet tog

Bijna ingeburgerd in Brabant, maar helemaal wil 't nog niet lukken he...
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een seizoenskaart.. en ik kies op de een of andere manier altijd mannen uit die niet van mijn club houden. Dus ik ga gewoon gezellie met me vader en me broer. En ik gil net zo hard mee als ieder ander..

Waarschuw beheerder
donateur
NEC is lekker :x

Zéker wel ja :D
Bij ons draaien ze tegenwoordig in de rust al "Bloed, Zweet en Tranen" omdat het dik huilen is, haha. Altijd blijven lachen zeg ik maar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zingen ? Bij FC Limburg ja ?

Wa doen jullie dan tijdens een wedstrijd beetje stil voor je uit zitte te staren das past triest
Doorda er gezongen wordt komt er pas egt sfeer :yes:
enne ik ben trouwens voor Psv...
Nec is dus egt niej lekker he :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lekker met mn vriendinnen!!!! Die mannen overdrijven altijd zo :no: :P!!!

Waarschuw beheerder
Ik word meegenomen naar de voetbal ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ik neem en krijg me vriend nie eens mee, hij is v andere voetbal club hehe
Waarschuw beheerder
Gewoon met je vrienden,ken je tenminste lekker voorzuipen,snuiven,blowen en slap ouwehoeren zonder wijven en gezeik erbij :D(y)

:bier: :smoke: