Busines$ Damn... het gaat weer de persoonlijke kant op...
Nog 1 keer.. (vind het zo erg als mensen niet goed lezen..)
JE gaf geen mening, je viel de mensen aan.. groot verschil tussen mening geven en mensen proberen af te kraken..
En waar slaat het "Hoppa" part nou weer op...*zucht*
en Misanthropy hahhhahaha.. het begint echt droger en droger te worden hiero...volgens mij begrijp je zelf ook niet echt wat jullie hier neerzetten ...
Het is gewoon weer te veel blablablablablablabla waarvan ik totaal niet onder de indruk ben...
(ik had me blablabla meter moeten meenemen dan had ik nooit gereageert op dit onderwerp jullie maken het zo ingewikkeld)
Denk eerst over wat je wilt gaan zeggen, want ik vind (ik vind, Busines$ is een mening) jullie reply/antwoorden op hetgene wat ik gezegt heb gewoon totaal niet aansluiten of moet ik me anders verwoorden??
EN dan pffff jezus totaal geen zin om zoveel te typen ben met andere dingen bezig maargoed...
Misanthropy over je eigen inbreng, dat ik het beter had moeten lezen "is this for real ??" Ik respecteer je muziek-keuze begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat je het van een ander ook moet respecteren...
Hetzelfde als gewoon bepaalde uitspraken/meningen maakt/geeft, het gaat om de manier waarop je het doet..
De woorden die er worden gebruikt, de zinnen die worden samengesteld..je reactie erop..
Dit alles geeft je profiel weer, op welke zogenaamde "Level" je zit..(mijn level is ook nog way too low, maar ik kom er wel eens..van jouw weet ik het nog niet zo cker Misanthropy, Busines$ jij komt er wel alleen beter leren lezen o ja en "Baldessarini" is voor oudere mannen vanaf de 45 ofzo..)
Mijn excuses voor als het een beetje pijn heeft gedaan heb me zo sociaal mogelijk proberen op te stellen...
"Dice Oldskool" Dude jij zou beter moeten weten, dan met zo'n opmerking te moeten komen... beetje jammer..