Partyflock

Forumonderwerp · 728578

Waarschuw beheerder
ik heb deze schoenen vorige week bij de louis vuitton winkel in amsterdam gekocht ze zijn zo top gewoon
net pantoffels zo licht echt lopen super

zijn er wel meeer mensen eens in die zaak geweest echt een aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!

[img cacheid=00133a9e000ff445f76904c41a007b8838]http://www.vuitton.com/MEDIA/products/images/YE9U3PTM76_large.jpg[/img]

[img]http://www.vuitton.com/MEDIA/products/images/YFVU1PJE02_large.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb het idee dat iedereen er stil van is geworden wat Jamesje!! heeft gezegt of heb ik het nu mis???????//

Waarschuw beheerder
donateur
sorry lieffie...had ander gesprek..bel me nu even:)

:lief:

Waarschuw beheerder
Dat heb je mis...

How fuckin' shallow can a human be? :/

Ik geef aan het begin van dit topic een eerlijke mening, maar de mate waarop die serieus wordt genomen is zodanig dat ik toch sterk de indruk heb dat sommige mensen alleen maar willen laten zien dat ze merkengeil zijn. Prima, dat ben ik ook, maar loop er alsjeblieft niet mee te koop!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de zwarte waren 320
kan nog net wel

Waarschuw beheerder
Sir Kenny ik zet Jay niet voorschut want als iemand goed in bed is mag dat gezegt worden toch enne dan nog wat jij hebt zelf ook geen smaak....

En mijn type ben je al helemaal niet en gelukkig maar dat Jay anders over mij denkt....
Waarschuw beheerder
Hou dan eens op met dat "blablabla Sunny lievie gezellig bellen wanneer spreken we weer wat af etc. etc." want daarmee maak je jezelf alleen belachelijk, en als jij dan denkt dat het heel belangrijk is om heel dure pulletjes te kopen, prima, maar ik heb eerder de indruk dat jij op een halfbakken achterlijke manier probeert duidelijk te maken dat jij jezelf beter vindt dan de andere mensen op dit forum. Je zou al een stuk beter zijn als je die tas van je over je kop trekt en je bek houdt!

Dit is geen mening, dit is een aanval...enigste wat ik namelijk lees is blablabla, JIJ blablablablabla JIJ (ik hoop dat ik niet de enigste ben die dit ziet)

En dan zeg je How ***** Shallow can a human be (** staat voor een woord wat veel mensen gebruiken in tijd van onmacht)

Het "Shallow" geeft de diepte aan van het gesprek althans ik ga er vanuit dat dat hetgene is wat je wilt zeggen..toch?

Lees nog een keer alles wat je op deze pagina geschreven heb en haal dat stukje dan maar weg ( kleine hint (Y) )

Waarschuw beheerder
ik vind die bovenste nie mooi staat wel een leuke merk op ma schoen ziet er nie uit vind ik
die zwarten zijn wel heel mooi
en de winkel lijkt me ook super ma woon in groningen dus btje ver weg misschien kom ik er ooit nog eens leuke tip!

Waarschuw beheerder
Sir Kenny ik zet Jay niet voorschut want als iemand goed in bed is mag dat gezegt worden toch enne dan nog wat jij hebt zelf ook geen smaak....

En mijn type ben je al helemaal niet en gelukkig maar dat Jay anders over mij denkt....

Kenneth kom op, maak er wat moois van :D

Waarschuw beheerder
gewoon een vraagje? als je een forum opent over je schoenen denk je dan dat je alleen maar positieve recties krijgt??

open dan geen forum!!
Waarschuw beheerder

Het gaat er niet om of hij wel goed in bed is of niet, dat boeit me ook niet...

Maar elke man heeft wel eens sex met een vrouw waarvan hij liever heeft dat niemand het weet. Ik ben er voor 100% van overtuigd dat jij een schoolvoorbeeld bent van zo'n geval...
Dus had je het niet hier op internet moeten zetten!

Gelukkig ben ik jou type niet, kan ik ook nooit de grove fout makenom met jou t bed te delen (Y)

Waarschuw beheerder
bud-zooi...

Waarschuw beheerder
Ik vind ze (y)
Waarschuw beheerder
Zwarte zijn mooi (y), inderdaad niet zo lomp en lekker licht.

Die witte vind ik echt ontzettend lelijk en niet eens alleen om het printje...

Waarschuw beheerder
Jamesje, je snapt mij echt niet...your loss... Overigens, wat jij als mening quote is niet de mening geweest, ik quote mezelf nog een keer:

Tja, niet mijn ding...als je stijlvol wilt zijn kun je beter kijken naar wat Baldessarini en Sutor Mantelassi op dit ogenblik aan schoenen maken, en Boticcelli is wat goedkoper en fouter maar ook weleens leuk.

Vuitton is zijn geld sowieso niet waard, veel te veel hype, als hij morgen besluit om ook de binnenkant van bureaulades van leuke ruitjes te voorzien gaat iedereen zich daar ineens ook blauw aan betalen..

Hoppa!
Waarschuw beheerder
donateur
onder je foto heb staan en dan met bepaalde opmerkingen komt damn....
dan klink je gewoon Xtra dom..

och och, met bepaalde opmerkingen kom, volgens mij ben ik niet de gene die met opmerkingen kom maar volgens mij ben ik de gene die op bepaalde opmerkingen in gaat

ik weet niet hoor, maar het is een wereld van verschil (F)

only drums & bass are need to create the noise, no fucking wimp guitars

wat is er mis met deze tekst, ik duid er een bepaalde muzieksoort/stijl mee aan...

ik merk dat je mijn eigen inbreng aardig hebt lopen bestuderen, dus als je verder had gekeken dan je neus lang is had je er ook wel uit kunnen halen welke muziekstijl (f)

Waarschuw beheerder
business! long time no see! :D

Waarschuw beheerder
Lau! :lief:

Ik converseer voor de vorm alleen in pb.. 8) Anders snappen die trollen nog niet waar ik het over heb.. O:)

Waarschuw beheerder
okidoki! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Sir Kenny ik zet Jay niet voorschut want als iemand goed in bed is mag dat gezegt worden

Nee, voor schut zetten doet hij zich zelf wel.(snap overigens ook niet waarom hij niet met iemand van z'n eigen leeftijd het bed deelt. Of hij wil ervaring opdoen, dat kan natuurlijk)

@ Jamesje. Jij praat net alsof je alle wijsheid van de wereld in pacht hebt. :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
heb je nou de zwarte of de witte?
Waarschuw beheerder
donateur
op een oude fiets moet je het leren, maar zodra die doortrapt moet je hem wegdoen :yes:

Waarschuw beheerder
alle 2 :)
Waarschuw beheerder
Busines$ Damn... het gaat weer de persoonlijke kant op...

Nog 1 keer.. (vind het zo erg als mensen niet goed lezen..)

JE gaf geen mening, je viel de mensen aan.. groot verschil tussen mening geven en mensen proberen af te kraken..

En waar slaat het "Hoppa" part nou weer op...*zucht*

en Misanthropy hahhhahaha.. het begint echt droger en droger te worden hiero...volgens mij begrijp je zelf ook niet echt wat jullie hier neerzetten ...

Het is gewoon weer te veel blablablablablablabla waarvan ik totaal niet onder de indruk ben...

(ik had me blablabla meter moeten meenemen dan had ik nooit gereageert op dit onderwerp jullie maken het zo ingewikkeld)

Denk eerst over wat je wilt gaan zeggen, want ik vind (ik vind, Busines$ is een mening) jullie reply/antwoorden op hetgene wat ik gezegt heb gewoon totaal niet aansluiten of moet ik me anders verwoorden??

EN dan pffff jezus totaal geen zin om zoveel te typen ben met andere dingen bezig maargoed...

Misanthropy over je eigen inbreng, dat ik het beter had moeten lezen "is this for real ??" Ik respecteer je muziek-keuze begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat je het van een ander ook moet respecteren...

Hetzelfde als gewoon bepaalde uitspraken/meningen maakt/geeft, het gaat om de manier waarop je het doet..

De woorden die er worden gebruikt, de zinnen die worden samengesteld..je reactie erop..

Dit alles geeft je profiel weer, op welke zogenaamde "Level" je zit..(mijn level is ook nog way too low, maar ik kom er wel eens..van jouw weet ik het nog niet zo cker Misanthropy, Busines$ jij komt er wel alleen beter leren lezen o ja en "Baldessarini" is voor oudere mannen vanaf de 45 ofzo..)

Mijn excuses voor als het een beetje pijn heeft gedaan heb me zo sociaal mogelijk proberen op te stellen...

(F)

"Dice Oldskool" Dude jij zou beter moeten weten, dan met zo'n opmerking te moeten komen... beetje jammer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt Jamesje.... maar ik heb een off-day en dan dringt niet alles goed tot mij door;)

Dus mijn excuses...... maar niet voor mijn andere posts want daar sta ik nog steeds achter.
Waarschuw beheerder
Np Dice Oldskool...ik ben geen haatdragend persoon vond het alleen een beetje jammere opmerking ;)

Bedankt voor je eerlijke openheid (Y)

Waarschuw beheerder
leuk voor je...ben je er trots op?
Waarschuw beheerder
Die witte vind ik spuuglelijk! Dat je daar zoveel geld aan uit hebt gegeven! Maar das mijn mening he? En die zwarte vind ik wel gaan, maar niet echt super bijzonder. Ze zijn niet echt vernieuwend. Maar das ook weer mijn mening he? Voordat ik aangevallen word! hahah

Waarschuw beheerder
Wow James, ik rij even weg voor wat boodschappen, kom terug en zie een verhaal van anderhalf a4! (y)

Maar goed, ik ben altijd fan geweest van de Italianen qua stijl. Vuitton doet mij niet zoveel, het wordt teveel gehyped en ik hou niet van hypes, tenzij ik ze zelf verkoop. O:)

Mijn excuses voor als het een beetje pijn heeft gedaan heb me zo sociaal mogelijk proberen op te stellen...

Nee hoor, geen pijn, hooguit een beetje irritatie, maar dat had meer te maken met het niveau van degenen die de stelling van de topicopener kwamen verdedigen. Ik sta open voor een discussie over stijl en mode, ook een van mijn interesses, maar niet op een niveau van "heey lievie we bellen ok blablabla". ;)

(f)

Waarschuw beheerder
vind ze persoonlijk niet mooi
Waarschuw beheerder
ik vind ze ook niet zo mooi.. sorry.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Jay een glimmende "merk"buitenkant nodig heeft, om zijn lege kutpersoonlijkheid te verdoezelen.....en als je nou iets goedkopere schoenen koopt, kun je mij me 8 euro parkeergeld teruggeven "lieve" jongen......

Waarschuw beheerder
In Turkije wordt je doodgegooid met die schoenen!!

ik vind de zwarte wel mooi, witte meer voor meiden.
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik vind de bovenste ook nie mooi
echt van "kijk mij, ik draag duidelijk herkenbare merkschoenen" :D

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00133c930001974d92d144461a007bffd0]http://hhhooligan.krankimkopf.com/kaap.PNG[/img]

[img cacheid=00133ca700157fad4937e3d21a007bffd0]http://www.dgjones.com/arabic_text/arabic1.gif[/img]

AaaaAAARRR!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die schoenen leuk, die bovenste om mee op de golfbaan te lopen, lekker over the top...daar hou ik van :lief:

Waarschuw beheerder
Die witte schoenen vind ik niet om aan te zien.
Het wit icm een hele kleurendoos er in verwerkt vind ik niet mooi :no: en het model vind ik een beetje nichterig.
Leuk voor als je gaat bowlen (Y)

Waarschuw beheerder
't Merk ken ik o.a. in de vorm van een rondje .. :p

Ik vind die onderste wel mooi maar die bovenste ? ... :no:
Waarschuw beheerder
die onderste gaan wel maar die bovenste :no:!

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
ja dat zijn die wannabe's met die nep spullen

dus als ze nep zijn en ze zien er niet uit ben je een wannabe, maar als ze echt zijn, en ze zien er alsnog niet uit, dan hoor je er helemaal bij??

Lievie mag ik dan mee de stad onveilig maken en heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel dure merk dingen kopen dan kunnen we lekker mensen hun ogen uitsteken...

probeer je iets te compenseren?

@ Jameisje!! Jij vind jezelf nog al wijs he? Waarom praat je halve zinnen in het engels?? Is dat stoerder ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind ze niet zo mooi :no:
Maar als jij er blij mee bent is het oke !!

Waarschuw beheerder
Bla bla bla... :frusty:

maaruh waar zit die Louis Vuitton winkel dan ergens ?

Ik wil nog zo'n tasje :yes:

Waarschuw beheerder
Amsterdam
PC Hoofdstraat op de hoek van de Hobbemastraat
Waarschuw beheerder
donateur
waren ze 350 euro per paar?

vind ik nog meevallen voor louis vuitton aangezien ik tassen heb gezien van 2000 euro
khebn ook zon tas :yes: kvind ze wel vet
Waarschuw beheerder
Touche..heel netjes geplaatst

dus als ze nep zijn en ze zien er niet uit ben je een wannabe, maar als ze echt zijn, en ze zien er alsnog niet uit, dan hoor je er helemaal bij??

Terror-Jan, Nee heeft niks met stoerder te maken dat is het laatste indruk die ik op mensen wil maken...

I'm for love not for tough...

Vind het fijner om me zo te uiten zeg maar ;)
Sommige woorden geven betere emotie weer vind ik althans..

Ik wil niet de wijze jongen uithangen ik zeg gewoon wat ik wil zeggen...dat is toch niet verkeerd, dat ik mezelf nou ietsjes anders verwoord betekent niet dat ik meer of minder ben...
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Die witte zijn qua model wel mooi, maar die lv logo shit enzo zou er voor mij niet op hoeven.
Waarschuw beheerder
Als je je dan anders *lees: interessanter* wilt uitdrukken doe het dan goed en niet in gebrekkig engels...
Mensen beoordelen aan de hand van het merk dat ze dragen of persoonlijke texten op hun profiel is toch echt een tekortkoming van zelfvertrouwen wat leidt tot zelfoverschatting wat bij jou toch heel duidelijk het geval is. Allemaal dure woorden in verkeerd zinsverband...
Nee je bent niet bepaald overtuigend in je "soort van" pleidooi over wat mensen wel en niet kunnen doen op een forum. Zoveel taalfouten kan niet als je zo belangrijk over wilt komen...en mode is geen graadmeter voor intelligentie, status in de maatschappij of wat dan ook...iedereen kijkt toch dwars door je heen...dus shallow slaat toch wel op jou hoor want echt "diepe" antwoorden komen er ook niet uit bij jou...zoveel mogelijk dingen uit andermans reply halen om zelf zo min mogelijk feiten op tafel te hoeven leggen...heb je dit nou echt zo hard nodig om je belangrijk te voelen?
JIJ bent jammer!!

*on topic*

Veels te "kijk mij" gehalte hebben de bovenste schoenen...
Zo'n zwarte schoen vind ik toch wat meer hebben als je voor dat soort schoenen gaat maar de prijs vind ik toch echt absurt...maar ja de een geeft het daar aan uit en de ander weer heel ergens anders...
Waarschuw beheerder
Mix vreemd...

Ik begrijp je houding totaal niet...?

Wat mensen wel of niet mogen doen op een forum...??

Je vind jezelf volgens mij bestwel een bink of gewoon een sukkel...
In ieder geval niet de persoon die je denkt wie je bent..laat ik het zo zeggen..

Ik heb geen zin in deze bitcherige gesprekken dus als je zo graag de zogenaamde held wilt uithangen(dat is de vibe die ik er bij jouw uithaal) doe het dan goed en laat mensen in hun eigen waarde...of doe een cape om en zeg niks..

En ik beoordeel mensen niet op wat voor merk hun dragen ?? Ik weet niet waar je deze fanta verhaaltjes vandaan haalt??

En ik hoef me niet belangerijk te voelen damn dude...Je kent me geeneens dus... en wil je zo graag blablabla zeggen doe het dan maar in PB want dit heeft geen moer met de topic te maken...

Zoals ik al vaker heb gezegt ik heb me zo sociaal mogelijk op proberen te stellen..en als ik dingen lees wat andere mensen of andere mensen zeggen sta ik achter de mensen die het meest goedgezind zijn...better good as evil toch??

En dat mijn nederlands, alles een beetje fucked up is heb daar heb ik mijn redenen voor...Ik heb geen nederlandse ouders die mij de nederlandse taal konden leren of mij ermee konden helpen (maakt niet uit of ze het wel konden ik hou evenveel van hun)

Dus als jij denkt dat ik enigzins onder de indruk ben van whatever je probeerde of heb gedaan... heeft het geen effect dingen die ik gezegt heb binnen deze topic...

En nee Jij bent een beetje jammer MiX je geeft jezelf een bepaalde status maar als je goed leest en dan erover nadenkt als dat nodig is dan zie je dat ik het goede heb proberen te doen... maar ja goed zijn is niet goed of wel..??
Waarschuw beheerder
hahahaha echt alles wat ik heb gezegd over jou laat je we reflecteren op mij...lekker makkelijk net zoals een vraag met een vraag beantwoorden...

dat is de vibe die ik er bij jouw uithaal

waar kom jij vandaan met je vibe...tis allemaal niet zo interessant wat je uitkraamt...

En ik hoef me niet belangerijk te voelen damn dude...Je kent me geeneens dus... en wil je zo graag blablabla zeggen doe het dan maar in PB want dit heeft geen moer met de topic te maken...

Nee ik heb je nog nooit gezien maar wat je zegt, zegt genoeg kerel...en nee ik doe niet aan PB ik vond "en plein publique" leuker aangezien jij toch zo graag in de "spotlights" staat.

Zoals ik al vaker heb gezegt ik heb me zo sociaal mogelijk op proberen te stellen..

Sociaal? pfff je probeert met hele dure woorden en je decadente voorkomen de mensen af te schrikken...maar dat heeft weinig zin want zoals ik al eerder heb gezegd "we kijken door je heen"

En dat mijn nederlands, alles een beetje fucked up is heb daar heb ik mijn redenen voor...Ik heb geen nederlandse ouders die mij de nederlandse taal konden leren of mij ermee konden helpen (maakt niet uit of ze het wel konden ik hou evenveel van hun)

Je hebt ook nog zoiets als school...
Nederlands was niet al te best maar je engels was nog minder terwijl je je zo graag in het engels uitdrukt omdat de woorden dan beter overkomen...maar in het nederlands noch in het engels kun jij je fatsoenlijk uitdrukken want met alleen dure woordjes gaat dat niet ;)

Dus als jij denkt dat ik enigzins onder de indruk ben van whatever je probeerde of heb gedaan... heeft het geen effect dingen die ik gezegt heb binnen deze topic...

Je hoeft ook niet onder de indruk van me te zijn hoor :) ik wilde dit alleen even kwijt...

En nee ik geef me geen status ik zet jou alleen op je plek...maar ja niet dat jij je daar wat van aan zal trekken en dat verwacht ik ook helemaal niet...vond dat ik dit even moest melden...

Groetjes
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de bovenste eigenlijk wel mooi O:)
Alleen jammer dat ze van Louis Vuitton zijn.. Vreselijk die kinderachtige tekentjes overal op. Vind die tasjes ook al niet om aan te zien. De schoen zelf (vorm en stijl) vind ik wel top.

De onderste hebben ze bij Scapino ook wel, hou je al gauw zo'n 350 euro in je zak 8)

Ehhh trouwens V@NNIE, zou je heel veel bezwaar hebben een ander profielplaatje te nemen.. Tering, elke keer die reet vol in m'n beeld :/