Partyflock

Forumonderwerp · 728301

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

word je dr ook zo schijtziek van :(

wanneer snappen meiden dan eindelijk dat we het daar niet voor doen :(

de dag vandaag leert ons dat meiden niet meer met mekaar overweg kunnen en in plaats daarvan een jongen als "beste vriend(in) nemen" :jaja:

is dit een illusie ?? of hoort het er tegenwoordig maar bij :vaag:
Waarschuw beheerder
is geen kwestie van opgeven meer een kwestie van ik moet eerst mezelf terugvinden

Waarschuw beheerder
Er is mij vorige keer al iets belooft en dan is er nu in 1x niks meer.. Dan ga ik ook geen andere beloftes geloven, want die worden toch niet nagekomen!

Ik ga hier verder niet meer op in, want dit gedrag van gister is mijn tranen niet eens waard.. Dit verdien ik niet!
Waarschuw beheerder
Jawel want je neemt dan dus alleen genoegen met wat JIJ wilt en in een vriendschap draait het om TWEE mensen.

Ja, en dus? Het draait om twee mensen die beiden alleen genoegen nemen met wat ze willen. In geval van dit topic een vrouw die enkel een vriendschappelijke praatpaal wil en een man die een relatie wil. Het is beiden puur eigen belang en beide partijen zullen uitwijken naar een ander als de huidige persoon niet in de behoeften voorziet. Ik zal me nooit schamen voor egoïsme. Goed wetende dat de ander dat ook is.

Waarschuw beheerder
Ik heb niks gezegd over ruzie hoor, dat maak jij er nu van..
Ik hoef niet gelijk ruzie met iedereen te maken, beetje kansloos :gaap:

Waarschuw beheerder
Dus dan heb je gelijk ruzie? :/
Meningsverschil heet dat..

En ik heb het niet over jou, maar in het algemeen

Waarschuw beheerder
Nee geen verwijzing naar, ik bedoelde dat er niet gelijk ruzie hoeft te zijn, ja of je moet daar behoefte aan hebben aan negeren en opmerkingen naar elkaars hoofd gooien alsofg 3 jaar niks betekent hebben

of

gewoon normaal doen, elkaar gewoon kunnen aankijken zonder haat of whatever!

Lijkt mij niet zo'n moeilijke keuze (Y)

Waarschuw beheerder
Mijne waren gelukkig niet zo erg als de jouwe aangezien ik helemaal niks verkeerds heb gezegd :)

Tsja graag of niet, niet dus (F)

Waarschuw beheerder
Nee ik heb niks verkeerds gezegd, dat vertel ik je nu op msn..
Ik ga niet weer hier verder
alles is uitgepraat trouwens :) omdat zij de stap daarvoor gezet heb

elkaar zien word moeilijk , maar we kijken mekaar niet met haat en nijd meer aan en nu mag die echt dicht :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Zucht..was dat nou zo moeilijk lieve mensen? :D Gelukkig maar!!!! (F)
Waarschuw beheerder
Ik heb het zo gehad met dat soort wijven maarja we laten natuurlijk wel allemaal zelf gebeuren.
Waarschuw beheerder
de dag vandaag leert ons dat meiden niet meer met mekaar overweg kunnen en in plaats daarvan een jongen als "beste vriend(in) nemen"

De reden waarom meiden dat tegen die jongens zeggen is omdat dat een vrij makkelijke manier is om te zeggen dat ze die jongen gewoon niet moet :)
Die vriendschappen duren ook altijd zo lang... (not!)
Waarschuw beheerder
Ja dat bot zijn dat leer je in de loop van de tijd wel ;)
Was niet persoonlijk bedoeld iig :)
Waarschuw beheerder
gesloten op verzoek TS