Partyflock

Forumonderwerp · 728621

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als een van de eerste mannen hier,zal ik het toegeven......vrouwen zijn beter dan mannen......zo,alstublieft....vrouwen kunne 2 dingen tegelijk en mannen niet,wij zijn dom,wij zijn het zwakkere geslach,jullie zijn oppermachtig,lopen met menstuatie pijnen gewoon door,jullie zijn fantastisch,jullie schenken leven...geweldig.....maar wanneer gaan jullie vrouwen nu eens accepteren dat jullie beter zijn? probeer ons niet tot jullie te veranderen.....wij veranderen niet!!
Althans,ik niet......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:|

Waarschuw beheerder
donateur
euhhhh..... spoor jij wel?? :|

spreek voor jezelf als je zegt dat je geen 2 dingen tegelijk kan :D

oh en btw... heb jij wel is een meid ontmoet die niet zeikt over der menstruatie pijntjes?? ;p neej idd! :[ hahahah!
Waarschuw beheerder
zoek je een vriendin?

Waarschuw beheerder
Probeer ons niet tot jullie te veranderen???????okeeeeeee trek dan die jurk maar weer uit......

Waarschuw beheerder
uhm ik wil mannen niet veranderen maar veranderen jullie dan ons niet dan is er niets aan de hand!!!!!!
uhm en wat boeit het me of ik sterker ben dan de man mij geen ene moer!!! Heb gewoon fun met elkaar en geniet!!!

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euhhhh..... spoor jij wel??

zit wel waar heid in ....!!!!

wat ik zeg dus misschien spoor je zelf niet

Waarschuw beheerder
Of hij probeerd mensen voor zich te winnen :S

Waarschuw beheerder
Ik zeik nooit over me menstruatiedinges :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoek je een vriendin?

vraag ik hier ergens of ik een meid zoek of zo :S

Ik zeik nooit over me menstruatiedinges

Ik ook niet heb het niet :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pfffff :vaag: tis nog vroeg voor je zeker 8)

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
Een "meid" vind je hier ook niet.... dan moet je om een interieurverzorgter vragen o:) :-p

Waarschuw beheerder
haha heeft Dragon je al zover gebrainwashed dat je DIT topic gaat neerpleuren ??????

erg hoor.

:yes:

enne mirretje:yes:gewoon lekker samen genieten.
hoe meer, hoe vaker, hoe heter, hoe beter .

Waarschuw beheerder
kijk jij snapt het!!! Het is heel simpel allemaal!!!

Just do it!

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee hoor Dragon heeft niets hier mee te maken....
in veel dingen loopt een man achter is gewoon een feit ...:jaja:

maar je kan wel heel veel samen doen... en hoe meer je dat doet hoe beter het is voor allen twee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmzz, idd, snap niet wrom er zo moeilijk gedan wordt.

als iedereen toch kan genieten, da;s toch te gek ?

enne mensne moeten meer doen en minder denken :yes:

Waarschuw beheerder
yep en een feit is een feit!!!

Waarschuw beheerder
Made in Indonesia lijkt gelijk te hebben.
Totdat je een vrouw ziet file parkeren....

Waarschuw beheerder
hmzz ben ik het niet helemala mee eens, maar ik zeg da ook niet dat ene man overal beter in is .
da's ook weer niet.
we houden het op fifty-fifty.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt wat je zegt maar weet je wie dit pas weet .. de mensen die veel mee hebben gemaakt en veel kloten dingen mee hebben gemaakt.....
Die weten wat je moet doen dat het beter kan gaan en fijner kan zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wilde net zeggen... waar haal je al die wijze feitjes vandaan 8)

Waarschuw beheerder
file parkeren nee dat kan ik dus echt niet hahah ja je kunt niet alles hebben he?!
Waarschuw beheerder
file parkeren nee dat kan ik dus echt niet hahah ja je kunt niet alles hebben he?!

Haha, ik ook niet! :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wilde net zeggen... waar haal je al die wijze feitjes vandaan

maak je ook nog wel eens mee in je leven of misschien begint het nu pas bij jou..

Haha, ik ook niet! :no:

jullie kunnen ook niet alles mee hebben...
maar in veel zijn jullie wel in voor deel ;)

Na mijn mening
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahah! ja fijn...... :vaag: of jij bent gewoon zwak :jaja:

maar als jij een punt wilt maken via een topic.... (Y) :respect:

Waarschuw beheerder
Maar als jij er zo over denkt Made in Indonesia, dan heb jij er ook vast geen bezwaar tegen dat vrouwen lid worden van jouw commando elite clubje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SCHRaNZeR~ ik zet je nu op negeer.....

schrijf je maar dood .... ik hoef van jou niets te lezen.. als je toch niet normaal kunt doen.. zeik je moeder maar fijn af...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heeft hij een zwak voor vrouwen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Boehoehoe.... je bent idd net een wijf nou 8) die lossen dat ook zo op! (Y) ;p;p

als jij te serieus op mijn posts in gaat dan doet ik dat ook natuurlijk.....

maar ik ga ff verder.... mn moeder moet nog ondergezeken worden :D

Oh en trouwens... kben et wel met je eens ;p die vrouwen kunnen beter nederlands typen dan jij! 8)

GreetZz! (K)
Waarschuw beheerder
SCHRaNZeR~ ik zet je nu op negeer.....

Schranzer snapt het tenminste!!!!

Kunnen we van jou niet zeggen!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar als jij er zo over denkt Made in Indonesia, dan heb jij er ook vast geen bezwaar tegen dat vrouwen lid worden van jouw commando elite clubje

Nou dat is iets wat ik dus niet goed vind.. namelijk een vrouw is niet sterker dan een man .. zitten paar bij die misschien het wel zijn tegenover de man.. maar groten deel niet...
Ik ben hier ook ouder wets in denk ik .. maar een vrouw heeft hier ook niets in te zoeken vindt ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dat ik een lichte vorm van schrijf dissectie heb kan ik niets aan doen…
Schaam me hier ook niet voor dat ik af en toe iets niet goed neer zet…
Met me mond ben is sterker maar dat is iedereen …als je met iets niet zo goed bent ben je met iets anders veel beter :jaja:

Kunnen we van jou niet zeggen!!!!

weetje wat het is jij bent ook nog een puber..dit het leven nog mee gaat maken....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou spreek je jezelf tegen.
Je vindt vrouwen het sterkere geslacht, kunnen 2 dingen tegelijk, zijn slimmer. Dus met al die goede eigenschappen kun ze best en tekort aan fysieke kracht compenseren en hun "mannetje" staan bij de commando's.
Maar zodra dat ter sprake komt, zijn onze KCT-ers ineens niet meer zo geëmancipeerd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt ja wat ik zeg maar ik spreek em niet tegen...

Bij het k.c.t zijn geen vrouwe zal je ook nooit tegen komen.. daar voor zijn wij mannen weer voor en hebben onze domme kracht denk ik maar weer voor...
Natuurlijk kunnen wij ook denken maar men moet hier ook niet te diep op in gaan....
Laat het een beetje oppervlakkig
Waarschuw beheerder
donateur
dus eigenlijk benje gewoon een ouderwetse ***** die nog niet geëmancipeerd is :no:

zullen wij vrouwen dat er dan eens fijn in commandoën ;) :p (F)
Waarschuw beheerder
weetje wat het is jij bent ook nog een puber..dit het leven nog mee gaat maken....

:jaja:

Jij snapt het.....

NIET!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hij lult een b-tje krom

een béétje maar...? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
hebben jullie zn persoonlijke tekst al gezien? :/ *proest* :D:D:D

Waarschuw beheerder
Laat het een beetje oppervlakkig?
Waarom? Wordt het te moeilijk?
Bij de KCT zijn geen vrouwen, omdat ze weggepest of tegengewerkt zullen worden, waarschijnlijk omdat die mannen zich bedreigd voelen.
Je kunt wel een topic openen om je bewondering voor vrouwen uit te spreken (en terecht misschien), maar dan moet je het ook "all the way" doen en niet afzwakken zodra de commando's in beeld komen. Hiermee val je in mijn ogen toch een beetje door de mand met je uitspraken.
Sorry.
Waarschuw beheerder
donateur
He mafkees wat lul jij nou slap ???
Met je vrouwen zijn beter ?? je bent toch geen homo ???

Hans Teeuwen:

Hey! Weet je wie trouwens wel te gék zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de één een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nóóit jaloers! Nóóit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: “Nou zo kan ik er ook uitzien.”..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!! Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn! Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...Zijn er hier mannen die wel eens jaloers zijn? Zijn er hier mannen die wel eens jaloers zijn? Nóu dat bedoel ik...En eerlijk heh, zijn ze ook heh, eerlijk…
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
my thoughts exactly! :jaja: 8)

zn persoonlijke tekst hahaha... ja echt net een puber ;p
Waarschuw beheerder
donateur
daar kunnen wij jonkies natuurlijk niet aan tippen :no:

ennuh...

als ie t echt zo goed weet, moet ie eens gaan lezen en dan wel het boek 'de kwetsbare man' ik weet alleen niet zo snel van wie dat is :/

Waarschuw beheerder
donateur
Beroep: ..............K.C.T-er.............. (Defensie)
Geboortedatum: 1 augustus 1977
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Favoriete muziekgenres: hardcore, hardhouse, hardstyle, hardtrance, house, oldschool, techno, trance

Aangemeld op: 24 mei 2004 19:31
Status: actief
Laatst hier: vandaag
Laatste aanpassing: vrijdag 3 december 2004 om 09:23

Beroep: ..............K.C.T-er.............. (Defensie)

zekker lang geen echte vrouw gezien :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet je het ook "all the way" doen en niet afzwakken zodra de commando's in beeld komen. Hiermee val je in mijn ogen toch een beetje door de mand met je uitspraken.

Nee hoe zo moet ik hier door, door de mand vallen…
Het gaat toch niet over mijn werk het gaat erom dat vrouwen gewoon in meer voor deel staan dan wij mannen…wij mannen hebben zo iets van ok laat maar is wel goed een vrouw gaat altijd door in dingen in het huis bijvoorbeeld huis houden …poetsen stof poetsen ….wij doen het ook maar vrouwen zijn hier weer iets beter in waarom ze hebben er oog voor….

Dat bij ons geen vrouwe zit is omdat, wij geen uit zondering maken voor de testen …bij de landmacht moet een vrouw 20 keer op drukken en een man 30 of 40 keer en dat is ook met rennen zo en de rest.. bij het K.C.T is dit alles gelijk…. Gewoon 110 keer op drukken zo veel kilometers rennen binnen die tijd… zo veel kracht uit stoot kunnen geven met je armen en benen en met borstkast anders ben je niet goed genoeg voor het K.C.T….
En zo nog veel meer…
Vrouwen zijn met hun koppie gewoon sterken dan ons klaar

Waarschuw beheerder
donateur
gefelicieteerd met het best loopende forum van deze morgen :[

foutje bedankt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]http://www.coolpics.nl/gallery/916.jpg[/img]

jaaaaaaaaaaaa dat kunnen ze ook wel weer!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een slijmbal ben je................

Waarschuw beheerder
donateur
dat die gast door de psychologische test is gekomen zeg! 8)

maar goed... kan nu wel begrijpen waarom hij denkt dat vrouwen beter zijn ;p hij is zelf oer stupid :D ;p;p

Waarschuw beheerder
Diepe shit en het is ook nog eens 's morgens vroeg!

Waarschuw beheerder
ik vind dat ie helemaal gelijk heeft.........

vrouwen zijn ook beter dan ons........das gewoon een feit!

en ik vind ook dat ze dat maar es moeten accepteren!
ik ben simpel en ik voel me dr lekker bij!! leer me geen rare truukjes zoals afwassen en stofzuigen! KEN IK NIE! wil ik ook niet kunnen........ik kan alleen maar op de bank zitten.zappen,boeren en ruften,heel hard vloeken,jagen,vechten,ik heb verstand van voetbal en ik rij goed auto....das toch wel al heel wat dacht ik zo!!

nee,laat die vrouwen maar lekker beter zijn,dan kan ik tenminste lekker lui op me reet blijven zitten....

Waarschuw beheerder
2 Made in Indonesia:
Nou snap ik er helemaal niks meer van.
Eerst ga je vrouwen zitten ophemelen en vervolgens ga je enorm stigmatiserend lopen doen: "Vrouwen zijn goed in stof poetsen". Wat is nou het doel van je topic? Wil je witte voetjes halen bij vrouwen? Totdat ze aan je commando troepje komen?
Als vrouwen dan niet sterk genoeg zijn maar wel slimmer moeten ze misschien maar gelijk officier worden bij de commando's en jullie domme krachten het vuile werk laten doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik ben simpel en ik voel me dr lekker bij!! leer me geen rare truukjes zoals afwassen en stofzuigen! KEN IK NIE! wil ik ook niet kunnen........ik kan alleen maar op de bank zitten.zappen,boeren en ruften,heel hard vloeken,jagen,vechten,ik heb verstand van voetbal en ik rij goed auto....das toch wel al heel wat dacht ik zo!!

nee,laat die vrouwen maar lekker beter zijn,dan kan ik tenminste lekker lui op me reet blijven zitten....

:respect: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lees dan de topic....

Ik haal niet mijn werk er bij dat deed iemand anders jij zelf...namelijk.....
Ik zeg allen wat ik vindt ....
En dat staat boven aan bij mij in me topic...

Ik vraag niet dat er een vrouw bij de Commando's moet komen...En voor geslijm ben ik ook niet hier....
Boeit mij nu alles wat....ik zeg allen nogmaals een vrouw is in heel veel, veel beter... KLAAR
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk Djidon snapt ut :D ;)

*edit*

2 Made in Indonesia ;)
Ja ja wij vrouwen zijn beter, totdat we op het terrein van de man komen ;) dan mogen we weer terug aan de ketting van het aanrecht ;) :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sommige vrouwen kunnen ook goed haar kweken :jaja:

[img cacheid=0013156a0010b28146e0d21b1a007b99d8]http://www.18plushumor.nl/plaatjes/167.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ja mamsie, en daar zijn mannen voor, om het "gras" te maaien ;) :D:D
[img]http://tijgertjuh1960.web1000.com/Welkom/Naughty/grasmaaien.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ja wij vrouwen zijn beter, totdat we op het terrein van de man komen dan mogen we weer terug aan de ketting van het aanrecht

Laat ons mannen in onze waarde dat doe ik ook bij de vrouwe....

Er zijn dingen daar zijn mannen niet goed in of kunnen we niet....
Ik kan echt niet strijken .. bedoel dan een bloes of zo ...gaat strijkijzer en plank door midden en me bloes is naar de klote...
Maar er zijn ook dingen dat kunnen de vrouwe beter aan ons over laten... maar dat zijn er niet veel vind ik dan...
In liefde en verzorging zijn jullie vrouwe gewoon kop lopers bij ons mannen komt dit pas veel later... dit houd alles in vrouwe zijn gewoon beter ja:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Made in Indonesia:
"lees dan de topic....

Ik haal niet mijn werk er bij dat deed iemand anders jij zelf...namelijk.....
ik zeg allen wat ik vindt ...."

Tsjonge, jonge, het wordt te moeilijk denk ik.
Jij hebt bepaalde denkbeelden over vrouwen die jij hier uit.
OK?
Om die denkbeelden of jouw ware bedoelingen te toetsen haal ik er het voorbeeld van de commando's erbij.
OK?
Op dat moment komt de ware aard naarboven en blijk je je mening te moeten nuanceren.
OK?
Een mening is een mening. Dat klopt, maar een mening moet toch wel ergens op gebaseerd zijn anders is het maar een loze kreet.
OK?
Zodra jouw mening dus wordt afgespiegeld tegen je eigen werk, blijk je dus niet meer zo overtuigd te zijn van je eerder gedane uitspraken en komen de zwakheden van vrouwen naar boven. En had je dus je uitspraken iets genuanceerder moeten doen, zodat je nu niet in de hoek geluld zou kunnen worden.
OK?

greetz

(by the way: ik heb ook bij de commando's gezeten)
Waarschuw beheerder
Ik kan echt niet strijken .. bedoel dan een bloes of zo ...gaat strijk ijzer en plank door midden en me bloes is naar de klote...

Wat eem kutsmoes :D ALLE mannen kunnen huishoudelijk werk doen, daar moet je je voor inzetten om het te leren.

Maar er zijn ook dingen dat kunnen de vrouwe beter aan ons over laten...

Zoals?? Als we willen kunnen we zelfs staand piesen tegen een boom hoor :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Idd, Made in Indonesia.
Ik denk dat het referentiekader waarop jij jouw uitspraken baseert alleen maar slaat op je eigen capaciteiten en tekortkomingen ipv mannen en vrouwen in het algemeen.

Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen en mannen zijn gelijk...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:S
Ik denk dat het referentiekader waarop jij jouw uitspraken baseert alleen maar slaat op je eigen capaciteiten en tekortkomingen ipv mannen en vrouwen in het algemeen.

echt niet... ben ik niet mee eens...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie plaatjes..:S

Maar tjezuz kerel..wat een onzin!
Volgens mij denk je gewoon dat vrouwen dit graag willen horen :jaja:

Of moet ik de eerste vrouw zijn die toegeeft dat vrouwen niet beter zijn dan mannen?? :p

Waarschuw beheerder
juist tijgertjuh.....en das nou mijn grote afkeer....je ergens voor inzetten om het te kunnen/leren....

ik moet al zoveel als man zijnde,ik ben al dommer...daar maar mee te beginnen...
he,ik moet het vuil buiten zetten,inbrekers verjagen,de hond uitlaten/eten geven,fietsbanden plakken en daarna de brommerbanden want ze rijden wel gewoon 4 keer door het glas,olie peilen,auto aftanken,rondjes rijden door Nederland van winkel naar winkel........en ga zo maar door....

moet ik dan ook nog de fut opbrengen om het huishouden ondere de knie te krijgen?
maar dan hebben jullie niks meer te zeiken op ons!!

krijgen we daar weer gezeik over!

kutwijve......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
prijs je een vrouw in de hemel zeiken ze nog... pfff. een ding weet ik wel zeker van een vrouw krijg je nooit een hoogte

en dat klopt in mijn op zicht heel zeker:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor, de vrouwen hier hebben gewoon gelijk... :jaja:

en dan zal ik er nog iets aan toevoegen: vrouwen zijn vééél slimmer dan mannen :jaja:

dat is wel aan jouw uitspraken te merken :[
Waarschuw beheerder
als je al vind dat een ander beter is dan jezelf :x

kerel heb je geen eigenwaarde ?

niemadn is beter :no:

behalve ik dan ,maar dat is een ander verhaal :9
Waarschuw beheerder
donateur
tssssssssssk

welk verhaal dan? O:) :X
Waarschuw beheerder
Wat is dit voor BULL? Als je je zo kwetsbaar opsteld word er een loopje met je genomen dus zeg NOOIT zoiets!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leuk zeg hoe iedereen hier op in gaat :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
slijmbal :D
Waarschuw beheerder
Vrouwen zijn gewoon in bepaalde dingen beter en kunnen ook meerdere dingen tegelijk, is gewoon zo! Ik wil ook dat mijn vriend bepaalde dingen niet in t huis doet omdat een man dat niet hoort te doen!

Dat sommige kerels meteen op hun tene staan moet ik hard omlachen :X

Vrouwen horen niet in t leger!
Mannen horen de badkamer niet schoon te maken!
Vrouwen doen de was!

etc etc etc...

En old style/techno, kwetsbaar? zit gewoon waarheid in, zo simpel is het :D

JE moet lekker een kerel hebben die denkt dat dat hij god in frankrijk is,,, meteen eruit kicke van die kerels met een grote b*k :jaja: O:) Nu we toch vooroordelen, wat dacht je van die gabbers :X pffff Allemaal grote bek maar ondertussen :X:X:X Of die mensen die lonsdale kleding dragen die wat hebben tegen buitenlanders en toch PB naar die persoon om vriendjes te worden of te slijmballen...

schei toch uit zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
prijs je een vrouw in de hemel zeiken ze nog... pfff. een ding weet ik wel zeker van een vrouw krijg je nooit een hoogte en dat klopt in mijn op zicht heel zeker

2 Made in Indonesia :
Lieve schat :D je "prijst" de vrouwen niet de hemel in met je tekst ;) je zegt ze zijn beter dan mannen........ MAAR je wil wel dat vrouwen vrouwendingen doen en mannen mannendingen doen ;)

2 Djidon
Jij zegt WIL niet ;) kijk en das nou het verschil :D Indo zegt KAN niet, en KAN NIET bestaat niet :D

Waarschuw beheerder
made in indonesia ...vrouwen sterker geslacht...pffffffff
kom jij van mars ofzo ..en volgens mij ben jij geen kct"er
die zou nooit zo slap lullen

Waarschuw beheerder
ben t met tygertjuh eens ...mannen die niks uit halen in huis zijn gewoon luie varkens,gaat heeeeeeeeelemaal nergens over

Waarschuw beheerder
Wattefak....waar gaat dit over...moet er iemand per se beter zijn? Wat een bullshit. Ik ben blij dat r vrouwen zijn en ik respecteer ze.....
Waarschuw beheerder
Vrouwen zijn niet beter dan mannen en we zijn ook niet gelijk. We verschillen gewoon van elkaar en als we dat nou eens inzien en van elkaar willen respecteren is er heel goed met elkaar samen te leven. Sterker nog, ik zou niet zonder willen of kunnen. We vullen elkaar perfect aan, als je maar oog hebt voor elkaars gevoelens.

Groeten van Dr Phil

Waarschuw beheerder
2 Tijgertjuh......inderdaad,ik WIL het niet kunnen en/of leren......maar dat zegt niet dat ik het kan,toch?

ik ben een man,ik ben beperkt......ik denk met mn lul,das een feit en dat wil ik zo houden....

probeer me niet bij te scholen,ik ben niet van plan slimmer te worden....kost moeite....geen zin in...

Waarschuw beheerder
donateur
jeetje wat een slap gelul allemaal hier zeg....

Vrouwen zijn niet beter dan mannen en we zijn ook niet gelijk. We verschillen gewoon van elkaar en als we dat nou eens inzien en van elkaar willen respecteren is er heel goed met elkaar samen te leven. Sterker nog, ik zou niet zonder willen of kunnen. We vullen elkaar perfect aan, als je maar oog hebt voor elkaars gevoelens.

Groeten van Dr Phil

Waarschuw beheerder
Dames met heren
vergelijken is als
appels met peren
vergelijken.

:x ;)
Waarschuw beheerder
God Miss Classy, mag ik ook eens uit mijn nek kletsen?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat doen veel toch moeilijk
Waarschuw beheerder
JEZUS!!!!!!!!

Ik als oppervrouw-tiet-dragend-wezen zou je een schop geven met dat ge-emmer over de uberwezens:vrouw!!

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik die tieten ook es vasthouden ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehehehe :X:X

Waarschuw beheerder
donateur
zou die reactie die uitblijft 'n :nee: betekenen ?
Waarschuw beheerder
donateur
iggi :o
Waarschuw beheerder
Probeer ons niet tot jullie te veranderen???????okeeeeeee trek dan die jurk maar weer uit......

hahahahahaha (y)
Waarschuw beheerder
Tsjonge, jonge, het wordt te moeilijk denk ik.
Jij hebt bepaalde denkbeelden over vrouwen die jij hier uit.
OK?
Om die denkbeelden of jouw ware bedoelingen te toetsen haal ik er het voorbeeld van de commando's erbij.
OK?
Op dat moment komt de ware aard naarboven en blijk je je mening te moeten nuanceren.
OK?
Een mening is een mening. Dat klopt, maar een mening moet toch wel ergens op gebaseerd zijn anders is het maar een loze kreet.
OK?
Zodra jouw mening dus wordt afgespiegeld tegen je eigen werk, blijk je dus niet meer zo overtuigd te zijn van je eerder gedane uitspraken en komen de zwakheden van vrouwen naar boven. En had je dus je uitspraken iets genuanceerder moeten doen, zodat je nu niet in de hoek geluld zou kunnen worden.
OK?

:respect:

leuke/goeie reacties (y)
Waarschuw beheerder
BAN :@

HIJ en het TOPIC :jaja:
Waarschuw beheerder
Haagse Chica snapt m, women with balls :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lief:

And I like youre's :kwijl:
Waarschuw beheerder
It's all youre's my love!!!!
Waarschuw beheerder
I KNOW :jaja:

you're the best :lief:
Waarschuw beheerder
*bloos* :bloos: :$ :-$

Waarschuw beheerder
Je bent lief!!!
Waarschuw beheerder
You too :jaja:

Waarschuw beheerder
Ieder z'n kwaliteiten...

die van de topicopener zijn uit-je-nek-lullen.
Waarschuw beheerder
doet ie wel vaker :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij heeft gelijk vrouwen zijn een prachtige creatie
ze geven melk zonder gras te eten
kunnen een week bloeden zonder dood te gaan
worden nat zonder regen en
kunnen zuigen zonder stroom
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja tog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he chica...

blonde zee koe....

zet eens een foto van je zelf er op en niet van iemand anders ...

je krijgt een ban doei meid ;)

brogum (Y):x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he chica...

blonde zee koe....

begint dit gezeik nu alweer

als jij eens gewoon je kop tegen haar dicht houdt als je niks fatsoenlijks kunt zeggen

Waarschuw beheerder
zee koe nog wel nau ik weet dat het geen zee koe is goos en zij kan genoeg gastuh kryguh;)

Waarschuw beheerder
Daarom heeft de man 90% van alles hedendaagse uitvindingen uitgevonden en niet andersom.....

En altijd zeiken dat je de wc bril moet terugleggen?!?!?!?!
Doe hetzelf is naar boven dames als jullie zijn geweest!!;)

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
blonde zee koe....

ik kijk liever naar een plaatje/foto van iemand anders dan

deze lelijke rotkop
[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/93310/SIZE/small.jpg[/img]

:):) Haagse Chica is lekkah :yes::yes:

* heb je hem afgewezen wijfie dat ie zo doet...?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he chica...

blonde zee koe....

Go Go Go Go

uitkijken wat je zegt hoor made in indonesia...ze laat graag mensen verbannen.......!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahaha goed bezig haagse talluk

weet je waarom hij zo doet

we hebben wel eens ooit beetje rellen met deze gast gehad en hij werd toen verbannen

nu wil hij wraak nemen hij is gewoon jaloers joh

ff voor de duidelijk heid indo je zou willen dat je zo'n lekker wijf als chica hebt

Waarschuw beheerder
morguh bar:P
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://thetris.homeftp.net/harysucks.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
met haagse talluk kennuh we pratuh:P
dus indo juh hoort het bekkiej hauwuh

Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijk heid indo je zou willen dat je zo'n lekker wijf als chica hebt

Nou dan moet je heel blij zijn idd....een lot uit de loterij is ut....BLAAT

morguh bar

mogguh Chris

Waarschuw beheerder
alluhs goed gozah?

Waarschuw beheerder
ja allez goe man....en met jou dan?? ga juh nog weleens stappuh dan???

Waarschuw beheerder
jah lekkah goos
heel weinag wordt maah weer is tyd dat ik effe naar de boemel kom:D

Waarschuw beheerder

en toch heb je weken bij der gewoond bar :vaag:

Waarschuw beheerder
ohjah bar jij elke dag der op zekah:P

Waarschuw beheerder
en toch heb je weken bij der gewoond bar

daarom ben ik ook pleite....maar dr nichie is wel lief :yes:

ohjah bar jij elke dag der op zekah

neej nie meer elke dag...zit vaak thuis gewoon...lekker beetjuh hangen achter de pc
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ohjah af en toe rust:P
Waarschuw beheerder
donateur
De man verveelde zich..........en zie daar de vrouw werd geschapen.........................................

goed beter best :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ohjah af en toe rust

ja heb ik af en toe wel nodig
Waarschuw beheerder
Made in Indonesia 3 december 2004 08:46
als een van de eerste mannen hier,zal ik het toegeven......vrouwen zijn beter dan mannen......zo,alstublieft....vrouwen kunne 2 dingen tegelijk en mannen niet,wij zijn dom,wij zijn het zwakkere geslach,jullie zijn oppermachtig,lopen met menstuatie pijnen gewoon door,jullie zijn fantastisch,jullie schenken leven...geweldig.....maar wanneer gaan jullie vrouwen nu eens accepteren dat jullie beter zijn? probeer ons niet tot jullie te veranderen.....wij veranderen niet!!
Althans,ik niet......laatste aanpassing: 3 december 2004 08:48

:gaap: !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb je hem afgewezen wijfie dat ie zo doet...?

Whahahaha
Nee dank je geen intresen.. En heb ook nog nooit achter haar aan gezeten....

we hebben wel eens ooit beetje rellen met deze gast gehad en hij werd toen verbannen

nu wil hij wraak nemen hij is gewoon jaloers joh

whahaha
:no: ik ben niet door jullie verbannen...
was iets heel anders...

trouwens even tegen iedereen die dit lees...
jullie rellen elke keer met mensen .. en op eens begonen jullie tegen mij .alleen ik ben niet vast te lullen en jullie wisten niets meer...:gaap:...chick en mir jij ook ..

trouwens hebben jullie vriendje gevonde die nu mee doen met jullie hahahaha .. is dat ik niet heel de dag achter me pc zit...zo als jullie .. anders wilde ik nog wel een potje met jullie mee doen....

mzzl

:X:X:X

daarom ben ik ook pleite....maar dr nichie is wel lief

ja dat kan ik me wel voor stellen.. hoe ze hier op partyflock al doet..

wil ik zeker niet in het echt met haar te doen hebben.. zeik en nog een zeik.. deze vrouw prijs ik dus ook echt niet de hemel in...

en mir bemoei je toch niet over al meer.. of moet iemand anders haar handje vast houden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.....maar wanneer gaan jullie vrouwen nu eens accepteren dat jullie beter zijn? probeer ons niet tot jullie te veranderen.....wij veranderen niet!!

Een persoon kan je niet veranderen dat zal ook nooit kunnen dat zit in je gene

Wat je wel kan doen is een persoon van gedachten te laten veranderen :yes:

Als een persoon verandert komt dat niet door een ander maar omdat ie der zelf achter staat te willen veranderen ;)
Waarschuw beheerder
Nou, Nou heb een hoop gemist zo te zien

Maddog[Chris] :hug:

H Talluk[lief Naatjuh] :hug:

Mir-_-69[Mirriepirrie] :hug:

Brogum[Rene geil] :hug: :P

Nes[Vanes] :hug:

(k) (k)

Waarschuw beheerder
Hey f.ck..g nep Indo.

Zoals al eerder door mij gezegd, ben je een grote sukkel.
Je roept dingen die nergens op gebaseerd zijn en je Nederlands is nog steeds niet verbeterd.
Ik vind je een zielig mannetje, die iedereen maar loopt uit te dagen. Je bent er gewoon op uit om mensen tegen je op te zetten.
En nu blijkt zelfs BAR zich een beetje aan jou kant te nestelen. Kom op BAR, ga jezelf hier niet verlagen om CHICCA hier af te lopen zeiken. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar doe het dan persoonlijk maar niet in een topic van iemand die jij eerst helemaal niet mocht. Want die Made in Indonesie is gewoon een nepperd.
Waarschuw beheerder
:O

Dennis is lief :lief:

:jaja:

Ik negeer :X maar schat,

ga me niet verlagen tot kansloze figuren..... [img cacheid=00011d1b000301a3299e75951a00800766]http://www.click-smilies.de/sammlung0304/wuerg/vomit-smiley-011.gif[/img]

vrede op aarde [img cacheid=00133f100002ec8f19a314231a00800766]http://www.gifsworld.de/gif2.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Crazy Furby

whahaha wat zoek je dan op mijn topic...

ik mensen op aan het zetten whahahaha...

boeit mij wat wat jij denkt...

als iemand tegen mij begind begin ik gewoon terug..

dus lees eerst maar eens terug..

en dan over jou .. was jij niet de geen die als eerste niets meer te zeggen had....(toen jullie allenmaal tegelijk tegen mij bezig waren)
en nu heb je een ander naam pfffff ik lach je uit :D:D

en bart was al een heel tijdje terug normaal aan het doen... hij staat niet aan mijn kant of zo..

geeft gewoon even aan hoe zijn ex is...of (vriendin)

ben je trouwens voor een grote baby...
vraag een ramelaar met kerst of zo...en laat mij met rust doe ik dat ook bij jou l*lletje roze water..:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*proest Bar mijn ex [img cacheid=0000053c00033c24caa0d64f1a00800a75]http://www.my-smileys.de/smileys2/roflmao_2.gif[/img]

Grazy Furby heeft nooit een andere naam gehad, en aangezien hij het druk op zn werk heeft kan die niet altijd
reageren :no:

en volgens mij heb je ipv mij iemand anders voor je
mn vriendin Ciena neem ik aan :S

Doe es ff een keer normaal en laat iedereen zn eigen mening
geven als ze dat willen, als je een :X topic opend
moet je ook tegen kritiek kunnen [img cacheid=00008c020015e13e5d73caa41a00800a75]http://www.my-smileys.de/smileys2/stupid_2.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he chica ik zie het nu ja ..
nee het terug ja ciena bedoel ik ....

ik kan heel goed tegen mening..

heb niet voor niets deze topic .:D:D:D

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn beter? wat is dat nou voor een onzin..

vrouwen zijn beter in zeuren ja
Waarschuw beheerder

daar moet ik het wel mee eens zijn

ben zelf vrouw, maar heb vriendinnen die idd behoorlijk kunnen zeiken tegen hun ventjuh

maar we zijn WEL beter :P
Waarschuw beheerder
hij heeft gelijk vrouwen zijn een prachtige creatie
kunnen zuigen zonder stroom

BTW. die had Ap mij gesmst hahahaaha (y)

en een paar dagen later kreeg ik de volgende van jou :S

Geilste sex ooit:

Ingredienten:

*Olie
*Ijs
*Handboeien
*Blinddoek
*Kaarsen
*Een Harde
*Een Natte

Je mist nog 1 ingredient:.......

MIJ

hahahahaha waar bleef je dan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trouwens hebben jullie vriendje gevonde die nu mee doen met jullie hahahaha

nee hoor die mensen zijn het er ook gewoon mee eens dat je een zielig mannetje bent

en mir bemoei je toch niet over al meer.. of moet iemand anders haar handje vast houden

en nu in t nederlands ????????? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kom kom mensen. vrede op aarde en zo.

en mir is een lekkertje .. daar moet je niet tegen schreeuwen ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
en toen gingen we voor een keer allemaal onze bijbel lezen

I:27 meldt, dat op de zesde en laatste scheppingsdag het volgende gebeurde: 'En God schiep de mens naar zijn beeld, naar Gods beeld schiep hij hem; man en vrouw schiep hij hen.' Het waren er dus twee; meteen daarop zegt God: 'Weest vruchtbaar, vermenigvuldigt u.' De man was dus Adam, maar de vrouw was niet Eva, want ons aller oermoeder zag pas later het levenslicht, toen de scheppingsweek al hoog en breed achter de rug was; zij werd niet afzonderlijk geschapen, maar kwam voort uit een rib van Adam.

mooi he die vrouwen voelen zich beter
en willen zich maar steeds afscheiden...

maar zonder ons waren ze er nooit geweest ;)
Waarschuw beheerder
thank you piXXure (K)
Waarschuw beheerder
hahahahaha iggi (y)

Lief van je px dat je mn dinnetje Mir mooi vindt

ze is ook heel lief :lief:

Waarschuw beheerder
:-) ik kan wel aardig zijn.. zo eens per jaar rondom de kerst
Waarschuw beheerder
Had ik niet achter jou gezocht :D

meestal ben je stront-vervelend tegen mensen

maare....... dat houdt PF spannend :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja dat zeg ik . ik ben alleen aardig rondom de kerst.

de rest van het jaar ben ik een regelrechte hufter.
Waarschuw beheerder
Trouwen???????

ik ben een BITCH :D
Waarschuw beheerder
nee je bent een butch
ik vind je echt een flipper die heel vaak kikkerd

:S
Waarschuw beheerder

ik ben een goeie kikkerder-res :@
kan kikkeren als een wigger

en maak mannen er flipper van :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik doe liever fluten

daar worden ze pas flipper van

Waarschuw beheerder
doe maar vlinderen :respect:

Waarschuw beheerder
Bite me mir, but do it lightly;)
Waarschuw beheerder
ik doe liever fluten

daar worden ze pas flipper van

zooooooo vooral als je glid

zie je die kanonnen helemaal flipperen

en daarna lekker in je trit en tekeer gaan als een wigger

maare........ vlaffen moet eerst :jaja:
Waarschuw beheerder
doe maar vlinderen :respect:

Tja als voorspel is dat wel een idee :jaja:
Waarschuw beheerder
whahaha echt te erg dit

Waarschuw beheerder
voorspel...-----> :respect:
Waarschuw beheerder
hahahah maar eerst met mn jotters spelen
en vooal.......... vlaffen :jaja:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahah he ik ben er weg van ff onder de zonnebank

vlinder ze en niet te veel met snikkies en flippers aan pappen he

Waarschuw beheerder
vanavond nog ff de cowboy uithangen bij iemand tussen der klapdeuren :yes:
Waarschuw beheerder
Nee geen snikkies meer voor mij :no:

Fluten.......... tja, daar ken ik niet buiten

anders flipper ik :vaag:

Werkse tit

en jij ook niet teveel vlinderen he hahahaha

(k)

Ik ga mn bedjuh in :Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
welterusten...:D
Waarschuw beheerder
Thanks lieverd

kheb Migraine :dood:

Als het goed is heb ik morgen pics :bounce:

mn dinnetje gaat ze vanaaf doen :bounce:

(k)

Waarschuw beheerder
Ik zal er op w88 ben benieuwd :yes:

nou beterschap dan maar :)

truste :knuffel:

Waarschuw beheerder
ik volg het ff niet meer
Waarschuw beheerder
hoeft ook niet :D

Waarschuw beheerder
okee. dan ga ik wel ff verder met het staren naar je foto :-)
Waarschuw beheerder
haha

uhh bij persoonlijke tekst staan er meer

dat staart wat makkelijker

Waarschuw beheerder
daar was ik allang beland ;-)
Waarschuw beheerder
haha (Y)
Waarschuw beheerder
Ben je aan het trekken px?????

Ik vinger mezelf ook altijd klaar als ik naar dr foto staar

en dat rijmt want vlinderen doet niemand
hinderen, behalve als je maakt veel geluid
maar dan doe je het licht uit :vaag:
Waarschuw beheerder
Dan begint de plezier pas schat ;)
Waarschuw beheerder

i know :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik vinger mezelf ook altijd klaar als ik naar dr foto staar

Waarschuw beheerder
whahahahahaha

Waarschuw beheerder
hahaha
Waarschuw beheerder
lalalalaa tititi alalalalaoloola :bounce:

:bounce:
Waarschuw beheerder
popopopopopo podipido

Waarschuw beheerder
gapie :gaap:
Waarschuw beheerder
snikkie????????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

kunnen zuigen zonder stroom..

(Y)

daar in tegen als ik 1 week bloed weet ik zeker dat het niet goed zit met mij:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
huhhh eindelijk iemand die het snapt!! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuurlijk maar wij mannen hebben ook wel goede dingen die jullie niet hebben.. maar daar gaat me topic nu even niet over dus ik ga daar ook niet op in.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee :no:
Vrouwen zijn beter :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nu wel op deze topic:yes:

Maar er komt ook wel een leuke topic voor de man :yes: en die voor ons een voor deel is dan :P
Waarschuw beheerder
Maar er komt ook wel een leuke topic voor de man en die voor ons een voor deel is dan

valt er iets positiefs tevertellen dan over de man??

Waarschuw beheerder
nee :no:
daarom val ik op vrouwen mir
en jij? :/
Waarschuw beheerder
ja ik ook :D

Waarschuw beheerder
(y)

mannen zijn niks :/

hehe :D
Waarschuw beheerder
nee mee eens
hahahaha

Waarschuw beheerder
mooi..zullen we samen dan maar op vrouwenjacht gaan?

:bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
is n idee

nee ik kan echt niet zonder mannen

ben uhh manneverslaafd ofzow hahahahaha

Waarschuw beheerder
dat klonk redelijk positief :yes:

maar dat is een goede verslaving :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha

Waarschuw beheerder

mannneverslaving haha

beter werk.

Waarschuw beheerder
Weer een lesbo ontmanteld :yes: :bounce: ;)
Waarschuw beheerder
Fievel,

waarom moet je nou zeggen dat ik mannen-verslaafd ben

nou krijg ik nog meer pbtjes :S

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
huh?????

jij ook al :D

Waarschuw beheerder
ooh..er zijn wel veel vrouwen verslaafd:yes:

krijg ik het nog druk met kerst :/
Waarschuw beheerder
:yes: Geen witte kerst maar een drukke kerst voor Thomaz
Waarschuw beheerder
Ja Thomaz, zal maar vast tong oefeningen gaan doen

Waarschuw beheerder
69 :respect:

tongoefeningen :yes:
dat doe ik ipv fitness :D
Waarschuw beheerder
(Y) zou iedereen moeten doen

Waarschuw beheerder

dan zouden er veel meer mensen gelukkig zijn :yes:
dus mir als je 2e kerstdag niks te doen hebt :D
Waarschuw beheerder
zal er aan denken als ik niks te doen heb

Waarschuw beheerder
haha (y)

ik ben nu ff eten..

:kusje2: voor Mir
Waarschuw beheerder
smakelijk(K) trug
Waarschuw beheerder
zou iedereen moeten doen

4 uur Chica dat zouden meer mensen moeten doen
Waarschuw beheerder
hahah jij spoort ook gewoon helemaal niet he

haha

mir een beetje vreemd maar wel lekker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet niet zo god wat ik nou eigenlijk met deze topic moet.Wat wil je ermee bereiken door dit te vertellen?
Waarschuw beheerder
hij wil gewoon dat er nu ook iets positiefs over mannen verteld word
Waarschuw beheerder
mir een beetje vreemd maar wel lekker

HAHAHAHAHA

Mir het lukt je al aardig he :respect:

ook geen rel-les meer nodig?????

mn Wijffie :lief:
Waarschuw beheerder
Chica, gloeiend heet het lekkerst

ik ga er van door schatjes

ff Boemelen :bounce:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
veel plezier
doei doei

(K)(K)

mir(L)chica

Waarschuw beheerder
hello!!

Waarschuw beheerder
Veel fake profielen de laatste tijd zeg:d

Waarschuw beheerder
Kijk nou mssr goed naar me.. of vind je me niet leuk?
Waarschuw beheerder
2 made in indonesia, ben het helemaal met je eens!, maar toch wordt ik verliefd op mannen, vreemd he? Maar ja, heb nu ook wel een heel bijzondere man gevonden :-), we zien jullie zaterdag!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We zien elkaar zaterdag :)

Waarschuw beheerder

allemaal sex-dates :kwijl:

Waarschuw beheerder
sexdates waar ?
Waarschuw beheerder
Geen idee, ik hoopte het :kwijl:

Waarschuw beheerder
kunnen we wel samen voor zorgen ;-p
Waarschuw beheerder

jij...............jij....... bent

euhhhhhhhhhhhhh :X

8)

Waarschuw beheerder
ja vertel.

je kan alles tegen me zeggen.
Waarschuw beheerder
euhhhhhhhhhhhh ge......ge getrouwd???????

Waarschuw beheerder
hahahaah aehhhh :bloos:

ehhh hoe kom je daar nou bij.
Waarschuw beheerder
hahahahahaha nou euhhhhhhhhhh
dat doe ik expres anders gaan er andere dames met je vandoor :devil:

(k)

*we zijn toch getrouwd??????? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ow pfieuw.

ik was al bang hehe.

:zweetzweet:

Waarschuw beheerder
kutsmiley's

ja idd.

wij zijn getrouwd.

mag ik dan wel zeggen dat wij verdomd weinig sex hebben als getrouwd stel.
Waarschuw beheerder
hahahahaha

Waarschuw beheerder
hehe dat was een hint lieverd :yes:

Waarschuw beheerder
;-p

als wij nou het nieuwe jaar eens spetterend inluiden :yes:

Waarschuw beheerder
[img]http://members.ams.chello.nl/p.deijkers2/telekids.gif[/img]

Waarschuw beheerder
wordt dat dan gefilmd door telekids Body ?

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha
Waarschuw beheerder
Body is een rel-del :jaja:

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn inderdaad betre, maar mannen zijn veel lekkerder!
Waarschuw beheerder
en je hebt FAKERS :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee..
Waarschuw beheerder
WEL :@
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie zijn het zwakkere geslacht ? Ach je je zelgt het zelf :P Dan hoef ik het niet meer te doen :P

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
geil meisje, volgens mij is jouw profiel zo fake als maar zijn kan :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar is wel geil toch
Waarschuw beheerder
[img]http://members.ams.chello.nl/p.deijkers2/telekids.gif[/img]

De meiden, de jongens..

Wie is hier de baas????

Wij zijn beterrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe je het went of keert tis de kut die regeert
Waarschuw beheerder
hahahaha

als je dat maar weet :@
Waarschuw beheerder
donateur
Meiden kunnen niet vechten

wacht maar ik geef je een rechtse

De jongens ...
De meisjes...

Wie zijn hier de baas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tsssssss ik kan ech wel vechtuh hoor :S

:jaja: ech wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een kut trekt harder dan 10 paarden
Waarschuw beheerder

jij likt lekkerder dan Lassie :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij blaft harder
Waarschuw beheerder
hahahaaha vuil vies kreng

Waarschuw beheerder
tuurlijk zijn wij gewoon beter
Waarschuw beheerder
Wij kunnen beter ruzie maken :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter zeiken en ouwehoeren ook
Waarschuw beheerder
ikke niet :no:

ben een appart geval :D

Waarschuw beheerder
De Vrouwe doen maar we de leukere want je hebt ook van die korkies :yes: hahaha :X
Waarschuw beheerder
euhhhhhhhhhhhh :vaag:

splaakgleblek Nance??????

Waarschuw beheerder
idd ze heeft nog geen zin fatsoenlijk getypt :S
Waarschuw beheerder

Maar ze is wel geil :jaja:

dat telt :D

Waarschuw beheerder
geil misschien .. maar geil om te zien :no:

Waarschuw beheerder
idd ze heeft nog geen zin fatsoenlijk getypt

Dat is de eerste zin die ik hier achterlaat dus ???

Maar ze is wel geil

(L)
Waarschuw beheerder

ik vind Nance wel lief :lief:

je mannetje weer verbannen

stelletje mollen hier :S

Waarschuw beheerder
ja en dat terwijl hij lag te pitten :vaag:

Beetje jammer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker belangrijk dat ze niet ken typen als ze maar geil is

Waarschuw beheerder
geil misschien .. maar geil om te zien

Au die voelde ik :yes:
maar praat ook maar voor jezelf meis :)

ik vind Nance wel lief

ik ben ook lief hoor O:)
Waarschuw beheerder
ja en dat terwijl hij lag te pitten

Beetje jammerlaatste aanpassing: 24 december 2004 22:48

kan je nagaan..........

ook nog van die stiekemerds hier :S

enge mensen hier en dat vlak voor de kerst :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Brogum hahaha (L)
Waarschuw beheerder
Doen jullie is lief voor elkaar

Michelle is OOK mijn 'dinnetje'

*kom op, tis bijna kerst
laten wij aanbidden

amen :X

Waarschuw beheerder
Ik doe toch normaal sloerie :kwijl: O:)
Waarschuw beheerder
Michelle is OOK mooi :jaja:
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/upload/UPIMGID/8215/FORMAT/regular.jpeg[/img]

Nance jij ook op zeker :kwijl:

maar IK blijf nou eenmaal het lekkerst :D

Ik doe toch normaal sloerie

ja das ook wel weer zo

doe nu maar ff NIET 'normaal' dan greppeldel

Waarschuw beheerder
Ik ben niet mooi en ik wil dat ook niet gevonden worden :nee: :)

Jij bent cker lekker :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik vind je WEL mooi :jaja:

je hebt een mooie uitstraling DAAR gaat het om vind ik

niet jezelf zo naar beneden halen je hebt notebene

een Groupie :S

Waarschuw beheerder
Onzker thats me maar ik laat het nooit blijken hoor haha
ik ben gewoon gezellig en niet op me mondje gevallen :nee:

maar vind het lief! :yes: (K)(L)

Ik heb een groupie? :9

Nee ik heb een hete slet JOU tog :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat heb je aan een mooie buitenkant als de binnen kant verot is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wanneer ga ik je binnenkant bekijken dan nanceeeeeeeee

Waarschuw beheerder
Brogum idd :yes:

Nouuu waneer jij wilt :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben altijd geil en gewillig hahahahha
Waarschuw beheerder
wat heb je aan een mooie buitenkant als de binnen kant verot is

nou euhhhhhhhh het oog wilt ook wat
vooral als je slechte ogen hebt B)

maar vind het lief!

Ik heb een groupie?

Nee ik heb een hete slet JOU tog

oh dan heb je er nu 3
Aligator
Moi en Rene [Brogum]

Waarschuw beheerder
Nou Geweldig wordt ik wweeer vrolijk van ben ik altijd bijna altijd :yes:

nee ik heb echt lol met je chica vind ik leuk hahaha O:)
Waarschuw beheerder
:bloos:

ik vind jou ook leuk gi gi

neuken?????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
get a room

Waarschuw beheerder
Waarom stel je die vraag jezus

TUURLIJK ik neuk je kapot :yes: :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tweede kerstdag bij mij ja mag ik dan kijken hahahahahah

Waarschuw beheerder
Snorkel Jou kamer?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom je dan naar ( effe kijken waar ik ook alweer woonde) oh ja 't Goy

Waarschuw beheerder
Het wat?? :|
Waarschuw beheerder
tweede kerstdag bij mij ja mag ik dan kijken hahahahahah

kheb al wat de 2e

misschien heb ik later in de avond een 'gaatje'
voor je vrij hahaha

anders moet Nance het maar ff van me over nemen

get a room

bemoei je er niet mee slet :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
t,goy bij houten ken iemand op de tuurdijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het wat??

ja dat ligt euh tja uh ergens in nederland

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
t,goy bij houten ken iemand op de tuurdijk

hoe heet diegene ik ken daar ook wat mensen
Waarschuw beheerder

weer aan de crack gezeten :vaag:

Waarschuw beheerder
zus van T gooi?

Ik kan oook niet 2e dus ff afspraaak maken :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

weer aan de crack gezeten

ja de methadonbus rijd net weg
Waarschuw beheerder
k kan oook niet 2e dus ff afspraaak maken

NEE:@

hij is mijn
kheb er patent op :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
euhhhhhhhhhhhhhhhh :bloos: :bloos:

Hoi Jorg :D

nog bedankt voor je kerstkaartje :::jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ab rijken
Waarschuw beheerder
Alleen de beste krijgen en verdienen een kaartje he ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
chicca ik ben van niemand

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bedankt voor je kaartje jorg

Waarschuw beheerder
Rene ik ga me ff toevoegen aan je vrienden lijst want dan heb je de charlie's angels compleet hahaha :X
Waarschuw beheerder
Alleen de beste krijgen en verdienen een kaartje he

en meer :jaja:

moest 'm alleen ophalen bij het postkantoor
bedankt (y) Die nieuwe Tarzan is geweldig :jaja:

enne....... dat andere....... daar moest ik wel van :bloos:
Waarschuw beheerder
chicca ik ben van niemand

Niemand is mn achternaam :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jorg bedankt voor je kaartje

ab rijken

wel van gehoord, maar ken hem niet persoonlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo kikke heb ik al drie vrienden

Waarschuw beheerder
we are SIMPLY the best

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tegen een kleine vergoeding wil ik wel je 4e worden hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lees net ergens dat je gay ben dus laat maar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij bent mijn type niet so don't worry schatje
Waarschuw beheerder
hahahaha

willen jullie mij niet pesten met dat Kerstkaart gedoe :@

ben een heel gevoelig mens :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik toch schat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je bent volgens mij best wel gespierd..i like that (K)

mocht je ooit een vent willen pb me dan effe
Waarschuw beheerder
Snorkel
kan je het weer niet laten :@

weet ik toch schat

:jaja: kheb een heel gevoelig clitje :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou val normaal niet op mannen maar vind jou ook wel lekker die gozer die naast je zit vind ik niks
Waarschuw beheerder
hahahaha Je bent in de war met die blonde

of uhhhhhhhh he :vaag:

pffffffff zit te lang achter de pc

wordt tijd dat ik me ga vlinderen
Waarschuw beheerder
Hulp nodig chica???
Waarschuw beheerder
Nee gaat nog wel schatje

dacht dat jij ging stappuh???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou val normaal niet op mannen maar vind jou ook wel lekker die gozer die naast je zit vind ik niks

die gozer die naast me zit is helaas niet gay.
Waarschuw beheerder

jij kent Chris ook al

hij is wel lekker :kwijl:

is het een trouw typje???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij kent Chris ook al

hij is wel lekker

is het een trouw typje???

ja is een goede vriend van me.

hij is eigenlijk niet vaak trouw gebleven,maar doet hard zijn best om het nu wel te zijn en dat gaat hem goed af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer
Waarschuw beheerder
ja is een goede vriend van me.

hij is eigenlijk niet vaak trouw gebleven,maar doet hard zijn best om het nu wel te zijn en dat gaat hem goed af

Sorry zat ff aan de foon :(

nah das nou jammer hahah

Nee hoor, Michelle is een leuke meid zou ik niet over mn hart verkrijgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ammer

ik denk dat hij jouw stevige dakdekkerskont wel wilt vullen hoor Brogum

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
chicca je heb mij ook bij me vrouw weg gekaapt joh
Waarschuw beheerder

Rene kreeg net berichie van Droge hahahaha
die zit eenzaam kerst te vieren hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alleen als ik aan de scheit ben anders doet het pijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet je niet om lache is zielig
Waarschuw beheerder
chicca je heb mij ook bij me vrouw weg gekaapt joh

ik zei nog zo alleen voor de sex had niet verwacht dat je ECHT bij dr weg zou gaan :S

Waarschuw beheerder
:bounce:
Waarschuw beheerder
moet je niet om lache is zielig

tssssss doet ie toch zelluf
had ie maar niet moeten stoken tussen ons :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar jij ben verliefd op hem geworden en toen stond ik weer in de kou
Waarschuw beheerder
hahahaha verliefd op Droge

ik werd fliefd op jou :hug:

maar jij wilde me niet :(

Ik ga mn mandje in schat

dikke kus en ook voor Snorkel (k)

Thomaz mn liefje natuurlijk ook :hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
truste slet(k)

Waarschuw beheerder
god schiep eerst de man maakte een kladje en kreeg toen een veeeeeeel beter idee ; de vrouw

Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen zijn idd 2 x zo goed
Waarschuw beheerder
god schiep eerst de man maakte een kladje en kreeg toen een veeeeeeel beter idee ; de vrouw

(Y) kijk dat is nou wijze praat
Waarschuw beheerder
En dat op 1e kerstdag (y)
Waarschuw beheerder
ja ze doen het beter..
even flink slijmen en ja ze doen weer alles voor je :-P
Waarschuw beheerder
De minder intelligente wel

Waarschuw beheerder
Mannen zijn weer in andere dingen goed!
Waarschuw beheerder
zoals???

Waarschuw beheerder
weet jij wel :yes:

Waarschuw beheerder
Achteruit parkeren;)

nu jij weer:D
Waarschuw beheerder
uhh uhhh

Waarschuw beheerder
wij weten wel bter..
niet schijnheilig doen...mir:@
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou mir?
:gaap:
Waarschuw beheerder
uhh mir weet ff niks te zeggen

Waarschuw beheerder
:x ik zeg niks...
Waarschuw beheerder
IN zorgzaam zijn :)

In lief zijn

In je steunen

In niet geemancipeerd willen zijn :)

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn beter in uitgeluld zijn :yes:
Waarschuw beheerder
oke ik zeg al niks meer

mannen zijn geweldig :S

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
oke ik zeg al niks meer

mannen zijn geweldig

het wil niet echt lukken vandaag he...

rara :x

Waarschuw beheerder
That's the thing I love about women :D

Waarschuw beheerder
Als ze uit Alkmaar komen

idd :respect:
Waarschuw beheerder
het wil niet echt lukken vandaag he...

echt te erg dit

Waarschuw beheerder
hahaha :D
Waarschuw beheerder
lach je me nah uit
Waarschuw beheerder
Mir wijffie, kom ff naar mn nieuwe topic

onschuldige vrouwen....... bij sex en liefde

misschien heeft ie jou ook gepbt
je was niet op msn nl :hug:

Waarschuw beheerder
ik lach je toe lieve schat :)

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Nouw wat zijn vrouwen beter.

uitmaken via een smsje...

Waarschuw beheerder
Try harder mir try harder!!!
Waarschuw beheerder
ja wijffie ik ben er al
Waarschuw beheerder
en toen was het stil............
Waarschuw beheerder
muisstil

Waarschuw beheerder
:bounce: ssssstt
Waarschuw beheerder
maar wanneer gaan jullie vrouwen nu eens accepteren dat jullie beter zijn?

Goh echt joh .. hoe lang duurde het voor je dat door had

Waarschuw beheerder
:no: :/

Waarschuw beheerder
claire doet stoer :yes:
claire is stoer :no:

;)

Waarschuw beheerder
hehe...ja ik ben al bang voor je :[
Waarschuw beheerder
Als ik jou was zou ik me inderdaad maar rustig houden B)

Waarschuw beheerder
haha...in een gewone situatie zou ik dat wel doen...
maar hier achter mn scherm voel ik me ook behoorlijk stoer :yes:
:devil: :[
Waarschuw beheerder
Hahaha, ik ook :yes: Daarom heb ik ook altijd zo'n grote bek B)

Waarschuw beheerder
hehe..dus eigenlijk heb je maar een klein hartje? :[
nu voel ik me B)
Waarschuw beheerder
:yes: ben internethooligan zoals ze dat hier noemen haha B)

Waarschuw beheerder
hehe..claire de internethooligan :D
je weet dat ik ook wel van een party'tje rellen hou

[img cacheid=00007f160015fb8b0739af901a008239b7]http://images.google.nl/images?q=tbn:FPTRHsM8hZMJ:213.132.202.58/uploadedImgs/rellen%2520in%2520antwerpen.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ja, dat weet ik :yes: Ben altijd te vinden voor een pf-relletje haha :D

Waarschuw beheerder
hehe...ik ben altyd te vinden om met of tegen jou te rellen :yes:

dat laatste niet teveel ;)
Waarschuw beheerder
Tegen mij rellen is niet lief :no: Met mij rellen is gezellig :yes:
Waarschuw beheerder
Hoor ik relluh??????

:kwijl:

Waarschuw beheerder
hehe rellen :yes:

alleen dan zijn we met zn 3en...tegen niemand :(

:/
Waarschuw beheerder
ff een slachtoffer uit gaan zoeken :yes:

Waarschuw beheerder
wehehe...:yes: :[ :devil: ik ben er klaar voor :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben er altijd klaar voor! Anywhere, anyplace, anytime B)

Waarschuw beheerder
Claire...oooh zing jij dat liedje altyd :D
Waarschuw beheerder
:yes: samen met die meid van 99 Luftballons

Waarschuw beheerder
ooh..ben jij dat :kwijl:
hehe
maarre ik ben er vandoor ga ff wat eten..
doei (k)
Waarschuw beheerder
eetse.......

ff de Bold kijken en dan een slachtoffer gaan zoeken
om mee te RELLUH!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik wil mee relluh
Waarschuw beheerder
Zie niks te rellen :S

hmmmmmmm misschien wat te neuken dan :D

Waarschuw beheerder
ja present :bounce:

Waarschuw beheerder
het is maar hoe je t bekijkt...

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn in alles beter

Waarschuw beheerder
idd:D
Waarschuw beheerder
vrouwen zijn in alles beter

laatste aanpassing

Artiest J-Mode
Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen zijn zeker niet het beste!

ik ben het superieure geslacht B)

Waarschuw beheerder
donateur
dacht t niet

je bent er niet helemaal bij met je gedachten of wel?
het staat er toch!?
ik ben superieur! B)

Waarschuw beheerder
donateur
jazeker, daar schrik je van he! je wist natuurlijk niet dat er nog mensen zoals ik waren.

Waarschuw beheerder
donateur
dan weet je het nu B)

Waarschuw beheerder
donateur
dat jullie, vrouwen, over ongeveer anderhalve maand verder door het leven zullen gaan als mijn onderdanen. vrees niet, ik zal goed voor jullie zijn maar ik kan begrijpen dat het niet makkelijk is om zomaar ineens van de troon gestoten te worden...
ik leef enigszins met jullie mee.
Waarschuw beheerder
ik leef enigszins met jullie mee

Ik ook met jou, met vrouwen als onderdanen :)

Waarschuw beheerder
donateur
oh nee maak je maar niet druk om mij hoor. ik kan het met gemak hebben! ik ben niet voor niets zo goed he!
Waarschuw beheerder
hahahahaha Clair :respect:

en toen was ie stil :P

Waarschuw beheerder
donateur
toen was chica te laat :9
Waarschuw beheerder
oh nee maak je maar niet druk om mij hoor. ik kan het met gemak hebben! ik ben niet voor niets zo goed he!

Kan je al praten zonder te kwijlen?????

Waarschuw beheerder
donateur
Kan je al praten zonder te kwijlen?????

ik kan alles!
Waarschuw beheerder
oh nee maak je maar niet druk om mij hoor

Ik maak me niet druk om jou hoor, je bent toch superieur B)
Waarschuw beheerder
toen was chica te laat :P

Sorry, heb een achterstand :S

Waarschuw beheerder
donateur
zie je, zo moeilijk is het niet om het te accepteren.
na jou zullen velen volgen :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het nog steeds hoor :P
Waarschuw beheerder
Ja idd..............

Als je nu al denkt dat we aan Alzheimer lijden
door het keer op keer te herhalen

en ons daardoor als gek bestempel

kan je toch beter andere onderdanen nemen in de vorm
van afgewezen Josties Die zeker jouw intentie tot opperhoofd kunnen waarderen

Have A nice life
Waarschuw beheerder
Weet je moeder trouwens wat voor een teksten jij op internet zet J-Mode?

Waarschuw beheerder
donateur
ook geen slecht idee chica (Y). ik neem ze er wel bij voor het geval ze me beter bevallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben de beste B)

Waarschuw beheerder
donateur
Of ik....B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Can give it a try...;)

Wil het best met je delen hoor...:D
Waarschuw beheerder
beter bevallen.

dat dacht je moeder ook nadat ze jou kreeg
he ?????

Waarschuw beheerder
donateur
oke poesj is er dus kan ik weg.
poesj is superieur!

Waarschuw beheerder
donateur
oeh chica een half uur broeden op zo'n waardeloze opmerking...
ik ben jaloers!
Waarschuw beheerder
donateur
Can give it a try...

Wil het best met je delen hoor...

Ok :9

Waarschuw beheerder
donateur
(y)

Waar beginnen we...:9
Waarschuw beheerder
donateur
Dat mag jij zeggen :p

Waarschuw beheerder
donateur
Hier...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ok begin maar:p

Waarschuw beheerder
donateur
Neh...laat ik aan jou over...:D
Waarschuw beheerder
ik zei toch al dat ik een achterstand had J-mode

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vrouwen zijn een prachtige creatie's
Ze geven melk zonder gras te eten
Kunnen een week bloeden zonder dood te gaan
Worden nat zonder regen en
Kunnen zuigen zonder stroom

maar toch wat zeike vrouwe toch vaak door :/ :/
hemel jullie de 7e hemel in dus laat ons of zeker mij ook met rust..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat mannen en vrouwen beide sterke en zwakke kanten hebben, het een vult het ander aan... en made in indonesia bedankt voor je lof over de vrouw, zo zouden meer mannen moeten denken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
;)

Waarschuw beheerder
Slijmbal!!!

Waarschuw beheerder
Maarja ik moet eerlijk toegeven er zit een waarheid in.
Waarschuw beheerder
Althans,ik niet......

WTF kerel!!! Heb jij een minderwaardigheidscomplex of heeft je vriendin je dit wijsgemaakt?

Vrouwen zijn uitzonderlijk mooie en interessante wezens dat moet ik toegeven maar ofdat ze nou beter zijn dan mannen...?? Dacht het niet hoor!! Máár, ik zeg ook niet dat mannen beter zijn!!
Gaat zowieso nergens over om deze stelling voor te leggen vind ik persoonlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffffff.... mannen....

Waarschuw beheerder
Heb je een vrouw nodig ofzo... slijmjurk !!!

Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeee kingkoioioing,alles goed ?
zal jij geen last van hebben ..liggen aan je voeten de dames
hehehehee
groeten aan je vrouwtje..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uurlijk zijn wij vrouwen beter... :X, zou gek zijn als ik zeg van niet!!!
...en ik weet dat Made in Indonesia al een vrouwtje heeft dus slijmen hoeft hij niet...(lijkt mij)

groeten aan je vrouwtje..
? mmm :/ dus toch wel echt...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie is jij Claire? Jij en je Ego?

Waarschuw beheerder
Hahahaah MR. Massage!!!
Waarschuw beheerder
Claire, jij en je ego maakt toch wij?
Waarschuw beheerder
En heb je al eens een vrouw laten kaartlezen?
Waarschuw beheerder
Smile, ben je ook met wij of heb je niet zo'n ego?
Waarschuw beheerder
:D Ik doelde eigenlijk op vrouwen. Dat is meervoud. Ik is enkelvoud. Wij is meervoud :yes: En natuurlijk zijn wij beter, weet je zelf toch ook B)
Waarschuw beheerder
Pffff, dat dach je maar. Al eens een dagje cement gesjouwt? Dacht het niet! Vrouwen zijn beter in sommige dingen en mannen weer in andere....
Waarschuw beheerder
masseren bijvoorbeeld!!!
Waarschuw beheerder
Over het algemeen zijn wij beter :D
Snap niet dat je dat niet toegeeft ;)

Waarschuw beheerder
Mijn ego is niet zo groot als dat van Claire...... :p
En als het over massage gaat, dan blijf ik erbij hoor......
Waarschuw beheerder
Ho ho, mijn ego is helemaal niet groot :no:
Waarschuw beheerder
Shit, claire, ik weet dat ik je heb beledigd maar heb net profiel gezien van smile. Hellup!!!!!

Waarschuw beheerder
Hoezo hellup? is het zo erg?
Waarschuw beheerder
Wordt er in ieder geval niet vrolijk van.....
Waarschuw beheerder
Tja, met die vingers voor mijn waffel ben ik ook niet de mooiste maar er zijn grenzen. waarom denk je dat ze een plaatje heeft en geen foto?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb je een vrouw nodig ofzo... slijmjurk !!!

Ik hoef me niet te bewijzen dat ik iemand zoek of voor moet doen dat ik een vriendin heb van wel of niet..

Maar volgens mij denk jij dat bij jou alleen meiden aan je voeten liggen :)
Maar ooit moet je toch stoppen met je werk en dan heb je nog niets, alleen maar mooie Herinneringen waar je aan terug kunt denken.

Zoals je ziet ben ik geen slijm jurk maar gewoon iemand die over van alles en nog wat doordenkt.;) en ik vond mijn stelling wel even leuk om op Partyflock te zetten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Over het algemeen zijn wij beter
Snap niet dat je dat niet toegeeft

Jij begrijpt hem claire ;) :D

Waarschuw beheerder
groot gelijk (Y)

Waarschuw beheerder
vrouwen zijn beter......

tell me something new B)
Waarschuw beheerder
Ik ben toevallig nog op zoek naar een stabiel bijzettafeltje... mochten er werkeloze vrouwen op het flock zijn dan graag even een mailtje...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahahaha