Partyflock

Forumonderwerp · 728931
45 volgers · 1026262x bekeken

Artiest V-licious
Waarschuw beheerder
+8
Ik ben wel eens benieuwd hoe bij jullie de heilige DJ Equipment staat gepositioneerd. Dus toon hier een foto van je equipment.

Ik zal maar aftrappen:

2x Reloop RP 4000 M3Ds
1x Reloop Effex.2 Mixer

Verder mooi meubeltje gemaakt voor het hele spul.
In de toekomst komt er nog een proffesionele eindversterker bij.
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 juni 2009 om 21:40:
alleen ik wil ook een setje TT's in me woonkamer hebben :p luxe probleem :p

Setje OEMs kopen? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 juni 2009 om 21:40:
alleen ik wil ook een setje TT's in me woonkamer hebben :p luxe probleem

heb ik ook een tijdje gehad, werkte niet echt bevorderlijk voor het huiselijke leven :lol:
daarnaast ben ik bang dat het beneden teveel galmt (weinig spullen in de huiskamer en houten vloer)

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 24 juni 2009 om 21:43:
Setje OEMs kopen?

die heb ik net de deur gewezen :o

Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 juni 2009 om 21:45:
te niet echt bevorderlijk voor het huiselijke leven

ik woon alleen, wijf nog lekker bij haar ouders (H)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 juni 2009 om 21:49:
ik woon alleen, wijf nog lekker bij haar ouders (H)

:O :lol: :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjoewe op woensdag 24 juni 2009 om 17:09:
Vanavond van 21.00 - 22.00 uur live te horen

ik zit al een tijdje te luisteren...lekkere muziek (y)
helaas is t geluid kut :s
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 juni 2009 om 21:11:
Dan hou ik het nu wel op het genieten van klassiekers

als je van techno klassiekers houdt moet je dit setje van afgelopen vijdag maar eens luisteren:

http://www.zshare.net/audio/61665671f7eb1703/
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteravond was t wat laat geworden, dus vanavond de 2 xConcorde DJ S ophalen bij Tonecontrol..
Ow boy ain't that gonna be splendid :bounce:

[img width=300 cacheid=00109f93002dafd0515575c11a0285b7d6]http://img107.imageshack.us/img107/9685/saladfingers1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb trouwens 2 vraagjes nog over die elementen.
about DJ schrijft dit in de review:
Bij het monteren van de concorde's op de SL was al snel 1 ding duidelijk en dat was dat het rubberen ringetje van de 505's die nog ergens rond zwierven in huis gemonteerd moesten worden op de concorde DJ om het ding lekker te laten passen op de toonarm.

Enig idee wat voor 'ringetje' hij bedoelt?? Hoop niet dat ik zometeen mn nieuwe elementen niet direct kan gebruiken natuurlijk 8)

en nog een vraagje: Iemand enig idee of er bij die Elementen (concorde DJ S) tevens zo'n rubberen 'hoesje' zit wat je over het hendeltje kunt schuiven? (dan glijdt dat hendeltje niet steeds uit je klauwen wat best snel gebeurt met die concordes naar mijn mening)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 09:55:
en nog een vraagje: Iemand enig idee of er bij die Elementen (concorde DJ S) tevens zo'n rubberen 'hoesje' zit wat je over het hendeltje kunt schuiven? (dan glijdt dat hendeltje niet steeds uit je klauwen wat best snel gebeurt met die concordes naar mijn mening)

Hier heb ik zelf nog nooit van gehoord. Maar mocht je wat gevonden hebben, kun je die tip vast wel delen. Op die eerste vraag ken ik je helaas geen antwoord geven.

Waarschuw beheerder
rubbertje wat achter op je headshell zit normaal, zit bij de Concordes er niet bij, misschien dat iet wat 'strakker' afsluit ofzo dan?

ander ringetje kan ik zo niet bedenken

Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 09:55:
dan glijdt dat hendeltje niet steeds uit je klauwen wat best snel gebeurt met die concordes naar mijn mening

vond ik ook niet prettig idd, maar bij allebei de setjes concordes die ik had zat dat er niet bij :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sja die ortofon elementen zijn een stuk lastiger in een bepaalde groef te mikken doordat je vrij weinig grip hebt op het armpje. Heb 1 x bij iemand gedraaid die er van die rubberen dingetjes overheen had zitten en dit was echt 100 x fijner.. Wellicht had hij het wel zelf gefixt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pama op donderdag 25 juni 2009 om 10:03:
Hier heb ik zelf nog nooit van gehoord

nee ik ook niet, en ook nooit gezien ofzo:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 10:08:
Sja die ortofon elementen zijn een stuk lastiger in een bepaalde groef te mikken doordat je vrij weinig grip hebt op het armpje. Heb 1 x bij iemand gedraaid die er van die rubberen dingetjes overheen had zitten en dit was echt 100 x fijner.. Wellicht had hij het wel zelf gefixt.

jij bent toch de man van t plakband 8)

ik ken die dingen ook niet verder, vond de standaard headshell wel fijn en idd bij ortofon vind ik het ook niet zo prettig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 10:11:
jij bent toch de man van t plakband 8)

hehe, ik denk dat ik zelf even aan de knutsel ga ja (Y) lijkt erop dat dit dus geen officieel product is waar ik het over heb.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 10:11:
vond de standaard headshell wel fijn en idd bij ortofon vind ik het ook niet zo prettig

Inderdaad, bij mijn huidige headshells zit er gewoon een gebogen armpje op met een verdikkinkje op het eind. Zodat je de naald exact in een groef kan mikken, bij de concorde naalden is het een 100% recht, en horizontaal stukje glad dun plastic wat erg snel uit je klauwen glijdt(N)

Dus aan alle concorde gebruikers, neem het van me aan, probeer eens wat uit. je zal versteld staan hoeveel fijner dit werkt want die concordes houden gewoon niet lekker vast van zichzelf (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 10:13:
die concordes houden gewoon niet lekker vast

ik heb eigenlijk nergens last van, ik zet me naald erop en dan zoek ik me begin punt, niet dat ie uit me handen schiet ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja nee begrijp me niet verkeerd he, het zijn heerlijke naalden om mee te draaien, maar als je oldschool headshells gewend bent dan ga je wel een stuk op dit punt achteruit:). Zeker als je een keer wat klamme handen hebt merk ik het toch wel hoor!
Is natuurlijk ook gewoon wennen. maar ach, perfectionistisch he O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bruno, die rubbertjengs op het armpjeng van je element zit als het goed is gewoon in de verpakking!
Ik kocht bij Loek een dj pro ( blauwe) en daar zat ie gewoon bij;)
Je pakt zo wel je element soepeltjes op :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 10:18:
Ja nee begrijp me niet verkeerd he, het zijn heerlijke naalden om mee te draaien, maar als je oldschool headshells gewend bent dan ga hier echt een stuk op achteruit. Is natuurlijk ook gewoon wennen. maar ach, perfectionistisch he

:vaag: na ff me koffie te hebben gedronken, kom ik erachter dat ik er ook last van heb :p (heel soms) dan schiet me naald uit me handen en gaat ie zo pijnlijk tegen de zijkant van de platter aan :s
Uitspraak van DanM op donderdag 25 juni 2009 om 10:20:
in de verpakking!

ik heb al 2 setjes gekocht, en die zaten er niet bij?:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op donderdag 25 juni 2009 om 10:20:
kocht bij Loek een dj pro ( blauwe) en daar zat ie gewoon bij;)
Je pakt zo wel je element soepeltjes op :yes:

ik heb zojuist de twin pack besteld bij tonecontrol, zitten ze daar ook bij denk je? :O
Waarschuw beheerder
Mocht het er niet bij zitten... Is er niet iets te maken met een krimpkousje. Verwarmen, en je hebt alweer meer grip als deze goed aansluit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pama op donderdag 25 juni 2009 om 10:26:
Is er niet iets te maken met een krimpkousje

ja goeie oplossing idd (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 10:27:
ja goeie oplossing idd

Hmm, ben ik toch nog ergens goed voor. Ik ben meestal beter in het ruïneren van dingen. Dit keer heb ik eventueel zelfs een oplossing bedacht. :P

Waarschuw beheerder
hahaha lol :p
Waarschuw beheerder
donateur
erg vernuftig inderdaad (Y)
Werkzaam bij Grasp Techno
Artiest {SHOWLIST artist 59784, 57252}
Waarschuw beheerder
Mja de webstream van gisteren schijnt dus kompleet uit phase te zijn uitgezonden, of te wel alle bass schijnt eruit te zijn geweest. Wat dus wel appart is, aangezien we klachten van geluidsoverlast te hebben gehad bij de studio gisteren 8-) Dus hard was het wel...

Ik er komt nog wel een opname online te staan ergens binnenkort dus, dan kan je mijn hitjes overzicht een keer goed terugluisteren.

En die jongen voor me... Dat was ehm.., appart. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjoewe op donderdag 25 juni 2009 om 11:02:
of te wel alle bass schijnt eruit te zijn geweest

ja, ik had de bass op mn DJM op max staan, plus de loudness op mn amp aan, toen was het wel te doen..

Lekker gemixt hoor ouwe! respect (Y)
Platenkeus niet 100% mijn ding, want ben zelf iets meer van de wat hardere rollende techno. maar vond het zeker wel fijn om naar te luisteren :)
Uitspraak van Sjoewe op donderdag 25 juni 2009 om 11:02:
En die jongen voor me... Dat was ehm.., appart. :P

sja, die moet echt nog even gaan oefenen ja :-X bij 1 overgang liep hij er echt meer dan 3 kwart tel naast.. Ik dacht echt. WTF :P
Wel dapper van hem dat ie op de radio durft met zulke 'skills' :P

maar goed bezig dude(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik geloof dat die jongens voor me elk iets van 3 maanden geleden waren begonnen met draaien bij een cursus die de co-host van die show heeft en thuis geen spullen hadden. Behoorlijke ballen heb je dan, om het lekker even op de radio te doen. :)

Naja en ik heb m'n bescheiden droom kunnen doen om een keer een publieke set te doen van alle platen die ik vroeger op de radio hoorde en waarna ik dacht (L) 'ik wil ook techno draaien'(L)

Whehehe LOL.
laatste aanpassing
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjoewe op donderdag 25 juni 2009 om 11:28:
Behoorlijke ballen heb je dan, om het lekker even op de radio te doen.

valt me op, en als ik dit zo lees is dat denk ik wel een te vergelijken verhaal...
dat heel veel kerels (en soms ook vrouwen) die bij de plaatselijke jeugdsoos 2 keer geoefend hebben om te mixxen, meteen denken dat ze tot de grootte dj's behoren..
dat ze dat denken vind ik nooit zon probleem, maar inderdaad dat je ze dan op feesten voorbij hoort en ziet komen, dat je denkt van.. laat maar 8)..

overigens wil ik niet zeggen dat de jongen uit bovenstaand verhaal die instelling heeft, en ik heb m ook niet gehoord, dus daar kan ik niet over oordelen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op donderdag 25 juni 2009 om 14:31:
en ik heb m ook niet gehoord,

je hebt niks gemist.. maar alsnog wel respect dat ie op de radio gaat draaien met zn ass :). Maar aan de andere kant ook misschien weer niet, omdat je toch mensen laat luisteren naar gare mixen waar ze niet op zitten te wachten en dan maar wegzappen naar een ander station.

Ik bedoel, de DJ staat er toch in eerste instantie voor het publiek (zker op een radiostation) dus is dit dan wel 'dapper' vraag ik me af.. of moet een DJ die op de radio draait gewoon zorgen dat hij wel de skills heeft om de luisteraars te voorzien van smoothe overgangen (die van jou waren tip top in orde hoor sjoewe (Y) )

**edit** begin nu eigenlijk wel meer te neigen naar het laatste punt.

ja, nu ik er zo over nadenk vind ik toch eigenlijk wel dat als je op de radio draait dat je dan tenminste wel moet kunnen mixen! :-\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
foutjes maken is niet zo erg, als je het maar snel oplost :p ik ken genoeg ''top'' dj's die niet zo super goed kunnen mixen hoor :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was allang blij dat het een beetje ging. Er stonden een paar hele gare monitors en een DJM800 op zacht volume. Nu heb ik niks tegen de DJM, alleen dat ding heeft dus een ontzettend mankement: de master-cue die aan het master-volume gekoppeld zit. Waardoor je op laag volume echt amper iets hoort over de master cue. Dus het was een beetje op de gok draaien af en toe. :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 14:44:
of moet een DJ die op de radio draait gewoon zorgen dat hij wel de skills heeft om de luisteraars te voorzien van smoothe overgangen

dj moet sowieso skills hebben anders kun je net zo goed een cd gaan luisteren ofzo :/

maar dat kan aan mij liggen

Waarschuw beheerder
als je het helemaal niet kan, dan zou je toch niet eens willen dat mensen het horen?:p
mede om deze reden:p
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 14:44:
DJ die op de radio draait gewoon zorgen dat hij wel de skills heeft om de luisteraars te voorzien van smoothe overgangen

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
probleem is dat sommige (NAIEVE) mensen denken dat ze kunnen draaien terwijl ze dat totaal niet kunnen :-X

ik zeg niet dat ik goed ben hoor trouwens, maar ik weet denk ik wel min of meer wat mijn kennen en kunnen is, en handel daar dus ook naar .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een 'bekende' van een wat bekendere dj of organisatie zal waarschijnlijk eerder aan de bak komen dan een simpele slaapkamer dj die wel z'n skills heeft ontwikkeld

zo zit heel de muziek industrie gewoon in elkaar, is niet alleen op dj gebied
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 14:58:
Tell me about it

jij mag ook niet klagen wat dat betreft knul :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 14:58:
is niet alleen op dj gebied

tegenwoordig is het vooral gebasseerd of je wel of geen plaatje gemaakt hebt, of wanneer je iemand zijn holletje goed kan likken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op donderdag 25 juni 2009 om 15:01:
tegenwoordig is het vooral gebasseerd of je wel of geen plaatje gemaakt hebt

jup, ik vind dat een dj moet worden gewaardeerd om wat hij met z'n tafels doet en niet op z'n produceer kwaliteiten, maar helaas denkt de blatende massa daar anders over

mensen zeggen ook soms waar ik me druk om maak, maja die snappen het toch nooit :nee:

Uitspraak van best of both worlds op donderdag 25 juni 2009 om 15:01:
holletje goed kan likken

Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 14:58:
Tell me about it

Uitspraak van Tokkie.. op donderdag 25 juni 2009 om 15:01:
jij mag ook niet klagen wat dat betreft knul

bruno iets mee te delen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 15:07:
nee?

ik doelde op het feit dat je leuke boekingen hebt (gehad)
hoe je eraan komt, laat ik in het midden:)
Waarschuw beheerder
donateur
niet door ass licking in ieder geval :O

Waarschuw beheerder
sst hij vond het niet grappig :cry:

was ook niet beledigend bedoeld he 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor de laatste tijd ook vreemde verhalen dat Bruno veel
tijd doorbrengt bij de Hellraiser crew :$
Waarschuw beheerder
Mja het is een van de redenen waarom ik het even een beetje heb gehad met de minimal house. Er is een overkill aan feestjes, waarop iedere keer dezelfde paar (terechte) headliners terugkomen, aangevuld met een gigantisch blik middelmatige DJ's, die opzich niet slecht draaien, maar vaak ook weinig bijzonder. Dezelfde platen, op dezelfde manier gemixt en in een veilige flow. Dat geeft me gewoon het gevoel van, 'geef mij deze twee uurtjes en ik maak er echt wat leuks van'. Maar goed, binnenkort eens kijken of ik zelf een feestje op poten kan krijgen en kijken of ik mijn idee van leuk aan de man (m/v) kan brengen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 25 juni 2009 om 15:10:
niet door ass licking in ieder geval

heb ik ook nooit verondersteld :)
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik :). is ook maar goed ook, want wat ik tot nu toe heb bereikt heb komt echt 100% door mn mix skills en niet door mijn rim-skills :p
Uitspraak van best of both worlds op donderdag 25 juni 2009 om 15:14:
Ik hoor de laatste tijd ook vreemde verhalen dat Bruno veel
tijd doorbrengt bij de Hellraiser crew :$

ja, dat was puur zakelijk pipo!

Uitspraak van Sjoewe op donderdag 25 juni 2009 om 15:14:
Maar goed, binnenkort eens kijken of ik zelf een feestje op poten kan krijgen en kijken of ik mijn idee van leuk aan de man (m/v) kan brengen...

Hier nog een sjoewe!! snap je helemaal :jaja: tog een erg leuke manier om tenmisnte ECHT je ding te kunnen doen inderdaad!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:roflol: