Partyflock

Forumonderwerp · 729001
499x bekeken
Waarschuw beheerder
Graafschap scoort wel of niet tegen psv???
Graafschap wint met 2-1!!!
Effe kijken of wonderen nog bestaan!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoop het ook,want ik ga er heen.
Geloven doe ik het ook niet helemaal,maar ze moeten een keer winnen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop 2-0 denk 0-7
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop het ook,want ik ga er heen.

Altijd vervelend als je naar een wedstrijd gaat, maar je weet (diep van binnen) dat er niet 3 punten binnen gehaald zullen worden !

Whehehe
Waarschuw beheerder
zullen de superboeren op eigen vervoer gaan lijk me een stunt kan pisvee wat van leren 12dec :D
Waarschuw beheerder
12-7 voor de Graafschap!!!

*nee ik doe niet aan korfbal! en ja ik heb verstand vanvoetbal :p*

nee ik hoop 1-1

ik denk 0-6
Waarschuw beheerder
Psv zal wel zeer eenvoudig winnen...niet een grote uitslag maar wel een makkie 1-3
(goal Grafschaap al voor rust ;)) :[:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
PSV zal winnen dat moge duidelijk zijn.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Graafschap moet scoren.. maja.. als het op training al niet lukt :x

Waarschuw beheerder
record is binnen - 0 tegen twee
Waarschuw beheerder
Simpele wedstrijd,De Graafschap stelt echt geen ruk voor.
Mooi dat Gomes naar het uitvak ging bij de goals en zijn record dat hij met Zoetebier deelt ook vierde na de tijd.

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd! :D

Alex, nu al 'voetballer van het jaar' (toch weer een braziliaan! ;P )

[img]http://img108.exs.cx/img108/8449/w6p63emin.jpg[/img]
63e minuut, for those who care..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was wel grappig ik zat tegenover de hoofdtribune,veel mensen wisten niet wat hen overkwam in de 63e minuut.
Schitterend..krijg steeds meer sympathie voor onze Gomes :respect:
Waarschuw beheerder
Nieuw record doel schoon houden op naam van PSV en een makkelijke overwinning.
Nu op naar volgende week tegen Feyenoord uit.
Waarschuw beheerder
Het was weer een klote wedstrijd van de graafschap!!!
Wonderen bestaan niet meer voor de graafschap,want als je zo voetbalt en zulke blunders maakt verdien je het ook niet om te winnen!!!
Maar we hebben het erg gezellig gehad!! :bier: :cocktail:
ja gomes heeft idd ff tijd nodig gehad :jaja:

maar hij heeft het hem toch maar ff geflikt ( ja met zoetebier , maar ik heb het nu ff over gomes ) :)

kijken of we in rotterdam het record kunnen verhogen :D
Waarschuw beheerder
Het was weer een klote wedstrijd van de graafschap!!!
Wonderen bestaan niet meer voor de graafschap,want als je zo voetbalt en zulke blunders maakt verdien je het ook niet om te winnen!!!

De Graafschap heeft gewoon 3 spelers in de as nodig met uitstraling en routine.
Bv iemand als Witschge,die voetbalt nu ergens bij de amateurs.

Waarschuw beheerder
De graafschap zijn een stelletje flikkers bij elkaar, die schop tegen Beasley!! :[ Die vent moet 4 wedstrijden geschorst worden!

Als ze het niet voetballend op kunnen lossen dan maar schoppend...

Waarschuw beheerder
Nee laten we het ff over die k*nk*r van bommel hebben! En wel tof gelul van helemaal niets in amsterdam! Maar amsterdam was wel in de stad!
Waarschuw beheerder
Wat ijl je nou allemaal? Die 'superboeren' stonden achter en meteen beginnen ze te zingen SCHUP van Bommel neer! We kunnen niet winnen dus dan maar schoppen. Doen we tenminste nog iets goed. Nee das lekker je team supporteren. En zeker helemaal niets in Amsterdam. Record in onze handen!

PSV KAMPIOENEN!

Waarschuw beheerder
ze hadden zijn nek moeten breken, maar ook dat wordt in ieder stadion gezongen! En wat heeft die club uit eindhoven nou voor een uitstraling? Jah een record hebben ze, nou wees er blij mee! En waarom jullie je boer noemen begrijp ik echt niet! ik heb nog nooit een trekker zien rijden in die oh zo mooie lichtstad!

Waarschuw beheerder
Heb eens respect voor de koning
Waarschuw beheerder
Doe niet zo blij graafschapfiguurtje, ga je ons nou verwijten maken kneusje?

Ga je nou vergelijkingen maken tussen t uitvak en onze groep :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeg ik dat??????
Waarschuw beheerder
Wat zeg je dan oebele?

Jullie mogen er in blijven van mij hoor, altijd gezellig graafschap uit, alleen veel politie tegenwoordig...

Waarschuw beheerder
Klopt zeker jammer! het wordt ons zeker moeilijk gemaakt! Maar jah dit jaar hebben we de politie al aardig bezig gehouden:) met toch zeker als hoogte punt ajax!
Waarschuw beheerder
JOEPIE!!!!! KOOP een ZAK met lolly's dit keer en ga het vieren!! Alleen! Want zoveel viel er gister niet te vieren in Doetichem he? SUPERBOERTJE ;) mwhahaha ga maar snel in je bedje liggen met je warme kruikje dan is het snel morgen... dan ben je dit kutweekend (voor jou dan) zo weer vergeten. PFFFF
Waarschuw beheerder
Vraag anders eens de gemiddelde voetballiefhebber naar de uitstraling van De Graafschap (Y) :S

Waarschuw beheerder
Moet ik daar nou serieus op antwoorden? De gemiddelde voetbalsupporter weet wel waar ik het over heb!
Waarschuw beheerder
Je haat PSV gewoon écht meer dan Ajax? :D

Waarschuw beheerder
is dat zo????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
graafschap is ommin lauw!

chf hoo-li-gans
Waarschuw beheerder
Je vindt Ajax toch een echte club met uitstraling? Daar hou je dan toch van? :devil:
Waarschuw beheerder
ja ben het met SI eens ze hebbe wel een geinige groep maar iedereen heb met zoveel politie te maken had je is moeten kijken bij ons tegen schalke niet normaal meer. in top wedstrijden is het bijna niet meer mogelijk en de kleine clubs komen ook met super weinig supp naar ons toe.

cheers :no:

Waarschuw beheerder
Wat ijl je nou allemaal? Die 'superboeren' stonden achter en meteen beginnen ze te zingen SCHUP van Bommel neer! We kunnen niet winnen dus dan maar schoppen. Doen we tenminste nog iets goed. Nee das lekker je team supporteren. En zeker helemaal niets in Amsterdam. Record in onze handen!

PSV KAMPIOENEN!

Gaan meisjes van 17 tegenwoordig uitleggen hoe het werkt in de wondere wereld die voetbal heeft? Wat een giller... En over die Van Bommel, die hoef je niet neer te schoppen, als je naar 'm knipoogt duikt hij al tegen de vlakte, om daarna in een oogwenk overeind te schieten en verhaal te gaan halen bij de scheids!
Waarschuw beheerder
Graafschap is niet meer te redden,maar laten we hopen dat PSV geen kampioen word!!!Dan nog liever Az!!

Waarschuw beheerder
Ik hou wel van een club met uitstraling jah! Maar dat is zeker geen *j*x! Kijk een club als feyenoord, utreg dat zijn clubs met uitstraling! niet dat ik er voor ben of er heen ga! Maar dat psv heeft helemaal niets geen uitstraling!
Waarschuw beheerder
Gaan meisjes van 17 tegenwoordig uitleggen hoe het werkt in de wondere wereld die voetbal heeft? Wat een giller... En over die Van Bommel, die hoef je niet neer te schoppen, als je naar 'm knipoogt duikt hij al tegen de vlakte, om daarna in een oogwenk overeind te schieten en verhaal te gaan halen bij de scheids!

Doe nie zo blij. Het feit dat jij voor Feyenoord bent, zegt al meteen hoeveel verstand jij van voetbal hebt....

Waarschuw beheerder
meisje meisje toch ... maak je niet zo druk.

je weet toch hoe 95% van het voetbalforum over ons en onze club denkt....

(k)
Waarschuw beheerder
Nee :'( die kakkerlakken denken allemaal dat ze zo geweldig zijn en dat vrouwen geen verstand hebben van voetbal. :'( JANKEN MAN!! Ik heb meer verstand van voetbal dan hem dat weet ik zeker. Maja, dat kan ook niet anders als je voor Feyenoord bent!! :'(

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou wel van een club met uitstraling jah! Maar dat is zeker geen *j*x! Kijk een club als feyenoord, utreg dat zijn clubs met uitstraling! niet dat ik er voor ben of er heen ga! Maar dat psv heeft helemaal niets geen uitstraling!

Dus Ajax heeft geen uitstraling, volgens jou........... :/

Vraag maar eens in het buitenland iemand eens iets over voetbal in Nederland, en ik weet wel wat ze gaan zeggen!!

Maar dat is geen uitstraling zeker!!!!

:D :D

Waarschuw beheerder
och die kevin of ouwehoer of hoe die hier ook door t leven gaat is er ook nog steeds.... heb jij ook wel eens sociaal kontakt en weet je wat zon licht is.

Waarschuw beheerder
uh zeg druktemaker. ik zeg t niet omdat ik hier nu ben maar psv in HIER dus echt wel ff DE nederlandse club en dat is psv in heel zuid amerika

enne mijn familie is zo... groot, dat dit al eigelijk een fanclub is.... O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je mallemoer.........
Waarschuw beheerder
donateur
je weet toch hoe 95% van het voetbalforum over ons en onze club denkt....

Dus je geeft zelf toe dat psv geen aanhang heeft!!!

Dat is wel stoer vind ik.......:D

Waarschuw beheerder
je moet leren lezen, jood.

hier is de animo niet bijster groot, idd
laatste aanpassing