logisch, op een gegeven moment zijn die platen ondraaibaar en dan? zal er toch wssch. overwogen gaan worden door veel om over te gaan op wat anders.. tis zeker jammer, maar tis denk ik een onvoorkombaar feit dat vinyl ooit uit de picture gaat raken.. zo gaat dat nou eenmaal met technologische ontwikkelingen...
Nope, om speciaal te zijn kan je altijd platen via Discogs ebay noem het maar op. De echte dj die dan nog met vinyl draait draait zowieso exclusief spul dat digitaal niet is te krijgen. Het is gewoonweg een hele andere wereld! "wij" hoeven niet telkens die nieuwe hits.

Net als ik, waarom zou ik uberhaupt met cd gaan draaien als ik dat gevoel van plaat te heerlijk vind, en ik al mijn werk toch niet digitaal kan krijgen.
maar tis denk ik een onvoorkombaar feit dat vinyl ooit uit de picture gaat raken.. zo gaat dat nou eenmaal met technologische ontwikkelingen...
Juist niet, ik geniet vele malen meer van een dj die met vinyl staat te knallen dan op cue staat te rammen. Daarnaast is het hetzelfde als een bierbrouwer.. die gaat na honderden jaren ook niet ineens zijn smaak bier veranderen, nee want iedereen vind hem zo lekker. Geen toevoeging voor innovatie.
ik durf je te vertellen dat van me 500 platen er misschien maar 50 digitaal te krijgen zijn via beatport of 100 uren zoeken op andere sites. Nee... totaal niets digitaal van! althans niet legaal! En dat is focking vet! zo blijven tracks exclusief en niet in dat domme mp3 wereldje waarin iedereen dezelfde crap heeft
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 15:16:
waar haal je die wijsheid vandaan dan
look around you, Quantise is overgestapt. Bruno zou ook liever overstappen, en zo ken ik er echt heeeeeeeeel veel.
Mensne kopen oems alleen om kosten te besparen, omdat het verschil nihil is voor thuis-dj's. Maar sl's zijn gewoon bewezen de beste, en dan heb ik het niet alleen over de binnenkant/werking maar meer het gevoel. En dat kunnen echt heel veel mensen bevestigen. Waaronder grote namen!