Partyflock

Forumonderwerp · 728715
19 november naar The MAtriXX geweest in Nijmegen, Jumpstyle XXlerator avond. Was een leuke avond... er botste ineens een ventje tegen me aan. En ineens voelde ik een intense hitte aan mn vinger. Leek wel een peuk ofzo... echt mn hele hand verkrampte ineens.

Maar eens naar de wc's geweest, ( terwijl ik hard ging op de pillen) ik gekeken, was helemaal rood geworden. Nou ff onder de kraan ermee, damn het pikte toch best wel erg.

Nou ff naar de EHBO dan maar... ik daarnaartoe.

'Ja dat is niks, zal wel een peukje zijn geweest ofzo wat er tegenaan is gekomen. Kom op is niks, doe ff onder de kraan is het zo over'

Ik gedaan... Maar omdat ik hard ging op dat moment ging ik maar terug naar de zaal toe. Ik deed met mn zweetbandje het nat houden.
Ik merkte later die avond dat ik mn hand niet meer kon gebruiken... maarja daar denk je niet bij na.

De volgende morgen... ik werd wakker met het gevoel er een auto over mn hand was gereden. HELEMAAL DIK

Een grote plas felgele rotzooi lag op mn bed. Ik schrik wakker en bekijk mn vinger. Ik heb nog nooit echt zoveel pijn gehad. Ik ging die maandag erop naar de dokter.

Het werd snel duidelijk dat het ging om Zoutzuur dat op mn vinger is gevallen.
Ik moest het maar insmeren iedere dag en schone pleisters erop doen.

Gister ging ik maar naar de dokter... mn vinger begon er nogal raar uit tezien

Zoals je ziet kijk je gewoon op het bot. Ik werd gister met een noodvaart naar het ziekenhuis gestuurt. Hier zeiden ze dat waarschijnlijk een groot gedeelte van mn vinger verloren zal gaan. Hier komt kunstweefsel voor in de plaats.

20 december ga ik naar de plastische chirurgie om weefsel enzo aan te brengen.

In wat voor een kutland wonen wij waar mensen gewoon zoutzuur mee naar discotheken nemen om over mensen te gooien.

Jezus wat ZIEK! Krank im Kopf! Het idee dat iemand op voor bedachte rade zoutzuur naar binnen smokkelt. Je mag ook wel oppassen dat iemand je niet een keer een buisje verkoopt met zoutzuur ipv GeHaktBallen. :|

Sterkte, hoop dat alles zo goed mogelijk zal gaan met het genezingsproces :flower:
he robbie, heeft de matrixx er nog op gereageerd of niet?

Vraag me af hoe ze dat ooit mee naar binnen hebben kunnen krijgen...

Schrik er best wel van! Dat wanneer je tijdens het stappen al moet oppassen!!!

Zieke mensen lopen er op deze wereld!

Nou sterkte ermee!!!
Echt niet normaal man..... :(

Sterke goos !! :)
:| niet normaal man.. stelletje mongolen lopen ertussen tegen woordig :/

Sterke!
ho eens joh:O idd niet normaal...:( en wat n lompe mensen dat ze je verkeerd advies geve...zelfs daar kun je dus al niet meer op vertrouwe!

nou sterkte er nog mee...(Y)

Dat die gast het over mn vinger heeft gegooit is klote, maar wat die doktoren mij flikken is helamaal idioot.

Ben maandag naar de plasisch chirurg geweest, enn kreeg te horen dat ik wéér verkeerd behandeld ben geweest. Het is uiterst slecht als zo'n wond zwart word. Wil zeggen dat het ontstoken is.

Nou ik heb een antibioticazalf gekregen waardoor het zichzelf moet gaan helen. Dat hoopt hij dan tenminste. 2 a 3 keer per dag nieuw verband erop, en over 3 weken wéér terug naar het ziekenhuis. Als het dan niet goed is geheelt dan moet hij maar een handje meehelpen.

allereerst: als een wond zwart word wijst dat op necrose (afsterven).. dat heeft niets te maken met infectie...

Als het ontstoken is zou het rood en gezwollen zijn en zou er zich geel/groene afscheiding op/in de wond bevinden..
Dit zou dus ook niet met antibiotica maar met een necrose-stimulerende zalf worden behandeld... zodat het afstervende weefsel er als hetw are afvalt en het gezonde weefsel kan regenereren!
altijd weer die chemische zooi op feesten ;P

Artiest Phenom
Het zal je maar gebeuren dat het in je drinken wordt gegooid ofzo :S

Wat een gekken lopen hier toch rond!! :[

Sterkte Ouwe!!
:nee: heel veel succes dr meej rob!
wat n verkk actiej!
spreek je op Qrimetime denk k niej? :)
mooi kk zielig die dat geflikt heeft :(
echt zonde dat zoiets nou weer moet gebeuren
nou sterkte ermee ouwe
Als het ontstoken is zou het rood en gezwollen zijn en zou er zich geel/groene afscheiding op/in de wond bevinden..
Dit zou dus ook niet met antibiotica maar met een necrose-stimulerende zalf worden behandeld... zodat het afstervende weefsel er als hetw are afvalt en het gezonde weefsel kan regenereren!

Dat groene spul, leek op snot :P , zat er tot 1,5 week geleden een dikke maand op. Toen kreeg ik ook een soort gel erop die ik erop moest spuiten 3x per dag. Maargoed ik kan jullie vertellen dat de wond er steeds beter uit gaat zien.

Komt hopelijk wel goed. Al ziet het er best freaky uit nu. Die hap is er nog steeds uit, en zal ook wel zo blijven.

---

Kristel ik denk dat de kans groot is dat ik je vrijdag tegenkom ja :)

Hoop echt dat t een beetje goed komt. Stelletje klootzakken zeg..... echt ziek in het bolletje.
Sterkte

Jeetje :(
Echt klote voor je!
Zieke vent .. Ongelofelijk denk je elke keer weer bij zo'n verhaal en toch gebeurt het altijd weer.. Zulke idiote dingen :S

Beterschap (F)
aah das echt ziek man!!
jeuuj we gaan met zn alle uit en wat nemen we mee?? gezellig een vatje zoutzuur :[
echt zieke shit
succes ermee (F)
X

beterschap!!!!!!(k)

Het zit ok niej mee he Robbie :(
Egt erg dit..
Veel betersachap (F)

komt goed jongen ;p

Wat een klotestreek!!! Hoop dat diegene dat spul laat flikkeren op z'n zak en dat ie dat helemaal wegrot!
En over de artsen in Nederland heb ik ook geen goed woordje over, heb zelf daar ook slechte ervaring mee, voor mij zijn het allemaal fucking kwakzalvers die hun diploma ergens ver in de binnenlanden van Oeganda gekocht hebben, zij mogen van mij ook de dikke %^#@%!& krijgen...
Firestarter ik heb het echt met je te doen. Veel sterkte!!! :)
baaaaaaahh wat een kutstreek :S

sterkte (K)

best lullig maar dr zijn ergere dingen hoor..
^^^ ja dat je roze puntschoen + je roze oorbel niet goed zit cker wat een knkr opmerking meisje hoop dat jou het een keer overkomt zal je vast anders lullen en kerel sterkte ermee wat een zieke geest die zout zuur meeneemt een discotheek in :S:S

Ik zal hetzelfde in jou topic plaatsen als ze het bij jou geflikt hebben ;);)(K)

Verder vond ik het leuk dat op Qrimetime afgelopen vrijdag/zaterdag een hoop mensen mij herkende vanwege dit topic, thanx voor jullie reacties again.

Ja de intelligentie straalt van je af!

In Azie zijn meer dan 100.000 doden, best lullig, maar er zijn ergere dingen hoor :vaag: er is ALTIJD wel iets dat erger is dan dat.

Ik bedoel reageer dan gewoon niet als je niks beters kan bedenken dan dat stomme standaard zinnetje.

FireStarter, hebben misschien meerdere mensen melding gemaakt en heb je melding gemaakt bij the Matrixx...?

Succes met je vinger, en moge die lui die 't gedaan hebben met hun pikkie erin vallen.

hey keuv beetje rustig in deze vroege morgen he ;)
:P nee... ik ben op dreef ;)

Professioneel tenentrapper op dit moment :D

Kijk... zulke reacties zijn niet oke, vooral niet als je zelf je "probleempjes" hebt:

ben dierenfan maar helaas ook heel erg allergisch.. heb wel medicijnen ertegen.. maar ben dus vanaaf bij n vriendin geweest die een kat heeft. en normaal is de reatie niet zo sterk maar nu branden mn handen (ongeveer 6 uur later) nog steeds .. ze zijn rood en branden en doen behoorlijk veel pijn iemand tips?

(afgezien van t slikken van medicatie en pijnstillers en t uit de buurt blijven van katten.. ) (afgezien daarvan ben k ook allergisch voor honden paarden vogels-in-huis en de meeste knaagdieren..)

Hoe makkelijk was het voor iemand om daar het zelfde op te reageren, maar niemand deed het, uit respect voor de gevoelens van die persoon... dan vind ik het niet meer dan normaal om dan ook respect te hebben voor de gevoelens van deze persoon, toch? :)

zeg het nog een keer
ik krijg het niet meer geregeld ben pan a weg

Jeetje wat erg! Su6 nog he!
"In wat voor een kutland wonen wij waar mensen gewoon zoutzuur mee naar discotheken nemen om over mensen te gooien"

Vind ik ook Rob :jaja:

't Ziet er idd wel ranzig uit :s

gozer die dat gedaan heeft is ook een verspilling van dna
Ook dat , maar wtf ga je zoutzuur meenemen als je gaat stappen om 't vervolgens over iemand heen te flikkeren :s
Dan moet je je 's goed aan je kop voelen geloof ik ..
laatste aanpassing
Het is uiterst slecht als zo'n wond zwart word.

uiterst slecht??
ja dat heet necrose, afgestorfen weefsel!:S

niet best..

wat een streek!
het moet niet veel gekker worden hier. Als ze diegene pakken met dat zoutzuur, dan moeten ze zijn kop in het zoutzuur houden, dan heeft ie het zo afgeleerd.

To FireStarter: sterkte ermee:)

Artiest Da Hustla
Wat ik wel eens wil weten is wat de Matrixx er van vindt!

Ik neem aan dat er toch goed gefouilleerd wordt daar! En zoutzuur kan je niet zomaar in een plastic flesje vervoeren!

kan het niet zo zijn, dat het bv uit een discolamp komt ofzow!

is er geen verklaring voor!

maar iig sterkte ermee!
Ziek...

Hoe halen mensen het in hun hoofd om mee te nemen...

Sterkte ermee!!!

Sterkte man..

Hoe krijgen ze het in Gods naam mee naar binnen?
In hun reet ofzo??
Dan hoop ik dat het potje volgende keer te vroeg open gaat....

Nou MC ik denk niet dat het zo moeilijk is om zoiets binnen te smokkelen... Neem GHB in Flugel flesjes ofzo... Fluitje van een cent toch?? Zo kan iedereen overal wel iets op verzinnen maar bij normale mensen komt het gewoon niet in je op om zoiets mee naar binnen te nemen!
Freaky lui zeg!!
Not funny waar gaat dat heen...
Succ6

Haha goeie SENSOR!!!!

heel veel sterkte hiermee (K)

en die gene die dat gedaan heeft mag levend verbrand worden :@
Ja wat een mongolen ja, die zijn gewoon er op uit om een ander zijn leven te verpesten...
Dat zijn geen echte feestvierders, die komen het voor anderen verzieken...
Helaas bestaan er ook zulke mongolen ja :/
Thanks mensen voor de berichtjes van jullie, waardeer ik enorm :yes:.

Inmiddels begin mn vinger al aardig te herstellen al loop ik nog steeds met verband eromheen om de dag.

Binnekort ga ik weer naar een XXlerator, kijken of ze me aanspreken ;)...

Of ze zo sociaal zijn om te vragen.. hoe gaat het nu?

fijn dat het nu weer war beter met je gaat, ik ben inderdaad ook benieuwd of ze zo sociaal zijn om te vragen hoe het met je gaat, laat maar weer wat weten wat volgens mij zijn we allemaal benieuwd

sterkte nog (y)

Nou MC ik denk niet dat het zo moeilijk is om zoiets binnen te smokkelen... Neem GHB in Flugel flesjes ofzo... Fluitje van een cent toch?? Zo kan iedereen overal wel iets op verzinnen maar bij normale mensen komt het gewoon niet in je op om zoiets mee naar binnen te nemen!
Freaky lui zeg!!
Not funny waar gaat dat heen...
Succ6

Na ik neem aan dat er toch huisregels zijn bij de Matrixx. natuurlijk snap ik dat je wel iets mee kunt smokkelen. Maar zoutzuur vervoer je niet zo makelijk!

En flugelflesje mag je toch ook nie mee naar binnen nemen! En dat voelt een secu toch als ie gaat fouilleren!

als mensen iets binnen willen krijgen lukt dat ook, mensen halen soms de raarste dingen in hun kop, om zoutzuur mee te nemen is al ziek, dus kunnen ze ook wel iets zieks verzinnen om het mee naar binnen te krijgen...

Daar moet ik je gelijk in geven!

Zeker ziek!!
jemig he weet niet wat ik lees moet toch niet gekker worden. Nou gelukkig komt het weer goed met je vinger. Maar dit zijn geen grappen vind ik.

MC Believe me, ik heb ook wel rare dingen mee naar binnen genomen, kwestie van goed verstoppen, flugel flesjes zijn nooit een probleem... Tis idd ´waar stop je het in´ maar als zoiets in je straaje ligt heb je daar wel iets voor... Neem een doorsnee persoon die geen drugs gebruikt vraag hem maar eens wat en bullit is... Dan zal die je dat ook niet kunnen vertellen (tenzij die er eens een spreekbeurt over gehad heeft ;) )Terwijl het voor mensen als wij (toch :s ) heel voor de hand liggend is...
laatste aanpassing