Partyflock

Forumonderwerp · 728578

Waarschuw beheerder
ik heb deze schoenen vorige week bij de louis vuitton winkel in amsterdam gekocht ze zijn zo top gewoon
net pantoffels zo licht echt lopen super

zijn er wel meeer mensen eens in die zaak geweest echt een aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!

[img cacheid=00133a9e000ff445f76904c41a007b8838]http://www.vuitton.com/MEDIA/products/images/YE9U3PTM76_large.jpg[/img]

[img]http://www.vuitton.com/MEDIA/products/images/YFVU1PJE02_large.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
euhm, dat was trouwens voor misanthropy en v@nnie

Waarschuw beheerder
Kom dan maar eens luisteren naar wat ik kan met Fruityloops en een paar gewone gitaren! :P

;)

*edit* ...ze zijn niet zo gewoon, houden het midden tussen een gewone gitaar en een gewone bas.. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
soort drokz - cunt records is dead en sonic overkill - kill da murder zeker ...

klinkt altijd goed, raggende gitaren op een raggende terrorbas

Waarschuw beheerder
:)

We blijven ons best doen...op Napalm Death na doe ik niet zoveel aan grind, dus het is wel een beetje anders, mijn enige probleem is dat ik heel veel heb liggen maar eigenlijk niets af heb gemaakt in de afgelopen 7 jaar.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Overal aan beginnen en niks afmaken... Komt me bekend voor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Bovenste is te lelijk om naar te kijken en onderste gaat dan nog wel,maar ze zullen we voornamelijk gekocht zijn om zogenaamnd te showen hoeveel geld je hebt,dus dat vind ik sowieso al kansloos.
Waarschuw beheerder
jakkus, nee niet voor hetero mannen hoor!

Waarschuw beheerder
Ik vind ze geweldig! :d

Modieus... en zeer apart (het witte paar). (y)

Die zwarte... beetje doorsnee, maar wel sportief. :d

en wat maakt het nu uit, of een hetro, of een gay persoon dit draagt!!!!!!!! halowa.... we gaan naar 2005 hoor!

trouwens, de gay mannen zijn vaak wel het mooist om te zien o:)

(sorry mannen) ....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:S kvind t er egt niet uitzien!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maja...ieder zn eige smaak en idd GUP™,
volgens my doet ie t alleen maar voor de show :/

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat de meeste over mooie mannen zeggen dat ze gay zijn... sorry ik ga met veel mooie mannen om maar geen gay hoor:) maar wel goed verzorgdt en daar hou ik van

en jalouzie is er altijd ...vaak is dat bij lelijke mensen
die zitten vaak niet lekker in hun velletje .. so:) get a life

jay... toppie schoenen ik heb er 9 tassen en een bikini van
smaak verzekerd ik wou in italie laarzen ervan kopen helaas mijn maatje niet:( had ik ze voor jou mee moeten nemen whaha

en v@nnie. dikke kus voor jou we heben lekker gebabbeld aan de foon.......je bent een gezellig kletsertje..mijn oortjes werden er rood van:) :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Het is zeker wel een mooie man,maar volgens mij wel een beetje een patser.. :d
Waarschuw beheerder
Materialistische sukkel,

ik vin de schoenen maar (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Harley is jaloers 8)

Stom is dat eigenlijk dat als je commentaar op een ander hebt,je dan meteen jaloers moet zijn hierzo.Dat is bij dat fotocommentaar nou dus ook altijd :/
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens, de gay mannen zijn vaak wel het mooist om te zienO:)

jah idd :jaja: die weten tenminste nog wat style is :x ;)

(sorry mannen)

:X O:)

Waarschuw beheerder
donateur
jalouzie is er altijd ...vaak is dat bij lelijke mensen
die zitten vaak niet lekker in hun velletje ..

Jaloers? Waarop? Op zijn bordeelslippers? Whahahaha....:x
Waarschuw beheerder
jaloers :nee:

ik hoef geen LV te hebben :nee:

ik hecht niet veel waarde aan dat soort zooi, als ik kleding mooi vin, maakt het me geen ruk uit of het merk is of niet.

Waarschuw beheerder
donateur
als je er geen waarde aan hecht:)..

waarom reageer je dan bij dit forum ....??

kijk dan bij iets anders :( of heb je zin om alleen maar te zeiken..pessimist haha ... dat heb je ook vaak bij lelijke mannen...die krijgen van niemand aandacht en doen het maar op z.on manier:) smart guy..

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en v@nnie. dikke kus voor jou we heben lekker gebabbeld aan de foon.......je bent een gezellig kletsertje..mijn oortjes werden er rood van

zullen we morgen weer lekker afspreken schatje

dikke voor jou jay ik zie je morgen

je kan zien dat jullie vriendinnen zijn van elkaar, vertonen allebij het zelfde gedrag...

kan dat niet in pb ofzo... denk dat weinig mensen het hier interesseerd dat jullie 'lekker' met elkaar bellen of dat 1 van jullie 'lekker' met jay af gaat spreken

Waarschuw beheerder
donateur
:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pessimist haha ... dat heb je ook vaak bij lelijke mannen...die krijgen van niemand aandacht en doen het maar op z.on manier

lelijke mannen!!!!!, gelukkig dat het uit de mond komt van een minder begaafd lelijk wijf, dus hecht ik ook daar geen waarde aan.

:[

Waarschuw beheerder
donateur
whahah..oke jij zegt het.:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kvind ze niet zo mooi :no:

Waarschuw beheerder
Milfs

Waarschuw beheerder
haah milfs :) lekker hoor

Waarschuw beheerder
Hahahaha keep on going !

Waarschuw beheerder
ja wel grappig dit :)

en GUP een patser tnx he ;) zie het maar als ene compliment ahahha

Waarschuw beheerder
Ik vind die witte afschuwelijk :/
Die zwarte kunnen nog wel..

Waarschuw beheerder
Lievie (SUNNY) ik ben het helemaal met je eens

Mensen die klagen enof jaloers zijn die zijn vaak lelijk en hebben geen geld om zulke mooie en dure schoenen te kopen en daarom gaan ze het afzeiken..

Ach Jay en Sunny wij weten teminste wat mode is die jaloerse
kinderachtige mensen niet hahahahahaha

dikke (K) voor Jay en Sunny mijn lieve schatjes
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ze nou niet bepaald mooi:S

Maarja ieder zn ding

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die klagen enof jaloers zijn die zijn vaak lelijk en hebben geen geld om zulke mooie en dure schoenen te kopen en daarom gaan ze het afzeiken..

Het is maar waar je je geld aan wilt uitgeven denk ik he..

en GUP een patser tnx he zie het maar als ene compliment ahahha

Wat jij wilt ;P

Waarschuw beheerder
Nou ik heb ff op jou en je vriends profiel gekeken maar jullie zijn ook niet om aan te zien dus kijken jullie nou eerst maar in de spiegel voor dat je wat anders afkraakt..

Verbeter de wereld en begin alle bij jezelf!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Die witte schoenen zijn gewoon TE lelijk...

Waarschuw beheerder
Hou dan eens op met dat "blablabla Sunny lievie gezellig bellen wanneer spreken we weer wat af etc. etc." want daarmee maak je jezelf alleen belachelijk, en als jij dan denkt dat het heel belangrijk is om heel dure pulletjes te kopen, prima, maar ik heb eerder de indruk dat jij op een halfbakken achterlijke manier probeert duidelijk te maken dat jij jezelf beter vindt dan de andere mensen op dit forum. Je zou al een stuk beter zijn als je die tas van je over je kop trekt en je bek houdt! (y)

Waarschuw beheerder

Zeg nou eerlijk die witte zijn veelste te overdreven, puur om LV gekocht niet omdat het zo een mooi model is. Die zzwarte zou ik zelf wel kopen, ga denk ik morgen maar ff checken.

Jay hoeveel koste ze?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die zijn vaak lelijk en hebben geen geld om zulke mooie en dure schoenen te kopen en daarom gaan ze het afzeiken..

jou benoem ik vandaag echt tot degene met de domste opmerking, sukkel.

alsof alles wat duur is mooi moet zijn, JULLIE zijn gewoon onzeker en moeten dat compenseren door duur te doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb ff op jou en je vriends profiel gekeken maar jullie zijn ook niet om aan te zien dus kijken jullie nou eerst maar in de spiegel voor dat je wat anders afkraakt..

Over wie heb je het eigenlijk ??

Over mij ?

Waarschuw beheerder
Nee hoor wijfie over Tiny-N

Waarschuw beheerder
donateur
ok
Waarschuw beheerder
wat ben jij een kutwijf zeg :[ V@annie

Ach Jay en Sunny wij weten teminste wat mode is die jaloerse
kinderachtige mensen niet hahahahahaha

kinderachtig eerste klas, trut en daarna dit plaatsen

Waarschuw beheerder
donateur
whahah lieve v@nnie ...my girl.:)

maare .... ik geef ook geld uit aan het goede doel...veel zelfs:)..)

als jullie wat ook nog wat over hebben ...

kan het naar stichting S&J ..... www.sunny&jay.nl
storten alleen mastercard of gold...

kunnen we weer shoppen jay...gaan we den haag onveilig maken

(K) VOOR JULLIEXXX :lief:

Waarschuw beheerder
ik vind die witte ook lelijk.. betaalt er klauwen vol geld aan en ze zijn niet eens mooi... netzoals die tassen

Waarschuw beheerder
Ach Busines$ zowiezo heb je veelste veel woorden nodig om iets duidelijk te maken en heel nederland spreekt een andere taal dus heb ik de helft niet gelezen.
Was je trouwens uitgenodigt op deze elitedag?
Waarschuw beheerder
Maarre v@nnie ik snap ook niet dat je hier Jay voorschut zegt door te vertellen dat jij weet uit ervaringen in bed dat hij geen homo is...
Wat moeten z'n vrienden wel niet denken als ze lezen dat ie met jou t bed heeft gedeeld :O

Eerst zien ze hem met die schoenen aankomen, dat gaat dan nog wel...
Maar dan als klap op de vuurpijl vertel je nog ff dat je het bed met hem hebt gedeeld :S

Jay kan best n aardige gozer zijn, maar het is nu wel overduidelijk bewezen dat ie geen smaak heeft....

Sorry :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
whahahah v@n, jaaaaaaaaaaa we hadden maar drie kaarten duszz.................
(k)

Waarschuw beheerder
Lievie mag ik dan mee de stad onveilig maken en heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel dure merk dingen kopen dan kunnen we lekker mensen hun ogen uitsteken...

Dat willen ze toch dat wij zo zijn.....haahaha

Waarschuw beheerder
donateur
:)........natuurlijk v@nny mag je mee hadden we toch al afgesproken:)

(k) (k) xx
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik spreek jouw taal beter dan jijzelf:

uitgenodigt

moet zijn uitgenodigd.

En een forum is openbaar, dus hoef je er niet voor uitgenodigd te worden.

Waarschuw beheerder
haah ja storten maar die poen :)

3+4=7 de zwarte waren 320

succes
Waarschuw beheerder
Hello do you like my shoes ?! zo begon het...:)

Jay you're shoes Rock(althans die zwarte)!! Too bad dat zo zo duur zijn :(

En mensen met name "Misanthropy" for god sake pls hou je eigen niveau voor jezelf als je;

"only drums & bass are need to create the noise, no fucking wimp guitars"

onder je foto heb staan en dan met bepaalde opmerkingen komt damn....
dan klink je gewoon Xtra dom..

Hoe klonk dat, en dan gaat het niet over dingen/materiaal nee het gaat over je eigen inbreng hopelijk valt het dubbeltje..

Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik al je blablabla,

(Busines$ let op dit geld ook voor jouw dus goed opletten)

In een grote tas stoppen, want die heb je nodig en het aan iemand geven "who does cares"..

EN mocht je die persoon gevonden hebben wat me hoogst onwaarschijnlijk lijkt maar misschien dat "Busines$" je kan helpen "Misanthropy" deel het dan niet met ons (sorry dat ik voor meerdere spreek) maar hou het dan voor jullie zelf...

Ik denk dat het erg op prijs zal worden gesteld....

Waarschuw beheerder
kijk eindelijk iemand die het snapt was benieuwd wat de smaak was van men en beetje die zaak supporten maar geen gescheld en weet ik het wat maar ja je mag zeggen wat je wilt he hier dus ja
laatste aanpassing