14571x bekeken
donateur
dansende poppentjes 
hier heel veel rotzooi
nikies
@
volkswagens allemaal slecht
Roze dubbele dolfijnen waren wel bizar echt goed maar kan ze nergens meer krijgen
nikies
@
volkswagens allemaal slecht
Roze dubbele dolfijnen waren wel bizar echt goed maar kan ze nergens meer krijgen
paarse canadeze / rode mercedes
rode mercedes vind ik tot nu toe het fijnst
maar de paarse doen het ook goed
rode mercedes vind ik tot nu toe het fijnst
maar de paarse doen het ook goed
komt omdat het precies dezelfde zijn, alleen hebben ze de kleur en opdruk veranderd omdat er teveel van die mercedesjes werden nagemaakt!! even sterk... 180-210 mg!!
net als de blauwe vw's ook lekker sterk!!
gewoon mdma poedaaaah
220mg wordt een beetje vervelend slikken, een normale pil weegt namelijk "bruto" maar rond de 250mg.
Bindmiddel moet er zeker 50mg inzitten om het bij elkaar te houden.
Bovendien heb je absoluut niks aan zo'n grote hoeveelheid MDMA in een keer, dit werkt zelfs vaak negatief.
De sweetspot is bij de meeste mensen niet hoger dan 140mg, vaak zelfs veel lager.
Heb nu dubbele M&Ms liggen, behoorlijk sterke pillen als ik de testpiloten moet geloven, ik schat rond de 130mg.
Blauwe supermannen/VW's (zelfde productie, verschillende logo's) zijn ook goed, getest op 145mg.
Bindmiddel moet er zeker 50mg inzitten om het bij elkaar te houden.
Bovendien heb je absoluut niks aan zo'n grote hoeveelheid MDMA in een keer, dit werkt zelfs vaak negatief.
De sweetspot is bij de meeste mensen niet hoger dan 140mg, vaak zelfs veel lager.
Heb nu dubbele M&Ms liggen, behoorlijk sterke pillen als ik de testpiloten moet geloven, ik schat rond de 130mg.
Blauwe supermannen/VW's (zelfde productie, verschillende logo's) zijn ook goed, getest op 145mg.
blauwe Supermannen op dit moment,
en daarvoor had ik blauwe VW's
zit tog wel wat verschil in vindt ik:
blauwe vw's ga je meer van malen met je kaken!
of ik heb daar gewoon tegewoordig geen last meer van
dat ken het ook zijn
want malen doe ik eigenlijk nooit meer!
doe het nu best wel vaak eigenlijk, te vaak!
maja

en heb tog wel af en toe een tegrote overvloed van mdma in me lichaam (wat resulteert in schokken/rillingen) maar heb je maar effies last van !
overleef je wel
en daarvoor had ik blauwe VW's
zit tog wel wat verschil in vindt ik:
blauwe vw's ga je meer van malen met je kaken!
of ik heb daar gewoon tegewoordig geen last meer van
dat ken het ook zijn
doe het nu best wel vaak eigenlijk, te vaak!
maja
en heb tog wel af en toe een tegrote overvloed van mdma in me lichaam (wat resulteert in schokken/rillingen) maar heb je maar effies last van !
overleef je wel
laatste aanpassing
giermannetjes

![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)