Partyflock

Forumonderwerp · 729059

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hoe je t ook wendt of keert een appel is een appel en een ei is een EI!!!
Als iedereen zich eens niet zo druk maakt dan ben je volgens mij best wel BLIJ!!!
He dat rijmt

ANTIFA

iedereen die racist is moet eens naar jaarbeurs in utreg komen!

kom maar we vechten t uit!

UTRECHT HANGGROEP HC
Oradinud>>Ons toerisme krijgt o.a. veel geld binnen door mensen van over de gehele wereld die naar de molens komen kijken die...jawel...we hebben overgenomen uit Iran... :yes:

De V.O.C. heeft over de gehele wereld rondgevaren en gehandeld in specerijen en allerlei andere producten van over de gehele wereld...was onze gouden eeuw...
Zonder dat soort dingen waren we niet eens het rijke westen geweest...
laatste aanpassing

IQ hou meer van handbal
Zullen we gewoon weer ontopic gaan of zal ik er een slotje op doen??
En propaganda naar extreem rechtse bands of whatever jullie t dan ook overhebben is niet gewenst hier.
Laat dat dus of ga lekker naar een site waar dat wel gewenst is!

doe der maar een slotje op!

hoef dat nazigelul niet te lezen hier
Het gaat al een tijdje niet meer over het oorspronkelijke onderwerp dus kan wel een slotje op denk ik ja... :)
laatste aanpassing

@ "Moes zal je vriend mar wezen!!!!!!:

Hoe weet jij dat HFFH nou alles haat? Ken hem persoonlijk? Heb je hem zien zeggen dat hij alle buitenlanders haat? Ik denk dat JIj diegene bent die kortzichtig is op dit moment!Jij ben nu ook aan het vooroordelen, dus wie is hier de racist?

@ Fairytale:

Dus zoals ik nu begrijp, mag iemand met linkse gedachtengoed zijn / haar mening wel zeggen, maar zo snel als iemand die meer naar rechts wijkt zijn mening zegt wordt hij/ zij gebanned of helemaal van de site af gegooit! Dat noemen ze in Nederland toch censuur? En voor zover ik weet is dat in Nederland verboden. Of ben je bang dat er misschien nog een kern van waarheid in zit? Daarom mogen er ook geen boeken van de WW II verkocht worden. Daar kan nog wel eens de waarheid in staan, en is de overheid bang dat ze massale opstand krijgen van het volk. Of willen jullie de feiten niet horen? Zijn julie bang voor de harde realiteit? Ik weet dat ik weer verwijdert wordt (want jullie doen tenslotte aan censuur). Denk er maar goed over na. Over een aantal jaren denken jullie terug aan ons, en zeggen " verdomt, hadden we maar naar ze geluisterd, want het is echt zo wat ze toen zeiden". Maar ja, time will tell!

@ Her0-girlie aka drugslover

Als je niet tegen de waarheid kunt, sla dan deze topic over. Ik hoef dat linkse gelul (wat je op school geleerd hebt, en waarschijnlijk niet beter weet) van jou ook niet te lezen. Je gebruikt zeker ook drugs? Dat verklaart ook gelijk een hele hoop. Zeker bang voor de realiteit waar je elke dag maar weer in komt? Bang voor de feiten?

Gegroet,

wat plaats jij nou weer voor zieke link
die man spoort niet en is nog zieliger als de rest en jij trouwens ook want jij bent ook een zielig skinnetje
die zich beter voelt als een ander nou wat mij betreft ga je gewoon dood net zoals je voorbeeld meneer hitler
dag hoor

Danku :D

En hoe kan het dat jij banden hebt met Hammers als je C-18 support bent?

Ik ben geen c18 supporter :no:

hoef dat nazigelul niet te lezen hier

Je klikt nog altijd zelf op de link om het te lezen hoor :frusty:

hey pikkie, ik ben een boy een boy uit utrecht en zit niet aan dr drugs heb deze account ooit overgenomen! en kom je mooie nazipraatjes recht in me gezicht zeggen!

pm me voor afspraak want als ik iets haat is t dat rechtse gelul van jullie

Dus ook nog een FAKE iemand :[
Heb je hem zien zeggen dat hij alle buitenlanders haat?

Het lijkt mij wel duidelijk dat hij hammerskin is hoor met zijn naam...
En volgens mij is dat iig toch 1 van de dingen waar hammers bekend om staan... ;)

leuk ook dat al die skinboyz boerenzijn pfff, komen allemaal uit rare dorpen waar je al helemaal geen last zou hebben van allochtonen
Maargoed dat links/rechts verhaal...
Ik ben voornamelijk links maar maak regelmatig een swing naar rechts...
Gewoon heel simpel omdat op sommige punten een rechts standpunt beter is en op sommige punten een links standpunt...
De wereld zit niet of zus of zo in elkaar...het is en zus en zo...als je begrijpt wat ik bedoel... ;)
En enkel links als zowel enkel rechts is niet de juiste oplossing volgens mij in elk zit wel een kern van waarheid...
Niks is het spreekwoordelijke of zwart of wit dus ook hoe de wereld in elkaar steekt niet...

Maar als je het over politieke dingen hebt dan is het moeilijk...zelfs onmogelijk denk ik...om geen politiek standpunt in te nemen...of dat nu links of rechts of midden is...
Wil je dat soort dingen vermijden dan moet je denk ik helemaal geen politieke onderwerpen meer toelaten op partyflock denk ik... :)
Her0-girlie aka drugslover>>
Daar moet ik je voor een groot deel idd gelijk in geven...
Voornamelijk vaak ook nog streng gereformeerde dorpen ook...waar incest en pedofiele vaker voorkomen onder de blanke bevolking dan in de rest van nederland... ;)
Tis daar vaak wel de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet...
Nog een mooie woordspeling ook opzich in deze context... :p

Het feit is gewoon dat mensen, die een rechtse mening hebben, er niet voor uit kunnen komen, maar mensen met een linkse gedachtengoed des te meer! Dus wat is discriminatie? Dan zijn de admins op deze site toch zeker de grootste racisten die er bij lopen!

Gegroet,
424 (wat is dat trouwens voor een nick??)
Nee hoor, niemand mag hier extreem gedachtengoed uiten, of t nou links is of rechts. Lees t beleid er maar eens op na. Je weet toch ook niet welke politieke richting ik aanhang of wel?
Ik vind t altijd wel grappig dat mensen altijd gelijk denken als er wat gezegd word dat iedereen op pf maar links is en een boomknuffelaar, maar zo is t echt niet hoor.. Kom op zeg..

En iedereen denkt ook altijd maar dat pf de maatschappij is. Nou dat is dus niet zo. PF is een particuliere site met een eigenaar die de regels bepaalt. Je bent te gast en je hebt je aan de regels te houden. Als je het daar niet mee eens bent, ben je vrij om te gaan. Je hoeft hier niet te zijn.. En als je ervoor kiest je niet aan de regels te houden word je idd verwijderd ja.

Ik denk dat er in WOII weinig waarheden zijn verkondigd. En als je vind dat t wel zo is, zou ik maar bij mezelf te rade gaan, en niet gaan twijfelen aan mij. En gezien de dingen die je zegt, denk ik dat ik nooit en te nimmer zal denken aan jou en dan erachteraan: Had ik maar naar ze geluisterd.. Daarvoor heb ik iets teveel ellende in mijn familie gezien die door de oorlog is veroorzaakt.

Maar goed, we kunnen lang en kort discussiëren, het onderwerp links/rechts is al ten overvloede aan bod gekomen hier op pf en daar werd t niet echt gezelliger door. En nogmaals, links dan wel rechtse propaganda zijn verboden, het oproepen tot geweld en evt afspraken maken om het uit te gaan vechten zijn ook verboden. En het opnieuw aanmelden na een verbanning ook.
Dus bij deze is de discussie gesloten.