Partyflock

Forumonderwerp · 729059

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

En trouwens meneer loopt wel te lullen over hoe nep wij wel niet zijn, maar zelf maak je helemaal niks over je bekend, dus hoe nep moet dat dan wel niet zijn

hoe meer ze bekend maken,hoe minder ze vaak voorstellen :yes:

dus hij komt geloofwaardiger over dan jij!!!!

kan iemand mij uitleggen wat hammerskins nu weer zijn en wat ze vinden?

Sharp-skins zijn toch anti-discriminatie (net als de eerste zwarte skins uit London)? Maar wat vinden hammerskins??
hammerskins zijn neonazi skinheads die strikt leven volgens de nazi regels... ze worden beschouwd als 1 van de geweldadigste skinhead groepen ter wereld

blood & honour zijn hammers dacht ik? tyharo?

sharp skins zijn niet politiek oftewel skinheads die gewoon als skinhead leven (the way of life) maar niet rechts of links zijn
laatste aanpassing
This is the name of a specific neo-Nazi skinhead organization. The many local Hammerskin chapters in the U.S. and abroad are united by an ideology that focuses on white pride and white power music. Crossed hammers are the basic component in the group’s symbol, which is adapted and localized for each chapter. The hammers are often placed on a background that represents the area where the chapter is located, such as a national flag.

Geen zin om het te vertalen.

En SHARPS zitten over het algemeen aan de links/extreem linkse kant. Ik vind de bedoeling van SHARP goed, maar ook bij de sharp skins zitten veel kneuzen.
laatste aanpassing

Blood & Honour zijn geen hammerskins, zouden ze willen ;)

Nou, ik moet zeggen dit is het eerste forumonderwerp die ik geheel heb gelezen! :o Uiteraard door BierBos gepost. :respect: (K)
Ik heb er HEEL veel commentaar over. Maar ik hou het bij:

'Hatebreed' Is maar goed dat je dit alles op een gabbersite zet, je zou menig ns-skin best over de zeik maken. Met je 28-commentaar. Lijkt mij ook zoals ik meneer Blaat zag typen hoogst waarschijnlijk dat jij HAmmmer-vriendjes hebt. :S Praat niet zo raar!

Nee, ik verwacht hier geen totale aanval/verdedigings techniek van je op. KOM MAAR LANGS! Want dat doe ik toch niet, verspeel me tijd er niet aan. Ik heb je trouwens OOK nog nooit bij gigs gezien... En al was je van plan om naar Leusden te gaan wat niet door ging.. In Apeldoorn ging het wel door :S...

Nou over de docu :9
Zo zie je maar weer hoe voorzichtig je moet zijn. Ik had hem al gezien, ja! Vertrouw niet zo maar iemand en geef nooit te veel info weg, laat eerst de andere maar alles vertellen.

Groet.
laatste aanpassing

Whahahaha jij bent lachwekkend :D

Jullie hebben wel het lef om dom over me te lullen, maar zodra ik zeg kom maar langs haken ze af....

Maarja wat boeit mij dat nou wat jullie van mij vinden.
Zolang ik zelf maar weet wie/wat ik ben en waar ik voor sta!!!
huj..dit heb ik ook gzien; zaterdag nacht ofzo was da erop,,best indrukwekkend..komt er nog een documentaire over die ultrasur??
En als ik vraag om ff wat foto's te sturen haak je af, idd.
laatste aanpassing

En als ik vraag om ff wat foto's te sturen haak je af

Nee, waarom zou ik dat doen?
Omdat iemand zoals jij aan mij twijfelt..
Nogmaals, dat ligt aan jou en niet aan mij....
En dan nog, denk niet dat mijn kameraden dat zouden waarderen!!
Stuur je toch een foto waar ze onherkenbaar opstaan? (balkjes voor de gezichten), is heel makkelijk. En het zelfde geld voor mij, ik ga niet helemaal naar jouw toe om te kijken of het wel of niet klopt wat je zegt.

Ja maar JIJ twijfelt, daar zit ik niet mee :no:

Nou ik heb alvast een ban voor iets wat niet op me profiel stond. Nou had ik deze ooit voor een jongen gemaakt die hem nooit heeft gebruikt...

Maar ik ben niet bang voor je hoor manon.

Groeten:)

Wie zegt dat dat moet dan :S

Tjezus he.... :s

nou, t off-topic gehalte is weer hoog hier... :/ ...kunnen we een btje bij t onderwerp blijven please? of zijn we daar al over uitgepraat?

Bierbos is lief (L) Dat is ook off-topic, maar is wel zo ;)
Sharp-skins zijn toch anti-discriminatie

S.H.A.R.P. = SkinHeads Against Racial Prejudice
Lijkt mij al voldoende om te weten... ;)

Blood & Honour is (was?) toch gewoon een soort van beweging voor rechts-extremistische skins op vooral het gebied van (white power) muziek? Ik bedoel dus de politiek getinte muziek als bindmiddel...

Of zit ik er nu naast? :)
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Blood & Honour is opgericht vanuit een rechtsextremistische gedachtengoed vanuit de oi scene.B&H (ook destijds een muziekbeweging genoemd) werd in 1987 opgericht en begon met organiseren van rechts extremistische concerten zoals die van Skrewdriver.Nadat 1 van de oprichters in 1993 door geweld om het leven kwam zakte de boel wat in,maar de opleving van B&H is weer sinds het millenium weer in volle glorie.Zoveel chapters (als je daar van kunt spreken) verspreid over de hele aardkloot...zelfs in Japan.Ook zijn er een heleboel skinheads die teruggrijpen naar de roots....Ska(Y).

Ik vraag me af of zo zgn gabberskin-wazi uberhaupt weet wat Ska is of een Rudboy of waar t woord skinhead vandaan komt.
laatste aanpassing
De meeste weten dat niet nee. B&H is opgericht door de zanger van Skrewdriver Ian Stuart, hij is in '93 door een auto ongeluk om het leven gekomen.
Ian Stuart Skrewy Driver LOL
hehehe

middag ;)

Ska .

Ik vraag me af of zo zgn gabberskin-wazi uberhaupt weet wat Ska is of een Rudboy of waar t woord skinhead vandaan komt.

Desmond Dekker!! Maar ook the 2tone (Second Wave) met Selecter, the Specials en Madness :bier: :bier:

Weet zeker dat de meeste wazi's dat niet kennen.. Zouden ze ook niet achter staan denk ik.
Desmond Dekker!! Maar ook the 2tone (Second Wave) met Selecter, the Specials en Madness

Weet zeker dat de meeste wazi's dat niet kennen.. Zouden ze ook niet achter staan denk ik.

idd.

En Hatebreed, volgens mij had je een tijdje geleden je hele profiel nog vol staan met limp bizkit, slipknot en wat hatebreed plaatjes, echt typisch wannabe-skin troep.

Ik zeg niet dat je iets wel of niet bent...er zijn veel skins met een hardcore achtergrond, maar die maken de overstap helemaal en blijven er niet tussenin hangen als gabberskin die in het weekend lekker gaat "pogoen" op MOH en doordeweeks stoer met zijn buttons en Dropkick Murphy's in de auto rijdt.
Ze maken oerwoud geluiden als er negers aan de bal zijn.

Maar?.......

What the fuck zijn oerwoud geluiden?

Is er wel eens iemand in een oerwoud geweest? En wat voor geluid is daar dan? Ik zie wel eens natuurdocumantaires over het oerwoud, en daar hoor ik dan ook geluiden bij. Nou als die spaanse hoolies dat geluid kunnen maken, vind ik dat bijzonder knap van ze.

Hoe flikken ze dat toch?

Is er wel eens iemand in een oerwoud geweest? En wat voor geluid is daar dan? Ik zie wel eens natuurdocumantaires over het oerwoud, en daar hoor ik dan ook geluiden bij. Nou als die spaanse hoolies dat geluid kunnen maken, vind ik dat bijzonder knap van ze.

Hoe flikken ze dat toch?

:D:D
Ze bedoelen apegeluiden maar dat klinkt zo cru.

Zo wel iets zijn: de oerwoud geluiden op een tribune verfijnen:
- een groepje doet een uil na
- een groepje een opvliegende vogel
- vak d doet het waaien van de wind door de hoge bomen
Tja want geluiden van katoenplukkers of bananen gaat natuurlijk helemaal moeilijk. Bananen zijn altijd zo stil vind ik.

En Hatebreed, volgens mij had je een tijdje geleden je hele profiel nog vol staan met limp bizkit, slipknot en wat hatebreed plaatjes, echt typisch wannabe-skin troep

Limp bizkit, slipknot :s yeah right :no:
Limp Bizkit en Slipknot zijn wel kewl ja B)

Als katoenplukker in het oerwoud zo ik helemaal stil zijn...

nou :/ :no:
Voor alle gabbers die het nog niet snappen, klik hier!
Limp bizkit, slipknot yeah right

Naja, dan laat mijn geheugen me in de steek, stond me wel iets van bij dat het allemaal van die gare bands waren waarvan wazi's denken dat ze skin zijn als ze daarnaar luisteren.

Achja, boeiend, waar gaat het eigenlijk ook over, zal mij ook wat verotten of je nou skin bent of niet :)

ik heb één plaatje van hatebreed erop gehad, maar is eraf gehaaldd...

zal mij ook wat verotten of je nou skin bent of niet :)

En mij kan het niks verrotten of jullie het nou geloven of niet :)
Wie heeft het recht om te zeggen wat je wel of niet mag dragen en/of hoe je eruit ziet, omdat je naar een bepaalde muziekstroming luistert ????

Niemand.
Daar heb je volkomen gelijk in.
Maar mensen zoals ik hebben wel degelijk het recht om te zeggen dat we al die vieze tering honden die DENKEN (!) dat ze Skin zijn uit onze scene te trappen!

Maar mensen zoals ik hebben wel degelijk het recht om te zeggen dat we al die vieze tering honden die DENKEN (!) dat ze Skin zijn uit onze scene te trappen!

:yes:
Maar eeuh jongens (en meisjes) uit de skinscene...
Ik als hardcore liefhebber vind dat jullie wat mij betreft dit signaal wel vaker mogen verspreiden...
Ten slotte willen we beiden hetzelfde opzich...
We moeten ze beiden niet en vinden beiden dat ze niet in onze scene thuishoren...

Of je gaat volledig naar de skinscene en gedraagt je als een skin...
Of je blijft in de hardcorescene en laat het skin zijn voor wat het is...
Laat ze maar kiezen idd... (Y)

Precies, helemaal mee eens :)
Heel goed, Tyharo.
Ik en mijn vrienden zorgen er al voor dat ze zich bij optredens niet welkom voelen.
Van de verscheidene ECHTE Skinhead sites krijgen ze het ook snel genoeg te horen wanneer ze niet welkom zijn.
Het signaal wordt trouwens al vanuit mijn scene gegeven.
Op de nieuwe cd van Razorblade staan al enkele nummers die TEGEN de zgn. 'lonsdalejongeren'.
Maar die zullen wel weer te dom zijn om de boodschap te begrijpen.

WEG MET DE NEPSKINS/NEPGABBERS!

WEG MET DE NEPSKINS/NEPGABBERS!

Ben het er gedeeltelijk mee eens ja, maar ik ben geen forum babbelelaar dus hou het hier bij. :)

Beauty of the youth
'It's about passion and not fasion' (Symond)

Gegroet :bier:

maar goed...

is er ergens een link of zo waar ik die documentaire kan downen of zo??

heb het niet gezien helaas!!

Blond zeker??:S

heb je het tegen mij??
ja... :yes: :d kijk nou eens goed!

heb je het tegen mij??