Partyflock

Forumonderwerp · 727994
Whoei!

Zaterdag op Dance Valley is het een jaar geleden (op 2 dagen na) dat Harri Anderson aka Proteus zijn intrede deed in Nederland!

Het is aan de verschrikkelijk late kant, maar toch wil ik proberen om iets leuks voor hem te verzinnen.

Ik heb bedacht dat eenieder die een leuke party foto van zichzelf & Proteus heeft, die hier in het topic plaatst.

Ik zal ze dan in chronologische volgorde (lees: totdat ik er voldoende heb) gebruiken om er een collage van te maken met o.a. een bedank tekst ofzo.

Dit print ik dan op A3 en doe het in een wissellijst om dat dan vervolgens op Zaterdag aan hem te overhandigen!

Dus:
Ben je fan van Proteus? of vind je hem gewoon aardig of leuk?
Laat dan die foto hier achter en via mij laten we Proteus as. Zaterdag weten dat we blij zijn dat hij Nederland heeft gevonden.

ps. 't Mag duidelijk zijn dat als er te weinig foto's op deze korte tijd bijelkaar komen dat ik mezelf dan het recht behoudt om er verder niets meer mee te doen. ;)

Hell Yeah!!

Get Infected! Get FiNRGized!
Gar unglaublich...
Zie mezelf nou niet echt rondlopen het hele feest met een postertje op A3 formaat in mijn handen....

Alhoewel, had hem natuurlijk backstage kunnen neerleggen ofzo, maar ja dan nog zie ik niet echt wat hij daar nou mee zou moeten, snappie?
Is toch leuk om te vertellen dat je zelf ook een feestje gaat geven.
Ja dat vertellen was ook wel leuk geweest misschien, maar dan nog wat heeft ie aan een flyer/poster?

Weet je eerlijk gezegd heb ik het daar dus meestal niet over met mensen die waarschijnlijk al de hele tijd dat soort dingen tig keer horen net zoals Dé zin van 'Ik draai ook...'

Lijkt me dus niet erg boeiend om het daarover te hebben

Is hetzelfde effect als iedereen naar mij toe zou komen en me advies zouden gaan vragen betreffende bankzaken de hele tijd....

Dus vandaar dat ik het er niet over heb gehad, waren veel leukere dingen (zoals zijn jubileum en heb heel gezellig met Venla staan kletsen (y) vrouw (en mooi! ) )
Das ook weer zo idd.

Heb 'm na z'n set ff op het podium gesproken, en later nog ff met hem en Venla door de zaal gestruind. En ze idd erg mooi, en lief.

Daan ik zie je wel rondlopen met postertjes op A3 formaat!hihi
Even vrijdag afwachten en misschien loop ik het volgende feest dan wel met flyers van jou rond...
Ben zo benieuwd naar je draaikunsten....Stoer hoor!
(k)en tot vrijdag
(gelukkig gaan we daar heen en niet naar dat voetbalfeest!!)
Voetbalfeest:s Ga je mond eens spoelen!
gezellig met Venla staan kletsen vrouw (en mooi! ) )

afblijven, jij mag de andere helft hebben van dat stel :)
Martien :hug:

Ja ik had inderdaaan aan het einde wel een A4 in mijn handen ;p

Hihihihi zou wel helemaal te gek zijn dan met die flyers :p
Wie weet :)

vind het in ieder geval echt geweldig dat jullie er zijn :)

Hoop alleen maar dat jullie niet al te veel van mij verwachten ;p

afblijven, jij mag de andere helft hebben van dat stel

whahahahaha
Hoop alleen maar dat jullie niet al te veel van mij verwachten:p

Ik verwacht alleen maar dat je lekkere plaatjes draait, meer niet.

Nou x-field was anders heeeeeeeel moeilijk kiezen hoor!!!
Geloof er niets van;)

Ok je hebt gelijk...

En eh Daan ik moet toegeven dat ik er heel veel van verwacht!!
Ik wacht met spanning af en vind het heel erg leuk dat we erbij aanwezig mogen zijn...
(k)voor jou!
(k) terug en :hug:

ja maar, ja maar ik ben nog helemaal niet zo goed !!!!! :s

Ik ben juist vereerd dat jullie naar mijn feestje komen ipv naar het voetbalfeest :$

Het gaat er toch niet om of je goed bent, je bent nog maar net begonnen!
Ik vind het zo stoer dat je het durft....ik doe het je niet na!
Maar eh om toch een beetje een voetbalfeestgevoel te hebben die avond.....draai je voor mij een Bauertje tussendoor?hahaha vindt x-field vast ook errug leuk...
:$

Ben ook heel erg nerveus als ik daar ga staan, maar meestal trekt dat weg als ik eenmaal bezig ben, eerst hielp een p[aar biertjes drinken nog, maar met floortjes feestje had ik er iets van 10 op en ik was nog nuchter.... :s

adrenaline heet dat geloof ik ;p;p;p

heb helaas geen Bauer in mijn collectie zitten, weet je hoe hard to get die platen van hem zijn :p
Wat? Géén Bauer?
draai je voor mij een Bauertje tussendoor?hahaha vindt x-field vast ook errug leuk...

Heb dat dus mee gemaakt dit jaar he. Feestje in Enkhuizen waar Fausto en Tjeerd draaiden. Daar kwam dus echt iemand vragen om de hakkuh versie van Frans Bauer:s

Ja dat was ik!!!!!
hihi
Nee hoor, want tussen die paar bezoekers had ik jou heus niet over het hoofd gezien:p
dat hoop ik ook :yes:

Denk dat hij op 4 elements pas weer in NL draait... :(
:O

komt dat er weer dan?

vet vet vet vet vet vet vet vet

Was balen dat het afgelopen september niet doorging :yes:
Gaan ze dan weer in de Brabanthallen doen?

Tis zo jammer dat ze geen locatie wat centraler in Nederland hebben voor dat soort feestjes

Ik heb ook alweer heel erg veel zin in Dance Valley 2005 ;p
Tis zo jammer dat ze geen locatie wat centraler in Nederland hebben voor dat soort feestjes

Jaarbeurs zou idd perfect zijn.
:yes:

Bijvoorbeeld en ligt mooi midden in Nederland dus voor iedereen zowat goed bereikbaar :yes:

Alhoewel nu zit ik me te bedenken dat het bijvoorbeeld voor John wel lekker is om een keer niet zo lang te hoven rijden....
Harri pas in mei weer in Nederland?
Tsja, op een HQ zal het niet zijn. Niet vroeg in het jaar in ieder geval he.... :/

Volgens mij wordt mei ook nog eens een hele drukke (dure) maand.
ja dat denk ik wel eigenlijk. Dus dan heb je 4 elements, HHA en hopelijk ook HQ
Artiest Raven
Hopen dattie op HHA ook weer draait in februari

Don't count on it. In feb. staan de live-acts centraal :)
de live acts....oijoijoijoi! Nou dat word me dan wel weer een knaller die HHA!!
Lab-4
Nuw Idol
K90
En nog 1tje... die waren al bekend iig dacht ik... kan het mis hebben, mijn broer had die namen :)
HQ word volgende jaar beter voor de Hardhouse/harddance liefhebber. heb al een paar namen gehoort die volgende jaar langs zullen komen en hun ding gaan doen.

reef, je vergeet The Organ Doners.

niet gevraagd aan Hari wanneer hij weer terug in NL komt:frusty:
laatste aanpassing
Ow ik wist het niet zeker van de organ donors, strax zette ik dat neer, en zou daaan dat lezen, en dan had ik me vergist. Dat zou ik niet leuk voor d'r vinden :D

Maar goed, iig dus lab-4, nuw idol, k90 en ordan donors dus. Lab-4 en k90 op hetzelfde feest :kwijl:

Nu nog Andy Whitby en steve hill erbij en ik ben zo blij als een kind van 6 met een nieuwe G.I Joe pop :jaja:
Andy Whitby is ook aanwezige, Steve Hill weet ik niet maar zou het wel ubergeil vinden als hij weer eens de Academy op z'n kop zal zetten.
hoei!

Ik had gehoord dat steve hill de dump heeft gekregen van frantic, of andersom... Maar of dat waar is, dat weet ik niet :)
Hmm, als Frantic degene is die aan het dumpen is geslagen, dan zijn ze stom bezig want STEVE HILL OWNED
Don't count on it. In feb. staan de live-acts centraal

eerst zien dan geloven....

Organ Donors wist ik allang hoor....
denken jullie dat ik op een andere planeet leef ofzp? :vaag:

Ik hoor ook weleens wat

Als dat waar is van Frantic zijn ze gek

als die vriendin van Phil Reynolds hem nou eens dumpt, wil ik hem best troosten o:)
ze heeft een heel lekker kontje:kwijl:

zullen we een plannetje gaan voorbereidenO:)
k ga denk maar weer eens een camera meenemen want dan heb ik de foto's nog:p
laatste aanpassing
Goed idee, jij zal die vrindin moeten verleiden, want fdat verleiden van Phil ging me niet zo goed af op HQ XL
(durfde amper wat te zeggen :$:$)
eerst zien dan geloven....

Ik zou er gewoon niet vanuit gaan, dan kan het altijd mee vallen :)

Tot nu toe zijn er 3 van de 4 van mijn all time favo's aanwezig die HHA :D Lab-4, K90 en whitby!! *gek word :)*

Nu maar hopen dat whitby niet tijdens lab-4 of k90 draait, dan kan het zowat niet meer stuk :kwijl:
Ik zou er gewoon niet vanuit gaan, dan kan het altijd mee vallen

nogmaals eerst zien en dan geloven en ik zie zelf wel waar ik wel of niet vanuit ga.....
Ppff...

Afijn, slapen, ik heb geen zin in dit :)
Tot nu toe zijn er 3 van de 4 van mijn all time favo's aanwezig die HHA Lab-4, K90 en whitby!! *gek word

Wie is die 4e? Glazby?