Partyflock

Forumonderwerp · 728931
45 volgers · 1021302x bekeken

Artiest V-licious
Waarschuw beheerder
+8
Ik ben wel eens benieuwd hoe bij jullie de heilige DJ Equipment staat gepositioneerd. Dus toon hier een foto van je equipment.

Ik zal maar aftrappen:

2x Reloop RP 4000 M3Ds
1x Reloop Effex.2 Mixer

Verder mooi meubeltje gemaakt voor het hele spul.
In de toekomst komt er nog een proffesionele eindversterker bij.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik citeer vrij van je eigen topic:
30 januari van 22.00-10.00 NDSM terrein in A’dam Noord.
Kaarten verkrijgbaar vanaf 5 oktober 2009 bij Rush Hour (€ 15,-)
(Nu alvast te bestellen via undergroundsessions@hotmail.com)

Samenvattend, het is dus:

-een betaald feest, (15 euro per persoon nota bene)
-het is een legale locatie (met personeel zelfs waarschijnlijk)
-de datum, tijd en locatie staan openbaar op partyflock,
-je verkoopt zelfs kaarten in de voorverkoop via een wederom op partyflock openbaar vermeld punt

Maar voor de rest is het wel 'illegaal' he? :roflol:

Ik moet toegeven dat het toch echt mooi is hoe je keer op keer je eigen opmerkingen compleet ontkracht en jezelf in de vingers snijdt, dus hou nou gewoon op want je zet jezelf alleen maar erger voor schut :lol: :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op dinsdag 29 september 2009 om 14:11:
een betaald feest

om de kosten te dekken ja, zonder winstoogmerk
legale locatie

de lokatie is illegaal
datum en locatie

datum wel, de lokatie feitelijk gezien niet. zoals jij ook wel weet is het ndsm terrein vrij groot.

jij hebt geen kennis van zaken, blijkbaar ken je de lokatie ook niet dus dit blijkt weer een onzinnige post van jou. voor een illegale kan je blijkbaar geen kaarten voorverkopen? :/ jij blijkt behoorlijk voorbarig in eht trekken van conclusies.
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Illegaal en voorverkoop...:s illegaal betekend volgens mij dat niemand weet waar en wanneer het is, TOT het moment daar is dat er actie ondernomen moet worden....jij maakt het de waute wel erg makkelijk, maw, niks illegaals aan jou feestje, trouwens NDSM terein is gewoon een bestaande festival locatie hoor...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 14:28:
zoals jij ook wel weet is het ndsm terrein vrij groot.

Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 14:28:
blijkbaar ken je de lokatie ook niet dus dit...

:s laten we AUB ontopic gaan, iemand nog verse fotos van een booth?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 29 september 2009 om 14:35:
iemand nog verse fotos van een booth?

Nog steeds geen zin gehad om het een beetje toonbaar te maken :P

alhoewel het redelijk netjes is op dit moment...

Waarschuw beheerder
[img width=224 height=302 cacheid=0010ccd2002df75540c3730c1a0292368f]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0d/John_Wilkes_Booth.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha john wilkes booth :D hulde voor de creativiteit :respect:
Waarschuw beheerder
grappige is dat het op geen van jullie lokaties is. ik verdedig mezelf niet, dat is niet nodig. ik licht mijn feestje toe omdat jij denkt kennis te hebben en dingen loopt te lullen die kant nog wal raken. laten we het wel bij de waarheid houden. je kan best een kaartje kopen brunox, dan zie je dat het illegaal is. als je de stubnitz een vette lokatie vindt ga je die lokatie ook tof vinden, maar loop aub geen onzin te lullen als je de feiten niet kent.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op dinsdag 29 september 2009 om 14:35:
laten we AUB ontopic gaan, iemand nog verse fotos van een booth?

ik heb die van mij een aantal dagen geleden geplaatst :cheer:
Waarschuw beheerder
pics or it didn't happen...:woepwoep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 14:01:
gast ik geef zelf ook illegale feestjes,

:frusty:

Een feest waar 15 euro entree moet worden betaald is....niets anders als alle andere commerciele feesten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met de site http://www.keymusic.com/?
Waarschuw beheerder
ziet er gezellig uit fluq.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 15:09:
Een feest waar 15 euro entree moet worden betaald is geen freeparty....niets anders als alle andere commerciele feesten.

commercieel=winst. die maken wij niet. maar wij willen wel dat er grote namen en het liefst internationale namen staan in een kleine rauwe lokatie. dat kan helaas niet anders dan door entree te vragen. het liefst zou ik het ook gratis willen maken, maar dan moet ik mijn buurjongetjes vragen om te draaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 15:17:
grote namen

Waarom lukken andere, mede-forum-gebruikers dat wél, zónder toegangsprijs? :O :x
Waarschuw beheerder
geef eens een voorbeeld, zo kan ik daar geen uitspraak over doen natuurlijk ;) op voorhand kan 1 van de redenen zijn dat het gehele feest gratis is en die dj's geen fee vragen. in dat opzicht vaak bevriend met de organisatie. helaas kunnen wij dat niet doen omdat we wat kosten hebben die door entree gedekt moeten worden. dus gaan dj's automatisch ook fee vragen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 15:17:
commercieel=winst. die maken wij niet. maar wij willen wel dat er grote namen en het liefst internationale namen staan in een kleine rauwe lokatie. dat kan helaas niet anders dan door entree te vragen. het liefst zou ik het ook gratis willen maken, maar dan moet ik mijn buurjongetjes vragen om te draaien.

Tof dat je zulke dingen organiseert en dat je het non-profit wilt houden, maar toch vind ik wat jij doet niet onder een illegaal feestje vallen. Misschien komt het doordat je het juist zo goed aanpakt. Het is net allemaal wat gelikter dan een hit&run soundsystem, meer zekerheid (moet ook wel met grotere namen) en de relatief hoge entree prijs. Denk ook eerlijk gezegd dat er totaal ander publiek op af komt dankzij dat prijskaartje.

Laat ik het zo zeggen, jij kan exact hetzelfde feestje geven op een legale lokatie met vergunning voor dezelfde prijs. Dat kunnen die andere feestjes niet
Waarschuw beheerder
klopt. maar het liefst zou ik ook geen entree vragen, en dan zou ik het feestje ook idd, net als die andere organisaties, niet op een legale plek kunnen geven.

het verschil zit hem gewoon duidelijk in de namen. ik kies ervoor wat grotere namen te boeken, ipv jan van de straathoek die gratis komt draaien. en voor die grotere namen kan ik helaas geen freeparty met een hit en run soundsystem opzetten. als je dan opgerolt wordt heb je behoorlijk wat geld weggegooid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben zelf voor volgende week zaterdag een line up met voor het grootste deel echt 'grote legendarische namen' uit de scene.

Die grote namen zijn ook mensen, mensen die elk weekeinde op 2 of meer officiele indoorfeesten staan te draaien.
Die mensen vinden het leuk om te komen draaien, omdat ze ons initiatief respecteren en daarnaast ook gewoon onwijs relaxede gasten zijn!

Dat deze grote DJ's op ons feest komen draaien vinden we natuurlijk helemaal te gek en een grote eer.
Het feit dat ze belangeloos komen draaien waardoor het hele concept voor iedereen toegankelijk(gratis) is. Maakt het hele gevoel van het feest nog mooier, het is echt het gevoel wat er achter zit; Door liefhebbers,voor liefhebbers. Nou zeg ik absoluut niet dat jij geen liefhebber zou zijn, ik Vind alleen niet dat je moet spreken van een 'illegale' omdat je hierrmee de perceptie wekt dat het dus vrij toegankelijk is, of met een laag symbolisch bedrag als bijdrage. De 15 euro entreeprijs is mijns inziens veel te hoog, en wekt niet bepaald de indruk dat je het zonder belangen doet, of in welk opzicht dan ook een (klein) financieel risico bereid bent te lopen.. Wij hebben meer dan 1500 euro in ons soundsystem, stroomkabels, beveiliging, aggregaten, vouwladders (en zo kan ik nog lang door gaan) gestoken. En we stoppen er nog steeds meer geld in, (maandag weer aggregaat huren a 60 euro) of we het eruit halen is een vraag, mensen zijn vrij om donaties te doen.. maar in elk geval is er gezelligheid! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dus je bent het er wel mee eens dat wat jij doet niet in het zelfde straatje zit als illegale feestjes. De insteek is net iets anders, maar naar mijn mening nog steeds goed.

Het 'probleem' bij jouw feestjes is alleen wel dat alles elkaar in de hand werkt. Je moet een entreeprijs vragen om de dj's te kunnen betalen, maar die vragen een fee omdat je een entreeprijs hanteert. Men wilt grote namen zien voor de entreeprijs en geen lokaal talent omdat het anders zonde van het geld is, je moet een entreeprijs hanteren om die grote namen binnen te slepen. Een hele mooie cirkel die helaas moeilijk te doorbreken is.

Bij die hit & run feestjes (bij gebrek aan betere benaming voor nu) maakt het niet zo veel uit dat een lokale talent daar staat want het kostte toch geen drol. Je kan uiteindelijk meer namen neerzetten, de dj's doen het voor het (goede) doel ipv het geld (uitzonderingen daargelaten) en misschien zit er wel een verrassende set tussen, zo niet, geen man overboord, het publiek kwam daar toch niet echt voor.

Ik persoonlijk stel veel meer eisen aan een line-up voor 15 euro, grote namen of niet dan eentje waar ik een vrijwillige bijdrage aan mag geven.
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met je eens. bij ons feestje mag je ook wat verwachten, wij zorgen er iig voor dat alles klopt. lekker tot 10 uur sochtends door in een vieze smerige underground lokatie met een super geluidssysteem en een bar met een goed assortiment aan dranken. plus daarbij nog de namen en de primeur van jeroen search zit dat wel goed lijkt mij. :) voor een groot deel van ons publiek was onze vorige editie het feest van het jaar. die mensen zijn toch wel veelal diehard feestgangers (dus het is niet zo dat burgerlijke marietje voor het eerst een pil op had op ons feestje). ;) check het filmpje zou ik zeggen

http://www.youtube.com/watch?v=wKBseVcU5uQ
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 16:00:
ik ben het helemaal met je eens. bij ons feestje mag je ook wat verwachten, wij zorgen er iig voor dat alles klopt. lekker tot 10 uur sochtends door in een vieze smerige underground lokatie met een super geluidssysteem en een bar met een goed assortiment aan dranken. plus daarbij nog de namen en de primeur van jeroen search zit dat wel goed lijkt mij. :) voor een groot deel van ons publiek was onze vorige editie het feest van het jaar. die mensen zijn toch wel veelal diehard feestgangers (dus het is niet zo dat burgerlijke marietje voor het eerst een pil op had op ons feestje). ;) check het filmpje zou ik zeggen

Klinkt goed, maar klinkt ook als het 100ste feestje dat weekend als je snapt wat ik bedoel.

Dat is denk ik nog het grootste verschil met een h&r feestje, de onzekerheid en het 'net-niet-gelikt' mentaliteit.

Daar ga jij een andere kant op, je wilt wel een dikke underground lokatie, maar het is wel tot in de puntjes geregeld. Een biertje, een wijntje en wat fris is niet meer voldoende, er moet een compleet uitgeruste bar komen. Dat zijn toch niet meer (alleen maar) de echte liefhebbers die je daarmee binnentrekt?

Het zal een geweldig feestje geweest zijn, daar twijfel ik niet aan, maar weet niet of ik graag naar een 'underground feestje met alle luxe van een normaal feestje' zou willen en daar nog relatief veel voor betalen ook
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
Waarschuw beheerder
Volgens mij moet je gewoon huur betalen voor die oude kraanbaan op de ndsm het is dus heel iets anders dan een willekeurige freeparty ergens in het land. Volgens mij wordt dan gewoon gedoogt als er geen vergunning voor is

Neemt niet weg dat het een gave locatie is voor een feest :)
Waarschuw beheerder
mja als mensen entree betalen moeten er dingen zoals het geluid en de bar wel tot in de puntjes geregeld worden. verder is het begrip "tot in de puntjes geregeld" nogal breed. wij zijn iig geen commerciele organisatie, laten we dat voorop stellen. ons publiek gaat wel eens naar een kraakfeest, of freeparty. maar is ook te vinden op awakenings, of een ander groot festival. lekker divers dus en daar houden we van. dit is een concept wat we in mei hebben gedaan en dat voeren we nu door. het lijkt mij ook erg vet om een paar keer een freeparty te doen maar dat is weer een heel ander concept. het zijn echt 2 verschillende dingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 16:00:
en een bar met een goed assortiment aan dranken

ik neem aan dat met 15euro entree :rot: de kosten ruimschoots gedekt zijn en dat de drank dan gewoon tegen kostprijs verkocht gaat worden? :bier:

Uitspraak van anders op dinsdag 29 september 2009 om 15:41:
ik kies ervoor wat grotere namen te boeken

ben toch wel erg benieuwd wie gaan er daar dan gaan draaien en hoeveel bezoekers kunnen er in de lokatie??
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op dinsdag 29 september 2009 om 16:08:
die strobo what the fuck hoe vet!

over strobo's en freeparties gesproken...check dit filmpje maar eens vanaf 3,45 :vaag: :lol:
Waarschuw beheerder
die party had ik ook wel bij willen zijn nadat ik het maandag in de krant las :)
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 16:35:
over strobo's en freeparties gesproken...check dit filmpje maar eens vanaf 3,45

Ben je niet bang dat door dit soort filmpjes met naam locatie etc de platte petten brigade de volgende keer roet in t eten komt gooien? of is dit legaal/gedoogd? ziet er wel superdik uit iig

die strobo's :kwijl: hebben jullie ook gewoon een lichtman die de hele nacht bezig is, of voorgeprogameerde shizzle?
??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WAARSCHUWING: PAUPER GEAR OP PAUPER KWALITEIT FOTO'S

Paar foto's van de kelder van m'n studentenvereniging waar ik bijna elke middag te vinden ben (terwijl ik eigenlijk moet studeren, sst :$ ):
[img width=640 height=480 cacheid=0010ccf6002df7919fcf2d611a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/6499/afb125.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0010ccfa002df7955d046a3c1a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/5357/afb129.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0010ccfd002df799250279ab1a02923c8d]http://img7.imageshack.us/img7/5563/afb130.jpg[/img]

De ontzettende troep gear waar ik mee leer draaien op het moment:

[img width=480 height=640 cacheid=0010cd04002df79ef15e8ef81a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/7456/afb119e.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0010cd0b002df7a859e137181a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/1481/afb120v.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0010cd0f002df7b0553276a31a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/2058/afb122a.jpg[/img]

Reloop Digital Jockey 2:
[img width=480 height=640 cacheid=0010cd15002df7b41941c8371a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/5058/afb123.jpg[/img]

Monitors:
[img width=640 height=480 cacheid=0010cd1c002df7ba5721782c1a02923c8d]http://img7.imageshack.us/img7/5229/afb131.jpg[/img]

Subs, waarmee ik 2 verdiepingen hoger de stoelen mee kan laten dansen:
[img width=640 height=480 cacheid=0010cd21002df7c4923707fb1a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/2245/afb124.jpg[/img]

Twee onderhand al bejaarde Technics SL-1210 mk2 die weg staan te roesten in hun flightcases:

[img width=640 height=480 cacheid=0010cd2b002df7ca7c123adc1a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/6960/afb114k.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0010cd30002df7d54150eef91a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/9776/afb118.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0010cd34002df7ddccb3fbff1a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/2289/afb117.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0010cd37002df7e57f9f80f51a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/1124/afb115.jpg[/img]

Pitch knop. ijzer langs de gleuf is hier en daar een beetje verbogen, geen flauw idee hoe ze dat geflikt hebben:

[img width=480 height=640 cacheid=0010cd38002df7e82ddaad121a02923c8d]http://img9.imageshack.us/img9/8430/afb128.jpg[/img]

Die Technics zijn dus al tig jaar niet meer gebruikt, zijn nogal ranzig maar doen het volgens mij nog prima. Zou ze wel over willen kopen van de vereniging, ware het niet dat ze een paar jaar terug besloten hebben die dingen de komende jaren niet te verkopen :x

Ben deze meuk onderhand een beetje beu, na een klein jaartje aankloten en op feestjes draaien wil ik meer. Tijd voor een eigen gear :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KENTI op dinsdag 29 september 2009 om 17:17:
of is dit legaal/gedoogd?

t werd door de platte petten inc. loco-burgemeester gedoogd tot 14:00 zondagmiddag :9
Waarschuw beheerder
donateur
gast kan je nog meer/grotere fotos plaatsen? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op dinsdag 29 september 2009 om 17:26:
gast kan je nog meer/grotere fotos plaatsen? :lol:

Zo da's beter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 17:24:
t werd door de platte petten inc. loco-burgemeester gedoogd

De (loco)burgemeester bepaalt zoiets en niet de platte petten zelf ;) Dit omdat de (loco)burgemeester bepaalt wat er gebeurt in zijn/haar gemeente en daarmee dus hoofd van de politie is...
Dit was toch het feest met de meesterlijke actie om te zeggen dat het gebied gekraakt was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 17:24:
t werd door de platte petten inc. loco-burgemeester gedoogd tot 14:00 zondagmiddag

Massive :respect: valt me dan weer mee van die eikelbijters

Waarschuw beheerder
wat een heftige discussies hier ineens 8)

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KENTI op dinsdag 29 september 2009 om 17:17:
dit soort filmpjes

Waarschuw beheerder
Zo plaatjes maar weer eens gesorteerd, nu maar eens even een uurtje acid/core gaan draaien :P
Waarschuw beheerder
bruno, pleur mij ook is op mailinglist van illegale partys(A)
misschien dat ik ook wel keer kom kijken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 17:44:
dit soort filmpjes

blijft genieten foto's en filmpjes van dit soort feestjes (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sublim&All op dinsdag 29 september 2009 om 17:14:
Paar foto's van de kelder van m'n studentenvereniging waar ik bijna elke middag te vinden ben (terwijl ik eigenlijk moet studeren, sst ):

dat reloop dingetje is wel leuk nog:) kan je nog wel aardig mee spelen
technics zo zonde:|
tja, tis allemaal niet je van het om het zo maar te zeggen
snap wel dat je je eigen gear wil
hoop dat je er wel zuiniger mee omgaat als op je vereniging:P (ik geloof wel dat je dat doet :P)

Waarschuw beheerder
De ontzettende troep gear waar ik mee leer draaien op het moment:

euh...t is geen 2x CDJ 2000, maar als alles gewoon storingsrvrij werkt, moet je daar toch aardig mee uit de voeten kunnen?
Paar foto's van de kelder van m'n studentenvereniging

kicken lokatie om te feesten (y)
kan het geluid daar hard zonder overlast te veroorzaken? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op maandag 28 september 2009 om 09:52:
doel je nou op mij? Lijkt me niet maar goed....

Wie post er dan nog meer een filmpje waarbij ie elke halve seconde aan wéér een ander knopje zit te draaien???
Waarschuw beheerder
donateur
had die andere toen nog niet bekeken dus vandaar :)

hmm elk knopje waar ik aan draai heeft tog wel echt een functie 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 22:59:
elke halve seconde aan wéér een ander knopje zit te draaien

Kijk, mensen met verstand van zaken kunnen er wat mee, integenstelling tot mensen die dénken dat ze verstand van zaken hebben...;)
Die knopjes op een mixer hebben wel degelijk een functie...:yes: als je weet wát je ermee kan [ combinatie bijv. ] kan het in je voordeel werken...(y) ik ken veel dj's die mixen dmv actief de eq te gebruiken, maar dat is style-afhankelijk, en net wat je gewent bent....voor FX geldt hetzelfde...alles waar te- voor staat is slecht, heb ik oit geleert, tenzij het een hoger doel betreft, en in het geval van miksen betreft het een hoger doel...:)
Waarschuw beheerder
donateur
elke keer als ik een break terug laat komen draai ik de bas en mid weer vol open, om zo het meest gelijk te zitten qua frequenties, waardoor het minder als een duidelijke 'chop' hoorbaar is zeg maar. Zit dus continu aan de EQ inderdaad, daarnaast zit ik ook continu aan het volume van mn HP, afhankelijk hoe ik mn HP op dat moment opheb, daarnaast switch ik ook continu van pfl 1 naar 2, en zet ik mn koptelefoon uit tijdens elke mix. Ieder zn maniertjes he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 30 september 2009 om 00:07:
daarnaast zit ik ook continu aan het volume van mn HP, afhankelijk hoe ik mn HP op dat moment opheb, daarnaast switch ik ook continu van pfl 1 naar 2, en zet ik mn koptelefoon uit tijdens elke mix. Ieder zn maniertjes he..

Herkenbaar, wanneer kom je mijn DJM600 eens in het rooie draaien? ben de hele week nog vrij...:O
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Jack 2 Jack
Waarschuw beheerder
Die Technics zijn dus al tig jaar niet meer gebruikt, zijn nogal ranzig maar doen het volgens mij nog prima.

zo schoongemaakt toch? Zet ze maar eens naast de mixer :9

Zou ze wel over willen kopen van de vereniging

je kan ook een 2e hands timecode systeem kopen. Die technics staan er toch. Zou ze gewoon eens aansluiten en kijken of ze nog goed werken. Kun je je mp3's draaien op technics :doetiwoep:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 22:59:
Wie post er dan nog meer een filmpje waarbij ie elke halve seconde aan wéér een ander knopje zit te draaien???

Uitspraak van DanM op dinsdag 29 september 2009 om 23:43:
Kijk, mensen met verstand van zaken kunnen er wat mee, integenstelling tot mensen die dénken dat ze verstand van zaken hebben..

haha idd. Maar als je niet aan het mixen bent heb ik het liefst gewoon een rechte overdracht 8)

Uitspraak van DanM op dinsdag 29 september 2009 om 23:43:
voor FX geldt hetzelfde...alles waar te- voor staat is slecht, heb ik oit geleert, tenzij het een hoger doel betreft, en in het geval van miksen betreft het een hoger doel..

helemaal mee eens! Gebruik zelf vaak fx tijdens het doormixen. Maar wederom als je niet aan het mixen bent maakt het meer kapot dan je lief is :9
laatste aanpassing